Muistakaapa tämä kaikki asumistukea saavat.
Asumistuki on yleensä haettu vuokran maksuun, kun omat tulot eivät riitä.
On monia tapauksia, että vanhukselta puijataan rahaa ja viedään jopa avustukset jotka hän on saanut pienien eläkkeidensä lisäksi, jotta hän pystyisi elämään normaalia elämää.
Törkeimpiä tapauksia ovat aikuiset jopa 60 lapset jotka naapurimaasta tulevat kerran vuodessa tankkaamaan kukkaronsa oman isänsä tai äitinsä avustuksista.
Joku muu joutuu korjaamaan näiden rikkaanmaan asukkien jäljet.
Se ei ole sossu vaan joku lähimmäinen joka saa vastuun näiden huijareiden tekosista.
Asumistuki!!!
7
430
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä näitä 60 kymppisiä lapsia löytyy ihan torniostaki jotka lapsineeen käyvät porukalla syömässä lähes100 vuotiaan mummon rahat
- Anonyymi
Mutta kun ne syö ja mekastaa sisarukset toisilleen meuhkaa ja 100v passaa ja tiskaa ei kysytä edes vointia vaan paljonko annat kersoille harrastukseen. Eivätkä hae kotiinsa lepäilemään kun ei kännyköiltä jouda seurustelemaan. Tosi yksisuuntaista vanhuksesta (itsestä)huolehtimista. Kyllä ei välitetä rikkaita ovat ja kiiltävän lihavia kersatkin.
Kuolispa jo pois.- Anonyymi
poikas kuolee viinaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
poikas kuolee viinaan
Mitä kenen poikas kuolee viinaan, Väitän että viina on erittäin hitaasti tappava liotinaine. Huimausaineisiin kuolee joutuisammian pekkua pitäen.
Aikuislapset tosiaan tulevat kännyköineen passattavaksi mekastamaan lähes 100 vuotiaille muka katsomaan, Hyväksikäyttäjiä suunta ei ole kaksisuuntainen että veisivät koteihinsa passaten ja virkistäen vanhaa. Ei ja Ei on läppärit jä kännärit toljotuksen kohteena. Onko rahaa antaa täh? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kenen poikas kuolee viinaan, Väitän että viina on erittäin hitaasti tappava liotinaine. Huimausaineisiin kuolee joutuisammian pekkua pitäen.
Aikuislapset tosiaan tulevat kännyköineen passattavaksi mekastamaan lähes 100 vuotiaille muka katsomaan, Hyväksikäyttäjiä suunta ei ole kaksisuuntainen että veisivät koteihinsa passaten ja virkistäen vanhaa. Ei ja Ei on läppärit jä kännärit toljotuksen kohteena. Onko rahaa antaa täh?ei torniossa oo peukkua anfetamiinia löytyy ex apteekari ja lasten nyrkeily valmentaja kärähti just ja tuomiota tuli mukavasti
- Anonyymi
Tämän lajin ympärillä pyörii ne joiden rahankäyttö on holtiton.
monet uskoo, että mummolla tai ukilla on varastossa tuhatlappusia.
Ei ajatella, että elämä on kallista mummoillekin ja pienetkin rahalahjat aiheuttavat tosissaan murheita vanhuksille.
Heilläkin on halu lähteä teatteriin tai ulkomaanmatkalle, mutta joillekin se on vain haave.- Anonyymi
sydäntä lämmittävää puhetta, on väsy jälkeen vierailun. hyvä kun lähtivät. eletään kaurapuurolla vähän aikaa,
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512