Niin ei huvita enää mikään.
Kilttimies 89
Jotenki ei huvita enää mikään
20
315
Vastaukset
Täällä sama tilanne.
Mutta olisi paljon tehtävää.
The sound of Silence -The Ghost of Johnny Cash
https://www.youtube.com/watch?v=gAX7AKaUCgUJos sä oot vaan liian kiltti. mun piti kysyäkin sulta jotain, mutta en enää muista mitä?
- Anonyymi
Sama tunne kans, yht'äkkiä vaan tuli tunne, ettei enää viitti tehdä mitään.
Pitäs puukuorma vielä hakea maalta, kohta joutuu lehtiä haravoimaan ja viemään lehtikuorma puutarhajätepisteelle, puolukkaämpäri perkata, survoa pari ämpäriä puolukkaa, tehdä yhdestä puolukkaämpäristä viinihapolla puolukkamehua, leipoa pullaa ensi viikolla, karpaloita käydä keräämässä tässä kuussa ja sairaalaan enoa pitäs mennä katsomaan.
Sit on keskiviikkona viikkosiivouspäivä ja kaupassa pitäs käydä pullanleipomus tarvikkeita hakemassa.- Anonyymi
Joo kohta pitäis kans alkaa lehtiä haravoimaan mut ei vielä kun suurin osa on vielä putoamatta. Sitten vaihtaa talvirenkaat kahteen autoon vaikka ei yhtään huvittaisi. Toisen kyllä taidan viedä rengasliikkeeseen. Mut tätä samaa paskaa tää elämä vuodesta toiseen. Aja nurmikenttää, haravoi lehdet, tee lumityöt, tee kotityöt, vaihda renkaat autoon 2 kertaa vuodessa,maksa laskut. Jos tuossa on elämän ainut sisältö niin onko ihme että kyllästyttää. Välillä viranomaiset kiusaa siihen päälle turhalla byrokratialla ja tekee asioiden hoitamisesta mahdollisimman vaikeaa.
KilttiMies89
- Anonyymi
Tarttis saada uusia huvituksia. Parinvaihto tai jotakin. Mistähän saisi laadukkaita vaihtareita?
- Anonyymi
Täällähän niitä. Neljännen divisioonan maakuntasarjan vaihtopenkillä.
- Anonyymi
Ja laji oli pesäpallo?
- Anonyymi
Joo sama. Krpiintynyt 75
Noh mutta kuule toivoisin ettet meitä kilttejä ihmisiä olisi paljon ja tiedätkö silloin kun tiedän siellä on kiltti, sielu lepää kun tietää kuinka hyvä sinun kanssa olisi naisella mahkut olla onnellinen.
- Anonyymi
Pyykin peseminen sadekelillä voi olla huvitusta.
t. Sessu. - Anonyymi
Itellä tosiaan ei ole mitään ja sitten kun jotain on niin on liikaa kerralla eikä nekään tekemiset huvita pätkääkään. Kaikki on pelkkää samaa tylsää suorittamista vuodesta toiseen. Näköjään olen jo täysin kyllästynyt elämään. Paska juttu.
KilttiMies89 - Anonyymi
Mikä si on syynä olemassa ololle jos ei mikään huvita
- Anonyymi
No ei mikään.
KilttiMies89 - Anonyymi
Sellaista aiheuttaa kauan jatkunut kiusaaminen, niin olen sen itse kokenut olevan! Se vie pois ilon elämästä ja tuntuu, että on ihan sama onko enää edes elossa!
- Anonyymi
Kirjoita vaikka Sinkut palstalle.
- Anonyymi
On tällaisia elämään kyllästymisiä tullut vuosien varrella ennenkin mut tuntuu että tämä on nyt pahin tähän mennessä.
Kilttimies89 - Anonyymi
Minä olen hyvin väsynyt ja se liittyy kaikkeen kokemaai viimeisten kymmenen vuoden ajalta! Kunpa ei olisi koskaan tarvinnut kokea niitä vuosia. Olisin välttynyt siltä kaikelta, jos minulta olisi kysytty edes muutama kysymys omaan elämääni liittyen! Olen ollut siksi hyvin surullinen ja ahdistunut, koska minun mielipiteitäni otettu ei ollenkaan huomioon! Kysyn itseltäni yhä uudelleen että miten se oli mahdollista ettei yhdellekään ihmiselle tullut mieleen se, että mitkä olivatm minun ajatukseni omasta elämästäni! Olen voinut todella huonosti viimeisten reilun kuuden vuoden ajan ja elämänhalu on välillä ollut lähes poissa. Puolittaista se on nytkin!
- Anonyymi
Se, että elämä ahdistaa, voi olla hyvinkin puristava tunne. Osan se tunne tahtoo viedä mukanaan pimeyteen. Ei hyvä!
Kuitenkin ahdistus, joka ei etene sairauden tasolle, voi olla hyvänkin asia ja tärkeä tunne, vaikken ahdistuksen kokeminen silti ylevältä ja kivalta tunne. Ahdistus ja turhautuminen voi toimia moottorina, joka saa ihmisen itse muuttamaan oman elämänsä paremmaksi. Siis tekemään itse muutoksia, tekemään itse sen työn mitä parempi elämä vaatii ja ennen kaikkea miettimään mitä tarvitsisi ollakseen edes jotenkin tyytyväinen. Joku voi vaihtaa työpaikkaa, toinen alkaa opiskella, kolmas mennä epämukavuusalueelle tutustuakseen uusiin ihmisiin ja neljäs aloittaa uuden harrastuksen ja viides lähteä huonosta parisuhteest. Pienikin oma siirto voi tehdä elämästä paremman ja aiheuttaa siten elämään positiivisen kierteen. Joskus täytyy yrittää useamman kertaa ennen kuin elämä oikeasti paranee. Kukaan muu ulkopuolelta ei sitä pysty oman elämän päähenkilön puolesta tekemään. Ahdistus ja turhautuminen on parhaassa tapauksessa voimakas muutosmoottori. - Anonyymi
Ei muakaan aina huvita mikään. Eilenkin oli jotenkin niin tyhjä olo, että päässä kävi ajatus ettei tässä elämässä ole mitään järkeä.
Jonkinasteinen masennus tekee helposti ajatusta, että kuolema tuntuisi helpommalta tai olisi jotenkin helppo ratkaisu. Ihmekkö jos sitten he kellä ei ole ketään jonka vuoksi elää ja yrittää päivästä toiseen päätyy ratkaisuun.
Kun ajatus käy mielessä, vaikka on syitä pitää itsensä hengissäkin. Tiedostettuja syitä siis.
Joskus vaan elämä on enemmän taakka, kun antava. Mutta jos lipuu yli tuon taakka vaiheen jotenkin ihmeellä yli, niin eiköhän sitä taas löydy se kivaa elääkin fiilis jossai kohtaa.
Jasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392763Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2692380Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261446- 1161124
- 991089
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13972Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La57871Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62844Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.282820