yhtä sinnikäs ollut kuin sinä. Sitä pohdin että kuinka pitkään
Ei kukaan ole
38
678
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollut sinnikäs koska rakastan. ❤️ naiselta
- Anonyymi
Olen kirjoittanut sinulle reilun kuukauden. Eikä mikään viesteistä ole ollut kaipaava. Sitä ennen olet täällä keskustellut jonkun muun kanssa.
- Anonyymi
Ei juma teitä oikeasti. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei juma teitä oikeasti. 🤣
😆😆
- Anonyymi
Kuukauden kirjoittelu ei tee kenestäkään sinnikästä 😂
- Anonyymi
Olen itsepäinen, en erityisen sinnikäs.
- Anonyymi
Kuinka pitkään itse tuota samaa laulaa täällä päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen.
- Anonyymi
Sisulla siitä selviää itke tai ......
- Anonyymi
Kaivatun suhteen olen sinnikäs. En sinun.
- Anonyymi
Vähän liiankin pitkään kestää tunteet. Siksi just kirjoitin tänne, ettei hänen tarvitse stressata asiasta. Riittää kun itse teen niin.
- Anonyymi
Voin vain kuvitella... Kiitos omalle kanssa-, ja sijaiskärsijälle 🐽
- Anonyymi
Kesti näin pitkään tavata hänen kaltainen, joten en kyllä kevyesti luovuta.
- Anonyymi
Pelkää höpötystä kun sun käytäntännön teot kertoo lähinnä tarpeesta häätää pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkää höpötystä kun sun käytäntännön teot kertoo lähinnä tarpeesta häätää pois
No miten sitten on muka sinnikäs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkää höpötystä kun sun käytäntännön teot kertoo lähinnä tarpeesta häätää pois
Et sitten taida olla hän?
- Anonyymi
Minkälainen nainen on ollut sinnikäs?
- Anonyymi
Semmoinen... sinnikäs?
- Anonyymi
Öö 2014 asti
- Anonyymi
Ekana kommentti :Auttakaa hirveän paha olla ja sen jälkeen ei kukaan muu olekaan muutakuin auttanut...
- Anonyymi
Enää en jaksa olla sinnikäs.
En muutakaan. - Anonyymi
Sä et vaan tunne mua. Kysy joltain joka tuntee..
- Anonyymi
Eipä oo sitten kovinkaan hohdokasta ollut teikäläisen seuraelämä.
- Anonyymi
Rakastuminen > vilkas seuraelämä
- Anonyymi
Mä en tie sinnikkyydestä mu mä olennperiksiantamaton en mä vie tähänkään ikään lannistunu isommistakaan vastoinkäymisistä
- Anonyymi
Olenhan minä aika sinnikäs lukija, mutta ei sen pitäisi sinua haitata.
- Anonyymi
kestän melko varmasti kaiken
- Anonyymi
Häntä kohtaan olen sinnikäs❤️
Rakastan miestä hyvin paljon - Anonyymi
Sinnikkyys lopahti, kun et vastannut viimeiseen viestiin.
- Anonyymi
Kuvittelet omias spämmääjä
- Anonyymi
Älä luovuta mies.
- Anonyymi
Sinnikäs? Tuskin. Kyllä minua siinä määrin on hätistelty päästämään irti kaikesta ja kaikista, että sinnikkyydellä ei sinällään ole merkitystä.
Minä olen maailman sinnikkäin mies.
- Anonyymi
Minä olen minä.
Mitäs tässä.
PS.sä nipistit mua pipuun tolla virneelläs, niinkuin tavataha sanua.
https://m.youtube.com/watch?v=u3w_zuWYtig - Anonyymi
Tämä meidän tunne on niin syvä ja ainutlaatuinen. Muistan sen jäljen ikuisesti, vaikka sulla välillä pelot herättää epäilyksen. Siksi olen "sinnikäs" = mulla ei ole pienintäkään epäilystä meistä, kuten sinäkin tunnet, kun peloistasi vapaudut.
- Anonyymi
Pelko kuiskii, kaadut kuitenkin.
Tie on liukas, et tiedä mihin se vie.
Lujasti luottamus käteesi tarttuu
lähdetään jo!
Unelmasi odottavat
sinua.
-mietteitä maalta-
- Anonyymi
Pää tyynyyn tyttö ...
- Anonyymi
Ai mää vai 😃?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592