Miten kutsutte itseänne

Anonyymi-ap

Te, jotka olette tutustumisvaiheessa jonkun kanssa? Kun ei olla vielä niinkään suhteessa, mutta ei tunnu sinkultakaan, kun on jo joku tosi kiinnostava, molemminpuolista vahvaa kiinnostusta ja ihastumista.

Vai onko tällainen jo jonkinlaista suhteessa oloa, sanoisin että on. Ainakin siinä mielessä, että jos joku muu tulis kysyyn, oletko sinkku, lähdetkö treffeille, vastaus olis, en ole sinkku, en lähde, on mulla joku.

"On mulla joku" kuulostaa epämääräiseltä. Jos läheiset kysyis, no lähimmälle ystävälle vois sanoo, että oon rakastunut, muille ei vielä voi kertoa. Jossain välitilassa oloa tämä siis?

71

509

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole koskaan ollut tuollaisessa välitilassa.

• Anonyymi

Mielenkiintoista. Tarkoittaako tää sitä, että suoraan sinkusta suhteeseen ja ei mitään välitiloja vai ikisinkkuutta vai mitä? 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista. Tarkoittaako tää sitä, että suoraan sinkusta suhteeseen ja ei mitään välitiloja vai ikisinkkuutta vai mitä? 🙂

Aikalailla noin ne ovat menneet, että suhde alkaa ilman mitään välitiloja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikalailla noin ne ovat menneet, että suhde alkaa ilman mitään välitiloja.

Tunnetasolla itselläni on tässä "uudessa kuviossa" se olo, että jotain tärkeää, merkittävää alkoi heti ekassa tapaamisessa. Ja mulle tämä tunnepohjainen juttu on se oleellisin kertoja tässä. Ja se on syventynyt.

• Anonyymi

Kyllä silloin voi sanoa että ei ole sinkku. En tiedä onko tuolle välitilalle mitään omaa termiä.

• Anonyymi

Joo se tuntuukin siltä, ettei ole sinkku.

• Anonyymi

it's complicated.

"On mulla joku" olis kyllä ihan suoraan mun suusta.

Saispa vielä joskus sanoakin niin...

• Anonyymi

Tuo "on mulla joku", se tuntuu hyvältä ajatukselta. Sen voi sanoa hymyssä suin kuin aavistaen, että "joku" tarkoittaa hyvin paljon ja että aavistelee mahdollisuuksia, että tämä tietty joku saattaapi olla juuri se "the minun ihminen".

• Anonyymi

Sanot että tapailet jotakuta. Jos ei ole sovittu mitään yksinoikeuksista ei kannata automaattisesti alkaa sitoutumaan toiseen. Silleen särkee helposti sydämensä. Mieluummin sovi äkkiä kanssaan ettei tapailla muita, koska haluat tutustua kunnolla. Sit myös on varattava aikaa tapailuun, viestittelyyn jne. Se muuttuu noin äkkiä suhteeksi tai paljastuu äkkiä ettei sovita yhteen. Molempi hyvä juttu, ei aikaa haaskattu

• Anonyymi

Tunnetasolla vahva lataus ja yhteys. Kuuntelen sitä. Olen päättänyt luottaa siihen. Tiedän, voi mennä pieleen, mutta sen vuoksi ei kannata himmailla. Elämän realiteetit on tiedossa. Seison omilla jaloillani elämässä ja olen myös yksin onnellinen. Tunne on vahva molemmilla, tämä tunne puhuu luonnostaan meissä sen puolesta, että muut eivät kiinnosta. Jos tämä muuttuisi, en usko että kontrolloiden tehdyt sopimukset sitä estäisi.

• Anonyymi

Sanoisin, että olen tuleva vaimo. ✌️😎

🦄

• Anonyymi

Tässä on tahtotilaa ja asennetta🔥👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on tahtotilaa ja asennetta🔥👍

Niin. Ottakaa siitä esimerkkiä. 😎

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Ottakaa siitä esimerkkiä. 😎

🦄

Otan kyllä🙏👍
        Voisin kokeeksi alkaa tituleeraamaan itteäni tulevaksi vaimoksi ajatuksissani. No nyt kun tuon kirjoitin tähän, tuntuu aikas ovelalle.

• Olen välitilaerkki. Tässä mistään rakkaudesta voi vielä puhua. Kun joskus saanut niin pahasti turpaan avattuaan sydämensä, niin menee aikaa, että tunteita kehittyy.

• Anonyymi

Ihan noobi. Jos et ole vähintään 20 kertaa sydäntäsi särkenyt, et ole edes kunnolla yrittänyt löytää rakkautta! 😉

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan noobi. Jos et ole vähintään 20 kertaa sydäntäsi särkenyt, et ole edes kunnolla yrittänyt löytää rakkautta! 😉

🦄

Myönnän, oon ihan vihiree tuossa asiassa. 😅

• Anonyymi

Hei Musta Sydän, välitilaerkki. Mulla ekaa kertaa elämässä niin, että puhtaasti tunnetta, ja siihen mukaan liukumista. Jännittävää on, mutta on luottamus elämään, ja uusi ihminen on elähdyttävä yksityiskohta siinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei Musta Sydän, välitilaerkki. Mulla ekaa kertaa elämässä niin, että puhtaasti tunnetta, ja siihen mukaan liukumista. Jännittävää on, mutta on luottamus elämään, ja uusi ihminen on elähdyttävä yksityiskohta siinä.

Mukava kuulla, että sinulla on tuollainen kutkuttava elämäntilanne. Varsinkin tässä pimeässä vuodenvaihteessa tuo varmasti auttaa jaksamaan paremmin. 😊

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mukava kuulla, että sinulla on tuollainen kutkuttava elämäntilanne. Varsinkin tässä pimeässä vuodenvaihteessa tuo varmasti auttaa jaksamaan paremmin. 😊

Kiitos. Onhan tää kiinnostavaa. Tuntuu olevan hyvin keväisesti kutkutteleva ja virtaava pimeä vuodenaika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Näin tuo on!

• Anonyymi kirjoitti:

Näin tuo on!

No sori, jos oon yli puolet elämästäni pyhittänyt yhteen liittoon. Tarkalleen ottaen olimme kimpassa vuodesta 1999 vuoteen 2023. Enkä kyllä heti sen jälkeen ollut valmis mihinkään sydänsärkyralliin. Pitäähän se erokin käsitellä kunnolla, että ei vanhaa pashaa kanna mukanaan. Näin ainakin itse tuumin. Muutenkaan ole mikään sängystä sänkyyn -hyppelijä, koska se ei sovi mun herkälle luonteelle, sen verran tiedän. Särkisin vain itseni. 😌

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No sori, jos oon yli puolet elämästäni pyhittänyt yhteen liittoon. Tarkalleen ottaen olimme kimpassa vuodesta 1999 vuoteen 2023. Enkä kyllä heti sen jälkeen ollut valmis mihinkään sydänsärkyralliin. Pitäähän se erokin käsitellä kunnolla, että ei vanhaa pashaa kanna mukanaan. Näin ainakin itse tuumin. Muutenkaan ole mikään sängystä sänkyyn -hyppelijä, koska se ei sovi mun herkälle luonteelle, sen verran tiedän. Särkisin vain itseni. 😌

Sanoisin hyvin pyhitetty yhteen liittoon ja nyt omaan mielenrauhaan🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin hyvin pyhitetty yhteen liittoon ja nyt omaan mielenrauhaan🙂

Joo, kiitos. Mulla on aika hyvä itsetuntemus nykyisin. Minusta se on toimivan parisuhteen perusta.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Joo, kiitos. Mulla on aika hyvä itsetuntemus nykyisin. Minusta se on toimivan parisuhteen perusta.

Samaa mieltä itsetuntemuksesta parisuhteen perustana👍

• Anonyymi

Mä olen tuollaisessa tilanteessa kertonut olevani itseni jollekin varannut tutustuakseni.

Eli en katsele silloin muuta.

Jasu

• Anonyymi

Just näin se oma tunnekin kertoo. Muut ovat siinä mielessä ilmaa, eivät kiinnosta sillä tavalla laisinkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin se oma tunnekin kertoo. Muut ovat siinä mielessä ilmaa, eivät kiinnosta sillä tavalla laisinkaan.

Sitä sulkee ne ovet muilta ja keskittyy siihen yhteen ihmiseen, johon on kiinnostus herännyt. 😊

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä sulkee ne ovet muilta ja keskittyy siihen yhteen ihmiseen, johon on kiinnostus herännyt. 😊

Jasu

Näinpä😊 ja tässä tapauksessa tuntuu, että ne ovet muilta läpsähti kiinni ja samalla joku paaaljon suurempi ovi aukes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Joskus on käynyt niinkin, että joku josta olen ollut kiinnostunut on antanut ymmärtää useammin kuin kerran ettei ole kiinnostunut minusta. Jolloin jätän sitten sen ihmisen pois laskuistani ja keskityn elämään eteenpäin ja johonkin toiseen, jos sattuu sellainen eteen tulemaan ja on sitten käynyt niin, että kun olen ollut jostain toisesta sitten kiinnostunut. Niin tuo aiemmin ei minusta kiinnostunut yrittääkin tulla tyrkylle, jolloin on jo myöhäistä palata alkuruutuun.
        En pakita takaisin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus on käynyt niinkin, että joku josta olen ollut kiinnostunut on antanut ymmärtää useammin kuin kerran ettei ole kiinnostunut minusta. Jolloin jätän sitten sen ihmisen pois laskuistani ja keskityn elämään eteenpäin ja johonkin toiseen, jos sattuu sellainen eteen tulemaan ja on sitten käynyt niin, että kun olen ollut jostain toisesta sitten kiinnostunut. Niin tuo aiemmin ei minusta kiinnostunut yrittääkin tulla tyrkylle, jolloin on jo myöhäistä palata alkuruutuun.
        En pakita takaisin.

Jasu

Joo kyllä nää tunnejutut on sellaisia vyöhykkeitä, jotka on "voimissaan" ja jos se joku ollut vyöhyke hiipuu, loppuu tms, niin ei se enää sellaisena "samanlaisena" ole enää koskaan missään olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä nää tunnejutut on sellaisia vyöhykkeitä, jotka on "voimissaan" ja jos se joku ollut vyöhyke hiipuu, loppuu tms, niin ei se enää sellaisena "samanlaisena" ole enää koskaan missään olemassa.

Juurikin näin kuten sanot. 👍

Jasu

• Anonyymi

Sanoisin olevani mies, joka tykkäisi kuulla aamulla neitokaisen kuorsausta.
      Näin miehenä olisi joskus kiva herätä naisen "kuorsaukseen" :)
      Tietäisi että joku on vierellä, vaikka silmiä ei avaisi.

Kuvainnollisesti "aistikasta rakkautta", aisteja kun on monia.

AV

• Anonyymi

Tykkään tästä näkökulmasta. Tuo eka virke🥰👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään tästä näkökulmasta. Tuo eka virke🥰👍

Älkää hyvät ihmiset kuorsausta ihailko. Se voi olla oire jostain.
        Entäs jos neitokaiset juoksevat dabljuuciissä muutaman kerran yössä, oisko rattoisaa?
        Kaikkea saa toivoa, mutta kaikkea ei kandee.
        Vilma

• Anonyymi

niin että mikä on oma call-sign armeijatyyppinenkin

callsifh ckin cazy?

• Anonyymi

Olispa kiva, kun avaisit tätä hieman, en saanut murrettua tämän vastauksen salaista koodia eli en nyt ymmärtänyt tätä. Haluaisin ymmärtää.

• Anonyymi

"Katotaan ny" :)

• Anonyymi

Hyvä nimi välivaiheelle👍, katotaan ny🙂 semmoistahan se on, katotaan mitä tapahtuu.

• Anonyymi

Harvoinhan tutut kysyy suhteista mutta jos niin vastaan kuten asia on. Juuri tällä hetkellä se on näin:
      Lopetin juuri 3-votisen suhteeni ja nyt olen aloittamassa uutta. Nöyrästi suhtaudun jatkumiseen, voi kestää kuukauden, vuoden tai lopun elämää. Kaikki riippuu siitä herääkö tykästyminen ja halu alkaa rakentaa yhteisiä menoja vapaa-ajan viettoihin. Päivä- ja perusasiat ovat valmiina itsenäisesti. Yhteenmuutto ei ole suunnitelmissa kun omakin asunto on, joten sitä ei kannata pohtia.
      Jos olen pidempään kuten tämä kolme vuotta, sanon toista kumppaniksi. Tätä uutta en sano vielä miksikään.

• Anonyymi

Nöyrä suhtautuminen👍🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nöyrä suhtautuminen👍🙏

No joo sellainen, ettei heti torppaa toisen mielipiteitä, katselee vähän. Haluan näyttää hänelle omaa asuinaluettani autolla ja kävelemällä. Tarjota jonkun perusruoan, johon kyselin inhokkeja ja allergioita. Ei mitään isompia ongelmia onneksi hänellä.
        Tottakai haluaisin että tulisi kiva suhde, on siinä itsekin tultava vastaan, ei ainakaan kannata ehtoja ruveta asettelemaan. Pidemmän päälle voi sitten kertoilla toiveensa. On yleensä ollut pidempiä suhteita, ehkä juuri johtuu tästä nöyryydestä, no on se vähän alentava sana, mutten tiedä mikä sen paremmin korvaisi. Varovasti, sanomisiaan harkiten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo sellainen, ettei heti torppaa toisen mielipiteitä, katselee vähän. Haluan näyttää hänelle omaa asuinaluettani autolla ja kävelemällä. Tarjota jonkun perusruoan, johon kyselin inhokkeja ja allergioita. Ei mitään isompia ongelmia onneksi hänellä.
        Tottakai haluaisin että tulisi kiva suhde, on siinä itsekin tultava vastaan, ei ainakaan kannata ehtoja ruveta asettelemaan. Pidemmän päälle voi sitten kertoilla toiveensa. On yleensä ollut pidempiä suhteita, ehkä juuri johtuu tästä nöyryydestä, no on se vähän alentava sana, mutten tiedä mikä sen paremmin korvaisi. Varovasti, sanomisiaan harkiten.

Nöyryys on hyvä sana, se on semmoista kunnioittavaa kuuntelemista.

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on

• Anonyymi

Tämä on kyllä totta! Kun tunnetta on ja kiinnostusta, samapa tuo miksi sitä kutsutaan vai kutsutaanko miksikään🙂👍🙏

• Anonyymi

Minusta hyvähän piirre on, että ihmiset tutustuvat muihin ihmisiin.
      Oppii elämästä, vaikkei se seurusteluharjoittelu johtaisi enempään.
      Vilma

• Anonyymi

Hyvä näkökulma. Olet oikeessa ja tosiaan yhdelle omistautuminen ei tarkoita sitä, että silmät sulkeutuu elämältä ja muiden ihmisten kohtaamiselta. Sitä vaan "sydän valitsee" ja siinä mielessä muita ei ole. Ja näin keski-ikäisenä elämän asenne on se, että mieli on avoinna elämässä yleisesti, mutta on oppinut sen, että sillä, että uskaltaa valita sydämellään sen yhden juuri tässä elämäntilanteessa, on paljon merkitystä millaiseksi uusi kuvio muodostuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä näkökulma. Olet oikeessa ja tosiaan yhdelle omistautuminen ei tarkoita sitä, että silmät sulkeutuu elämältä ja muiden ihmisten kohtaamiselta. Sitä vaan "sydän valitsee" ja siinä mielessä muita ei ole. Ja näin keski-ikäisenä elämän asenne on se, että mieli on avoinna elämässä yleisesti, mutta on oppinut sen, että sillä, että uskaltaa valita sydämellään sen yhden juuri tässä elämäntilanteessa, on paljon merkitystä millaiseksi uusi kuvio muodostuu.

Niin. En siis tarkoita, että samanaikaisesti olisi naiskokoelma, vaan sitä, jos jokin natsaa, niin ei jää märehtimään sitä tai kaivelemaan itsestään tai toisesta vikakaivoa.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. En siis tarkoita, että samanaikaisesti olisi naiskokoelma, vaan sitä, jos jokin natsaa, niin ei jää märehtimään sitä tai kaivelemaan itsestään tai toisesta vikakaivoa.
        Vilma

Samaa mieltä. Jos ei natsaa, vikoja on turha jäädä kaivelemaan.

• Anonyymi

kutsu itseäsi numerona kuin 2,3565... monesko lapsi olet...

tuli itselle joku kirje kaupungilta normijuttu... joku muukin pitää tutkia mikä..

• Anonyymi

Joo😄
        Ykkönen on ainut oikea numero tässä tapauksessa😊

• Anonyymi

niin kun ehdotin tyttösille kirjoja etä joku HP Probook, läppäri peiton alla jota tuijottelee yön pimeydessäkin.

• Anonyymi

Tämä meni multa yli ymmärryksen. Mutta kiitos, hauskaa oli yrittää ratkaista vastauksen yhtälöä.

• Anonyymi

Mietin mikä tähän kävis ja ehkä "alustavasti varattu" ois aika toimiva. Pitää ottaa käyttöön.

• Anonyymi

Tää on hyvä. Olen siis alustavasti varattu😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on hyvä. Olen siis alustavasti varattu😊

Sama ☝🏻

• Anonyymi

¨voin kertoa että olisi parempi pysyä eerossa kokonan jos jorain Kln wli _Ku Kux Kan poeukoisra joa pyaeye

• Anonyymi

Erossa vai Eerossa? 🤔🙂 En aio pysyä erossa hänestä, emme pysty, ja Eero hän ei ole😅

• Anonyymi

Olen itse määritellyt sen näin. Olen sinkku siihen asti, kun menen ensimmäisille treffeille ja treffit alkaa. Eli voin olla sinkku lauantaina klo 15.05 ja klo 15.06 seurustelen, jolloin en ole enää sinkku.

Välitilaa ei ole.

"On mulla joku" ? Ei se kuulu muille ollenkaan, olenko sinkku vai mikä, ellei joku kiinnostava sitä kysy, ja haluan vastata olevani vapaana suhteeseen.

• Anonyymi

Kuulostaa selkeältä, kun ei ole välitila epämääräisyyttä👍

• Mutta onko teillä JOKU. Vaikka ulosottomies?

• Anonyymi

illalla yul5rr jänniä elokuvia, Titakic-mummojen leffa

Vlack Adm tulee illalla

• Anonyymi

Mielenkiintoinen on tämä mainittu mummojen leffa määritelmä suhteessa keskustelun aloitukseeni. Arvaan, että tää mun uus kuvio, alustavasti varattu, ei oo uppoava laiva😜

• Anonyymi

Nimityshän olisi mielitietty!
      Vilma
      Myöhemmin sydänkäpynen ja kultamurkku.

• Joo kultamurkku punatulkku. Tai ihan vaan tulkku, niin ku mä sanon aina pikkulintuja, joita en tunnista. Ja onhan ne vaikeita, verrattuna johonkin varikseen tai harakkaa.

• Anonyymi

katsoin telkkRIsta niiin.... joku HD-vastaanotin jotta näkee

• Anonyymi

Hmm arvoituksellinen vastaus😅

• Anonyymi

joku oikrin kammottavin pikk joku kun joku niin noh kummituspelikin nuorisaolle...

jos putoaa tuonnw niin wi pääse pois mitenkään.. joku vanha ralo

• Anonyymi

Mitään raporttia tartte antaa

• Anonyymi

minä en kursu iswäni millään nimwllä 3des peiliin katsossakaan..

kuha kuha on ainka kkkiiiaski kala.

joku jännä elokuva illalla 6taaskin.

mut5tan iin mikä on joku DVB-7 pm siis jotain Full HD-jutruja

• Anonyymi

niin yrittäisin kai auyyaa paljonkin masentuneita tyttöjäkin ja nuorisioa...

nniin ... Titanix wlokuva, mummojwn wllokucs toinennkin elokuva tulee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      221
      3212
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      336
      2863
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      76
      1810
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      54
      1610
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1396
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1382
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1300
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      439
      1293
    10. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      106
      1276
    Aihe