Väijyykö kukaan muu. Mun mielestä ehkä se kauden hienoin tapahtuma
Meininki reitin varrella on aika hyvä.
Men Elite Road Race 28.9.Kigali Ruanda.
9
168
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kauan, kun Aicar synteettistä dopingainetta ei haluta havaita, kiinnostus niin pyöräilyyn kuin NHLään on nolla.
Vain natut kiinnostaa, silloin kamppaillaan sisulla, ei kemialla.- Anonyymi
Veteleekö Pogi, the Goat, roopinkeja.
Onko ammattipyöräily täyttä tauhkaa....
- Anonyymi
Kas, eipä taaskaan ole yksikään suomalainen media reagoinut millään tavalla muutenkin urheilun uutisköyhänä aikana.
- Anonyymi
Puputti palaa Vimpeliin, sano
- Anonyymi
Omituista, että Suomen Pyöräilykään ei tiennyt tapahtumasta mitään. Ranskan EM-kisoista löytyy joku raapustus.
Onko kaikille urheilutoimittajille annettu Purrankuvat persuuksiin ?- Anonyymi
Suomi ei ole pyöräilymaa. Näkeehän sen jo liikennesuunnittelusta.
Ainut oikea tapa toteuttaa vihreää siirtymää on liikkua omin voimin Tellusta kuormittamatta.
Sähkövempeleet eivät sitä ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi ei ole pyöräilymaa. Näkeehän sen jo liikennesuunnittelusta.
Ainut oikea tapa toteuttaa vihreää siirtymää on liikkua omin voimin Tellusta kuormittamatta.
Sähkövempeleet eivät sitä ole.Varokaa näitä nykypäivän autoja. Jo 4G verkon katoaminen tuottaa paniikkijarrutuksen.
Monikohan ketjukolari ja menetetty ihmishenki on aiheutunut autosuunnittelun totaalisesta väärästä ajattelusta ?
Perinteinen polkupyörä on turvallisin liikkumaväline.
VAG-konsernin autot pitää toistaiseksi asettaa ajokieltoon. Samoin Teslat ja Volvot. Niissä ihan sama piirikortti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varokaa näitä nykypäivän autoja. Jo 4G verkon katoaminen tuottaa paniikkijarrutuksen.
Monikohan ketjukolari ja menetetty ihmishenki on aiheutunut autosuunnittelun totaalisesta väärästä ajattelusta ?
Perinteinen polkupyörä on turvallisin liikkumaväline.
VAG-konsernin autot pitää toistaiseksi asettaa ajokieltoon. Samoin Teslat ja Volvot. Niissä ihan sama piirikortti.Jos viittaat tuohon ISn artikkeliin, niin siinä esitetyt analyysit ovat kaukana vian perimmäisestä syystä.
Kaikkiin nettiin yhteydessä oleviin laitteisiin liittyy mahdollisisa ongelmia. Jo Toyotan Priuksen 90-luvulla sai tekemään paniikit, jos viitsi härnätä sinihampaalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos viittaat tuohon ISn artikkeliin, niin siinä esitetyt analyysit ovat kaukana vian perimmäisestä syystä.
Kaikkiin nettiin yhteydessä oleviin laitteisiin liittyy mahdollisisa ongelmia. Jo Toyotan Priuksen 90-luvulla sai tekemään paniikit, jos viitsi härnätä sinihampaalla.Kaikki nykyautot pitää asettaa ajokieltoon talven ajaksi. Ne ovat vihollista vaarallisempia.
Perusasiat on unohdettu liian monessa asiassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3074981Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721756Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991634Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171491- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331363seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1161347