Tein tänään jotain repäisevää. Skippasin suihkussa käynnin (Intiimialueet kuitenkin huljaisin nopeasti pestä). Elämässäni ei ole mennyt yhtäkään päivää, ettenkö olisi käynyt suihkussa.
Tämän radikaalin teon innoitti osittain laiskuus, mutta suurimmaksi osaksi kohonnut veden hinta. Tuumasin, että miksi maksan vedestä maltaita, kun rahan voi käyttää järkevämminkin.
Kiitos vain Suomen valtio, ettei köyhällä ole enää vara pesytyä. Kohta kuhisee Suomi kirppuja ja satiaisia.
Haisen pahalta!
10
118
Vastaukset
- Anonyymi
minä saatan tuoksua sikarille eli tupakalle... mutta niin lopettelemassakin kokonaan...
mutta niin joku peli Tom clancys Rainbow Six... shooter-pwli..
sinisilmäinen alehtelee aina kuin näki tuossakin ankkuri-oikeudenkäynnissä.. siellä valhe missä suuei sininen silmä onpi - Anonyymi
Ei sitä koko kroppaa tarvi pestä, vessassa lavuaarissa vesihana alla saa munan pestyä tarpeekis puhtaaksi, eikä mene puolta litraa enempää vettä
- Anonyymi
Se lienee hyvin yksilöllistä kuka haisee ja kuka ei. Kaikkien ei tarvii turhaan kuurata nahkaa päältään. On ihmisiä joiden hiki ei haise,toisia jotka haisee. Kuulun onnekkaisiin jotka ei tarvii dödöä. Hajuvettä voin joskus ilokseni laittaa,mutta sekin kerää kaikki pörriäiset kimppuuni,että parempi ilman😅🤷♀️
- Anonyymi
Satiaisista ja luteista saa hyvää jauhelihan korviketta. Rohkeimmat laittaa myös ampiaisia ja mehiläisiä sekaan.
Mopoiässä ajoin Tunturi Super Sportilla hyttysparveen visiiri auki. Joten olen syönyt hyönteisruokaa jo ennen, kuin kukaan edes puhui siitä.
Epäilen, etten ole ainoa.
>simiti<- Anonyymi
Minä ajoin Helkama Raisulla 80-luvulla shortseissa ampiaiseen. Meni suoraan lahkeesta sisään. Sellaista kipua en ole sen jälkeen tuntenut, vaikka monta kertaa on munille potkittu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajoin Helkama Raisulla 80-luvulla shortseissa ampiaiseen. Meni suoraan lahkeesta sisään. Sellaista kipua en ole sen jälkeen tuntenut, vaikka monta kertaa on munille potkittu...
🤣 Voi ei. Kuvittelin tilanteen. (5/5)
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Auts. Voi turvota aika pahasti...
- Anonyymi
Jos on kova hikoilemaan niin kai sitten pitää päivittäin suihkuttaa.
En ole koskaan käynyt joka päivä suihkussa. Käyn noin kolme kertaa viikossa, josta pari satutan lenkin jälkeen ja yhteen liittyy uimahallin vesijumppa. Silloin käytän sekä harjaa että sientä ja saippuoin (hoitava pesuneste) ja porstaan itseni kauttaaltaan huolellisesti. Päivittäin pesen meikit niinä päivinä kun laitan, kainalot sekä käsisuihkulla alapään.
En koskaan haise, ei myöskään puseroitteni kainalot. Deodoranttia käytän vain jos tiedän että olen paljon liikkeessä koko päivän.
Suihkuihini ei ole koskaan mennyt kohtuuttomasti vettä, se valuu vain alkukastelussa ja huuhtoessa, olin sitten omassa suihkussa tai kunnan uimahallissa. Haisen vehkeelle, jos en peseydy päivittäin. Lisäksi töissä on rasvankäryä, niin työpäivän päälle saa sellaiset eau de hamburgerit mukaansa, niin senkin takia on kiva käydä suihkussa. 👌
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962559- 1342477
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815