Palataanpa juurille ja keskustellaan keskustelijoista.
Ei ole mitään muutakaan. Näin on aina ollut ja näin on aina oleva.
Eli nyt äänestyskeskustelu, melkein vaalipaneeli.
Kuinka moni uskoo että Funeau on:
- nainen?
- mies?
- jotain muuta?
- kaunis nainen?
- komea mies?
- vanha muori/äijä leventämässä peräänsä kirjoituspöydän ääressä?
- nuori urheilusukeltajanainen / -mies sporttisessa audissaan?
Itsestään selvät ominaisuudet voimme jättää pois.
Lisäksi voitte arvata onko minulla taas tylsää töissä ja sataako täällä vettä :)
-keinovaginamies-
Keskustellaan Funeausta
73
697
Vastaukset
- Anonyymi
Maailma on siis valmis. Funeau on vissiin sama kuin hirn? Voi olla leikkisän trollaileva tai sitten jokin taiteellinen eksentrikko. Tekstit ovat sen verran omintakeisia että ne setit voisivat olla tekoälyn avulla luotuja sanamuotoja.
- Anonyymi
narsisti.
laitan nimiä.. nimittäjältä
Lolo
Pyranprinval
Milaje
Byval
Muslitasy - Anonyymi
Mjoo
Veikkaan että sinulla on tylsää töissä.
Lienee oikea vastaus.
(naurua)- Anonyymi
On totta
On totta että pidän pinnan alla leijumisesta. On myös totta, että Audissani on maavara- ongelma, jota en ole vielä ratkaissut (Vaikeat tiet ajaa vaikeisiin kohteisiin). Kaipaan Jeeppiäni, mutta en kaipaa sitä lainkaan.
Olen sikasporttinen patu, joka kuvittelee teille kaiken.
Olen myös eksentrinen introvertti, joka ei keskustele (niin kuin kunnon miehen kuuluu).
(hirn) - Anonyymi
Mjoo
Valmiiksi kuvitellussa maailmassa on turha jatkaa keskustelua seinän kanssa, väreistä huolimatta.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Valmiiksi kuvitellussa maailmassa on turha jatkaa keskustelua seinän kanssa, väreistä huolimatta.
-keinovaginamies-Niin
Jos yhtään olet havaintokykyjäsi käyttänyt, niin olet varmaan nähnyt tämän tulevan:
Keskustelun.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin
Jos yhtään olet havaintokykyjäsi käyttänyt, niin olet varmaan nähnyt tämän tulevan:
Keskustelun.
(hihitystä)Mjuu
Tässä nyt vain odottelen että milloin tämä ”kuuluisa” keskustelu alkaa.
(hihitystä)
- Anonyymi
Mä en vain jaksa tällaista. Hyppään pois ratikasta - nyt. Pomp.
Vilma - Anonyymi
Jotenkin mielessäni kuvittelen hänet molemmiksi sukupuoliksi. Onhan hänellä aika ajoin hyvinkin lennokkaat jutut tiedätkö sillein, niin laidasta laitaan 😅 Hauska,itsensä kanssa keskustelija..
-H-- Anonyymi
Mjoo
Eikö olekin viihdyttävää kun ei ymmärrä mistään mitään?
Esmes
Sade ei ole sadetta, ihmiset eivät ihmisiä. Mutta mihin luottaa on sana.
(hihitystä)
- Anonyymi
Funeau on valistusajan lapsi, joka kirjoittaa jumalatonta näytelmää.
(Kännykkä halusi kirjoittaa "valitusajan lapsi")- Anonyymi
Ei näitä syyttä sanota älykkäiksi laitteiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei näitä syyttä sanota älykkäiksi laitteiksi.
-keinovaginamies-Valitusaika
Tämä sanahirviö esiintyy useissa eri konteksteissa, mutta ei kirjallisuudessa.
Jos kämmäät opuksesi kaatosateessa matkallasi himaan, niin on aivan turha palata tiskille inisemään.
Kesä on ohi.
(hirn)
- Anonyymi
Tuossa taannoin hän kirjoitti kuukautisista. Muuten oli aika feminiininen lähestymistapa, mutta ei ole uskottavaa väittää, että kuukautisveri tuntuisi naisesta niin epämukavalta. Se on epämukavaa vain miehen mielestä. Nainen todennäköisesti suhtautuu vereen yhtä neutraalisti kuin virtsaan tai kasvaviin kynsiinsä. Erite mikä erite tai "tuote" siinä missä muutkin kehon tuotteet. 🤷🏼♀️
🦄- Anonyymi
Jaa jaa.
Näkemys se on tuokin.
Laitan tämän mies-sarakkeeseen.
Juurikin näin
Erittäin hyvä huomio.
Fiktiivinen elämä on toisinaan haastavaa (ellei usein).
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin
Erittäin hyvä huomio.
Fiktiivinen elämä on toisinaan haastavaa (ellei usein).
(hihitystä)Älä huolehdi. Hyvin sinä kirjoitat!
Teksteissäsi on modernistisia (ehkä jopa surrealistisia) piirteitä, joita on erittäin vaikea jäljitellä.
Tiedätkös muuten että ainakin minä olen jäljitellyt tekstejäsi täällä. Oletko huomannut? Jos et, voin laittaa linkin sellaiseen jäljiltelmään. Tai pariinkin.
Jäljitellyksi tuleminen on aidon taiteilijan merkki!
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huolehdi. Hyvin sinä kirjoitat!
Teksteissäsi on modernistisia (ehkä jopa surrealistisia) piirteitä, joita on erittäin vaikea jäljitellä.
Tiedätkös muuten että ainakin minä olen jäljitellyt tekstejäsi täällä. Oletko huomannut? Jos et, voin laittaa linkin sellaiseen jäljiltelmään. Tai pariinkin.
Jäljitellyksi tuleminen on aidon taiteilijan merkki!
🦄Mjaa
Rakastan linkkejä!
Linkki on oman avuttomuuden saaga, joka johtaa seuraavaan.
Myyrille tiedoksi, että taas kaivetaan suurta kuoppaa datalle, jotta tila riittäisi.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Rakastan linkkejä!
Myyrille tiedoksi, että taas kaivetaan suurta kuoppaa datalle, jotta tila riittäisi.
(hirn)Minä olen tietoinen, etten koskaan yllä maestron tasoon, joten sinne en ole edes kurottamassa.
Funeau vain on konseptina niin "polveileva", että se ikään kuin monistaa itse itseään. Hienoisella avustuksellani. 🤭
Tässä varhaisempaa tuotantoani:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18037091/agilitaattori
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Rakastan linkkejä!
(hirn)Tässä hieman funeaumpaa funeau-jäljittelyäni:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18576758/aanimaisemakuvia-osa-404
Olitko tietoinen tästä harjoittamastani myyräntyöstä?!
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä hieman funeaumpaa funeau-jäljittelyäni:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18576758/aanimaisemakuvia-osa-404
Olitko tietoinen tästä harjoittamastani myyräntyöstä?!
🦄En ollut
Kieltämättä aika hyvä.
Mutta.
Kun sanat tulee (käsittääkseni) laittaa jonoon, niin se minua ahdistaa.
Ei lause (virke) ole ’jonosanoja’, vaan jotain aivan muuta.
Kuvittele lintua, joka pudottautuu pesästä lentääkseen.
Se on luonnonlaki.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollut
Kieltämättä aika hyvä.
Mutta.
Kun sanat tulee (käsittääkseni) laittaa jonoon, niin se minua ahdistaa.
Ei lause (virke) ole ’jonosanoja’, vaan jotain aivan muuta.
Kuvittele lintua, joka pudottautuu pesästä lentääkseen.
Se on luonnonlaki.
(hihitystä)Ajattele: jos tätä ketjua ei olisi aloitettu, et olisi päivän päätteeksi tiennyt mitään siitä, että sinua jäljitellään!
Sinun tekstisi eivät missään nimessä ole jono sanoja. Niissä on koherenssia ja paradokseja. 😁
Voisithan
sinä
halutessasi
asetella
sanasi
myös
allekkain,
jos
se
tuntuu
miellyttävämmältä?
☺️
Saisimmeko maestron tuomion myös jäljitelmästä nimeltä Agilitaattori? Ks. yllä. Huomioittehan, että kyseiseen ketjuun 2024-05-07 17:06:28 kirjoitettu kommentti ei ole minun käsialaani.
🦄
- Anonyymi
Los Lobos, Amigos! -Take your chance.
- Anonyymi
Juurikin näin
Liikenne kuin Lontoossa
Käväisin dilkkaamassa vähän törppöä työttömän arkeen, niin JÄLLEEN törmäsin tähän yksinhuoltajamisuun, joka klenkkaa toista kaunista klapiaan ja luo minuun pahoja katseita tavatessa, kun sytyttelen lehmuksen alla spaddua ja viheltelen ”Laitakatuja”.
Aivan selvästi misu käy kuumana.
Uh
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin
Liikenne kuin Lontoossa
Käväisin dilkkaamassa vähän törppöä työttömän arkeen, niin JÄLLEEN törmäsin tähän yksinhuoltajamisuun, joka klenkkaa toista kaunista klapiaan ja luo minuun pahoja katseita tavatessa, kun sytyttelen lehmuksen alla spaddua ja viheltelen ”Laitakatuja”.
Aivan selvästi misu käy kuumana.
Uh
(hirn)Höh
Siis minkä vuoksi tämä (lähes runomittainen) purske ei sytytä ?
Olen masentunut.
Siis tuo mimmi vihaa mua, mutta hän tietää sen.
(hihitystä)
- Anonyymi
Jahas, se on päivä pulkassa.
Ei tullut tästäkään taas mitään selvyyttä. Keskustelu noin yleensä ottaen on juuri tällaista - ihan perseestä.
Jotta emme olisi heittäneet kirjoitteluammekin ihan plörinäksi, niin yhteenvetona todetaan:
- tekoäly, 1 ääni
- narsisti, 1 ääni (toinen diskattiin, koska sen antoi äänioikeuttamatln)
- ratikka, 1 ääni
- jotain muuta, 1 ääni
- näytelmäkirjoittaja [jumalaton], 1 ääni
- mies, 1 ääni
Kuten huomataan, Keskustelu ei ratkaise yhtään mitään. Ei edes fiktiivisessä todellisuudessa.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Mjaa
En siis itse voi sanoa mitään?
No, se ei minulle ole uutta.
(naurua)
- Anonyymi
nooh niin ei saisi pilkata Funeauta koska håänellä on huono itse tunto jo muurwbjub,
jotain nimiä jota nimittäjä-ohjelmani voisi nyt heittää "vekkulisti" nimiä
Nanainaimik
Tapik
Ses
Kunxepa
Prinnamus
Sisi Funeau on luova kirjailija, joka vetelee aina "suurella pensselillä". Siellä todellisuuden ja mielikuvituksen rajat hämärtyvät, kun hän kuljettaa meitä tarinoiden syövereihin.
Funeau heittäytyy täysillä omaan maailmaansa, johon me muut saamme vain kurkistaa. Olemme yleisönä luonnonlapsen luovassa kuplassa. 🫧🤩
Hän on taiteilija, joka rönsyilee oman taiteensa äärirajoilla. Hän on aidosti oma itsensä.
Näin minä näen hänet. 😁🌸- Anonyymi
Niin, on kiistanalaista, täytyykö luonnonlapsen olla feministi. Funeau ei ole sovinisti, mutta hän katsoo naisia "miehisen katseen" kautta. Kysymys on siis siitä, voiko luonnonlapsen suhtautuminen naiseen olla sen värittämä, mitä "miehinen katse" perinteisesti tarkoittaa, vai täytyisikö luonnonlapsi tässä tapauksessa uudelleenmääritellä vain poikalapseksi tai pojaksi?
🦄 - Anonyymi
Uutisia
Ihmiset lukevat uutisia ollakseen ”ajan hermolla”.
Minä elän
(hirn) Anonyymi kirjoitti:
Niin, on kiistanalaista, täytyykö luonnonlapsen olla feministi. Funeau ei ole sovinisti, mutta hän katsoo naisia "miehisen katseen" kautta. Kysymys on siis siitä, voiko luonnonlapsen suhtautuminen naiseen olla sen värittämä, mitä "miehinen katse" perinteisesti tarkoittaa, vai täytyisikö luonnonlapsi tässä tapauksessa uudelleenmääritellä vain poikalapseksi tai pojaksi?
🦄En ajattele hänestä noin syvällisesti, vaan hyväksyn, että hän on luova taiteilija.
Minulle hänen sukupuolensa ja poliittinen suuntauksensa, sekä valveutunut mielipiteensä, eivät merkite mitään. En määrittele häntä tuon enempää.
Hän luo tekstiä ruudulla ja on yksi osallistuja palstan keskusteluketjuihin. Se riittää minulle.- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
En ajattele hänestä noin syvällisesti, vaan hyväksyn, että hän on luova taiteilija.
Minulle hänen sukupuolensa ja poliittinen suuntauksensa, sekä valveutunut mielipiteensä, eivät merkite mitään. En määrittele häntä tuon enempää.
Hän luo tekstiä ruudulla ja on yksi osallistuja palstan keskusteluketjuihin. Se riittää minulle.Höh, feminismi ei ole erityisen syvällistä... Se on pintakerros eli jotain mikä tulee vastaan ensimmäisenä! Sen vuoksi miehistä katsetta ei voi sivuuttaa, vaikka haluaisikin.
🦄
- Anonyymi
Jaa missäpä lienee vene kelluu, aika kaukana horisontissa, siitä ei pääse mihinkään.
Häivähdys todellisuutta mukana.
Erittäin viihdyttävä persoona, olkoon sitten kissoista kiinnostunut kissa tai ei, palstallahan sillä ei suurtakaan väliä ole :)- Anonyymi
Korjausliike
Missä lie vene kelluu
Horisontissa
Reunalla
Laahaavat ruumiita
Lätäköissä
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjausliike
Missä lie vene kelluu
Horisontissa
Reunalla
Laahaavat ruumiita
Lätäköissä
(hihitystä)lienee ja vene sanan väliin kuuluu kuvitella sananyrjähdys, niin sitten se kuulostaa oikealta. Askel lipsuu mutta reitillä pysytään :D
Tamma. Käänteinen kentauri. Ihmisen vartalo ja hevosen pää, jolla voi hirnua. Ja isolla päällä voi myös tuottaa miltei täydellistä tekstiä.
- Anonyymi
Voisinkin ehdottaa Funeaulle uutta loppukaneettia hänen repertuaariinsa! 😄
Se menee näin:
(kopoti kopoti)
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisinkin ehdottaa Funeaulle uutta loppukaneettia hänen repertuaariinsa! 😄
Se menee näin:
(kopoti kopoti)
🦄Hevonen
Olen kotoisin sydänhämeestä (kirjoitusvirhe, mutta kestän sen).
Sydänhäme (taas) on maailman kaunein paikka.
Siis ei ole mitään kauniimpaa kuin kotikunta, jossa käyn vain haudoilla ja maksan kulut.
Esimerkki
Hämäläisyys on yhtä helvettiä: Jos olet hämäläinen, niin olet hämäläinen.
Ei yksikään hämäläinen voi käsittää sitä, että joku (etelästä tullut) on väärällä puolella moottoritietä etsimässä menneisyyttään.
Ihan pellejä
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevonen
Siis ei ole mitään kauniimpaa kuin kotikunta, jossa käyn vain haudoilla ja maksan kulut.
Esimerkki
Ei yksikään hämäläinen voi käsittää sitä, että joku (etelästä tullut) on väärällä puolella moottoritietä etsimässä menneisyyttään.
Ihan pellejä
(hihitystä)Minä olen enemmän hiukkasten lomittumisen ja multilokaation kannattaja.
Ei ole sitten niin nöpönnuukaa niiden koordinaattien kanssa. 😄
Kannattaako Funeau klassista mekaniikkaa? ⚙️
Kemistä katsottuna Oulukin on etelää. Se taas on suhteellisuusteoriaa.
(kopoti kopoti)
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevonen
Esimerkki
Ihan pellejä
(hihitystä)Kuin on jo mainittu
Joku hahmo heitti kehiin sanan Inez.
Kun löysin haudan, niin tuo sama nimi luki kivessä.
Ines
Kunnia hälle, sillä ilman häntä teillä ei olisi hauskaa.
Traagista
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Hevonen
Esimerkki
Ihan pellejä
(hihitystä)Yhtä helvettiä? Hämäläisillä on supervoimana hitaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin on jo mainittu
Joku hahmo heitti kehiin sanan Inez.
Kun löysin haudan, niin tuo sama nimi luki kivessä.
Ines
Kunnia hälle, sillä ilman häntä teillä ei olisi hauskaa.
Traagista
(hihitystä)Inessiivi?
In essence?
Inessä?
Inez ja Acu?
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inessiivi?
In essence?
Inessä?
Inez ja Acu?
🦄Minun pitäisi mennä suihkuun, mutta juon teetä ja kirjoitan tänne tekotaiteellisia pastilleja. 🙄
🦄 scrg kirjoitti:
Yhtä helvettiä? Hämäläisillä on supervoimana hitaus.
Kerroin joskus sukulaisistani H Erectuksesta, H Habiliksesta ja H Neanderthalista. Heidän jälkeensä tuli H Tavasticus, joka ei pitänyt muista hämäläisistä. Niinpä hän päätti muuttaa ihan muualle, maailman laidalle. Jo tuhannessa vuodessa hän pääsi niin kauas, että kohtasi muita ihmisiä. Ei hän tykkää heistäkään.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Kerroin joskus sukulaisistani H Erectuksesta, H Habiliksesta ja H Neanderthalista. Heidän jälkeensä tuli H Tavasticus, joka ei pitänyt muista hämäläisistä. Niinpä hän päätti muuttaa ihan muualle, maailman laidalle. Jo tuhannessa vuodessa hän pääsi niin kauas, että kohtasi muita ihmisiä. Ei hän tykkää heistäkään.
En muistanut mitä 'habilis' tarkoitti. On kätevää, että sen voi tarkistaa verkosta.
Minulle tuli nyt enemmän kysymyksiä kuin vastauksia:
"From habeō (“to have, possess”) + -ilis.[1][2] Alternatively, from habeō + -bilis, with haplology simplifying -bibi- to -bi-.[3]"
Mitä saakelin salakieltä tämä on? 😡
Menen suihkuun. 😤
🦄
- Anonyymi
poliisit pitää teloittaa niskalaukauksella tai vuosipalkkana korkeintaan brutto 9 euroa.
..."now who the hell called those ones in" meaning kkk-killers.- Anonyymi
Minä en jaksaisi sinua! 🥴😑
🦄
- Anonyymi
Selvä juttu
Funeau on geisha, koska hänellä on lapsen kengät aikuisten todellisuudessa.
Funis tuskin painaa enemmän kuin kuiva riisisäkki satamassa.
Funiksella on vinot silmät ja äo tyyliin 202.
Eli ei mitään jakoa.
(naurua)- Anonyymi
Itsestään selviä ominaisuuksia ei tarvinnut mainita.
Ja olikos Funeaun kellokäyrässä keskihajonta 200? 😄
🦄
- Anonyymi
Funeau!
Et ole kommentoinut Agilitaattoria vielä.
🦄- Anonyymi
Sinä taidat ajatella, että se on aivan p@sk@. 😞
Auts! No ainakin harmis piti siitä.
🦄
- Anonyymi
Eikö Funeau ja Teknodonna ole sama nainen? 🤔
- Anonyymi
Öm
No siis eivät ole
TD on mun kliimaksi; luultavasti upein näytetyö ilman presenssiä.
TD:ssä oli virtaa.
Taas tää nykyinen tuottaa mulle jatkuvasti ongelmia, koska se ei halua lopettaa.
Kuinkas teillä?
(hihitystä)
Minä tiedän kuka Funeau on. Mutta en paljasta salaisuutta palstalla. Häneen liittyy sana "kopteri".
Niin ja sanottakoon, etten tarkoituksella halua tietää kenenkään henkilöllisyyksiä. Mutta Funiksen paljasti aikoinaan joku palstalla ja nyt en voi tuota tietoa enää deletoida mielestäni.
Palstakamu kirjoitti:
Niin ja sanottakoon, etten tarkoituksella halua tietää kenenkään henkilöllisyyksiä. Mutta Funiksen paljasti aikoinaan joku palstalla ja nyt en voi tuota tietoa enää deletoida mielestäni.
Kuules karvakuonoseni, sinä trollaat :)
Arvaan kehen viittaat mutta ei pidä sitten ollenkaan paikkaansa. Hän hetken imuroi jotain Funiksen kaltaista, jotta minäkin olisin voinut retkehtaa, mutta mitä myöhemmin seurasi, osoittaa kiistattomasti ettei näin ole.
Funeau tunnistaa oman feminiivisen ja maskuliinisen olemuksensa. Siksi hän enemmän kaikkea, kaikkialla.
Ennen kaikkea hän tuntee (hyväksyen) itsensä. Siitä hatun ojennus hänelle.
Monestako meistä muista on siihen?elisakettu kirjoitti:
Kuules karvakuonoseni, sinä trollaat :)
Arvaan kehen viittaat mutta ei pidä sitten ollenkaan paikkaansa. Hän hetken imuroi jotain Funiksen kaltaista, jotta minäkin olisin voinut retkehtaa, mutta mitä myöhemmin seurasi, osoittaa kiistattomasti ettei näin ole.
Funeau tunnistaa oman feminiivisen ja maskuliinisen olemuksensa. Siksi hän enemmän kaikkea, kaikkialla.
Ennen kaikkea hän tuntee (hyväksyen) itsensä. Siitä hatun ojennus hänelle.
Monestako meistä muista on siihen?No kukapa anonyymeistä ottaa selvää. Mutta joku ärsyttävä perskärpänen minulla on.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
No kukapa anonyymeistä ottaa selvää. Mutta joku ärsyttävä perskärpänen minulla on.
Ai hän 🙄 ei ole fun.
En kyl kovin usein minäkään.
No mikä viimeksi ärsytti? Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen.
- Anonyymi
Fune ei tiedä itsekään hetkellisistä rönsyilyistään ketä luomakunnan osaa edustaisi. Parempi siis jättää koko kysymys arvoitukseksi tulevaisuuden Holmeseille. Mikäs Moriarty sieltä voikaan paljastua...ei kuulu kai meidän Watsoneiden ymmärtämiskenttään..menee yli ystävällisyydestä huolimatta.
AV- Anonyymi
Te pakkobinääriset ette ymmärrä ihmisiä vähäisimmässäkään määrin.
🦄
- Anonyymi
Valitettavasti olen varattu, sillä minulle juuri toimitettiin tarjottimella jotain niin ainutlaatuista, etten nyt voi kommentoida mitään niin latteaa kuin minä, sillä briiffaus on kesken ja vie aikaa.
Valitan- Anonyymi
Jou maan
Huomenna tehdään se mikä eilen oli luvattu.
Tämä nyt saattaa kuulostaa ennustukselta, mutta näistä tiedä.
Ongelma on esseen otsikko.
En tunne poistopolitiikan mekanismeja täällä, joten on aina hiiviskeltävä avojaloin.
Tiedän olevani vahva, mutta voinko täällä sanoa sen ääneen otsikossa?
F - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jou maan
Huomenna tehdään se mikä eilen oli luvattu.
Tämä nyt saattaa kuulostaa ennustukselta, mutta näistä tiedä.
Ongelma on esseen otsikko.
En tunne poistopolitiikan mekanismeja täällä, joten on aina hiiviskeltävä avojaloin.
Tiedän olevani vahva, mutta voinko täällä sanoa sen ääneen otsikossa?
FThai
En ole järin sen suuremmin pitänyt meteliä identiteetistäni, koska rakastan Suomea niin kovin.
Kun lähtee liikkeelle jostain arkisesta, niin tällaiseen paratiisiin päätyminen ylittää ymmärryksen.
Paratiisin konsepti on hyvin yksinkertainen, siksi kaunis. Ei ole kaaosta, vaan kirkkaus. Ei ole kuin puhtautta, järkevyyttä ja luottamusta.
Minä en tätä nähnyt ennen kuin se minulle näytettiin. Ja jos itsestäni kertoisin, niin se olisi kaikkea muuta kuin tätä.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thai
En ole järin sen suuremmin pitänyt meteliä identiteetistäni, koska rakastan Suomea niin kovin.
Kun lähtee liikkeelle jostain arkisesta, niin tällaiseen paratiisiin päätyminen ylittää ymmärryksen.
Paratiisin konsepti on hyvin yksinkertainen, siksi kaunis. Ei ole kaaosta, vaan kirkkaus. Ei ole kuin puhtautta, järkevyyttä ja luottamusta.
Minä en tätä nähnyt ennen kuin se minulle näytettiin. Ja jos itsestäni kertoisin, niin se olisi kaikkea muuta kuin tätä.
(hihitystä)Dyykki
Joo siis me käydään joka talvi sukeltamassa lätäkössä, koska meno on villiä ja vesi kirkasta.
Eräänä päivänä kaikki muuttui.
Istuin vetämässä rantabaarissa juisea ja vilkaisin peltilevynsä kanssa heiluvaa tarjoilijaa.
Siis mimmillä oli Tapparan aito pelipaita päällä.
Tiesin välittömästi, että nyt kuulkaas tämä on menoa.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dyykki
Joo siis me käydään joka talvi sukeltamassa lätäkössä, koska meno on villiä ja vesi kirkasta.
Eräänä päivänä kaikki muuttui.
Istuin vetämässä rantabaarissa juisea ja vilkaisin peltilevynsä kanssa heiluvaa tarjoilijaa.
Siis mimmillä oli Tapparan aito pelipaita päällä.
Tiesin välittömästi, että nyt kuulkaas tämä on menoa.
(naurua)Kauneus & ja kaikki muu
Minulla on paljon ystäviä, joita ei ole. Minulla on perhe.
Tiedän paljon asioita, joita ei minun odoteta tietävän.
Monia virheitä.
Tunnen meren paremmin kuin hän, mutta en kerro sitä hänelle. Hän tavatkoon merensä itse.
Hän tuntee minut paremmin kuin itsensä. Itsensä paremmin kuin minut.
Hän on.
Sydämeni.
Sydämessäni.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauneus & ja kaikki muu
Minulla on paljon ystäviä, joita ei ole. Minulla on perhe.
Tiedän paljon asioita, joita ei minun odoteta tietävän.
Monia virheitä.
Tunnen meren paremmin kuin hän, mutta en kerro sitä hänelle. Hän tavatkoon merensä itse.
Hän tuntee minut paremmin kuin itsensä. Itsensä paremmin kuin minut.
Hän on.
Sydämeni.
Sydämessäni.
(naurua)Pistää miettimään…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistää miettimään…
…Siis, se miten hienosti oli kirjoitettu. Tuo oli kyllä.
- Anonyymi
Ulkoisesti nainen, sisäisesti jotain muuta.
Hyvä jättää tähän...
xLiner- Anonyymi
Ai niin. Jossain kohtaa epäilin että kirjoittaja olisi vaihtunut. En ole viime aikoina Funista lukenut, niin ei ole tullut vahvistusta suuntaan eikä toiseen.
xLiner
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t235088Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo623012Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122900HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432821Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi181597Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861570Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271506Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4091221- 681110
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei213976