Polar F11

Piina

Olen ajatellut hankkia, mitä mieltä olette? Kokemuksia? Lenkkeilen 2-3krt viikossa 5-15km

11

16727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

!½ kk sitten tommosen. Vielä en ole päässyt sinuiksi sen käytön kanssa. Liian monimutkainen laite tuollaisen perusPolarin jälkeen ja tekstitkin niin pienellä, ettei niitä ilman silmälaseja näe lukea ja lasit päässä taas ei viitsi urheilla.

Hyvää siinä on harjoituksen keski- ja maksimisykkeiden saaminen.

• mixsu31

Ite käyttänyt kaks kuukautta ja mielestäni kannattaa ostaa!!!!!!

• Piina

Onko siinä toimintona se, että näkyy prosentuaalisesti paljonko energiankulutuksesta on palanut rasvana? Vai onko se vaan noissa painonhallintaan suunnatuissa m-sarjan mittareissa?

• näkyy
        Piina kirjoitti:

Onko siinä toimintona se, että näkyy prosentuaalisesti paljonko energiankulutuksesta on palanut rasvana? Vai onko se vaan noissa painonhallintaan suunnatuissa m-sarjan mittareissa?

Minulla on ollut n. kuukauden malli F11. Aiemmin ei ollut minkäänlaista sykemittaria. Olen päässyt laitteen kanssa tutuiksi ja käytän mm. mallin tarjoamia harjoitusohjelmia.
        Jokaisen suorituksen jälkeen näkee suorituksen keston, käytetyt kalorit, prosenttuaalisen osuuden rasvan palamisesta, maksimi- ja keskisykkeen sekä hienoina pylväsdiagrammeina eri syketasot.

Lisäksi mittarissa on muita hienoja ominaisuuksia, motivoi todella liikkumaan. Itse ostin laitteen kuntoilutarkoituksessa.

Mutta ohjekirja kannattaa lukaista ja muutenkin kokeilla eri ominaisuuksia, muuten ei pääse laitteen kanssa sinuiksi.

Suosittelen!

• maksaa

Mulla joku vanha perus sykemittari & haluisin uuden. Paljonko toi F11 maksaa?

• rsk

... taitaa olla 145e.

Suosittelen myös itse mittaria, ihan kiva kapistus motivoimaan.

• Pekka
        rsk kirjoitti:

... taitaa olla 145e.

Suosittelen myös itse mittaria, ihan kiva kapistus motivoimaan.

Miksi tuhlaat rahaa 145 euroa ? Lidl myy paremman mittarin (Run Tec) hintaan 19.90 euroa.

• F11 kotona
        Pekka kirjoitti:

Miksi tuhlaat rahaa 145 euroa ? Lidl myy paremman mittarin (Run Tec) hintaan 19.90 euroa.

no niin no. F11 on ainakin todella mainio kapistus enkä ihan helpolla usko ettö liiterin 19.90 tsyky mittari on juuri mistään kotoisin. Ei ainakaan parempi. Helppo uskoa että se on ennemminkin sellainen kertakäyttö laite.

• olikin
        F11 kotona kirjoitti:

no niin no. F11 on ainakin todella mainio kapistus enkä ihan helpolla usko ettö liiterin 19.90 tsyky mittari on juuri mistään kotoisin. Ei ainakaan parempi. Helppo uskoa että se on ennemminkin sellainen kertakäyttö laite.

vanha keskustelu

• Diidels
        olikin kirjoitti:

vanha keskustelu

Minulla on ollut polar f11 jo hieman yli kaksi vuotta ja täytyy sanoa, että olen ollut erittäin tyytväinen. Nyt siitä onkin tullut uusia, herkullisia malleja ja mielenki tekisi sellaista.. Sekä sykevyö- että rannelaite moitteettomassa kunnossa, ollut suht' vähällä käytöllä, (välissä oli jopa vuosi täysin käyttämättä) tosin nyt ihan viimeaikoina olen siitä taas innostunut. :) Paketit, ohjekirjat ym. kaikki tallessa. Olisiko kukaan halukas ostamaan sen esim. n. 100€:lla? Malli siis f11, väri red chilli.

• Polar F11
        Diidels kirjoitti:

Minulla on ollut polar f11 jo hieman yli kaksi vuotta ja täytyy sanoa, että olen ollut erittäin tyytväinen. Nyt siitä onkin tullut uusia, herkullisia malleja ja mielenki tekisi sellaista.. Sekä sykevyö- että rannelaite moitteettomassa kunnossa, ollut suht' vähällä käytöllä, (välissä oli jopa vuosi täysin käyttämättä) tosin nyt ihan viimeaikoina olen siitä taas innostunut. :) Paketit, ohjekirjat ym. kaikki tallessa. Olisiko kukaan halukas ostamaan sen esim. n. 100€:lla? Malli siis f11, väri red chilli.

Ostin juuri UUDEN polarin F11 sykemittarin 50 eurolla. Sitä päätöstä en kovin kauaa miettinyt.

Kyseisen polarin mittarin ostin Instrumentariumin ystävämyynnistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      86
      6338
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3160
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1716
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe