Nirsoilukriteerit?

Mun kumppanivalinnan
toivelistalla olisi löytää mies,
joka on:

- suorapuheinen
- jämäkkä
- joustava
- keskustelutaitoinen
- (musta) huumorintajuinen
- omaa suht terveet elämäntavat
- tykkää liikkua luonnossa
- on käsistänsä kätevä

Punaiset liput
itselleni kumppanin
suhteen ovat:

- hedonismi
- erilaiset riippuvuudet (pl. nikotiini)
- epäluotettavuus
- väkivaltaisuus
- joustamattomuus
- ahdasmielisyys

En halua tässä avauksessa keskittyä ulkonäöllisiin kriteereihin, kun niistä täällä puhutaan huomattavasti enemmän.

Mitä ne sinun nirsoilukriteerit ovat?

😉

127

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Sen" pitää olla isompi kuin katkarapu.

Kiero pettäjäluonne on ehdoton ei.

• Aika maltilliset toiveet sinulla. 👍

• Anonyymi

Minun "nirsoilukriteerini" kumppanille ovat luotettavuus, rehellisyys, empaattisuus, fiksuus, huumorintajuisuus ja hyvä tunneäly. Arvostan sitä, että mies hoitaa asiansa, toimii itsenäisesti ja osaa tehdä päätöksiä. Pidän erityisesti miehistä, jotka pitävät lapsista ja eläimistä. Ja siitä, että mies on taitava kuski 😁
      Melko tavallisia kriteerejä siis. En tosin pidä sanasta kriteeri, mutta käytän sitä nyt, kun aloituksessa oli tätä sanaa käytetty ☺️

Ehdottomia punaisia lippuja minulle ovat väkivaltaisuus, päihderiippuvaisuus, petollisuus, loputon saamattomuus, tupakointi, epäsiisteys, persulaisuus, Charlie Kirkin ihannointi, iskäkengät ja kantri-musiikin fanitus.

Aletheias

• Aika maltillinen on sinunkin listaus ja juu, mulla on joskus vähän sarkastinen ilmaisutyyli. Onneksi maanantai on jo loppusuoralla. 😅

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Aika maltillinen on sinunkin listaus ja juu, mulla on joskus vähän sarkastinen ilmaisutyyli. Onneksi maanantai on jo loppusuoralla. 😅

Onneksi, päivän haastavin osuus on takana, kun työt tälle päivää tehty 😊

Aletheias

• Mu5tasydän
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi, päivän haastavin osuus on takana, kun työt tälle päivää tehty 😊

Aletheias

Juurikin näin. 🙏

• Anonyymi

Sinulle sopisi joku arabimies ehkä syyrialainen tai iranilainen mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle sopisi joku arabimies ehkä syyrialainen tai iranilainen mies

Millä perusteella?

Aletheias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perusteella?

Aletheias

No arabimies vaan sopisi sinulle siitä saisit itsellesi iki oman miehen eli arabimies on sinua varten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perusteella?

Aletheias

Ja tulisitte heti juttuun ja toimeen ja äkkiä tekisitte teille vauvan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ollut perustelu.

Aletheias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ollut perustelu.

Aletheias

No tarviiko sinulle se herra oikea perusteluja niin tiedän vaan kuka sinulle sopii ja on se oikea ja aitoa rakkautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ollut perustelu.

Aletheias

Ja tiedät sen itsekkin sisimmässäsi ja tiedät etten puhu potaskaa vaan totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ikinä vauvaa. Lspset on vaan pedofiileille.
        Ei miestä, miehet on kusipäitä.

• Anonyymi

Samat toiveet ja miinukset naiselle, kuin aloittajalla miehelle, lisäisin listaan vielä.

Järkevä.
      Eläinrakas.
      Oma auto, en halua toimia jatkuvasti kuskina.
      Omillaan toimeentuleva.
      Ei päälle tunkevaa feminismiä, sosialistista ajattelua ja uskontoa.

• Aika hyvä listauksen jatko. 👍

• Anonyymi

Mä en niitä viitti listata, kun en ole enää pariutumassa, kuin tämän kerran, tämän herran kanssa. Hänen jälkeen en enää pariutuisi. En vaikka näkisin miten ihastuttavia naisia. Olen bi, siksi puhun naisista herran perään. 😅

Mutta onko kriteerit miten joustavia?

Jasu

• Anonyymi

Minä en ainakaan jousta siitä, että miehen täytyy olla taitava kuski. Näen jo silmissäni, millainen krooninen perheriita siitä syntyisi, jos joka automatkalla tulisi kahnausta asiasta 😆

Aletheias

• Tottakai kriteerit katsotaan tapauskohtaisesti. Punaiset liput ovat niitä, joista en joustaisi.
        Ähh. Ehkä tyydyn vain oikuttelevan kohtalonvirran vietäväksi. Mun kokemusten mukaan haluasin kiertää tinderin jo kaukaa. 😌

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tottakai kriteerit katsotaan tapauskohtaisesti. Punaiset liput ovat niitä, joista en joustaisi.
        Ähh. Ehkä tyydyn vain oikuttelevan kohtalonvirran vietäväksi. Mun kokemusten mukaan haluasin kiertää tinderin jo kaukaa. 😌

Sit sinulle ei ehkä sovi korkeastikoulutettu varakas ja rikas tinderimies vaan ehkäpä joku somali tai nikerialainen muslimi tai aasialainen budha mies

• Anonyymi kirjoitti:

Sit sinulle ei ehkä sovi korkeastikoulutettu varakas ja rikas tinderimies vaan ehkäpä joku somali tai nikerialainen muslimi tai aasialainen budha mies

Ei ei, kulttuurierot ovat käsin kosketeltavissa. Pitäydyn suomi-miehessä.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei ei, kulttuurierot ovat käsin kosketeltavissa. Pitäydyn suomi-miehessä.

Ne on suomi miehiä eli suomen kansalaisuus on ja rahaakin heillä on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan jousta siitä, että miehen täytyy olla taitava kuski. Näen jo silmissäni, millainen krooninen perheriita siitä syntyisi, jos joka automatkalla tulisi kahnausta asiasta 😆

Aletheias

Nojuu. Mielummin taitava, että uskaltaa kyytiin nousta. 😜

Jasu

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tottakai kriteerit katsotaan tapauskohtaisesti. Punaiset liput ovat niitä, joista en joustaisi.

Niinpä, joistain saattaa joustaa, mutta ei niistä ehdottomista nään punaista jutuista. 👍
        Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nojuu. Mielummin taitava, että uskaltaa kyytiin nousta. 😜

Jasu

Niinpä ja pysyy hermot paremmin kasassa, kun ei tarvitse joka välissä ärsyyntyä ajotyylistä 😅 Eniten hermostuttaa sellainen kaasun pumppaaja, jolla nopeus vaihtelee miten sattuu ja ajolinjat on epävarmoja, tekee äkkijarrutuksia moottoritielle liittyessä jne. Reipasta, sujuvaa ja varmaa sen olla pitää 😁

Aletheias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aletheias

Tälleen sivusta totean, että minä tarvitsen taitavasti kyydissä istuvan miehen. Minä kun satun mielummin ajamaan itse. 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, että minä tarvitsen taitavasti kyydissä istuvan miehen. Minä kun satun mielummin ajamaan itse. 😆

Erinomainen lisäys! 😁 Minäkin ajan mieluiten itse, joten myös kyydissä istumisen taito on keskeisen tärkeä.

Aletheias

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä ja pysyy hermot paremmin kasassa, kun ei tarvitse joka välissä ärsyyntyä ajotyylistä 😅 Eniten hermostuttaa sellainen kaasun pumppaaja, jolla nopeus vaihtelee miten sattuu ja ajolinjat on epävarmoja, tekee äkkijarrutuksia moottoritielle liittyessä jne. Reipasta, sujuvaa ja varmaa sen olla pitää 😁

Aletheias

"Reipasta, sujuvaa ja varmaa sen olla pitää 😁"

Niin, oletko nyt aivan varma, että puhut nimenomaan autoilusta etkä lakanalambadasta? Sut tuntien asia on luultavasti vähintäänkin molempia 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Erinomainen lisäys! 😁 Minäkin ajan mieluiten itse, joten myös kyydissä istumisen taito on keskeisen tärkeä.

Aletheias

Reipasta, sujuvaa ja varmaa...

Melko varmasti sinä et sitten enää ajaisi yhteisiä matkoja, jos esimerkiksi meistä tuli pari 😂

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

"Reipasta, sujuvaa ja varmaa sen olla pitää 😁"

Niin, oletko nyt aivan varma, että puhut nimenomaan autoilusta etkä lakanalambadasta? Sut tuntien asia on luultavasti vähintäänkin molempia 🤣

No nyt kun sanoit, niin monet asiathan liittyy toisiinsa 🤣 Jos mies on tien päällä epävarma, päättämätön hidastelija niin millä todennäköisyydellä sellaisesta miehestä kuoriutuukin lakanoiden välissä kiihkeä ja itsevarma rakastaja? Vaikka eihän sitä saisi koskaan tehdä liian pitkälle meneviä päätelmiä 😁

Ja miten niin mut tuntien?? 😂

Aletheias

• Anonyymi kirjoitti:

No nyt kun sanoit, niin monet asiathan liittyy toisiinsa 🤣 Jos mies on tien päällä epävarma, päättämätön hidastelija niin millä todennäköisyydellä sellaisesta miehestä kuoriutuukin lakanoiden välissä kiihkeä ja itsevarma rakastaja? Vaikka eihän sitä saisi koskaan tehdä liian pitkälle meneviä päätelmiä 😁

Ja miten niin mut tuntien?? 😂

Aletheias

Niin, eihän sitä ikinä tiedä millainen ori kirjanpitotoimiston harmaasta hissukasta kuoriutuu. Siis ratissa 😁

Nooooo... En voi kommentoida yksittäistä tapausta, mutta noin yleisesti ottaen hahmoista muodostuu nopeasti kuva, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, mutta jolla voi helposti värittää keskusteluja, ainakin omassa mielessään. 🤣

• Anonyymi

Reipasta, sujuvaa ja varmaa...

Melko varmasti sinä et sitten enää ajaisi yhteisiä matkoja, jos esimerkiksi meistä tuli pari 😂

Miten tämä meni aikaisemmin ohi?? Siis tämähän on jo puhuttu aikoja sitten selväksi. Minä tietysti olisin pääsääntöinen kuski, koska se nyt vain on järkevää, että taitavampi istuu kuskin paikalla 😇

Nyt on se hetki, kun pitää sanoa "kyllä kulta" 😆

Aletheias

• Anonyymi

Niin, eihän sitä ikinä tiedä millainen ori kirjanpitotoimiston harmaasta hissukasta kuoriutuu. Siis ratissa 😁

Nooooo... En voi kommentoida yksittäistä tapausta, mutta noin yleisesti ottaen hahmoista muodostuu nopeasti kuva, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, mutta jolla voi helposti värittää keskusteluja, ainakin omassa mielessään. 🤣

Eihän sitä tosiaan koskaan tiedä eikä ainakaan tuomita liian aikaisin 😅

Annan sun pitää mielikuvasi, vaikka tuo päätelmä tietty kertoo enemmän sun tavasta tulkita asioita. Koska minähän en ole antanut mitään tuon suuntaistakaan käsitystä itsestäni 😇😇😇🤭

Aletheias

• Anonyymi kirjoitti:

Miten tämä meni aikaisemmin ohi?? Siis tämähän on jo puhuttu aikoja sitten selväksi. Minä tietysti olisin pääsääntöinen kuski, koska se nyt vain on järkevää, että taitavampi istuu kuskin paikalla 😇

Nyt on se hetki, kun pitää sanoa "kyllä kulta" 😆

Aletheias

En tiedä missä pöllyissä palstailet, mutta nimenomaan sovittiin niin, että aprempi eli minä ajaa enemmän. Tää on taas jotain naisen logiikkaa, kyllä on ei, ei on kyllä ja ehkä on juueikyllätottakaiehkäemmätiiäkatotaan 😂

Toistaisin tuon mitä lainausmerkkeihin olet laittanut, mutta kun en ymmärrä kieltä eikä googlen translaattorikaan sitä tunnistanut, niin kokeneena kettuna en tartu syöttiin ja toista kaikkea automaattisesti 😇

• Anonyymi

En tiedä missä pöllyissä palstailet, mutta nimenomaan sovittiin niin, että aprempi eli minä ajaa enemmän. Tää on taas jotain naisen logiikkaa, kyllä on ei, ei on kyllä ja ehkä on juueikyllätottakaiehkäemmätiiäkatotaan 😂

Toistaisin tuon mitä lainausmerkkeihin olet laittanut, mutta kun en ymmärrä kieltä eikä googlen translaattorikaan sitä tunnistanut, niin kokeneena kettuna en tartu syöttiin ja toista kaikkea automaattisesti 😇

Tässä on käynyt nyt niin, että et ole ollut riittävän tarkkaavainen ja sopimuksen tarkka sisältö on mennyt sivu suun. Kuskina voi toimia vain yksi ja näppärintä, kun kuskina toimii siihen parhaiten soveltuva eli minä 😌 Voit vaikka ihailla maisemia sillä välin, kun minä hoitelen ajopuolen 😇

Himpskatti vieköön, eikö sun pitänyt olla täysin koulutettu yksilö? 🤔

Aletheias

• Anonyymi

Hae nainen muualta ei Suomesta

• En ole lebe. Kyllä siellä haarovälissä pitää olla jotain muuta kuin reikä.

• Anonyymi

Tämä on taas tätä, pitää olla

-Jämäkkä mutta joustava
      -Suorapuheinen mutta keskustelutaitoinen

No ei siinä, näillä mennään.

• Jämäkällä tarkoitan suoraselkäistä ja sanojensa mittaista miestä. Olen itse aika suorapuheinen eikä liian herkkä mies kestä sitä, koettu on.

Toisaalta minulle on sanottu, että osaam livenä keskustella laajasti eri aiheista, koska olen aina ollut kiinnostunut asioista ja kova kuukkeloimaan.

Ymmärrän, että olen ristiriitainen. Miksi kuitenkaan hakisin sellaista mitä en itse ole, uskon, että samankaltaisuus kumppanuudessa (ei ole sama kuin samanlaisuus) antaa paremmat mahdollisuudet onnistumiseen.

Mitä tässä keskustellut eri ihmisten kanssa, niin ei ole kuulema liian vaativia listoja. En ole ulkonäkökeskeinen ihminen ja siksi halusin rajata ulkonäkökriteerit tuosta pois.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Jämäkällä tarkoitan suoraselkäistä ja sanojensa mittaista miestä. Olen itse aika suorapuheinen eikä liian herkkä mies kestä sitä, koettu on.

Toisaalta minulle on sanottu, että osaam livenä keskustella laajasti eri aiheista, koska olen aina ollut kiinnostunut asioista ja kova kuukkeloimaan.

Ymmärrän, että olen ristiriitainen. Miksi kuitenkaan hakisin sellaista mitä en itse ole, uskon, että samankaltaisuus kumppanuudessa (ei ole sama kuin samanlaisuus) antaa paremmat mahdollisuudet onnistumiseen.

Mitä tässä keskustellut eri ihmisten kanssa, niin ei ole kuulema liian vaativia listoja. En ole ulkonäkökeskeinen ihminen ja siksi halusin rajata ulkonäkökriteerit tuosta pois.

Usko jo somali sopisi sinulle se antais sinulle jotain jämäkkää mustaa järeää jämäkkää

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Jämäkällä tarkoitan suoraselkäistä ja sanojensa mittaista miestä. Olen itse aika suorapuheinen eikä liian herkkä mies kestä sitä, koettu on.

Kunhan hieman luen viestiäsi kuin piru raamattua aikani kuluksi, sori siitä.

Mutta erityisesti naisilla ei ole ihan tavatonta ristiriitaisten vaatimusten asettaminen potentiaaliselle elämänkumppanilleen.

Minä taas olen etsinyt herkkää puolisoa, vaikka itse olen suunnilleen yhtä herkkä, kuin metrinen ratakiskon pätkä.

• Anonyymi kirjoitti:

Usko jo somali sopisi sinulle se antais sinulle jotain jämäkkää mustaa järeää jämäkkää

Usko huviksesi, niin en ole kiinnostunut sellaisista miehistä, joiden kulttuurissa naisen kunnioittaminen on lähtökohtaisesti vähän niin ja näin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kunhan hieman luen viestiäsi kuin piru raamattua aikani kuluksi, sori siitä.

Mutta erityisesti naisilla ei ole ihan tavatonta ristiriitaisten vaatimusten asettaminen potentiaaliselle elämänkumppanilleen.

Minä taas olen etsinyt herkkää puolisoa, vaikka itse olen suunnilleen yhtä herkkä, kuin metrinen ratakiskon pätkä.

Ei tarvitse pahoitella, mukava saada erilaisia näkokulmia asioihin.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Usko huviksesi, niin en ole kiinnostunut sellaisista miehistä, joiden kulttuurissa naisen kunnioittaminen on lähtökohtaisesti vähän niin ja näin.

Erhm.

Tuo somali-kommentti ei tullut minulta. Ilmeisesti pitänee kokeilla, olisiko jokin vanhoista nimimerkeistäni hengissä.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Pitäisi sinua kuin kukkaa kämmenellä ja hemmottelee ja palvelee kuin kuningatarta ja olisitte täydellinen pari ja sen huomaisi kaikki ihmiset ja naiset kateellisia kun sinulla täydellinen mies olis aitoo rakkautta molemmin puolin

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei tarvitse pahoitella, mukava saada erilaisia näkokulmia asioihin.

Olkaa hyvä vain, mielipiteitähän minulla tunnetusti riittää.

Minulla on myös sellainen näkökulma, että jos mies on "ihana", niin naisen kriteerilistoilla on taipumus kadota kuin tuhka tuuleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on myös sellainen näkökulma, että jos mies on "ihana", niin naisen kriteerilistoilla on taipumus kadota kuin tuhka tuuleen.

Kappas, viimeisin inkarnaationi oli edelleen olemassa.

Errrrinomaista, kerrassaan.

Nyt eivät välihuutelijat esiinny minuna.

• Anonyymi kirjoitti:

Voit olla oikeassa ja mikäli luit aloituksen tarkkaan, niin huomasit, että ensimmäinen listaus on toiveita. Toiveet eivät omalla kohdallani ole vaatimuksia. Loppupeleissä rakkaus on jotain määrittelemätöntä eikä sitä voi järjellä selittää tai ainakaan itse en voi.

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi sinua kuin kukkaa kämmenellä ja hemmottelee ja palvelee kuin kuningatarta ja olisitte täydellinen pari ja sen huomaisi kaikki ihmiset ja naiset kateellisia kun sinulla täydellinen mies olis aitoo rakkautta molemmin puolin

En etsi koristemiestä, jota on kiva näytellä kylillä.

• Anonyymi

Jämäkkyys = itsensä puolustamista ja omien rajojen asettamista tavalla, joka on itseä ja toista kunnioittava, ilman että loukkaa muita ihmisiä tai heidän oikeuksiaan.

Joustavuus = Valmius avoimeen keskusteluun, yhteisen ymmärryksen hakeminen, monien eri näkökantojen samanaikainen huomioiminen ja niiden sovittelu

Suorapuheisuus liittyy juurikin keskustelutaitoon: sanoo asian suoraan, silti toista kunnioittaen

- Sheena

• Mu5tasydän kirjoitti:

Voit olla oikeassa ja mikäli luit aloituksen tarkkaan, niin huomasit, että ensimmäinen listaus on toiveita. Toiveet eivät omalla kohdallani ole vaatimuksia. Loppupeleissä rakkaus on jotain määrittelemätöntä eikä sitä voi järjellä selittää tai ainakaan itse en voi.

Toki huomasin, että se oli toivelista, siis jotain mikä olisi suotavaa ja toivottavaa.

Riippuvuuksista tulikin mieleen, että et kai sinä ryõkäle tupakoi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivuhuomio: suomalaiset naiset etsivät useinkin rinnalleen tasaveroista kumppania. Ei siis palvelijahemmottelijaa.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jämäkkyys = itsensä puolustamista ja omien rajojen asettamista tavalla, joka on itseä ja toista kunnioittava, ilman että loukkaa muita ihmisiä tai heidän oikeuksiaan.

Joustavuus = Valmius avoimeen keskusteluun, yhteisen ymmärryksen hakeminen, monien eri näkökantojen samanaikainen huomioiminen ja niiden sovittelu

Suorapuheisuus liittyy juurikin keskustelutaitoon: sanoo asian suoraan, silti toista kunnioittaen

- Sheena

Jämäkkyys on joko jethron jämäkkää tai jethron jämäkkää jossa suuhun purskataa juustot tai arabi miesten jämerää jämäkkää ihanuutta

• Anonyymi kirjoitti:

Sivuhuomio: suomalaiset naiset etsivät useinkin rinnalleen tasaveroista kumppania. Ei siis palvelijahemmottelijaa.

- Sheena

Edellinen naaras oli hemmoteltava ja häntä oli ihan ilo pitää kaikin puolin hyvänä.

Mikä taas ei tee minusta mitään palveluskuntaa, vaan olen ihan oma peikkokuninkaani kryptassani.

• Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Kiitos tästä Sheena. 💪

• PalstaTrolli kirjoitti:

Toki huomasin, että se oli toivelista, siis jotain mikä olisi suotavaa ja toivottavaa.

Riippuvuuksista tulikin mieleen, että et kai sinä ryõkäle tupakoi?

Minä ryökäle olen nykyisin bilepolttaja, eli toisin sanoen, jos käytän alkoholia, niin poltan. Muuten pyrin pitäytymään nikotiinipusseissa, joissa on oivia makuvaihtoehtoja. 😁

• Mu5tasydän kirjoitti:

Minä ryökäle olen nykyisin bilepolttaja, eli toisin sanoen, jos käytän alkoholia, niin poltan. Muuten pyrin pitäytymään nikotiinipusseissa, joissa on oivia makuvaihtoehtoja. 😁

Kyllä nikotiinipussit aina savustavan , ilmatilaa tuhoavan korsteenin voittaa.

On inhottava kokemus suudella naista joka haisee ja maistuu tuhkakupilta, ihan noin yleisesti siis.

• Anonyymi

Silmille sopiva, korville kuultava.
      Tekee enemmän teoillaan mitä suullaan.
      Itsenäinen, vahvaluontoinen ja vakaa. Luonnon kaunis itsensätunteva, ei meikkaa.
      Tarvitsee miestä vain ajoittain, jatkuvaan yhdessäoloon epäsopiva.Sosiaalinen, omaa suuren ystäväpiirin. Ei takerru pikkuseikkoihin, katsoo elämää laaja-alaisena kokonaisuutena.

AV

• Minusta realistinen listaus. 👍

• Jämäkkä?

Joustava?

Eikö se ole oksymoroni? 🤔

• Anonyymi

Kuka se on? Joku influensseri blokkaaja?

• Kerroinkin aiemmin mitä itse tarkoitan jämäkkyydellä. Mies on sanojensa mittainen eikä sluipaile johonkin piiloon, jos tulee joku hänelle epämukava keskustelu.

Joustavuudella tarkoitan, että jos jommalla kummalla on vaikka joku rakas harrastus, joka uhkaa parisuhdeaikaa, niin siitä neuvotellaan, että miten saavutetaan tasapaino, jossa molemmat ovat tyytyväisiä. Parisuhdehan on kompromisseja.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka se on? Joku influensseri blokkaaja?

Eikun sivistyssana. Ei omalta alaltasi.

• Anonyymi

Minulla ei ole nirsoilukriteerejä. On vain jonkinlainen toivelista unelmakumppanista, jonka olen tehnyt kauan sitten. Siinä ei ole Red flageja, unelmakumppanillahan ei sellaisia luonnollisestikaan ole.

Millainen on/ olisi se lempi ihminen. Rakastava rinnalla kulkija tai unelma kumppani.

- Turvallinen ja luotettava.
      - Älykäs, viisas
      - Romanttinen, lempeä ja lämmin sydäminen.
      -Huumorintajuinen ja innostava.
      - Rohkea, rakkaitaan puollustava.
      - L uontoa ja eläimiä arvostava.

• Tärkeitä arvoja. 👍

• Anonyymi

Nojoo, tämä lista voisi olla minunkin lista. Kodikas lista, joka kohta sai nyökyttelemään ja sanomaan mielessäni, kyllä, todellakin. 👍

Jasu

• Anonyymi

Lyhykäisesti:
      Se toinen puolisko, vastaava

Löytämättä jääpi :)

• "Tässä on jäätelö, tässä on jäätelö - Etpäs saa, etpäs saa!" 😝

• Anonyymi

Minulle niin usein alleviivataan lihavuuttani, että laihduttelen ensin ja listailen nirsous kriteerejä myöhemmin. Ilmerisesti painoindeksi on ainoa seikka joka minussa merkitsee.

• No onpa surullista, että sinulla tuollainen tilanne, mutta mikäli laihduttaminen lisää henkistä hyvinvointiasi, niin kannustan siihen. Silti mielestäni turhan raadollista takertua tuohon. 🤔

• Anonyymi

Mulla ei ollut mitään kriteerejä ja löysin helposti hyvän naisen.
      Eikä mun naisellakaan ole kriteerejä miestä kohtaan.
      Ollaan oltu jo pitkään onnellisesti yhdessä.

• Hienoa ja harvinaista. Monestihan nuo kriteerit voivat kummuta omista huonoista kokemuksista, hyvä jos sinulla ei sellaisia ole. 👍

• Anonyymi

Yksi vain...

Ei tule minun kanssa toimeen. 🙂

• Anonyymi

Perkele!

Että tulee siis toimeen minun kanssa...😁

Jos mun pitää alkaa todistamaan mitä olen, mitä en...

En jaksa... nostan kytkintä...

Todistustaakkaa en ota... sen siirrän muualle. (Toiselle)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perkele!

Savolaisittain, vastuu onp khuulijalla. 😜

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Perkele!

Noh, sattuuhan näitä, jos nopeasti lukee ja vastaa. 😁

• Anonyymi

Minulla kriittisin hylkäämisperuste on saalistajamainen luonne. Arviolta 9-13% suomalaisista omaa persoonallisuustyypin, joka tähtää voittamiseen ja toisen nujertamiseen ja ihmisoikeuksien viemiseen toisilta ja täysin velvollisuudentunnottomaan elämään...
      Valitsen kyvyn välittää toisista ja torjun saalistajamaisuuden.

harmaasusi

• Hienoa. Minusta tuo kuvailemasi toiminta on myös alistamista, jos on pakko voittaa kaikessa.

• Anonyymi

Sitten kun miettii niin päin, että mitkä asiat itsessä saattaa tökkiä niin, ettei kumppania niin vaan löydykkään, niin meneekö vaikeemmaksi tehdä listaa?

Jasu

• Anonyymi

Mä ainakin keksin monta asiaa mitkä minussa hyvin todennäköisesti on niitä juttuja, miksen kelpaisi juuri tai yhtään kellekkään. 😅

Jasu

• Tämä pitää tänään tehdä, en usko, että itselle tuottaa vaikeuksia. 👍

• Anonyymi

Sivusta totean, että minusta noin päin on paljon helpompaa listata. Näitä positiivisia joudun aina muotoilemaan ymmärrettävämmiksi. Ne kun ovat minulle suht suuria linjoja, että tietyntyyppinen pitää olla, mutta ei tasan tietynlainen. Ne ehdottonat eit taas ovat hyvinkin selviä ja tarkkarajaisia inhotuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että minusta noin päin on paljon helpompaa listata. Näitä positiivisia joudun aina muotoilemaan ymmärrettävämmiksi. Ne kun ovat minulle suht suuria linjoja, että tietyntyyppinen pitää olla, mutta ei tasan tietynlainen. Ne ehdottonat eit taas ovat hyvinkin selviä ja tarkkarajaisia inhotuksia.

Muotoilin tekstini huonosti, tuossa tosiaan on kaksijakoinen kysymys. Yritin sanoa, että mikä itsessään on sellaista mikä estää tai ainakin vähentää muiden kiinnostumista.

Minun on helppo jotenkin hahmottaa itsestäni niitä asioita mitkä on muista epämukavia juttuja minussa. Kuten heikko terveys, haittaa työllistymistä tai ainakin aiheuttaa sairaslomia, ikä, äitiys, ulkonäkö, elopaino, luonne eli ihan kaikki.

Minun on paljon vaikeampi sanoa mikä minussa voisi ketään kiinnostaa. 😅

Ehkä pidän itseäni huonona sijoituksena tai tiiän liian hyvin mistä ihmiset eivät tykkää. Siksipä en enää edes tarjoutuisi kumppaniehdokkaaksi kellekkään. Olisin liian vähän täydellisessä maailmassa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muotoilin tekstini huonosti, tuossa tosiaan on kaksijakoinen kysymys. Yritin sanoa, että mikä itsessään on sellaista mikä estää tai ainakin vähentää muiden kiinnostumista.

Minun on helppo jotenkin hahmottaa itsestäni niitä asioita mitkä on muista epämukavia juttuja minussa. Kuten heikko terveys, haittaa työllistymistä tai ainakin aiheuttaa sairaslomia, ikä, äitiys, ulkonäkö, elopaino, luonne eli ihan kaikki.

Minun on paljon vaikeampi sanoa mikä minussa voisi ketään kiinnostaa. 😅

Ehkä pidän itseäni huonona sijoituksena tai tiiän liian hyvin mistä ihmiset eivät tykkää. Siksipä en enää edes tarjoutuisi kumppaniehdokkaaksi kellekkään. Olisin liian vähän täydellisessä maailmassa.

Jasu

Noinkin päin tuo on minusta helpompaa kuin tuollaisen aloituksessa kysytyn listan kirjoittaminen. Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että itseni minä tunnen erinomaisen hyvin, mutta jotain vielä täysin tuntematonta ihmisyksilöä taas en tunne lainkaan. Sinä jossain tuntemattomassa yksilössä joudun miettimään, että hänen pitäisi olla jotakin, mutta mikä voi kompensoida jotakin puutetta ja mikä kaikki vaikuttaa mihinkin jne. Itseni kuitenkin tunnen hyvin, tiedän millä voin ja olen voinut kompensoida mitäkin ja olenko ylipäänsä halukas kompensoimaan. 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinkin päin tuo on minusta helpompaa kuin tuollaisen aloituksessa kysytyn listan kirjoittaminen. Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että itseni minä tunnen erinomaisen hyvin, mutta jotain vielä täysin tuntematonta ihmisyksilöä taas en tunne lainkaan. Sinä jossain tuntemattomassa yksilössä joudun miettimään, että hänen pitäisi olla jotakin, mutta mikä voi kompensoida jotakin puutetta ja mikä kaikki vaikuttaa mihinkin jne. Itseni kuitenkin tunnen hyvin, tiedän millä voin ja olen voinut kompensoida mitäkin ja olenko ylipäänsä halukas kompensoimaan. 😃

Aivan. Se onkin jotenkin helpompaa, kun itsensä tuntee ja toisia ei yhtä hyvin edes silloin, kun tuntee jo hyvin. 😄👍
        Huomaan usein kirjoittavani myös minä voittoisesti, koska lähden yleensä miettimään asioita itsestäni aloittaen, ihmisestä jonka tunnen hyvin. Toisia lähinnä tulkitsen, joskus hyvin ja joskus ihan päin prinkkalaa. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Se onkin jotenkin helpompaa, kun itsensä tuntee ja toisia ei yhtä hyvin edes silloin, kun tuntee jo hyvin. 😄👍
        Huomaan usein kirjoittavani myös minä voittoisesti, koska lähden yleensä miettimään asioita itsestäni aloittaen, ihmisestä jonka tunnen hyvin. Toisia lähinnä tulkitsen, joskus hyvin ja joskus ihan päin prinkkalaa. 😅

Jasu

Toisten tulkitsemisessa pitää aina jättää enemmän liikkumatilaa suuntaan tahi toiseen, kun itsensä suhteen voi alleviivata varmemmin, vaikka omatkin näkemykset elää ja muuttuu elämän varrella.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Juurikin noin. Lähden oikeastaan aina tuollaisis ajatellessani liikkeelle itsestäni ja sitten siirry eteenpäin miettimään ihmisiä, jotka edes kuvittelen tuntevani. Täysin tuntemattomien henkilöiden ajatusten lukemisyritykset ovat suht turhia. Käytöstä voi toki arvioida.

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Toi oli meillä kasvatustieteissäkin. Että asioita käsiteltiin itsestä lähtien. Ja se oli hyvä kun siihen tottu. Vaikka ensin tuntu hölmöltä kirjoittaa koko Suomen koulutushistoriaa itsensä ja oman suvun kautta. Mutta kai se onnistu kun hyvän arvosanan sain.

• Anonyymi

Nainen ei saisi haista pahalle.
      Naisen paha haju onkin ainoa asia, joka tappaa miehen halut.

• Hygienia on tosi tärkeä asia molemmin puolin ja aika yksinkertainen viehätysvoimatekijä. 👍

• Hih. Sanoisin tähän että naisen pitäisi saada sukat pyörimään jaloissa.

• Tätä vertausta mä en oikeen koskaan ymmärtänyt. Sukkien pyöriminen jalassa kun on erittäin epämiellyttävää. Niin miten se vois ees kuvainnollisesti olla kiva.

• JeroP kirjoitti:

Tätä vertausta mä en oikeen koskaan ymmärtänyt. Sukkien pyöriminen jalassa kun on erittäin epämiellyttävää. Niin miten se vois ees kuvainnollisesti olla kiva.

Kaipa tuolla tarkoitetaan sitä tunnetta, kun nainen vie hetkellisesti järjen? Hullaannuttaa tavallaan.

• JeroP kirjoitti:

Tätä vertausta mä en oikeen koskaan ymmärtänyt. Sukkien pyöriminen jalassa kun on erittäin epämiellyttävää. Niin miten se vois ees kuvainnollisesti olla kiva.

Kaivoin vertauksen muistin ja historian arkistoista, josta nyt yleensäkin ammennan melkein kaiken. Siellä ne pyörivät sukat ovat lymynneet yhdessä vatsassa liitelevien perhosten yms. kanssa. Tällaisia ilmauksiahan naisilla on tapana asettaa "kriteereiksi" vaikka eiväthän ne oikeasti ole mitään kriteerejä toiselle ihmiselle vaan toiveita siitä, millaisia tunteita haluaa kokea. On niin ankeaa joutua analysoimaan tai erittelemään oman päänsä toimintaa kun koko kysymyksen voi ohittaa sukilla tai perhosilla.

Pikaisesti laadin Exceliin riskianalyysin pisteytyksineen ja päädyin siihen, että mieluummin siedän jalassa itsestään liikkuvia sukkia kuin ruuansulatuselimistössä
        metamorfoosin tehneitä hyönteisiä.

Ja jos nyt sitten kirjallisesti avaisin parasta arvausta, millaisia asioita henkilöltä sukkien liikuttamiseen vaadittaisiin, niin se luultavasti aiheuttaisi vain negatiivista palautetta ja pahaa mieltä, niin senkin vuoksi parempi puhua sukista.

• Anonyymi

Vaatimukset:
      - hyväkäytöksinen
      - luotettava ja rehellinen
      - omistaa suht samanlaiset elämänarvot
      - yhteensopiva huumorintaju
      - samatyyppiset elämäntavat
      - samantyyppiset toiveet elämältä
      - kykenee joustamaan
      - osaa tarvittaessa myös puhua
      - päihteetön (muutaman oluen voi silloin tällöin muutaman kerran vuodessa ottaa)
      - väkivallaton (myös henkisesti)

Jos nuo täyttyisivät, niin voi harkita. Tuossa on muutama ehkä vähän epämääräinen, mutta esim. elämänarvot eivät ole niin kivenhakattuja, että pitää ajatella juuri tasan tietyllä tavalla. Samansuuntainen ajattelu ja yhteensovitettavuus ovat avainsanoja.

• Anonyymi

Yksi tärkeä vaatimus jäi mainitsematta. Miehen pitää ehdottomasti olla älykäs yksilö. Tästä ei voi joustaa, mutta en aseta äo-rajaa. Älykkyysosamäärän mahdollista puutetta nimittäin voi kompensoida esim. hyvällä tunneälyllä jne.

• Anonyymi

"Samansuuntainen ajattelu ja yhteensovitettavuus ovat avainsanoja." , kuulostaa aika paljon
        samalta kuin tämä eteen tullut tekstinpätkä:

"Jonkinasteinen vastaavuus ajattelussa ja arvomaailmassa suotavaa, avoimesti ja rehellisesti tai ei ollenkaan."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Samansuuntainen ajattelu ja yhteensovitettavuus ovat avainsanoja." , kuulostaa aika paljon
        samalta kuin tämä eteen tullut tekstinpätkä:

"Jonkinasteinen vastaavuus ajattelussa ja arvomaailmassa suotavaa, avoimesti ja rehellisesti tai ei ollenkaan."

En oikein ymmärrä mitä tuon jälkimmäisen lainaamasi lauseen loppuosa tuon lauseen yhteydessä tarkoittaa, joten en osaa sanoa missä määrin noissa on samaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Yksi tärkeä vaatimus jäi mainitsematta. Miehen pitää ehdottomasti olla älykäs yksilö. Tästä ei voi joustaa, mutta en aseta äo-rajaa. Älykkyysosamäärän mahdollista puutetta nimittäin voi kompensoida esim. hyvällä tunneälyllä jne.

Voi kuule, ei aina se äo tosiaankaan takaa sitä, että olisi tunneälyä. Joskus voi olla jopa päinvastoin.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Voi kuule, ei aina se äo tosiaankaan takaa sitä, että olisi tunneälyä. Joskus voi olla jopa päinvastoin.

Minusta sinullakin kuitenkin realistiset tavoitteet. 👍

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niin kai juuri tuossa totesinkin? Kuten sanoin edellä, niin älyä pitää olla, mutta en aseta äo rajaa sillä sitä voi kompensoida esim. hyvällä tunneälyllä. En kai minä missään sanonut, että nuo olisivat sidoksissa toisiinsa?

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Minusta sinullakin kuitenkin realistiset tavoitteet. 👍

Paitsi, että täällä ei saa ikinä preferoida älyä. Se on palstalla tabu.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin kai juuri tuossa totesinkin? Kuten sanoin edellä, niin älyä pitää olla, mutta en aseta äo rajaa sillä sitä voi kompensoida esim. hyvällä tunneälyllä. En kai minä missään sanonut, että nuo olisivat sidoksissa toisiinsa?

Juu, et niin, kirjoitin omasta kokemuksesta, kun tuli tuosta mieleen. 👍

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Juu, et niin, kirjoitin omasta kokemuksesta, kun tuli tuosta mieleen. 👍

En minäkään olisi sitä noin muotoillut, ellen tietäisi etteivät nuo usein kulje käsi kädessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikein ymmärrä mitä tuon jälkimmäisen lainaamasi lauseen loppuosa tuon lauseen yhteydessä tarkoittaa, joten en osaa sanoa missä määrin noissa on samaa.

Testailin, huti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Testailin, huti

Ihmiset eivät ole mitään testailtavia tuotteita.

• Anonyymi

Naisen pitää kiehtoa mieltäni ja miellyttää silmääni.
      Ensimmäinen osio on hyvin vaikea.

-keinovaginamies-

• Aika hyvin tiivistetty. 👍

• Anonyymi

Toivelista
      rahaa niin että elättää itsensä
      puhdas
      keskustelutaitoinen
      pystyy elämään myös erillään
      liikkuva, jonkinlainen kunto
      Jokin yhtäläinen harrastus kanssani, elokuvat, tanssi, musiikki, lukeminen, liikunta
      luotettava
      avoin

Punaiset liput
      köyhä joka ei voi maksaa omaa lippuaan teatteriin tai yhtään matkustaa
      haiseva
      riippuvainen minusta tai päihteistä, tupakkaan en puutu
      vetelä, voimaton, runsaasti ylipainoinen
      jää valheista kiinni
      salaileva elämä

• Hyviä toiveita sinulla. 👍

• Olettaa minun olevan selvännäkijä; eli sanattomasta viestinnästä minun oletetaan tietävän esim milloin pölynimurin pussi pitää vaihtaa.

Kompromissihaluttomuus. Tietysti on asioita joista ei voi joustaa mutta jos tämä linja siirtyyy myös painoarvoltaan pienempiin asioihin niin vähän tuntuu että tärkeämpää on saada riidellä kuin löytää ratkaisu.

Nämä on siis nirsoilukriteerit jotka tarkoittavat sitä että mikäli ero tulisi näistä syistä niin katsoisin kyllä peiliin ja miettisin olisinko voinut toimia itse hieman joustavammin parisuhteen pelastamiseksi.

• Ai, käsitin toisessa ketjussa, että nimenomaan haluat kompromisseja. Tuo voi kieltämättä aiheuttaa haastetta, mutta eiköhän noistakin keskustelemalla selviä. Avoin kommunikointi on äärimmäisen tärkeää ja hyvä itsetuntemus myös. 👍

• Mu5tasydän kirjoitti:

Ai, käsitin toisessa ketjussa, että nimenomaan haluat kompromisseja. Tuo voi kieltämättä aiheuttaa haastetta, mutta eiköhän noistakin keskustelemalla selviä. Avoin kommunikointi on äärimmäisen tärkeää ja hyvä itsetuntemus myös. 👍

Nimenomaan nyt tarkoitin että toisella on tätä kompromissihaluttomuutta ja itsellä se on ainakin pohjavireenä. Siitä tulee se ristiriita.

• No en kaipaa parisuhdetta tai sitä kumppania, mutta jos kaipaisin, ehdoton vaatimus olisi, että hän viihtyisi omissa nahoissaan. Ehdokkaan tulisi osata olla oma itsensä ja uskaltaa elää omannäköistään elämää. Aidosti ja rehellisesti.
      Valehtelu olisi red flag. Kaikki muu olisikin sitten aikalailla toissijaista.

• Juu, ymmärrän, eli pidät aidoista ja itsensä hyvin tuntevista tyypeistä? 👍

• Mu5tasydän kirjoitti:

Juu, ymmärrän, eli pidät aidoista ja itsensä hyvin tuntevista tyypeistä? 👍

Tarkennettuna tykkään sellaisesta tyypistä joka hyväksyy itsensä. Osaa olla oma itsensä. Reilusti just sellainen kuin on.

Sellaisesta on helppo päättää si tykkääkö vai ei. Kaikki teennäinen koreilu tai olevinaan oleminen vaan ärsyttää. Aitous viehättää.

• Anonyymi

Olen siinä käsityksessä, että käytännössä kaikilla tällä palstalla roikkuvilla ihmisillä on joku rajoite omassa elämässään tai itsessään.
      Ei kukaan muuten voisi vuodesta toiseen roikkua täällä miettimässä parisuhdekiemuroita päätymättä oikeassa elämässä suhteeseen.

Suhteen saa, jos sen haluaa - jos ei ole jotenkin rajoitteinen - henkisesti tahi fyysisesti.
      Kumpikaan ei ole este, hidaste kylläkin.
      Tämä palsta on ikkuna ihmisten toiveisiin ja vuosia tätä sivusta seuranneena sanon, että täällä mielipiteiden vaihtoa harrastavat ihmiset ovat jotenkin juuttuneita, ujoja tai vittuuntuneita.

Hyvä purkauskanavahan tämä on tunteille, ajatuksille ja toiveille.
      Mutta jos oikeasti haluaisi kohdata jonkun, pitää mennä ulos ja asettaa itsensä alttiiksi - tai rohkeasti tehdä aloite.
      Vaikka kysymällä: "Oletko muuten sinkku?"

• Anonyymi

Hyvin täällä pystyy jutustelemaan, vaikka olisi parisuhtessakin.

• Anonyymi

Totta. Niiiiin totta.

Ja suhteissakin elävillä on jotain siinä suhteessa, että ajautuu tälläiseen mestaan ja varsinkin tuomaan ajatuksiaan muille.

Itselläkin on paljon omien korvien välissä haittaa, mikä estää suhteilun. Tiedän hyvin ihan itse. Ja täällä voin niitä pieruja päästellä.

Todella hyvä huomio! 👍

• Olen niin kiinnostunut ihmisten mielipiteistä ja erilaisista näkökulmista, että luen itseni niihin juuttuneisiin. Tässä samalla parantelen traumoja. ☺️

• Rajoite? En nyt oikein keksi, mikä mulla ois? Disse se jotain mulle höpisi, kai se joskus kännipäissään? Mutta useinhan kännissä tulee totuus sanottua. Oli jotenkin pettynyt kun en keskustellut. Mutta ton otin yhessä toisessa ketjussa esiin. Kun tänne kirjoittaa joskus yhden ja sitten toisen, niin ei pääse muodostuu sellasia pitkiä keskusteluita.

Viitaten taas tohon yksityisyyskeskusteluun, niin ei tolleen sinkkuutta voi kysyä, sehän on nyt yksityisistä asioista yksityisin. Ammattiakin kysyn hiukan varoen kaarrellen. Mutta se mua hirveesti kiinnosta mitä ihmiset tekee työkseen.

• Anonyymi

Riittää kun toivoo rehellisyyttä naiselta rima minkä yli harva edes pääsee si jos nirsoksi rupiaa nii kui useimmat naiset ni vaadin ehdotonta rehellisyyttä pitää olla jo todella hyvää tuuria jos edes mun elinaikana satun vahingossakaan moista edes kohtaamaan

• Sinulla ei ole muita kriteereitä naiselle kuin rehellisyys? Aika maltillinen toive.

• Anonyymi

Kaikkee jo edellä mainittua + samanlainen huumorintaju.

• Tuo on muuten tosi tärkeä toive. 👍

• Anonyymi
      UUSI

Olen Igor Venäjältä ja rakastan Putinia ja ajatusta että Venäjä tulee Suomen maalle panemaan naisia ja ampumaan ex kiusaajiamme ja tuntihäiriköitä

• Anonyymi
        UUSI

Pysy sinä vaan siellä puuttinin pers

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      289
      46029
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      53
      11504
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      242
      11090
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      43
      9892
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      92
      8716
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      293
      6787
    7. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      12
      3812
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      4
      3575
    9. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      3
      3460
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      8
      3369
    Aihe