Kerro millaiset hääjuhlat haluaisit entä oletko miettinyt miten sisustaisit yhteisen kotinne kun asuisitte miehesi kanssa yhdessä eli kerro unelmistasi ja toiveestasi kun löydät oman miehesi
Sinkkunainen kerro unelmistasi
27
231
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko itse huono ideoimaan nainen?
Pienet mökkihäät, vain lähimmät paikalla. Merenneito-tyylinen pitsimekko, tosi simppeli. Ruokaa "vähän mutta hyvää" -periaatteella, siis muutamaa sorttia, mutta riittävästi. Iso lumme-seppele päässä tai jos mahdoton toteuttaa, niin valkoisista liljoista tehty seppele ajaa saman asian. Taustalla soi ssaksofoni-musiikkia koko juhlien ajan. Tuossapa ne pääpiirteittäin, jos nyt enää koskaan menisin naimisiin.
- Anonyymi
Ihan hyvä unelma ja toteutus kelpoinen on haaveesi ja toivon että unelmistasi tulee totta
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä unelma ja toteutus kelpoinen on haaveesi ja toivon että unelmistasi tulee totta
Kiitos, pitäähän sitä unelmia olla, mutta ei näistä onneksi yksin päätetä. 😊
- Anonyymi
En mieti tuollaisia, mietin miestä ja millaista olisi jakaa arki kanssaan. Mistä juteltaisiin, vitsailtaisiin, kummalla puolella sänkyä nukuttaisìn ja mitä ruokaa syötäisiin mm.
- Anonyymi
No oletko päättänyt nukutko lähempänä makkarin ovea vai kauempana ovea ja oletko miettinyt millaisia verhoja makkarin ikkunaan laitatte ja kuinka usein ne vaihdetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oletko päättänyt nukutko lähempänä makkarin ovea vai kauempana ovea ja oletko miettinyt millaisia verhoja makkarin ikkunaan laitatte ja kuinka usein ne vaihdetaan
Nukun lähempänä ovea, koska heräilen öisin ja käy vessassa. En halua häiritä kultaani. En mieti verhoja, vaan miltä tuntuisi olla hänen lämpimässä kainalossaan ja silittää rintaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukun lähempänä ovea, koska heräilen öisin ja käy vessassa. En halua häiritä kultaani. En mieti verhoja, vaan miltä tuntuisi olla hänen lämpimässä kainalossaan ja silittää rintaansa.
Ja tuntea miehen rinnan alla sykkeen ja tiedät pian saat nannaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä nukun lähempänä mussukkaani, koska häntä ei varmaan häiritse se että olen iholla 🤗 Vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä nukun lähempänä mussukkaani, koska häntä ei varmaan häiritse se että olen iholla 🤗 Vai?
No kummassa pidätte kondomit miehen vai sinun yö pöydälläsi eli jos sinun niin voit ottaa kortsun ja laittaa sen taikasauvaan vai miehen yöpöydällä ja sanot ota äkkii kumit en kestä enään äkkiä
Ööh.. häitä ei vietettäisi, yhteistä kotia ei tulisi ja en huolisi ketään "omaksi" mieheksi...
- Anonyymi
Entäs jos nainen löytää naisen? Käyn viikonloppuna huushollissa, jossa elää naispari.
Jasu - Anonyymi
Ei ole enää unelmia, toiveita eikä haaveita.
- Anonyymi
Ikävää asutko saattokodissa vai miksi sinulla ei oo unelmii ihanii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää asutko saattokodissa vai miksi sinulla ei oo unelmii ihanii
No enpä asu.
Silakkapihvitkin ihan turhii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä asu.
Silakkapihvitkin ihan turhiiNyt on huonosti asiat miksi noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on huonosti asiat miksi noin
Jaa a....
Enpä tiedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa a....
Enpä tiedä.Tee aloitus jossa kerrot ongelmastai niin ehkä voidaan auttaa ja saat taas elämästä kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee aloitus jossa kerrot ongelmastai niin ehkä voidaan auttaa ja saat taas elämästä kiinni
Muuten ei osata auttaa
- Anonyymi
Jaa.
Voisihan sitä uneksia vaikka niin, että vieressäni nukkuisi henkilö, jolla olisi kiharankarvaiset sääret.
Vilma- Anonyymi
Cokkelspanieliko vai kultainennoutaja sekö on sun miehesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cokkelspanieliko vai kultainennoutaja sekö on sun miehesi
Kultainen noutaja. Kulta noudatko meille sinistä suklaata lähikaupasta.
Ja kulta noutaa.
Vilma
- Anonyymi
Näissä kannattaa si ehtiä ai semmottin jolla on samanlaiset unelmat jos unelma elämää haluaa elää mä en ole unelmiani pitäny ainakaan elämässäni ohjenuorana ois jääny elämä elämättä muutoin joku tapa piti keksiä tutkia maailmaa ilman et tartti nähä kuinka ruma maailma todella on kun on ihmiset yrittäny rakentaa itselleen unelmiaan
- Anonyymi
Riippuu unelmistasi mutjos toteutettavissa niin kyllä tuleva miehesi haluaisi toteuttaa toiveesi niin se rakastaa sinua ja haluaa sinulle pelkkää hyvää
- Anonyymi
En halua naimisiin.
- Anonyymi
En halua häitä, enkä naimisiin ylipäänsä. Noi naimisiinmenot on miesten höpötyksiä. En myöskään ole kiinnostunut sisustamisesta.
- Anonyymi
En aktiivisesti haaveile häistä tai yhteisestä kodista, sillä nuo ovat asioita, joka tapahtuvat, jos ovat tapahtuakseen, jos sattuisi jonkun sopivan ihmisen kohtaamaan. En kauheasti kuitenkaan usko enää löytäväni tuollaista rakkautta, että yhteenmuutto olisi edes vaihtoehto.
Olen aika visuaalinen ihminen ja pidän suunnittelusta eli on minulla jonkinlainen ajatus siitä, millaiset häät tai yhteisen kodin toivoisin. Tärkeintä kaikessa on tunnelma ja aitous. Aivan sama miten upeat puitteet ovat, jollei kaiken perustana ole aitous. Häiden tunnelmaa voisi kuvata sanat intiimi, tunnelmallinen, rento, tyylikäs. Kaunis miljöö, rento tunnelma, hyvää ruokaa, musiikkia, ei mitään ärsyttäviä leikkejä tai sukkanauhan räpeltämistä hampailla, mutta kuitenkin jotain viihdykettä vieraille.
Yhteinen koti olisi moderni hirsitalo, jos minun unelmieni kotia kysytään. Löysin jo oikotieltä unelmieni hirsitalon ja hintalappu näytti olevan reilu 700 000€ 😁 Tuo oli tosin meren rannalla ja vähän turhankin hulppea, mutta muutoin täydellinen kooltaan ja tyyliltään. Ei prameileva, mutta tyylikäs, moderni, hirsien ja muiden luonnonmateriaalien pehmentämä. Luonto vahvasti läsnä. Hieman sellainen moderni saaristolaistunnelma.
Miehen mielipiteellä tietenkin olisi merkitystä myös. Eihän näissä ole kyse vain minun mielipiteistäni. Vaikka sen voinkin myöntää, että esim asunnon suhteen olen niuho eli en muuttaisi ihan mihin tahansa. Asumisen mukavuus on minulle tärkeää ja esim hyvästä sisäilmasta en ole valmis tinkimään.
Aletheias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913188Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729631Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959123Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207756Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386734Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486158Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri193145En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3921225Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71164YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl841000