Ei tarvitse sietää yhtään vitun mitään ininää ja perskärpästä 🤣🙏 selvinny tästä paskasta kohta läpi ilman etten oo tappanu ketään 🤭
Olen tosi onnellinen sinkku
25
297
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä sama. Välillä tekks mieli lahdata kuspäitä.
- Anonyymi
Kyllääääääh🤣 mutta minä sain totuuteni🪄💜puhdas sydän🙏 kaksi miestä on nyt totuuden minulle antanut. En jää kaipaamaan. Tämä oli se mitä olen rukoillut. Tämä paransi minut🌟😊💜 kiitos jumala
- Anonyymi
Sama 🫢 Mistä näitä tuntemuksia oikein tulee 🤔
- Anonyymi
Sitä varten on videopelit? Heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllääääääh🤣 mutta minä sain totuuteni🪄💜puhdas sydän🙏 kaksi miestä on nyt totuuden minulle antanut. En jää kaipaamaan. Tämä oli se mitä olen rukoillut. Tämä paransi minut🌟😊💜 kiitos jumala
Vähän piti gubbe itellä pillistä puristaa
Aika raflaavaa kielenkäyttöä. Tarkoitatko, että olet erosta rämpinyt kuiville ilman, että olet hajottanut toisia ihmisiä laastareina käyttäen?
- Anonyymi
Ei ole tapana käyttää ihmisiä. Varsinkaan laastareina. Yritätkö sä istuttaa mua sun omaan kaavaan? Kaikenlisäksi. Jos tälle tielle lähdetään. Kun katselen sun tekstejä. Olet aika rajallinen ihminen. Eipä ihme ettet miestä saa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tapana käyttää ihmisiä. Varsinkaan laastareina. Yritätkö sä istuttaa mua sun omaan kaavaan? Kaikenlisäksi. Jos tälle tielle lähdetään. Kun katselen sun tekstejä. Olet aika rajallinen ihminen. Eipä ihme ettet miestä saa.
Ei kyllä ollut tarkoitus istuttaa sua mitenkään mihinkään kaavaan, mutta jos olet tuota mieltä, niin se on sinun mielipiteesi.
Enpä olekaan ennen kuullut olevani rajoittunut, mutta jos sinulle tuli hyvä mieli tuosta kommentista, niin hieno juttu.
Tiedän itse ja myös ystäväni ovat sitä mieltä, että olen avarakatseinen ja se riittää minulle. Kaikki eivät ole verbaalisesti lahjakkaita enkä voi sille mitään. Parempaa päivänjatkoa.Mu5tasydän kirjoitti:
Ei kyllä ollut tarkoitus istuttaa sua mitenkään mihinkään kaavaan, mutta jos olet tuota mieltä, niin se on sinun mielipiteesi.
Enpä olekaan ennen kuullut olevani rajoittunut, mutta jos sinulle tuli hyvä mieli tuosta kommentista, niin hieno juttu.
Tiedän itse ja myös ystäväni ovat sitä mieltä, että olen avarakatseinen ja se riittää minulle. Kaikki eivät ole verbaalisesti lahjakkaita enkä voi sille mitään. Parempaa päivänjatkoa.Ja kaikilla tarkoitan tässä tapauksessa itseäni.
- Anonyymi
Sen vielä sanon että jos vain teoria pohjalta elät elämääsi (niikuin kirjotit tuolla yhdessä alotuksessa) niin aika suppeaksi menee. Et ole selkeästi edes elänyt elämääsi. By the way.. se elämä on tuolla ulkona. Reality. Ei palstalla.
Anonyymi kirjoitti:
Sen vielä sanon että jos vain teoria pohjalta elät elämääsi (niikuin kirjotit tuolla yhdessä alotuksessa) niin aika suppeaksi menee. Et ole selkeästi edes elänyt elämääsi. By the way.. se elämä on tuolla ulkona. Reality. Ei palstalla.
En myöskään itse pidä siitä, että teet omia tulkintoja elämästäni, josta et todellisuudessa tiedä mitään. Et sitä miten olen sitä elänyt tai ollut elämättä.
Sinulla on riitaa haastava keskustelutyyli, joten olet ehkä huomattavasti nuorempi tai kokemattomampi tässä asiassa. Ehkä parempi, että emme jatka keskustelemista.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
En myöskään itse pidä siitä, että teet omia tulkintoja elämästäni, josta et todellisuudessa tiedä mitään. Et sitä miten olen sitä elänyt tai ollut elämättä.
Sinulla on riitaa haastava keskustelutyyli, joten olet ehkä huomattavasti nuorempi tai kokemattomampi tässä asiassa. Ehkä parempi, että emme jatka keskustelemista.Sinä siis tulit minua syyttelemään että käytän laastareita. Wtf?
SINÄ ITSE ANNAT TIETOJA NICILLÄ PALSTALLA
pakkokin tunnistaa sinua
Ota vastuu sanoistasi äläkä syyttele muita kun et tiedä vittuakaan mitä toiset on läpi käynyt Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis tulit minua syyttelemään että käytän laastareita. Wtf?
pakkokin tunnistaa sinua
Ota vastuu sanoistasi äläkä syyttele muita kun et tiedä vittuakaan mitä toiset on läpi käynytLuepas uudelleen tuo ensimmäinen kommenttini. En syyttänyt sinua mistään, vaan esitin kysymyksen, jonka muotoilin huonosti.
Jälkiviisaus on helppoa, mutta minunhan olisi kannattanut laittaa tuohon lisäksi, että arvostan tyyliäsi.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Luepas uudelleen tuo ensimmäinen kommenttini. En syyttänyt sinua mistään, vaan esitin kysymyksen, jonka muotoilin huonosti.
Jälkiviisaus on helppoa, mutta minunhan olisi kannattanut laittaa tuohon lisäksi, että arvostan tyyliäsi.Hei! All good🤚annetaan olla. Tää oli mun vika viesti. T. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas sivusta ihmettelen suuresti, jos joku sinuun erehtyy.Hirveä ihminen.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Ja kaikilla tarkoitan tässä tapauksessa itseäni.
Mulla ei mee kyl yhtään näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis tulit minua syyttelemään että käytän laastareita. Wtf?
pakkokin tunnistaa sinua
Ota vastuu sanoistasi äläkä syyttele muita kun et tiedä vittuakaan mitä toiset on läpi käynytNo jopa on kiinnostava draama, palstaäijä
- Anonyymi
Sama,heitin myös estoon miehiä,joiden kanssa ollut netissä juttelua,en jaksa seurustella enkä tutustua. Minulla on hyvä elämä ilman.
- Anonyymi
No näinhän se palstaäijä onkin jos esim pelkkää jonkun joutavaa urputusta tai vuodatusta tulee. Yolo
- Anonyymi
En näe tai koe ihmisiä perskärpäsinä. Ne kun pörräävät vain lantakasojen ympärillä.
Jokainen ihminen on arvokas, toisilla on vain heikommat lähtökohdat elämäänsä mitä toisilla. Voi johtua myös ajasta mihin aikakauteen olisi syntynyt.
Tänä massatyöttömyyden ja epävarmuuksien aikakautena monella henkilöllä on vaikeaa, olkoon sitten mies tai naispuolisia.
AV- Anonyymi
Hih- ei mtn mielipidettä tästä.
- Anonyymi
Minäkin pärjään yksin vallan mainiosti, on harrastusta, porukkaa ja ihan ok-ihmisiä ja puhelinystäviä.
Mutta kas kun vaan alkaa miettiä sitä parisuhdetta kun on jonkin aikaa ollut vapaa. Alkaa katsella ympärilleen sillä silmällä. Ei sitä luonnolleen mitään voi.
Ja kun löytää, muutama vuosikin menee hyvin ja siten taas ei mene.
Ja kaikki alkaa alusta. En edes tiedä haluanko loppuelämänkumppania. Jos ei selviä niin jatkan tätä, eikä tämä tapa elää ole kenenkään SYY. - Anonyymi
Niin en kyllä palstaäijä itekkään mikään sirkka oo
- Anonyymi
Pysy siellä ikävässä
Anonyymi kirjoitti:
Pysy siellä ikävässä
Ikäviin mennään vaan sillon, kun ei tuu tarpeeks vastauksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390