hullun persoonaton nauru

Anonyymi-ap

oletteko kenties hulluina saattaneet pohtia, että kenelle te oikein nauratte kun nauratte?

hullu on hän, joka nauraa muiden mukana itsekseen

nauru voi yllättää hullun kun yhtäkkiä mieli tekee nauraa ja hullu nauraa itsekseen, mikä on lääkärin mielestä merkki hulluudesta kun nauraa itsekseen

mitä todellisuudessa tapahtuu?
todellisuudessa vieressä olevalla ryhmällä on menossa oikea vitsi
ja vitsi leviää telepaattisesti hulluun kun hullu on telepaattori

hullu alkaa nauraa samaan aikaan muiden kanssa

tämä esimerkki on eksplisiittinen ja toinen vaikeampi esimerkki on kun hullu ei tiedä naurun lähdettä ja nauraa ihan naurattomassa paikassa itsekseen

tietenkin vitsi on muualla toisella ryhmällä X, joka ei ole huomion pisteessä

hullun yhdestä ominaisuudesta on yksinäisyys ja puhumattomuus kun on ollut pitkään yksin

mitä tapahtuu kun on pitkään hiljaa ja yksin?
ajatukset kuulevat ihmisiä ympärillä, alkaa elää muiden ihmisten tunteita, ajatuksia, tekoja, eikä omia

millä tavoin hulluudesta voi päästä?
pitää löytää kaveri jolla puhua niitä näitä
silloin pääsee oman päänsä sisäisyydestä ulos, kakistaa sanansa ulos
ja helpottuu, löytää tasapainonsa jälleen

hiljaista hullua ärsyttävät myös kaikki ja hän vaalii hyviä naurun aiheita, vaikka nauru johtuu muista, eikä hänestä itsestään, hän ei vitsiä kertonut, hän ei sitä tilannut

ja sitten se aika kun saa haamua hännästä kiinni kun nauroi mukamas hauskalle jutulle, kunnes tajusi, että nauraa muiden jutuille eikä omalle

oma asia erikseen kun joskus samanaikaisuus osuu muiden ihmisten kanssa yksi yhteen ja toisinaan vähän eroaa
kyse voi olla horoskoopillisesta ajasta kun jotkut asiat telakoituvat yhteen ja toisinaan häviävät tai eroavat ainakin
kyse voi olla myös sivistyksen tasosta kun opiskelee ja ymmärtää kuinka ihmisen psyko-sosiaalinen systeemi toimii
ehkä silloin jo entinen psykoosi on ihan oikeasti menneen talven heiniä

0

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
        Maailman menoa
        16
        2958
      2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
        Suhteet
        39
        2557
      3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
        Ikävä
        38
        1423
      4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
        Ikävä
        84
        1340
      5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
        Ikävä
        63
        1231
      6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
        Tunteet
        40
        979
      7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
        Maailman menoa
        124
        883
      8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
        Ikävä
        32
        796
      9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
        Yle
        27
        645
      10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
        Sinkut
        59
        611
      Aihe