Olen ajatellut hankkia, mitä mieltä olette? Kokemuksia? Lenkkeilen 2-3krt viikossa 5-15km
Polar F11
11
16727
Vastaukset
- ........
!½ kk sitten tommosen. Vielä en ole päässyt sinuiksi sen käytön kanssa. Liian monimutkainen laite tuollaisen perusPolarin jälkeen ja tekstitkin niin pienellä, ettei niitä ilman silmälaseja näe lukea ja lasit päässä taas ei viitsi urheilla.
Hyvää siinä on harjoituksen keski- ja maksimisykkeiden saaminen. - mixsu31
Ite käyttänyt kaks kuukautta ja mielestäni kannattaa ostaa!!!!!!
- Piina
Onko siinä toimintona se, että näkyy prosentuaalisesti paljonko energiankulutuksesta on palanut rasvana? Vai onko se vaan noissa painonhallintaan suunnatuissa m-sarjan mittareissa?
- näkyy
Piina kirjoitti:
Onko siinä toimintona se, että näkyy prosentuaalisesti paljonko energiankulutuksesta on palanut rasvana? Vai onko se vaan noissa painonhallintaan suunnatuissa m-sarjan mittareissa?
Minulla on ollut n. kuukauden malli F11. Aiemmin ei ollut minkäänlaista sykemittaria. Olen päässyt laitteen kanssa tutuiksi ja käytän mm. mallin tarjoamia harjoitusohjelmia.
Jokaisen suorituksen jälkeen näkee suorituksen keston, käytetyt kalorit, prosenttuaalisen osuuden rasvan palamisesta, maksimi- ja keskisykkeen sekä hienoina pylväsdiagrammeina eri syketasot.
Lisäksi mittarissa on muita hienoja ominaisuuksia, motivoi todella liikkumaan. Itse ostin laitteen kuntoilutarkoituksessa.
Mutta ohjekirja kannattaa lukaista ja muutenkin kokeilla eri ominaisuuksia, muuten ei pääse laitteen kanssa sinuiksi.
Suosittelen!
- maksaa
Mulla joku vanha perus sykemittari & haluisin uuden. Paljonko toi F11 maksaa?
- rsk
... taitaa olla 145e.
Suosittelen myös itse mittaria, ihan kiva kapistus motivoimaan. - Pekka
rsk kirjoitti:
... taitaa olla 145e.
Suosittelen myös itse mittaria, ihan kiva kapistus motivoimaan.Miksi tuhlaat rahaa 145 euroa ? Lidl myy paremman mittarin (Run Tec) hintaan 19.90 euroa.
- F11 kotona
Pekka kirjoitti:
Miksi tuhlaat rahaa 145 euroa ? Lidl myy paremman mittarin (Run Tec) hintaan 19.90 euroa.
no niin no. F11 on ainakin todella mainio kapistus enkä ihan helpolla usko ettö liiterin 19.90 tsyky mittari on juuri mistään kotoisin. Ei ainakaan parempi. Helppo uskoa että se on ennemminkin sellainen kertakäyttö laite.
- olikin
F11 kotona kirjoitti:
no niin no. F11 on ainakin todella mainio kapistus enkä ihan helpolla usko ettö liiterin 19.90 tsyky mittari on juuri mistään kotoisin. Ei ainakaan parempi. Helppo uskoa että se on ennemminkin sellainen kertakäyttö laite.
vanha keskustelu
- Diidels
olikin kirjoitti:
vanha keskustelu
Minulla on ollut polar f11 jo hieman yli kaksi vuotta ja täytyy sanoa, että olen ollut erittäin tyytväinen. Nyt siitä onkin tullut uusia, herkullisia malleja ja mielenki tekisi sellaista.. Sekä sykevyö- että rannelaite moitteettomassa kunnossa, ollut suht' vähällä käytöllä, (välissä oli jopa vuosi täysin käyttämättä) tosin nyt ihan viimeaikoina olen siitä taas innostunut. :) Paketit, ohjekirjat ym. kaikki tallessa. Olisiko kukaan halukas ostamaan sen esim. n. 100€:lla? Malli siis f11, väri red chilli.
- Polar F11
Diidels kirjoitti:
Minulla on ollut polar f11 jo hieman yli kaksi vuotta ja täytyy sanoa, että olen ollut erittäin tyytväinen. Nyt siitä onkin tullut uusia, herkullisia malleja ja mielenki tekisi sellaista.. Sekä sykevyö- että rannelaite moitteettomassa kunnossa, ollut suht' vähällä käytöllä, (välissä oli jopa vuosi täysin käyttämättä) tosin nyt ihan viimeaikoina olen siitä taas innostunut. :) Paketit, ohjekirjat ym. kaikki tallessa. Olisiko kukaan halukas ostamaan sen esim. n. 100€:lla? Malli siis f11, väri red chilli.
Ostin juuri UUDEN polarin F11 sykemittarin 50 eurolla. Sitä päätöstä en kovin kauaa miettinyt.
Kyseisen polarin mittarin ostin Instrumentariumin ystävämyynnistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 866338
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283160Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691716- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859