Mun kumppanivalinnan
toivelistalla olisi löytää mies,
joka on:
- suorapuheinen
- jämäkkä
- joustava
- keskustelutaitoinen
- (musta) huumorintajuinen
- omaa suht terveet elämäntavat
- tykkää liikkua luonnossa
- on käsistänsä kätevä
Punaiset liput
itselleni kumppanin
suhteen ovat:
- hedonismi
- erilaiset riippuvuudet (pl. nikotiini)
- epäluotettavuus
- väkivaltaisuus
- joustamattomuus
- ahdasmielisyys
En halua tässä avauksessa keskittyä ulkonäöllisiin kriteereihin, kun niistä täällä puhutaan huomattavasti enemmän.
Mitä ne sinun nirsoilukriteerit ovat?
😉
Nirsoilukriteerit?
67
364
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
"Sen" pitää olla isompi kuin katkarapu.
Kiero pettäjäluonne on ehdoton ei. - AnonyymiUUSI
Minun "nirsoilukriteerini" kumppanille ovat luotettavuus, rehellisyys, empaattisuus, fiksuus, huumorintajuisuus ja hyvä tunneäly. Arvostan sitä, että mies hoitaa asiansa, toimii itsenäisesti ja osaa tehdä päätöksiä. Pidän erityisesti miehistä, jotka pitävät lapsista ja eläimistä. Ja siitä, että mies on taitava kuski 😁
Melko tavallisia kriteerejä siis. En tosin pidä sanasta kriteeri, mutta käytän sitä nyt, kun aloituksessa oli tätä sanaa käytetty ☺️
Ehdottomia punaisia lippuja minulle ovat väkivaltaisuus, päihderiippuvaisuus, petollisuus, loputon saamattomuus, tupakointi, epäsiisteys, persulaisuus, Charlie Kirkin ihannointi, iskäkengät ja kantri-musiikin fanitus.
AletheiasAika maltillinen on sinunkin listaus ja juu, mulla on joskus vähän sarkastinen ilmaisutyyli. Onneksi maanantai on jo loppusuoralla. 😅
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Aika maltillinen on sinunkin listaus ja juu, mulla on joskus vähän sarkastinen ilmaisutyyli. Onneksi maanantai on jo loppusuoralla. 😅
Onneksi, päivän haastavin osuus on takana, kun työt tälle päivää tehty 😊
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
Onneksi, päivän haastavin osuus on takana, kun työt tälle päivää tehty 😊
AletheiasJuurikin näin. 🙏
- AnonyymiUUSI
Sinulle sopisi joku arabimies ehkä syyrialainen tai iranilainen mies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle sopisi joku arabimies ehkä syyrialainen tai iranilainen mies
Millä perusteella?
Aletheias - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella?
AletheiasNo arabimies vaan sopisi sinulle siitä saisit itsellesi iki oman miehen eli arabimies on sinua varten
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella?
AletheiasJa tulisitte heti juttuun ja toimeen ja äkkiä tekisitte teille vauvan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tulisitte heti juttuun ja toimeen ja äkkiä tekisitte teille vauvan
Ei tuo ollut perustelu.
Aletheias - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ollut perustelu.
AletheiasNo tarviiko sinulle se herra oikea perusteluja niin tiedän vaan kuka sinulle sopii ja on se oikea ja aitoa rakkautta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ollut perustelu.
AletheiasJa tiedät sen itsekkin sisimmässäsi ja tiedät etten puhu potaskaa vaan totta
- AnonyymiUUSI
Samat toiveet ja miinukset naiselle, kuin aloittajalla miehelle, lisäisin listaan vielä.
Järkevä.
Eläinrakas.
Oma auto, en halua toimia jatkuvasti kuskina.
Omillaan toimeentuleva.
Ei päälle tunkevaa feminismiä, sosialistista ajattelua ja uskontoa. - AnonyymiUUSI
Mä en niitä viitti listata, kun en ole enää pariutumassa, kuin tämän kerran, tämän herran kanssa. Hänen jälkeen en enää pariutuisi. En vaikka näkisin miten ihastuttavia naisia. Olen bi, siksi puhun naisista herran perään. 😅
Mutta onko kriteerit miten joustavia?
Jasu- AnonyymiUUSI
Minä en ainakaan jousta siitä, että miehen täytyy olla taitava kuski. Näen jo silmissäni, millainen krooninen perheriita siitä syntyisi, jos joka automatkalla tulisi kahnausta asiasta 😆
Aletheias Tottakai kriteerit katsotaan tapauskohtaisesti. Punaiset liput ovat niitä, joista en joustaisi.
Ähh. Ehkä tyydyn vain oikuttelevan kohtalonvirran vietäväksi. Mun kokemusten mukaan haluasin kiertää tinderin jo kaukaa. 😌- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Tottakai kriteerit katsotaan tapauskohtaisesti. Punaiset liput ovat niitä, joista en joustaisi.
Ähh. Ehkä tyydyn vain oikuttelevan kohtalonvirran vietäväksi. Mun kokemusten mukaan haluasin kiertää tinderin jo kaukaa. 😌Sit sinulle ei ehkä sovi korkeastikoulutettu varakas ja rikas tinderimies vaan ehkäpä joku somali tai nikerialainen muslimi tai aasialainen budha mies
Anonyymi kirjoitti:
Sit sinulle ei ehkä sovi korkeastikoulutettu varakas ja rikas tinderimies vaan ehkäpä joku somali tai nikerialainen muslimi tai aasialainen budha mies
Ei ei, kulttuurierot ovat käsin kosketeltavissa. Pitäydyn suomi-miehessä.
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei ei, kulttuurierot ovat käsin kosketeltavissa. Pitäydyn suomi-miehessä.
Ne on suomi miehiä eli suomen kansalaisuus on ja rahaakin heillä on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan jousta siitä, että miehen täytyy olla taitava kuski. Näen jo silmissäni, millainen krooninen perheriita siitä syntyisi, jos joka automatkalla tulisi kahnausta asiasta 😆
AletheiasNojuu. Mielummin taitava, että uskaltaa kyytiin nousta. 😜
Jasu - AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Tottakai kriteerit katsotaan tapauskohtaisesti. Punaiset liput ovat niitä, joista en joustaisi.
Ähh. Ehkä tyydyn vain oikuttelevan kohtalonvirran vietäväksi. Mun kokemusten mukaan haluasin kiertää tinderin jo kaukaa. 😌Niinpä, joistain saattaa joustaa, mutta ei niistä ehdottomista nään punaista jutuista. 👍
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nojuu. Mielummin taitava, että uskaltaa kyytiin nousta. 😜
JasuNiinpä ja pysyy hermot paremmin kasassa, kun ei tarvitse joka välissä ärsyyntyä ajotyylistä 😅 Eniten hermostuttaa sellainen kaasun pumppaaja, jolla nopeus vaihtelee miten sattuu ja ajolinjat on epävarmoja, tekee äkkijarrutuksia moottoritielle liittyessä jne. Reipasta, sujuvaa ja varmaa sen olla pitää 😁
Aletheias
- AnonyymiUUSI
Hae nainen muualta ei Suomesta
- AnonyymiUUSI
Tämä on taas tätä, pitää olla
-Jämäkkä mutta joustava
-Suorapuheinen mutta keskustelutaitoinen
No ei siinä, näillä mennään.Jämäkällä tarkoitan suoraselkäistä ja sanojensa mittaista miestä. Olen itse aika suorapuheinen eikä liian herkkä mies kestä sitä, koettu on.
Toisaalta minulle on sanottu, että osaam livenä keskustella laajasti eri aiheista, koska olen aina ollut kiinnostunut asioista ja kova kuukkeloimaan.
Ymmärrän, että olen ristiriitainen. Miksi kuitenkaan hakisin sellaista mitä en itse ole, uskon, että samankaltaisuus kumppanuudessa (ei ole sama kuin samanlaisuus) antaa paremmat mahdollisuudet onnistumiseen.
Mitä tässä keskustellut eri ihmisten kanssa, niin ei ole kuulema liian vaativia listoja. En ole ulkonäkökeskeinen ihminen ja siksi halusin rajata ulkonäkökriteerit tuosta pois.- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Jämäkällä tarkoitan suoraselkäistä ja sanojensa mittaista miestä. Olen itse aika suorapuheinen eikä liian herkkä mies kestä sitä, koettu on.
Toisaalta minulle on sanottu, että osaam livenä keskustella laajasti eri aiheista, koska olen aina ollut kiinnostunut asioista ja kova kuukkeloimaan.
Ymmärrän, että olen ristiriitainen. Miksi kuitenkaan hakisin sellaista mitä en itse ole, uskon, että samankaltaisuus kumppanuudessa (ei ole sama kuin samanlaisuus) antaa paremmat mahdollisuudet onnistumiseen.
Mitä tässä keskustellut eri ihmisten kanssa, niin ei ole kuulema liian vaativia listoja. En ole ulkonäkökeskeinen ihminen ja siksi halusin rajata ulkonäkökriteerit tuosta pois.Usko jo somali sopisi sinulle se antais sinulle jotain jämäkkää mustaa järeää jämäkkää
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Jämäkällä tarkoitan suoraselkäistä ja sanojensa mittaista miestä. Olen itse aika suorapuheinen eikä liian herkkä mies kestä sitä, koettu on.
Mitä tässä keskustellut eri ihmisten kanssa, niin ei ole kuulema liian vaativia listoja. En ole ulkonäkökeskeinen ihminen ja siksi halusin rajata ulkonäkökriteerit tuosta pois.Kunhan hieman luen viestiäsi kuin piru raamattua aikani kuluksi, sori siitä.
Mutta erityisesti naisilla ei ole ihan tavatonta ristiriitaisten vaatimusten asettaminen potentiaaliselle elämänkumppanilleen.
Minä taas olen etsinyt herkkää puolisoa, vaikka itse olen suunnilleen yhtä herkkä, kuin metrinen ratakiskon pätkä. Anonyymi kirjoitti:
Usko jo somali sopisi sinulle se antais sinulle jotain jämäkkää mustaa järeää jämäkkää
Usko huviksesi, niin en ole kiinnostunut sellaisista miehistä, joiden kulttuurissa naisen kunnioittaminen on lähtökohtaisesti vähän niin ja näin.
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan hieman luen viestiäsi kuin piru raamattua aikani kuluksi, sori siitä.
Mutta erityisesti naisilla ei ole ihan tavatonta ristiriitaisten vaatimusten asettaminen potentiaaliselle elämänkumppanilleen.
Minä taas olen etsinyt herkkää puolisoa, vaikka itse olen suunnilleen yhtä herkkä, kuin metrinen ratakiskon pätkä.Ei tarvitse pahoitella, mukava saada erilaisia näkokulmia asioihin.
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Usko huviksesi, niin en ole kiinnostunut sellaisista miehistä, joiden kulttuurissa naisen kunnioittaminen on lähtökohtaisesti vähän niin ja näin.
Erhm.
Tuo somali-kommentti ei tullut minulta. Ilmeisesti pitänee kokeilla, olisiko jokin vanhoista nimimerkeistäni hengissä. - AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Pitäisi sinua kuin kukkaa kämmenellä ja hemmottelee ja palvelee kuin kuningatarta ja olisitte täydellinen pari ja sen huomaisi kaikki ihmiset ja naiset kateellisia kun sinulla täydellinen mies olis aitoo rakkautta molemmin puolin
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei tarvitse pahoitella, mukava saada erilaisia näkokulmia asioihin.
Olkaa hyvä vain, mielipiteitähän minulla tunnetusti riittää.
Minulla on myös sellainen näkökulma, että jos mies on "ihana", niin naisen kriteerilistoilla on taipumus kadota kuin tuhka tuuleen. Anonyymi kirjoitti:
Minulla on myös sellainen näkökulma, että jos mies on "ihana", niin naisen kriteerilistoilla on taipumus kadota kuin tuhka tuuleen.Kappas, viimeisin inkarnaationi oli edelleen olemassa.
Errrrinomaista, kerrassaan.
Nyt eivät välihuutelijat esiinny minuna.Anonyymi kirjoitti:
Minulla on myös sellainen näkökulma, että jos mies on "ihana", niin naisen kriteerilistoilla on taipumus kadota kuin tuhka tuuleen.Voit olla oikeassa ja mikäli luit aloituksen tarkkaan, niin huomasit, että ensimmäinen listaus on toiveita. Toiveet eivät omalla kohdallani ole vaatimuksia. Loppupeleissä rakkaus on jotain määrittelemätöntä eikä sitä voi järjellä selittää tai ainakaan itse en voi.
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi sinua kuin kukkaa kämmenellä ja hemmottelee ja palvelee kuin kuningatarta ja olisitte täydellinen pari ja sen huomaisi kaikki ihmiset ja naiset kateellisia kun sinulla täydellinen mies olis aitoo rakkautta molemmin puolin
En etsi koristemiestä, jota on kiva näytellä kylillä.
- AnonyymiUUSI
Jämäkkyys = itsensä puolustamista ja omien rajojen asettamista tavalla, joka on itseä ja toista kunnioittava, ilman että loukkaa muita ihmisiä tai heidän oikeuksiaan.
Joustavuus = Valmius avoimeen keskusteluun, yhteisen ymmärryksen hakeminen, monien eri näkökantojen samanaikainen huomioiminen ja niiden sovittelu
Suorapuheisuus liittyy juurikin keskustelutaitoon: sanoo asian suoraan, silti toista kunnioittaen
- Sheena Mu5tasydän kirjoitti:
Voit olla oikeassa ja mikäli luit aloituksen tarkkaan, niin huomasit, että ensimmäinen listaus on toiveita. Toiveet eivät omalla kohdallani ole vaatimuksia. Loppupeleissä rakkaus on jotain määrittelemätöntä eikä sitä voi järjellä selittää tai ainakaan itse en voi.
Toki huomasin, että se oli toivelista, siis jotain mikä olisi suotavaa ja toivottavaa.
Riippuvuuksista tulikin mieleen, että et kai sinä ryõkäle tupakoi?- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivuhuomio: suomalaiset naiset etsivät useinkin rinnalleen tasaveroista kumppania. Ei siis palvelijahemmottelijaa.
- Sheena - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jämäkkyys = itsensä puolustamista ja omien rajojen asettamista tavalla, joka on itseä ja toista kunnioittava, ilman että loukkaa muita ihmisiä tai heidän oikeuksiaan.
Joustavuus = Valmius avoimeen keskusteluun, yhteisen ymmärryksen hakeminen, monien eri näkökantojen samanaikainen huomioiminen ja niiden sovittelu
Suorapuheisuus liittyy juurikin keskustelutaitoon: sanoo asian suoraan, silti toista kunnioittaen
- SheenaJämäkkyys on joko jethron jämäkkää tai jethron jämäkkää jossa suuhun purskataa juustot tai arabi miesten jämerää jämäkkää ihanuutta
Anonyymi kirjoitti:
Sivuhuomio: suomalaiset naiset etsivät useinkin rinnalleen tasaveroista kumppania. Ei siis palvelijahemmottelijaa.
- SheenaEdellinen naaras oli hemmoteltava ja häntä oli ihan ilo pitää kaikin puolin hyvänä.
Mikä taas ei tee minusta mitään palveluskuntaa, vaan olen ihan oma peikkokuninkaani kryptassani.Anonyymi kirjoitti:
- SheenaKiitos tästä Sheena. 💪
PalstaTrolli kirjoitti:
Toki huomasin, että se oli toivelista, siis jotain mikä olisi suotavaa ja toivottavaa.
Riippuvuuksista tulikin mieleen, että et kai sinä ryõkäle tupakoi?Minä ryökäle olen nykyisin bilepolttaja, eli toisin sanoen, jos käytän alkoholia, niin poltan. Muuten pyrin pitäytymään nikotiinipusseissa, joissa on oivia makuvaihtoehtoja. 😁
Mu5tasydän kirjoitti:
Minä ryökäle olen nykyisin bilepolttaja, eli toisin sanoen, jos käytän alkoholia, niin poltan. Muuten pyrin pitäytymään nikotiinipusseissa, joissa on oivia makuvaihtoehtoja. 😁
Kyllä nikotiinipussit aina savustavan , ilmatilaa tuhoavan korsteenin voittaa.
On inhottava kokemus suudella naista joka haisee ja maistuu tuhkakupilta, ihan noin yleisesti siis.
- AnonyymiUUSI
Silmille sopiva, korville kuultava.
Tekee enemmän teoillaan mitä suullaan.
Itsenäinen, vahvaluontoinen ja vakaa. Luonnon kaunis itsensätunteva, ei meikkaa.
Tarvitsee miestä vain ajoittain, jatkuvaan yhdessäoloon epäsopiva.Sosiaalinen, omaa suuren ystäväpiirin. Ei takerru pikkuseikkoihin, katsoo elämää laaja-alaisena kokonaisuutena.
AV Jämäkkä?
Joustava?
Eikö se ole oksymoroni? 🤔- AnonyymiUUSI
Kuka se on? Joku influensseri blokkaaja?
Kerroinkin aiemmin mitä itse tarkoitan jämäkkyydellä. Mies on sanojensa mittainen eikä sluipaile johonkin piiloon, jos tulee joku hänelle epämukava keskustelu.
Joustavuudella tarkoitan, että jos jommalla kummalla on vaikka joku rakas harrastus, joka uhkaa parisuhdeaikaa, niin siitä neuvotellaan, että miten saavutetaan tasapaino, jossa molemmat ovat tyytyväisiä. Parisuhdehan on kompromisseja.Anonyymi kirjoitti:
Kuka se on? Joku influensseri blokkaaja?
Eikun sivistyssana. Ei omalta alaltasi.
- AnonyymiUUSI
Minulla ei ole nirsoilukriteerejä. On vain jonkinlainen toivelista unelmakumppanista, jonka olen tehnyt kauan sitten. Siinä ei ole Red flageja, unelmakumppanillahan ei sellaisia luonnollisestikaan ole.
Millainen on/ olisi se lempi ihminen. Rakastava rinnalla kulkija tai unelma kumppani.
- Turvallinen ja luotettava.
- Älykäs, viisas
- Romanttinen, lempeä ja lämmin sydäminen.
-Huumorintajuinen ja innostava.
- Rohkea, rakkaitaan puollustava.
- L uontoa ja eläimiä arvostava.- AnonyymiUUSI
Nojoo, tämä lista voisi olla minunkin lista. Kodikas lista, joka kohta sai nyökyttelemään ja sanomaan mielessäni, kyllä, todellakin. 👍
Jasu
- AnonyymiUUSI
Lyhykäisesti:
Se toinen puolisko, vastaava
Löytämättä jääpi :) - AnonyymiUUSI
Minulle niin usein alleviivataan lihavuuttani, että laihduttelen ensin ja listailen nirsous kriteerejä myöhemmin. Ilmerisesti painoindeksi on ainoa seikka joka minussa merkitsee.
No onpa surullista, että sinulla tuollainen tilanne, mutta mikäli laihduttaminen lisää henkistä hyvinvointiasi, niin kannustan siihen. Silti mielestäni turhan raadollista takertua tuohon. 🤔
- AnonyymiUUSI
Mulla ei ollut mitään kriteerejä ja löysin helposti hyvän naisen.
Eikä mun naisellakaan ole kriteerejä miestä kohtaan.
Ollaan oltu jo pitkään onnellisesti yhdessä. - AnonyymiUUSI
Yksi vain...
Ei tule minun kanssa toimeen. 🙂- AnonyymiUUSI
Perkele!
Että tulee siis toimeen minun kanssa...😁
Jos mun pitää alkaa todistamaan mitä olen, mitä en...
En jaksa... nostan kytkintä...
Todistustaakkaa en ota... sen siirrän muualle. (Toiselle) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perkele!
Että tulee siis toimeen minun kanssa...😁
Jos mun pitää alkaa todistamaan mitä olen, mitä en...
En jaksa... nostan kytkintä...
Todistustaakkaa en ota... sen siirrän muualle. (Toiselle)Savolaisittain, vastuu onp khuulijalla. 😜
Jasu
- AnonyymiUUSI
Minulla kriittisin hylkäämisperuste on saalistajamainen luonne. Arviolta 9-13% suomalaisista omaa persoonallisuustyypin, joka tähtää voittamiseen ja toisen nujertamiseen ja ihmisoikeuksien viemiseen toisilta ja täysin velvollisuudentunnottomaan elämään...
Valitsen kyvyn välittää toisista ja torjun saalistajamaisuuden.
harmaasusi - AnonyymiUUSI
Sitten kun miettii niin päin, että mitkä asiat itsessä saattaa tökkiä niin, ettei kumppania niin vaan löydykkään, niin meneekö vaikeemmaksi tehdä listaa?
Jasu- AnonyymiUUSI
Mä ainakin keksin monta asiaa mitkä minussa hyvin todennäköisesti on niitä juttuja, miksen kelpaisi juuri tai yhtään kellekkään. 😅
Jasu
- AnonyymiUUSI
Nainen ei saisi haista pahalle.
Naisen paha haju onkin ainoa asia, joka tappaa miehen halut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390