Kuinka usein huollat ulkoisen olemuksesi?

ja mitä siihen kuuluu? Tuli vaan tässä jalkahoidon tiimellyksessä mieleen.

😊

56

301

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Joiltain osin päivittäin.

• Anonyymi
      UUSI

melkein päivittäin kynsiä säädän jotenkin , en tykkää jos terävää reunaa tuntuu tms.
      - mies

leikkelen hienosäätöä sitten hiuksiakin, se on harmi alan ammattilaisille, en ole .. varmaan yli 10 v käynyt leikkauttaan , parempi saksilla itse vaan..

• UUSI

Parturin menetys on sun voitto. 👍

• Anonyymi
      UUSI

Öljyän kookosrasvalla ruhoni kahden tunnin välein.

• UUSI

Tää oli hyvä. 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tää oli hyvä. 😁

Taidat tykätä naapurin kookosrasvasta🙂

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat tykätä naapurin kookosrasvasta🙂

Naapurin? 🤔 Siis minä tykkään kookoksesta sen kaikissa muodoissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Srk hiffastuili palmuöljyistä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Srk hiffastuili palmuöljyistä.

Onko sulla joku ongelma vai mitä tarkoitat?

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ilmankos naapurin naisen käsirasva kelpasi sinulle kun kävit hänen kodissa. Miksi pengot hänen tavaroita Katri?

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Onko sulla joku ongelma vai mitä tarkoitat?

Mä luulen et sulla on mustasydän joku ongelma, vie vaikka ne chihuahuat välillä lenkille 🙂

• Anonyymi
        UUSI

Joo se Marko tekee sen exän kans onlyfanssia

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmankos naapurin naisen käsirasva kelpasi sinulle kun kävit hänen kodissa. Miksi pengot hänen tavaroita Katri?

Mitähän vattua sinä selität? En oo kyllä käynyt kenenkään kodissa enkä varsinkaan kenenkään naapurin, en entisen enkä nykyisen. 😡

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä luulen et sulla on mustasydän joku ongelma, vie vaikka ne chihuahuat välillä lenkille 🙂

En omista koiria enkä laittais chihuja vaikka maksettais.

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

En omista koiria enkä laittais chihuja vaikka maksettais.

Mitä täällä tapahtuu? Siis joku tunnistaa jonkun Katriksi, joka tonkinut naapurin laatikosta kookosrasvan, ja pöllinyt sen? Vai mite tää meni?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä täällä tapahtuu? Siis joku tunnistaa jonkun Katriksi, joka tonkinut naapurin laatikosta kookosrasvan, ja pöllinyt sen? Vai mite tää meni?

Kuka on Marko jonka kans Katri on hengaillut? Marko tekee nyt Onlyfansia exänsä kanssa, mut kenen ne chihut on? Ja kuka on naapuri, joka menetti kookosrasvan laatikosta, koska Katri varasti sen? Toivottavasti joku selvittää tämän koko salaperäisen vyyhdin!

• Anonyymi
      UUSI

Käyn yleensä suihkussa ja rasvaan ihoa hyvän tuoksuisella voiteella. Lakkaan varpaan kynnet ja meikkaan kevyesti. Harvoin käyn kampaajalla, kun kasvatan hiuksia. Muissakaan hoidoissa ei ole tullut käytyä. Kauan sitten kävin hieronnassa. Oli pakko käydä joskus miespuolisella urheiluhierojalla tasapuolisuuden vuoksi, kun kumppanikin kävi naishierojalla.
      Ei ollut hyvä idea. Tuli jotenkin kiusaantunut olo, Täysin turhaan. Tiedän kyllä, että tekevät vain työtään, mutta kun hän hieroi niin intiimien paikkojen läheltä, että tuli nolo olo. Maha murisi ja mietin koko ajan, että ajatteleeko tuo hieroja, että olen kosketuksen puutteessa 😄
      Muuten oli ihan rentouttavaa kyllä, mutta ei ole tullut sen jälkeen käytyä.

• UUSI

Joo, ne on noloja tilanteita, jos on mahassa bileet, vaikka he näkevät ja kuulevat varmaan kaikenlaista. 😅

• Anonyymi
      UUSI

Käyn päivittäin pesulla, pesen kehoni ja hampaani, leikkaan tarpeen mukaan kynteni ja hiukseni. Siinäpä ne. 😊

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Meinasin vastata ihan samaa…

Sivusta

• UUSI

Vitsi osaispa iteki leikata hiuksia, vaan ku ei niin ei. Vähänkö säästäis.

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ootko joku köyhä vai?😅

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä oot taitava kun saat pitkät hiukset leikattua itse. Olen kyllä kade että joku saa pitkistä hiuksista tasaset itse . Onko vinkkiä että miten sen teet yksin kotona? Sulla on taipuisat kädet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oot taitava kun saat pitkät hiukset leikattua itse. Olen kyllä kade että joku saa pitkistä hiuksista tasaset itse . Onko vinkkiä että miten sen teet yksin kotona? Sulla on taipuisat kädet.

Olen leikannut omat hiukset kerroksittain joskus. Verkosta löytyy ohjeita. Tarvitsee vain hiuslinkkejä. Miehellä on vähän vaikeampaa kieltämättä. Olen aina leikannut suvun miesten hiukset koneella. Takaa ei saa tarkkaa rajaa itse 😅

Sivusta heitin keskusteluun kommenttia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen leikannut omat hiukset kerroksittain joskus. Verkosta löytyy ohjeita. Tarvitsee vain hiuslinkkejä. Miehellä on vähän vaikeampaa kieltämättä. Olen aina leikannut suvun miesten hiukset koneella. Takaa ei saa tarkkaa rajaa itse 😅

Minä puhuin nyt hiusten leikkaamisesta samaan linjaan että miten saa tasasesti leikattua itse omat hiukset . Täytyy varmaan googlettaa miten se tehdääm

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Leikkasin exäni hiukset muutamaan kertaa, ja myös tein raidoituksia.
        Liskollekin tein raitoja pari kertaa.

(olen myös trimmannut koiria)

((ei se ole vaikeaa kun tekee hissun kissun ja tarkastaa tilannetta usein))
        (((mutta riippuu tietysti mitä on tarkoitus tehdä, eli olen tehnyt vain helppoja juttuja)))

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei löytynyt videoita jossa nainen saa leikattua itse pitkät hiukset samaan suoraan linjaan. Ei vaan löytynyt

• Anonyymi
        UUSI
        buddy-love kirjoitti:

Leikkasin exäni hiukset muutamaan kertaa, ja myös tein raidoituksia.
        Liskollekin tein raitoja pari kertaa.

(olen myös trimmannut koiria)

((ei se ole vaikeaa kun tekee hissun kissun ja tarkastaa tilannetta usein))
        (((mutta riippuu tietysti mitä on tarkoitus tehdä, eli olen tehnyt vain helppoja juttuja)))

Ihan hissun kissun ajan kanssa saa vaikka mitä hienoa aikaan🙂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei löytynyt videoita jossa nainen saa leikattua itse pitkät hiukset samaan suoraan linjaan. Ei vaan löytynyt

Tarpeeksi pitkät hiukset heitetään etupuolelle otsan yli.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Helppoa:
        -otetaan kunnollinen pätkä vastuslankaa
        -kiinnitetään vastuslanka kevlar-nauhan kanssa lankkuun
        -ripustetaan lankku tukevasti ja vaakasuorassa sopivalle korkeudelle
        -puetaan selkäpuolelle paksu kevlar-kangas
        -kammataan tukka tarkasti taakse
        -kytketään vastuslanka virtalähteeseen ja kuumennetaan se hehkuvaksi
        -nojataan vastuslankaan muutama silmänräpäys

Hiukset ovat nyt poikki ja ovat varmasti suoraan.

((olisiko lisää ongelmia, sillä tuo oli liian helppo))
        ;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarpeeksi pitkät hiukset heitetään etupuolelle otsan yli.

nyt oli kyse leikkaamisesta jolloin säästyy rahaa ettei tartte kampaajalle mennä. Jos joku osaa antaa linkin mistä saa ohjeet miten leikataan kotona hiukset tasaseen samaan linjaan niin saa laittaa,koska ite en löytänyt yhtäkään videota

• Anonyymi
        UUSI
        buddy-love kirjoitti:

Helppoa:
        -otetaan kunnollinen pätkä vastuslankaa
        -kiinnitetään vastuslanka kevlar-nauhan kanssa lankkuun
        -ripustetaan lankku tukevasti ja vaakasuorassa sopivalle korkeudelle
        -puetaan selkäpuolelle paksu kevlar-kangas
        -kammataan tukka tarkasti taakse
        -kytketään vastuslanka virtalähteeseen ja kuumennetaan se hehkuvaksi
        -nojataan vastuslankaan muutama silmänräpäys

Hiukset ovat nyt poikki ja ovat varmasti suoraan.

((olisiko lisää ongelmia, sillä tuo oli liian helppo))
        ;)

Kiitos paljon . Täytyy kokeilla. : )

• UUSI

Tais jollakin paukahtaa aika pahat harhat päälle.

• Anonyymi
        UUSI

Sun touhut kyllä tiedetään

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aijaa, kerro ihmeessä mullekin, olis mielenkiintoista kuulla mitä oon tehnyt?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei minua epäillä koskaan mistään.

• Anonyymi
        UUSI
        buddy-love kirjoitti:

Miksei minua epäillä koskaan mistään.

Oot säki sellanen velikulta

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oot säki sellanen velikulta

Olisi kyllä aihetta epäillä, sillä minähän saatan harrastaa ties mitä epämääräisyyksiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Aijaa, kerro ihmeessä mullekin, olis mielenkiintoista kuulla mitä oon tehnyt?

Onko Katrilla siis menny ihan överiksi hommat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Katrilla siis menny ihan överiksi hommat?

Miksi hän penkoo muiden laatikoita?????

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hän penkoo muiden laatikoita?????

Montako ystävää Katri on menettänyt omien touhujensa vuoksi???

• Anonyymi
      UUSI

Empä ole moista koskaan tehny turpakarvat leikkaan kun siltä tuntuu ja pään ajan kaljuksi kun on omasta mielestä turhan pitkät et joutus jo jotain muutakin tekee

• Anonyymi
      UUSI

Helmenvalkoista kynslakkaa vanhan kiilteen päällé nii on hyvin ruosteet suojattu.

• Anonyymi
      UUSI

Onhan tässä itseään hoidettava alati.

• Anonyymi
      UUSI

Joka päivä.

• UUSI

Jos fysiikasta aloitetaan niin kymmenen päivän työkierrossa on neljä salitreeniä, kaksi aerobista, kaksi kehonhuoltoa ja kaksi totaalivapaata. Hiemn myös tuohon liittyen pidän välillä ruokapäiväkirjaa jotta hiukan on jyvällä mitä nieluunsa tunkee. Ettei nyt kuitenkaan tule väärinkäsitystä niin kyllähän minä muistutan enemmän puutarhatonttua kuin Kreikkalaista veistosta.

Jos hygieniapuoleen mennään niin päivittäin käyn suihkussa ja hammaspyykki on aamuin ja illoin. Parran ajan parin päivän välein; tosin kesällä annan joskus myös kasvaa pidemmäksi. Parturissa suunnilleen joka toinen kuukausi.

Eniten ulkoisessa olemuksessa laahaa perässä vaatetus. Yleensä väri on musta ja kirkkaimmillaankin kysessä on harmaan eri sävyjä. Pitäisi varmaan löytää joku naispuolinen ystävä makutuomariksi. Toki kokemuksen perusteella voi sanoa että valtaosalla naisia on ollut vaikeuksia jo verhojen valinnan kanssa niin ehkä parempi että hakee vaan itse ne Vallilat ikkunoihin ja vaatteet mitkä omaan silmään miellyttää.

• Anonyymi
        UUSI

Mulla ei ole verhoja

• UUSI

Pitäisi loppukuusta olla kohtuullisen edustavassa mallissa ja tukka alkaa olla väärässä mitassa.
      Toisaalta voisin jatkaa sen kasvatusta, mutta silloin pitää varmaan pistää sitä hiukan takaa kiinni.

• Anonyymi
        UUSI

🤩😍😘

• Anonyymi
      UUSI

Ylläpitoa lähinnä, painoperustaista treeniä pari kertaa viikossa, siihen lisäksi muovinpalasten perässä juoksua pari kertaa viikossa myöskin.
      Vähän laiska olen turkkia trimmaamaan, siinä kerran viikossa 🤔.

Varsinaista hemmottelua ei koskaan, filosofiani mukaan kipu on osa elämää...ellei sinuun satu niin olet todennäköisesti kuollut 😄

• Anonyymi
      UUSI

Mitähän kaikkea tähän nyt sitten laskee.. Päivittäin tietysti normaalisti rutiinit, suihku, hampaat aamuin illoin, kasvojen pesu, kasvovesi, useimmiten seerumi sekä kasvovoide. Jos lähden kotoa niin meikkaan kevyesti ja laitan hiukset vähintään kohtuullisen siistille nutturalle.

Talvisin rasvailen kehoa useammin, mutta ihoni pysyy aika hyvänä rasvailemattakin, joten joka päivä en rasvaile. Sheivaan kesällä tiheämpään, talvella iskee laiskuus. Kasvonaamio kerran pari viikossa, kynnet noin kerran viikossa.. hiukset parin kuukauden välein.. Mitähän vielä? 🤔 Mitään ripsi- tai kynsihuoltoja ei ole ammattilaisella, en todellakaan maksa mitään 100€ ripsistä.

Elintavat ovat tietty tärkein osa itsestään huolehtimista ja pyrin liikkumaan niin usein kuin ehdin, tyypillisesti nelisen kertaa viikossa. Kuntosalia, lenkkiä, porrastreeniä.. Syön kasvispainotteisesti, en polta ja juon todella harvoin. Nukun liian vähän ja stressaan liikaa. Huono kombo, mutta tällä mennään 😊

Aletheias

• Anonyymi
      UUSI

Aika ajoin hyppään pesukoneeseen. Liotus, esipesu, pesu 90 astetta, huuhtelu eli kirkastus etikalla ja kunnon linkous. 1200 kierrosta.
      S24 mankelista lävitse ja puhdasta tuli.
      Stop.
      Hyvin puujalkainen juttu. Öitä.

• Anonyymi
        UUSI

Joo mä myös. Paitsi et meen niin pesuloiden teollisuuskoneisiin, ja siellä pyöräytän itseni puhtaaksi, ja sitten kuivausrumpuun nautiskelemaan. Saan kaikki synnit anteeksi tällä tavalla.

• Anonyymi
      UUSI

Toiset käy suihkussa. Minä hiekkapuhallan itseni ja huuhtelen painepesurilla.

>simiti<

• Anonyymi
      UUSI

Joka päivä ainakin jotain.

Paitsi jos mulla on täysin vapaa vkl, kotona kasa hyviä kirjoja ja evästä. Saattaa mennä aamusta seuraavaan päivään samalla yöpuvulla tai ilman. Ihan parhaita päiviä nuo 😊

xLiner

• Anonyymi
        UUSI

Mitä huoltoon kuuluu..
        Erilaiset liikuntaharrastukset, peseytymiset, kuivan ihon rasvaukset, hiusten kiinni laittaminen, kevyt meikki..

Kun on hyvä olo, se näkyy päälle. Lukemiset ja syömiset voi siis laskea mukaan. Työt. Tai vaikka kodinhoitohommat.

xLiner

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      129
      4333
    2. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      39
      3278
    3. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2443
    4. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      221
      1531
    5. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      23
      1363
    6. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      212
      1117
    7. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      158
      1079
    8. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      71
      1073
    9. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      22
      978
    10. En elä täällä vaan oikeassa elämässä

Jos ihmissuhde kaatuu siihen, mitä täällä palstalla kuvitellaan ja väännetään, silloin ongelma ei ole minussa vaan luott
      Ikävä
      127
      812
    Aihe