Jumbon rosso expressissä tuli nuorempana aina syötyä kinkku-sinihomejuustopasta kun äitin kanssa käytiin kaupoilla. Nyt aikuisiällä vuosien varrella olen yrittänyt tehdä kotona, mutta maku ei vastaa sitä. Kysymykseni onkin siis että entinen rosso expressin työntekijä ilmotaudu ja paljasta resepti. Haluaisin palata ajassa taaksepäin ja sen annoksen maistaminen olisi yksi keino.
Jos olette nähneet Rottatouille elokuvan niin voisi ajatella että tää on rinnastettavissa siihen kohtaukseen kun Ego maistaa sitä ratatouillea.
Kiitos, ps onko muilla samoja kokemuksia jonkun ruoan suhteen mitä nykypäivänä ei ole enään saatavilla?
ja heti tuli toine mielee, nyt ne vitun poksuvat smurffitikut takas myyntiin
rosso express
Anonyymi-ap
2
197
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt se resepti tänne niiku olis jo…!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821320- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että363778- 141738
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594