Minä menen, jos musiikki osuu sieluuni syvästi. Eli aika useinkin.
https://www.findance.com/uutiset/69888/jos-menet-kananlihalle-musiikista-sinulla-on-nama-harvinaiset-piirteet
Pitääkö kuvaus paikkaansa kohdallasi mielestäsi? Minun mielestä kuvaa hyvin persoonaani kyllä. Noin se on.
Jasu
Menetkö kananlihalle musiikista?
25
235
Vastaukset
Aivan heittämällä. Jotain meissä kanannahka-ihmisissä on ekstraa. Sanon nahka, koska eihän se liha kanassa näytä samalta kuin se pinta, jossa on vielä iho päällä. ☺️
- AnonyymiUUSI
Sinä et edes ymmärtänyt mistä aloituksessa on kyse, siksi et varmasti kuulu siihen sielukkaiden joukkoon.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et edes ymmärtänyt mistä aloituksessa on kyse, siksi et varmasti kuulu siihen sielukkaiden joukkoon.
Mitä sinä selität? Tasan tarkkaan tiedän mistä tuossa artikkelissa oli kysymys. Minähän elän musiikille ja musiikista.
Joskus en edes pysty kuuntelemaan sitä, koska se aiheuttaa niin voimakkaan reaktion. Mutta mitäpä se sinäkään minun elämästä tiedät, niin, et mitään.- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Mitä sinä selität? Tasan tarkkaan tiedän mistä tuossa artikkelissa oli kysymys. Minähän elän musiikille ja musiikista.
Joskus en edes pysty kuuntelemaan sitä, koska se aiheuttaa niin voimakkaan reaktion. Mutta mitäpä se sinäkään minun elämästä tiedät, niin, et mitään.Ei kiinnosta sinun elämäsi paskanvertaa, mutta kirjoittelustasi päätellen vaikutat jotenkin yksinkertaiselta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta sinun elämäsi paskanvertaa, mutta kirjoittelustasi päätellen vaikutat jotenkin yksinkertaiselta.
Sulla taitaa olla koordinaatit hukassa, sinkuissa ei harrasteta vttuilua. Mene ikävään rellestämään.
- AnonyymiUUSI
Joskus menen kananlihalle. Olen todellakin syvällinen, sen sijaan olen kaikkea muuta kuin avoin. 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10 kuulostavat tutuilta. Sosiaalinen puoleni on jäässä koska kohtaan ihmisiä aniharvoin. Osaan silti halutessani smalltalkia. Ihminen on dynaaminen olento joka muuttuu ja muovautuu olosuhteiden myötä. Geenit ovat tietysti merkityksellinen tekijä. - 🍄.
- AnonyymiUUSI
No ei nyt ehkä ihan kananlihalle asti mutta jotain vilunväreiden tapaista kyllä saattaa esiintyä 🤔 jos oikein ytimeen osuu, turkki taitaa vähän pörhistyä siinä samalla 😄
- AnonyymiUUSI
Mjoo
Beethovenin 3. (Eroica)
Tämä on niin hämmentävä teos, että osaan sen ulkoa. Siis minun ei tarvitse edes kuulla sitä, ja pystyn palauttamaan sen mieleen niin että silmät leviävät päässä ja hiukset nousevat pystyyn.
Jättimäinen juttu, joka ui syvällä.
(hihitystä)- AnonyymiUUSI
Minilisäys
Lisäksi tässä massiivisessa myrskyssä on kohta, jossa puhkean toistuvasti kyyneliin.
Eli olen kulkenut jonnekin kananlihan tuolle puolen.
(hihitystä)
- AnonyymiUUSI
Nightwishin Floor Jansen saa toki kylmiä väreitä. Ei kaikki musiikki kuitenkaan ole niin hyvää. Tykkään kuunnella myös ASMR:ää. Varsinkin sellaista 3D ääntä, mikä tuntuu kuin hieroittaisiin päänahkaa ihan fyysisesti.
- AnonyymiUUSI
Ei oikeastaan nykyään.
Olen huomannut, että biiseihin reagoiminen vahvasti on "tunnebuustausta". Oikeasti jostain nauttiminen ei tarvitse "tunnebuustausta".
Joskus sekoitin "tunnebuustaamisen" syviin tunteisiin, mutta olen tajunnut huijaavani sillä lähinnä itseäni.
"Tunnebuustaamisessa" tosiaan huijaa itseään ja biisien kohdalla se on ehkä viatonta, mutta se usein leviää kaikenlaisiin tunteisiin.- AnonyymiUUSI
Mjaa
No eikö se juuri ole taiteen idea?
Siis lautaselle laitetaan jotain, ja sitten siihen reagoidaan niin kuin reagoidaan.
Ei sen kummempaa.
(naurua) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
No eikö se juuri ole taiteen idea?
Siis lautaselle laitetaan jotain, ja sitten siihen reagoidaan niin kuin reagoidaan.
Ei sen kummempaa.
(naurua)Korjausliike
Hetken pohdiskeltuani asiaa (en pohdiskellut sitä lainkaan) saavuin tulisilla vaunuillani tuhkaksi palaneen maailman sydämeen, enkä keksinyt siellä minulle mitään virkaa.
Työ oli jo tehty.
Lisäkeskusteluissa alitajuntani kanssa huomasin olevani ilmiriidoissa tämän kanssa, sillä hän taiteilijana ei tee muuta kuin keskustelee itsensä kanssa.
(hihitystä)
- AnonyymiUUSI
Kananliha on epämiellyttävä ilmaisu kuvaamaan tuota tunnetta, kun on eläinten ystäväkin vielä.
Kyse on jonkinlaisesta eufoorisesta nautinnosta, joka kulkee selkärangassa edestakaisin, upoten syvälle sieluun, jolloin silmät saattavat kostua.
Puhdas, kirkas äänentoisto ja visuaalinen videokuva kotiteatterin valkokankaalla edesauttaa syviin nautintoihin pääsemistä. Tunnistan kaikki nuo piirteet, mitä aloituksen linkissä kuvailtiin. - AnonyymiUUSI
Mikä mahtaisi olla "kananlihan" vastakohta? Sanotaan, vaikka mädäntyminen.
Mätänen, kun kuulen niitä suuria tunteita kosiskelevia sävellyksiä.
Ei iske karitapiot.- AnonyymiUUSI
Vastakohta on: en ymmärrä mistä keskustellaan. Eli jos ei ole erityisherkkä, ei ymmärrä edes mistä on kyse, tuo karitapio kommentti kertoo siitä. Sellainen musiikki ei saa ns. kananlihalle, ainakin itsellä musiikin pitää olla myös korkeatasoista, nyyhkysanoitukset ei sinällään tee tunnereaktiota.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastakohta on: en ymmärrä mistä keskustellaan. Eli jos ei ole erityisherkkä, ei ymmärrä edes mistä on kyse, tuo karitapio kommentti kertoo siitä. Sellainen musiikki ei saa ns. kananlihalle, ainakin itsellä musiikin pitää olla myös korkeatasoista, nyyhkysanoitukset ei sinällään tee tunnereaktiota.
Moni kokee positiivisia puistatuksen tunteita, kun Kari Tapio laulaa "olen suomalainen".
Itse melodia on melankolinen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moni kokee positiivisia puistatuksen tunteita, kun Kari Tapio laulaa "olen suomalainen".
Itse melodia on melankolinen.Ei tarvita välttämättä edes sanoitusta, kun oikeanlainen musiikki koskettaa, tosin se edellyttää jonkin verran ääneltä ja kuvalta, sekä kuunteluolosuhteilta. Tuosta esim. nauttii ilman sanoja->
https://www.youtube.com/watch?v=Dk3MLRgFQPE&list=RDDk3MLRgFQPE&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvita välttämättä edes sanoitusta, kun oikeanlainen musiikki koskettaa, tosin se edellyttää jonkin verran ääneltä ja kuvalta, sekä kuunteluolosuhteilta. Tuosta esim. nauttii ilman sanoja->
https://www.youtube.com/watch?v=Dk3MLRgFQPE&list=RDDk3MLRgFQPE&start_radio=1Nauttii juu, erityisesti visuaalisesta kohdasta missä kuvassa viivähtää sandra bullock. sille nyt ei voi mitään jos esityksessä on kohtia mitkä saavat unohtamaan itse musiikin mutta eh tunteisiinhan sen pitikin käydä 😄
Olen nyt vähän töykeä siskoseni. Mutta kyseessä on ns. bullshit-artikkeli. Nuo ovat ominaisuuksia, jotka jokainen kokevat löytyvän itsestään.
Menen toki kananlihalle jos sattuu hyvä biisi oikeaan mielentilaan. Nytkin minut sai tämä kappale kananlihalle:
https://www.youtube.com/watch?v=CzUbpbvaiTk- AnonyymiUUSI
Menen määrätyistä äänistä, yleensä jo artisti vetää korkealle pitkään ja kovaa.
Esimerkkinä on Jussi Björklingin Oi jouluyö. Olen kuunnellut sitä joka joulu pari-kolme kertaa ja aina sama juttu jos keskityn kuuntelemaan.
En ole tiennyt että tällaisessa ihmisessä on noin monta hienoa ominaisuutta, kuten tuosta linkistä sisään mennessä voi lukea. No jaa - voihan sitä noita olla.
Jos kiinnostaa kokeilla miltä tuntuu kehossa niin linkissä, lopussa on parhain kohta. Vaikutus tulee vain jos äänentoisto on hyvä, ei siis pikkuruisesta radiosta, silloin on kuin matopurkin kihinää.
https://www.youtube.com/watch?v=h4x-Q_Nxmhc - AnonyymiUUSI
Jos menee kananlihalle, niin silloin menee varmaan ravintolaan, tai vähintäänkin mäkkäriin.
Musiikki ei ole koskaan vaikuttanut nälkääni.
-keinovaginamies- Tässä musiikissa ei ole mitään tunteita herättävää, mutta silti se saa ihoni kananlihalle.
Kuulostaa tasapaksulta pimputtamiselta, vaikka rakenne on hienojakoinen ja tarkka.
Kauneus on jälleen kerran kompleksisuudessa.
https://www.youtube.com/watch?v=YgX85tZf1ts&list=RDYgX85tZf1ts&start_radio=1- AnonyymiUUSI
En mene mutta kriisiviestinnän hinnasta ilman kriisiä menen.
"Yle uutisoi keskiviikkona, että Upin johtaja Haukkala oli kesäkuussa ostanut kriisiviestintää 10 000 eurolla, kun presidentin pojan Oliver Stubbin palkkauksesta oli noussut kohu." - AnonyymiUUSI
Kanan nahka käristettynä on hyvää. Mutta en mene kananlihalle hyvästäkään kappaleesta. Tosin jos tulee ultimate hyvä kappale, niin jammaasimessani ei ole enää mitään järkeäkään.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15413525Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t749804Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h999172Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k218149Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk406783Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1506195Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua684297Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243415Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy392877En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3981285