Onko kari peitsamo saanut mitään palkintoja ja tunnustuksia muuta kuin ammattikriitikoiden ylistykset??
peitsamon paras levy minulle on Gulliverin retket(1981) joka on minusta laadullisesti paras ja myös minulle mieluisin.
mitä tunnustuksia ja palkintoja Kari peitsamo saanut?
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä selkääntaputtajia ei ole jonoksi asti......
''Keväällä 2022 Peitsamo kirjoitti Twitterissä, että Vladimir Putin, patriarkka Kirill ja hän itse ovat viimeiset terveen seksuaalisuuden ja perhearvojen puolustajat.
Hän kritisoi suomalaisia rock-muusikoita, sosiaalidemokraatteja, perussuomalaisia sekä Päivi Räsästä pelkureiksi, koska nämä eivät ole ottaneet kantaa Putinin puolesta''- Anonyymi
tiijän noi kirijoitukset mut mie otan musan musana.
Ei se tee musta pahaa ihmistä jos kuuntelen hänen musaa. En lähde tästä väittelemään kanssasi jos oot eri mielt.
sori jos vaikutan ehdottomalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585535Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1774482En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163932Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k423499- 513471
- 603243
- 103070
- 272672
- 462297
- 392256