Mies lauloi minulle. Laulun sanat hän oli keksinyt itse, ja ne kertoivat silmieni kauneudesta.
Tästä on jo muutama päivä, mutta en vieläkään saa asiaa mielestäni. En varmaan unohda sitä koskaan.
Hän osaa vetää narusta, jota nykäisemällä atomini asettuvat oikeaan järjestykseen. 😍 Hän on tehnyt läksynsä hyvin.
🦄
Mies lauloi minulle
31
368
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä joku turkky kehuu itseään ja miten se menikään?
- Anonyymi
Jaa sinäkö? 😁 Mistä minä tiedän, miten sen piti mennä. 😄
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa sinäkö? 😁 Mistä minä tiedän, miten sen piti mennä. 😄
🦄En osaa sanoa. Pitäisikö minun kysyä sinulta mikä luulet olevasi? Harmi ettei ole tahdottomia ja helposti ohjailtavia marionetteja mitä tanssittaa kuin sätkynukkeja kun joku sanelee muille, että tälläinen joku on ja häntä tulee vihata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa. Pitäisikö minun kysyä sinulta mikä luulet olevasi? Harmi ettei ole tahdottomia ja helposti ohjailtavia marionetteja mitä tanssittaa kuin sätkynukkeja kun joku sanelee muille, että tälläinen joku on ja häntä tulee vihata
Luulen olevani yksisarvinen. 🤔
En usko vihaan. Uskon toimintaan. Äksöniä, ei märehtimistä!
🦄
Arvostaisin tuollaista tosi paljon. Good for you. 😊
- Anonyymi
Kyllä minäkin arvostin.
Tosin kyllä minäkin laulan hänelle silloin tällöin. 😄
🦄
- Anonyymi
Aloittaja on ihastuntu laulumieheen.
Seuraavan kerran laulumies pyytää sinut laulun sanoin treffeille ja
sinä tietenkin menet treffeille. - Anonyymi
Minä taas olen kuullut, että tuollainen olisi naurettavaa, säälittävää ja epätoivoista.
Paitsi tietenkin silloin, kun sen tekee joku pitkätukkainen mammansa helmoissa asusteleva Massimo.
Silloin se on ihanaa.- Anonyymi
Ei, se oli ihanaa. Hän asustelee minun helmoissani, ja pidän hänestä hyvää huolta.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, se oli ihanaa. Hän asustelee minun helmoissani, ja pidän hänestä hyvää huolta.
🦄Noo, ainakaan kukkia ei saa tuoda.
Viimeksi kun erehdyin, niin nainen alkoi tentata minulta mitä pahaa olen tehnyt, miksi toin kukkia ja lopulta haahuilun jälkeen onnistui heittämämään kukat tv:n taakse.
Jos jotain hyvää hakemalla haetaan, niin eipähän tarvinnut valvoa myöhään naisen luona ja heräsin pirteänä omasta sängystäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo, ainakaan kukkia ei saa tuoda.
Viimeksi kun erehdyin, niin nainen alkoi tentata minulta mitä pahaa olen tehnyt, miksi toin kukkia ja lopulta haahuilun jälkeen onnistui heittämämään kukat tv:n taakse.
Jos jotain hyvää hakemalla haetaan, niin eipähän tarvinnut valvoa myöhään naisen luona ja heräsin pirteänä omasta sängystäni.Kyllä saa tuoda kukkia.
Ei saa ehdollistaa naista tai miestä siihen, että kukat liittyvät johonkin negatiiviseen.
🦄
- Anonyymi
Jokainen aloituksesi huutaa: "HUOMATKAA MINUT!"
Itsetuntosi on aika heikoissa kantimissa.- Anonyymi
Kiitos huomiostasi! 😁 Tämä sisältää sanan 'huomio' molemmat merkitykset.
En ole ikinä väittänyt, etten olisi huomionkipeä. Enkä väitä.
Itsetunnostani en osaa antaa objektiivista arviota.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos huomiostasi! 😁 Tämä sisältää sanan 'huomio' molemmat merkitykset.
En ole ikinä väittänyt, etten olisi huomionkipeä. Enkä väitä.
Itsetunnostani en osaa antaa objektiivista arviota.
🦄Itsetuntosi perustuu täysin ainoastaan yhteen asiaan. Siihen, että tulet huomatuksi.
Entä jos vastaan tulee ihminen, joka näkee sen läpi ja jättää sinut huomioimatta?
Sinun kaltaiset ihmiset voi hyvin ainoastaan tarvitsevien joukossa. Ja ovat itsekin tarvitsevia. Kun maailma ja ihmiset ei toimikaan sinun kaltaisten ihmisten haluamallaan tavalla, teidän maailmanne romuttuu.
Tässä on minun objektiivinen arvio sinun itsetunnostasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsetuntosi perustuu täysin ainoastaan yhteen asiaan. Siihen, että tulet huomatuksi.
Entä jos vastaan tulee ihminen, joka näkee sen läpi ja jättää sinut huomioimatta?
Sinun kaltaiset ihmiset voi hyvin ainoastaan tarvitsevien joukossa. Ja ovat itsekin tarvitsevia. Kun maailma ja ihmiset ei toimikaan sinun kaltaisten ihmisten haluamallaan tavalla, teidän maailmanne romuttuu.
Tässä on minun objektiivinen arvio sinun itsetunnostasi.Onko sinulla joitain toimenpide-ehdotuksia arviosi liitteeksi? Joko minulle tai itsellesi? 😁
En todennäköisesti noudata niitä, elleivät ne ole poikkeuksellisen hyviä, mutta arvio ilman toimenpide-ehdotuksia on hieman tarpeeton.
Hyvin monet ihmiset jättävät minut huomiotta, enkä edes haluaisi globaalia huomiota, joten hyvä niin.
Maailmassa on paljon kaltaisiani, eikä meillä ole ongelmaa tämän ominaisuuden kanssa. 🤔 Emme tiedä muunlaisesta todellisuudesta mitään. 😁
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla joitain toimenpide-ehdotuksia arviosi liitteeksi? Joko minulle tai itsellesi? 😁
En todennäköisesti noudata niitä, elleivät ne ole poikkeuksellisen hyviä, mutta arvio ilman toimenpide-ehdotuksia on hieman tarpeeton.
Hyvin monet ihmiset jättävät minut huomiotta, enkä edes haluaisi globaalia huomiota, joten hyvä niin.
Maailmassa on paljon kaltaisiani, eikä meillä ole ongelmaa tämän ominaisuuden kanssa. 🤔 Emme tiedä muunlaisesta todellisuudesta mitään. 😁
🦄Ei ole. Minä vaan annan kaltaistesi leikkiä keskenään ja pidän teidät sopivalla etäisyydellä, vaikka kuin haluaisitte lähemmäs. Se toimii joka kerta. Tulee toimimaan tälläkin kertaa sinun tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Minä vaan annan kaltaistesi leikkiä keskenään ja pidän teidät sopivalla etäisyydellä, vaikka kuin haluaisitte lähemmäs. Se toimii joka kerta. Tulee toimimaan tälläkin kertaa sinun tapauksessa.
No ei tässä sitten ole mitään ongelmaa. Minä kiitän sinua huomiostasi!
Siinä olet väärässä, että haluaisin lähellesi. Täällä on paljon mukavampaakin huomiota kuin sinä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tässä sitten ole mitään ongelmaa. Minä kiitän sinua huomiostasi!
Siinä olet väärässä, että haluaisin lähellesi. Täällä on paljon mukavampaakin huomiota kuin sinä.
🦄Minä erehdyn monissakin asioissa, mutta en ikinä ihmisissä.
- Anonyymi
Entä, jos aloittajalla olisi kaihit kypsymässä silmiin?
- Anonyymi
Naiset on aina olleet helppoja nakkeja imartelijalle. Miehenä vaivautuisin tuollaisesta.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. En ole ikinä ollut helppo nakki, mutta hyvä käytös ja huomaavaisuudet kertovat terveestä, hyvinvoivasta ja naista arvostavasta miehestä.
- Anonyymi
Pyh teitä vasta-alkajia. Aikoinaan vaimoni teki hirmuna ylitöitä ollessaan eräässä projektissa. Kun tili tuli ja meillä oli yhteinen tili, niin päätin ilahduttaa häntä ja hain molemmille uudet puhelimet.
Hän ei ilahtunutkaan siitä vaan suutahti. Toki leppyi samointein ja töissään naureskeli koko asialle.
Jotkut töissä luulivat toki ensin minun olevan jokin hyväksikäyttäjä, kunnes vaimoni kertoi minun peruspalkkani olevan kaksi kertaa suurempi. Mutta ne ylityöt...
>simiti<- Anonyymi
😮
Tuossa on kolme punaista lippua:
- yhteinen tili, jonka lisäksi ei ilmeisesti ollut henkilökohtaisia tilejä? 🚩
- yhteisten varojen käyttö hintavaan hankintaan ilman etukäteisneuvotteluita 🚩
- puhelimen prosessorin kellotaajuus täytyy olla tarkasti optimoitu hinnan suhteen, eikä kenelläkään muulla kuin minulla ole yleensä asian vaatimaa kärsivällisyyttä suorittaa tuo selvitystyö huolellisesti.
Yhteisiin rahoihin suhtaudutaan kuin verorahoihin. Ei niitä sovi tuhlata.
Omia rahojaan voi tuhlata, mutta en katso sellaista hyvällä. Uuden puhelimen aika on silloin, kun edellinen lakkaa toimimasta.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😮
Tuossa on kolme punaista lippua:
- yhteinen tili, jonka lisäksi ei ilmeisesti ollut henkilökohtaisia tilejä? 🚩
- yhteisten varojen käyttö hintavaan hankintaan ilman etukäteisneuvotteluita 🚩
- puhelimen prosessorin kellotaajuus täytyy olla tarkasti optimoitu hinnan suhteen, eikä kenelläkään muulla kuin minulla ole yleensä asian vaatimaa kärsivällisyyttä suorittaa tuo selvitystyö huolellisesti.
Yhteisiin rahoihin suhtaudutaan kuin verorahoihin. Ei niitä sovi tuhlata.
Omia rahojaan voi tuhlata, mutta en katso sellaista hyvällä. Uuden puhelimen aika on silloin, kun edellinen lakkaa toimimasta.
🦄Yksi lippu jäi pois. 🚩
En ole humalassa!
🦄 - Anonyymi
Kieltämättä aika mulkerotempulta vaikuttaa. Vaikka tienaisikin tuplasti enemmän, suurempi tuloinen voi tuollatavoin käyttää valtaansa, ja pienempituloinen joutuu vain siihen alistumaan.
Ettet vain ollut kateellinen asemastasi elättäjänä, ja palautit valta-asetelman itsellesi tuhlaamalla rahat. Tunneälyttömän ihmisen toimintaa toimintaa, ettei siinä paljoa muita mietitä kun kateus iskee. Raivoaloitukset kertovat samaa tarinaa.
- Anonyymi
Voi miten ihanasti tehty mieheltäsi ☺️ On aina upeaa, kun kaksi toisilleen sopivaa ihmistä löytävät toisensa ja kykenevät tuomaan onnea ja iloa toistensa elämään. Olet onnekas kun olet löytänyt tällaisen ihmisen rinnalliesi 🥰
Ei liity asiaan oikein mitenkään, mutta tuli tuosta laulusta mieleen tapaus nuoruudestani, kun olin etelän lomalla ja tutustuimme paikallisiin nuoriin miehiin. Yksi näistä ihastui minuun ja teki laulun, jonka halusi välttämättä esittää minulle illalla rannalla auringonlaskun aikaan. Laulun päätteeksi tämä nuori mies tunnusti rakkautensa ja sanoi, ettei ollut koskaan tavannut ketään kaltaistani. Kuulostaa kovin romanttiselta, mutta meillä ei ollut mitään kemiaa eikä mitään sutinaa, joten minä koin tilanteen lähinnä kiusalliseksi. Minua alkoi itseasiassa hieman naurattaa, kun tilanne oli kaikessa dramaattisuudessaan niin koominen. Joskus siis näinkin 😁
Aletheias- Anonyymi
Kiitos muiston jakamisesta! Se oli kaunis! Ja hauska. 🤭 Myönnän kyllä, että itse olisin tuollaisen tempun jälkeen ollut sulaa vahaa...
Niin, nämä laulut ynnä muut vastaavat eivät maksa mitään mutta lämmittävät sydäntä ikuisesti. 😮
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos muiston jakamisesta! Se oli kaunis! Ja hauska. 🤭 Myönnän kyllä, että itse olisin tuollaisen tempun jälkeen ollut sulaa vahaa...
Niin, nämä laulut ynnä muut vastaavat eivät maksa mitään mutta lämmittävät sydäntä ikuisesti. 😮
🦄Ele oli kyllä kaunis ja olin otettu siitä, että joku näki noin paljon vaivaa ☺️ Ele oli kuitenkin aivan ylimitoitettu ja dramaattinen siihen nähden, että tunsimme hyvin pintapuolisesti eikä välillämme ollut tapahtunut mitään. Miehellä oli siis kitara ja kaikkea ja hän tyyliin polvistui vannomaan rakkauttaan. Se oli kuin jostain komediasta 😁
Parhaita eleitä ovat juuri sellaiset, joissa tekijä on nähnyt vaivaa ilahduttaakseen toista. Vaikka ei sen tietenkään tarvitse olla mitään suureellista, vaan jotain mi kertoo, että on ajatellut toista 🤗
Aletheias
- Anonyymi
😮💃👯🏼♀️😉⚠️
- Anonyymi
Nyt on mieheni syntymäpäivä. Hänkin rustasi minulle runon jonka luin hänen hautajaisissaan. Josta sitten kaverit ihmeissään naurahtelivat. No en ois siitä miehestä uskonut että rupeaa runoja rustaamaan, ei yhtään sitä tyyppiä. Eivät siis tunteneet tätä kaveriaan. Ei ilmeisesti mies voi näyttää porukassa herkkää puoltaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845137Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253470Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382818Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin91972Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2601451- 941372
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078