......, Siitä pysäkki panosta?
Joko siitä tullut paikallinen nautinto tapa,.....
11
375
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan sitä jo ollut pitämän aikaa varsingin koiraojan pysäkillä.
- Anonyymi
Sevetintie kuuluisa niistä jutuista, taksimiesten tietoa.
- Anonyymi
Missä peseytyivät hommien jälkeen puhtaus tärkeää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä peseytyivät hommien jälkeen puhtaus tärkeää
liika peseminen haitaksi pöliä näkkee ettet ole ikinä saanut hahaheeh
- Anonyymi
Sellainen ei tulisi kyllä kuuloonkaan ollaan sen verran siviätä luonnoltaan, haaveillaan pitsilakanoista ja romantiikasta
- Anonyymi
Paikallonen pordelliko, kun kukkaan ei omista ei voi olla laiton paikka?
- Anonyymi
Taksi miesten/naisten jutut on juttuja. Juoruja 💩
- Anonyymi
Virpin kyydissä saanti varmaa. Pysäkit tulee tutuksi.
- Anonyymi
niin turpiin saanti jos yrität.
- Anonyymi
Ns se vain kyllä tosi.
- Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset etenkin äidit puhuko lasten kuullen sota-ajan raiskauksista tai nuoruusvuosien raiskauksista humalatilassa ollessanne silloin, lapsi ei pysty keskittymään koulunkäyntiin ja kulkee kaikki mielisairaalat läpi hakien apua tunteisiin jotka jylläävät mielessä eikä ala suhdetta luomaan omaa perhettä perustamaan kun huolehtii vain äitinsä turvallisuudesta ja ikävöi tapahtunutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611