Mikä autokorjaamo tekee pakoputken hitsauksia Tornio - Kemi alueella?
Autokorjaamo
24
763
Vastaukset
- Anonyymi
voi hyvä jumala osta uusi halvemmaksi tulee pösilö
- Anonyymi
Ei se aina mene niin
- Anonyymi
Juu voi mennä kalliimmaksi... :D
- Anonyymi
kyllä pittää olla köyhä lopeta se juominen .
- Anonyymi
linnasten kadun pajatonttu,
- Anonyymi
Kukas son
- Anonyymi
Kaljatehtaan korjaamo.
- Anonyymi
mikäs on korjaamon,nimi että voi kysellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikäs on korjaamon,nimi että voi kysellä.
Eipä kannata, yks surkeimmista paikoista.
- Anonyymi
Noi uusimmat pöntöt tehty kierrätys paskasta saa vaihtaa 1 kerran vuodes
- Anonyymi
siipi mutteri hitsaa jallukolalla ystävälle
- Anonyymi
Vie ammattikouluun.
Tekevät sulle vaikka koko putkiston rosterista. - Anonyymi
Korjaamo on nimi kaljapäissään ei ole on nuoria reippaita jannuja töissä ja hauskoja. Varaosaliike Lidlin lähellä jakaa aikoja viikon sisällä pääsee ja sinne maksetaan.
Joutuu vähän seilaan Kaupunkisaaren ja Torpin väliä. Aja Wanhansillan kautta pääset sujuvammin . Aikaasi voit kuluttaa ent. Duutson parkin ravintolassa älä juo kaljaa ...- Anonyymi
Yksi kalja kahteen tuntiin,kestää ottaa.
- Anonyymi
Sinne vaan jos haluaa lisää ongelma autoonsa
- Anonyymi
Etsi haku sana
Näyttää tulevan sovellus näyttö - Anonyymi
Ei ne siellä lapparin takana olevassa korjaamossa mitään hitsauksia tee.
- Anonyymi
Höh vaihtavat uudet kuka enää hitsaa peltiähän ne ovat!
- Anonyymi
Lapparin korjaamolla ei tosiaan ole lupia harjoittaa hitsihommia. Palaa vielä koko pulju ja muut puljut siinä sammalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapparin korjaamolla ei tosiaan ole lupia harjoittaa hitsihommia. Palaa vielä koko pulju ja muut puljut siinä sammalla
sutki kiinteistön omistaja sais vain vakuutus rahoja
- Anonyymi
Työntekijä irroittaa pakoputken vie sen omaan autotalliin ja hitsaa säilyttäen työpaikkansa. Firman omat pakoputket ovat Tornion edullisimmat Motonetin peltiputket tyyriitä ja kestämättömiä.
- Anonyymi
Fiksu yritys ja lähellä.
- Anonyymi
Teemu Pakosarja hitsaa Prismassa Klo 13,00 huomenna!!!
- Anonyymi
Tiittasella parsitaan putket edullisesti, karauta sinne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512