Koska ilmeisesti haluan elää reunalla🤔
Herkästi kiihtyvät naiset kiinnostavat
37
387
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko sinulla olla alitajuinen tarve testata naisen hermoja? Ajaa äärirajoille?
- Anonyymi
Saattaa olla sitä tyyppiä hänkin juu
- Anonyymi
Kiihtyvät autot ovat kiinnostavia jokapojan mielestä. Naisista ei kannata välittää. Ja autolla pääsee niitä pakoon, jos se kiintyy hyvin.
- Anonyymi
Naisen kiihtyvyys.
Mitaan eteisen rikkoutuneen peilin sirpaleiden lukumäärästä. Paistinpannun osuttua peiliin.
Mitä pienempää silppua, sitä ärhäkämmin alkaa tapahtua!
Mies 65 - Anonyymi
Naiset kyllä kilahtaa äkkiä ovat arvaamattomia mutta jokin heissä siltikin vetää puoleensa ollakko sitten masosadokisti kun tykkää naisista vaik ovat arvaamattomia ja suuttuvat joka asiasta
- Anonyymi
Tosipaikan tullen nyökyttele myötäile ja vältä katsekontaktia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosipaikan tullen nyökyttele myötäile ja vältä katsekontaktia
Minä napsautan sormia ja etu sormella osoitan naista ja sanon hiljaa hiiri ja nainen vaikenee kunnes annan luvan puhua kauniisti ja nätisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä napsautan sormia ja etu sormella osoitan naista ja sanon hiljaa hiiri ja nainen vaikenee kunnes annan luvan puhua kauniisti ja nätisti
Ja sanon naiselle keitä sumppii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on aukroriteetti joka puhuu ja nainen vikisee
Miksi halusisit elää jatkuvasti räjähdysvyöhykkeellä? Tuo voi käydä rasittavaksi.
No se on jännäjennojen perään, ettei elämä vaan käy tylsäksi.
Toisaalta odottelen valitusta siitä, että jenna jännäili ja löi suhdepakoauton tuulilasin sisään hyvälaatuisella rst-pannulla.
- Anonyymi
Ei se kiihtyvyys välttämättä tarkoita jatkuvaa draamaa. Jos mukana on huumoria ja itseensä menemistä, voi kiihkeä temperamentti olla ihan hauska ja sähäkkä ominaisuus.
Tosikkomainen raivoilu on rasittavaa, enkä jaksa sellaista ainakaan itse katsoa. Itse myös unohdan hyvin nopeasti, mistä edes kiihdyin. En mökötä juurikaan. Paljon mukavampaa on hyvä ilmapiiri ja hyvät välit.- Anonyymi
Ehkä sun tyhmä huumori ei pure naiseen. Ei se tarkoita sitä, että se nainen olisi tosikko. Eräs "ystävä" lähetti minulle tosi mauttoman sketsipätkän. En reagoinut mitenkään. Kysyi eikö yhtään naurata. Vastasin kieltävästi. Sen jälkeen päätteli sitten että minulla menee todella huonosti ja on vielä mielenterveysongelmiakin. Totesin että kyllä ne mt-ongelmat kaikki löytyy sieltä toisesta päästä. Pääsin eroon hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sun tyhmä huumori ei pure naiseen. Ei se tarkoita sitä, että se nainen olisi tosikko. Eräs "ystävä" lähetti minulle tosi mauttoman sketsipätkän. En reagoinut mitenkään. Kysyi eikö yhtään naurata. Vastasin kieltävästi. Sen jälkeen päätteli sitten että minulla menee todella huonosti ja on vielä mielenterveysongelmiakin. Totesin että kyllä ne mt-ongelmat kaikki löytyy sieltä toisesta päästä. Pääsin eroon hänestä.
Ei pure naiseen, eikä mieheen. Täytyy kyllä sanoo, että teillä ei selkeästi huumori kohdannut ystävän kanssa 🤭
- Anonyymi
Minä ajattelen ihan eri tavalla, en jaksa herkästi kiihtyviä ihmisiä! Yksi lähisukulainen on sellainen ja on vaikeaa kestää hänen purkauuksiaan!
Laita Aletheiakselle viestiä, se pitää hahmoista jotka tykkäävät "elää reunalla" 😂
- Anonyymi
Sanoo mies, joka ei muuta teekään kuin kävelee rätisevillä jäillä 😂
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
Sanoo mies, joka ei muuta teekään kuin kävelee rätisevillä jäillä 😂
AletheiasNimenomaan, mulla on kompetenssia aiemman toteamukseni tueksi 😂
- AnonyymiUUSI
randombypasser kirjoitti:
Nimenomaan, mulla on kompetenssia aiemman toteamukseni tueksi 😂
Totta, ei sun toteamus niin tuulesta temmattu ollut 🤣
Totta, ei sun toteamus niin tuulesta temmattu ollut 🤣
AletheiasBeen there, done that... Continually 😁
- AnonyymiUUSI
Been there, done that... Continually 😁
Usko pois, olen huomannut 😂 Sulla ei tunnu olevan minkäänlaista reunalla kävelemisen pelkoa, mikä voisi olla ihan tervettä 😁
Usko pois, olen huomannut 😂 Sulla ei tunnu olevan minkäänlaista reunalla kävelemisen pelkoa, mikä voisi olla ihan tervettä 😁
AletheiasNo siis niinhän sitä sanotaan, että pitää koettaa kepillä jäätä. Yhden tai kahden... no muutaman... tusinan... kömmähdyksen jälkeen koetan sitä jäätä nyt koko ajan. Varmuuden vuoksi. Kun niin on opetettu. Ja opittu. Ja... 🤣
- AnonyymiUUSI
No siis niinhän sitä sanotaan, että pitää koettaa kepillä jäätä. Yhden tai kahden... no muutaman... tusinan... kömmähdyksen jälkeen koetan sitä jäätä nyt koko ajan. Varmuuden vuoksi. Kun niin on opetettu. Ja opittu. Ja... 🤣
Eipähän ehdi tulla tylsää jään rätistessä säännöllisesti 😂 Kuka sitä nyt tasaista ja tylsää jaksaisi 😁
Vaikka nyt on ollut kyllä sellainen syksy tähän mennessä, että kaipaisin nimenomaan tylsyttää ja tasaisuutta 😬
Joko sä oot kaikki kesälomat saanut pidettyä?
Eipähän ehdi tulla tylsää jään rätistessä säännöllisesti 😂 Kuka sitä nyt tasaista ja tylsää jaksaisi 😁
Vaikka nyt on ollut kyllä sellainen syksy tähän mennessä, että kaipaisin nimenomaan tylsyttää ja tasaisuutta 😬
Joko sä oot kaikki kesälomat saanut pidettyä?
AletheiasNo jos nyt vähän härkkii, niin ei siinä pahasti rätise, ehtii kyllä tottua ja tasaantua. Sitten tietty pitää härvätä isommin, että lähtee enempi ääntä 😁
Sellainen syksy, että "Reipasta, sujuvaa ja varmaa"? 😂
Kesälomat... Niin joo. No eipä ole ihan tullut vielä pideltyä tappiin, kuusi virallista päivää tarttis vielä tuhlata ja sitten olis noita saldojakin poistettavaksi. Ei vaan oikein olis aikaa lomailla, taaskaan 😂- AnonyymiUUSI
No jos nyt vähän härkkii, niin ei siinä pahasti rätise, ehtii kyllä tottua ja tasaantua. Sitten tietty pitää härvätä isommin, että lähtee enempi ääntä 😁
Sellainen syksy, että "Reipasta, sujuvaa ja varmaa"? 😂
Kesälomat... Niin joo. No eipä ole ihan tullut vielä pideltyä tappiin, kuusi virallista päivää tarttis vielä tuhlata ja sitten olis noita saldojakin poistettavaksi. Ei vaan oikein olis aikaa lomailla, taaskaan 😂Ääntä kyllä lähtee tarvittaessa, siitä ei ole huolta 😇😆
No sanotaanko, että reipasta syksyä, mutta ei välttämättä niin sujuvaa ja varmaa 😂 Vähän turhan kova vauhti päällä nyt, mutta eiköhän se siitä jouluun mennessä tasaannu 😁
Mä jotenkin tiesin sun vastauksen jo kysyessäni 😄 Ehtiikö edes viimeistään jouluna lomailla? Mä ajattelin ottaa tänä vuonna ehkä jopa kahden viikon joululoman. Meneehän siihen 6 lomapäivää, mutta on myös saldoja ja niitä kerääntyy koko ajan niin luultavimmin saan pidettyä kunnon joululoman 🤗
Aletheias
Minä miehenä räjähdän helposti. Sitten kun päästää tunteen ulos, niin sitä ei tarvitse päivä kaupalla mököttää. Kaikkein rasittavin kumppani on sellainen, joka pitää viikon verran mykkäkoulua ennen kuin saa kakaistua mikä hiertää.
- Anonyymi
Mistä tiedät? Oot kuullu kavereilta?
- Anonyymi
Never ignore a silence champ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Never ignore a silence champ
Its gathering the power
- Anonyymi
Toiset tykkää, itse taas saisin vatsahaavan moisen seurasta.
Mielummin tasainen luonne.
Jasu - Anonyymi
Ai raivoovat muijat?
- Anonyymi
Joo vähä ku äitis 2.0
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo vähä ku äitis 2.0
Okei mun naapuris asuu sellanen rage muija
"Rakastan mennä reunalla, p*nna ja juhlia, samalla mennä keulalla, kaataa vodka martinei, kaahaa Aston Martineil.."
Ehkä jossain mielesi sopukoissa haaveilet vain sovintoseksistä, tiedä häntä.- AnonyymiUUSI
Valitsen sovintoseksin.
- AnonyymiUUSI
Yhden kerran ragesin tänä vuonna hiukka enempi, nyt kahvin pisarat muistuttamassa katossa siitä kerrasta. Kun vielä huimaa seistä jakkaralla, niin siellä on ja pysyy.
- AnonyymiUUSI
Kohta kiihdyn.
Olen yrittänyt tehdä pari kivaa aloitusta ja joku idiootti painaa jarrua.
Painu metsiin jarruttaja!
Vilma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude20315019Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t12610490Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy10610042Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089321Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k529152Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk566915Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1816497Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump156365Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1636147Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri325579