Haisen pahalta!

Tein tänään jotain repäisevää. Skippasin suihkussa käynnin (Intiimialueet kuitenkin huljaisin nopeasti pestä). Elämässäni ei ole mennyt yhtäkään päivää, ettenkö olisi käynyt suihkussa.

Tämän radikaalin teon innoitti osittain laiskuus, mutta suurimmaksi osaksi kohonnut veden hinta. Tuumasin, että miksi maksan vedestä maltaita, kun rahan voi käyttää järkevämminkin.

Kiitos vain Suomen valtio, ettei köyhällä ole enää vara pesytyä. Kohta kuhisee Suomi kirppuja ja satiaisia.

10

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minä saatan tuoksua sikarille eli tupakalle... mutta niin lopettelemassakin kokonaan...

mutta niin joku peli Tom clancys Rainbow Six... shooter-pwli..

sinisilmäinen alehtelee aina kuin näki tuossakin ankkuri-oikeudenkäynnissä.. siellä valhe missä suuei sininen silmä onpi

• Anonyymi

Ei sitä koko kroppaa tarvi pestä, vessassa lavuaarissa vesihana alla saa munan pestyä tarpeekis puhtaaksi, eikä mene puolta litraa enempää vettä

• Anonyymi

Se lienee hyvin yksilöllistä kuka haisee ja kuka ei. Kaikkien ei tarvii turhaan kuurata nahkaa päältään. On ihmisiä joiden hiki ei haise,toisia jotka haisee. Kuulun onnekkaisiin jotka ei tarvii dödöä. Hajuvettä voin joskus ilokseni laittaa,mutta sekin kerää kaikki pörriäiset kimppuuni,että parempi ilman😅🤷‍♀️

• Anonyymi

Satiaisista ja luteista saa hyvää jauhelihan korviketta. Rohkeimmat laittaa myös ampiaisia ja mehiläisiä sekaan.

Mopoiässä ajoin Tunturi Super Sportilla hyttysparveen visiiri auki. Joten olen syönyt hyönteisruokaa jo ennen, kuin kukaan edes puhui siitä.

Epäilen, etten ole ainoa.

>simiti<

• Anonyymi

Minä ajoin Helkama Raisulla 80-luvulla shortseissa ampiaiseen. Meni suoraan lahkeesta sisään. Sellaista kipua en ole sen jälkeen tuntenut, vaikka monta kertaa on munille potkittu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ajoin Helkama Raisulla 80-luvulla shortseissa ampiaiseen. Meni suoraan lahkeesta sisään. Sellaista kipua en ole sen jälkeen tuntenut, vaikka monta kertaa on munille potkittu...

🤣 Voi ei. Kuvittelin tilanteen. (5/5)

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Auts. Voi turvota aika pahasti...

• Anonyymi

Jos on kova hikoilemaan niin kai sitten pitää päivittäin suihkuttaa.
      En ole koskaan käynyt joka päivä suihkussa. Käyn noin kolme kertaa viikossa, josta pari satutan lenkin jälkeen ja yhteen liittyy uimahallin vesijumppa. Silloin käytän sekä harjaa että sientä ja saippuoin (hoitava pesuneste) ja porstaan itseni kauttaaltaan huolellisesti. Päivittäin pesen meikit niinä päivinä kun laitan, kainalot sekä käsisuihkulla alapään.
      En koskaan haise, ei myöskään puseroitteni kainalot. Deodoranttia käytän vain jos tiedän että olen paljon liikkeessä koko päivän.
      Suihkuihini ei ole koskaan mennyt kohtuuttomasti vettä, se valuu vain alkukastelussa ja huuhtoessa, olin sitten omassa suihkussa tai kunnan uimahallissa.

• Haisen vehkeelle, jos en peseydy päivittäin. Lisäksi töissä on rasvankäryä, niin työpäivän päälle saa sellaiset eau de hamburgerit mukaansa, niin senkin takia on kiva käydä suihkussa. 👌

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6339
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6000
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe