Pahoin pelkään hitlerin äjat tapahtuvan
Kiitokset KD ja PS junteille.
Oikeiston nousu ja koulutuksen väheneminen ei tiedä hyvää
17
229
Vastaukset
- Anonyymi
unohdit eskimot
- Anonyymi
Ne on hyviä puikkoja, eikä liity persujunttifasistien juttuun mitenkään kuin kiljumalla paskaa. Fassenasseperseet siis tekee kohuja mitättömistä asioista peitelläkseen diktaattorihalujaan.
30-luku täältä tullaan ja hyvästit uuden teknologian miljardeille umpijuntti persukökkäreiden takia. Älkää unohtako myöskään tuhoKD joka tekee kaiken päinvastoin, kuin Jeesus tekisi.
>simiti< - Anonyymi
Ranskan kohdalla tilanne näyttää pahalta ja uhka Euroopalle ilmeinen .
- Anonyymi
Hyi sinua! Ei noin saa nykyään sanoa. ☝️ei itse kansanryhmä siitä suutu, vaan sijaisuhriutujat (lue vihervassarit)
- Anonyymi
Tuosta keskusteltiin vajaa 20v sitten, et ikään kuin sen tulema tiedetään. Eikä ollut edes oma keksintö.
Kyllähän se uskomattomalta tuntuu, että sitä toistaa etukäteen tunnettuja virheitä.
Ensin pidetään liputusjuhlia asioiden muistoksi ja sitten kun kukaan ei osa enää ajatella ja lukea pidetään mielenosoituksia väärien asioiden puolesta. Millaista lisäkoulutusta tarvitsisit?
- Anonyymi
-sivusta.
Nuorille yleisivistys ja lukutaito, historia ja kotitalous alkuun, työharjoitteluna risusavottaa ja haravointia hautausmailla perinteisesti.
Ei simitin tarvitse enää mitään, on jo liikaa ikää. Jätetään silleen. Anonyymi kirjoitti:
-sivusta.
Nuorille yleisivistys ja lukutaito, historia ja kotitalous alkuun, työharjoitteluna risusavottaa ja haravointia hautausmailla perinteisesti.
Ei simitin tarvitse enää mitään, on jo liikaa ikää. Jätetään silleen.Lukutaidon hankkimisen auttamiseksi yhteiskunta varmaan tekee enemmän kuin koskaan ja ainakin periaatteessa osaavimmin resurssein kuin koskaan ennen. Tuon kynnyksen jälkeen jokainen on miltei kaiken maailman tiedon äärellä.
Mutta jos ei ole motivaatiota niin kaikki on veden kantamista tyhjään kaivoon.- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Lukutaidon hankkimisen auttamiseksi yhteiskunta varmaan tekee enemmän kuin koskaan ja ainakin periaatteessa osaavimmin resurssein kuin koskaan ennen. Tuon kynnyksen jälkeen jokainen on miltei kaiken maailman tiedon äärellä.
Mutta jos ei ole motivaatiota niin kaikki on veden kantamista tyhjään kaivoon.Ei lapsilta voi odottaa vielä motivaatiota.
Suomalaisen koulutuksen tavoite on ollut antaa koulutus siitä huolimatta. Vasta myöhemmin elämässä voi löytyä tarve hyödyntää tietoa. Eivät suomalaiset ole vahingossa teknisesti ja tidollisesti eteviä.
Jos kaikki olisivat itseoppivia superlapsia varhaislapsuudesta saakka, niin sekään ei olisi hyvä. Heiltä puuttuu taasen se jokin. Anonyymi kirjoitti:
Ei lapsilta voi odottaa vielä motivaatiota.
Suomalaisen koulutuksen tavoite on ollut antaa koulutus siitä huolimatta. Vasta myöhemmin elämässä voi löytyä tarve hyödyntää tietoa. Eivät suomalaiset ole vahingossa teknisesti ja tidollisesti eteviä.
Jos kaikki olisivat itseoppivia superlapsia varhaislapsuudesta saakka, niin sekään ei olisi hyvä. Heiltä puuttuu taasen se jokin.Eiväthän suomalaiset yleensä ole olleet teknologisesti mitenkään eteviä. Ollaan eletty kaukana tiedon valtaväylistä ja omaksuttu just se minimi mikä elämiseen on vaadittu.
Lähinnä tähän historian jatkumoon on lyhytaikainen poikkeus, jolloin uusien asioiden oppiminen ja omaksuminen johti myös yksilötasolla parempaan elintasoon ja melkein jopa rikastumiseen.
Ja hyvinvointiyhteiskunnan myötä tällaista kannustettu ei enää niin ole, koska suunnilleen saman saavat kaikki joka tapauksessa.
Ei kai se lapsen motivaatio tarvitse sisäsyntyistä olla, jos ympärillä on semmoisia käsitteitä kuin perhe ja kulttuuri, jotka voivat kannustaa ja potkia tiettyyn suuntaan.
On ihan turha puhua superlapsista tässä yhteydessä. Ihmiset ovat joka hetkessä ominaisuuksiltaan hyvin samanlaisia kuin edellinen sukupolvi. Superit ovat harvassa, mutta joskus se ei-super-enemmistö on oppinut enemmän kuin nyt.- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Eiväthän suomalaiset yleensä ole olleet teknologisesti mitenkään eteviä. Ollaan eletty kaukana tiedon valtaväylistä ja omaksuttu just se minimi mikä elämiseen on vaadittu.
Lähinnä tähän historian jatkumoon on lyhytaikainen poikkeus, jolloin uusien asioiden oppiminen ja omaksuminen johti myös yksilötasolla parempaan elintasoon ja melkein jopa rikastumiseen.
Ja hyvinvointiyhteiskunnan myötä tällaista kannustettu ei enää niin ole, koska suunnilleen saman saavat kaikki joka tapauksessa.
Ei kai se lapsen motivaatio tarvitse sisäsyntyistä olla, jos ympärillä on semmoisia käsitteitä kuin perhe ja kulttuuri, jotka voivat kannustaa ja potkia tiettyyn suuntaan.
On ihan turha puhua superlapsista tässä yhteydessä. Ihmiset ovat joka hetkessä ominaisuuksiltaan hyvin samanlaisia kuin edellinen sukupolvi. Superit ovat harvassa, mutta joskus se ei-super-enemmistö on oppinut enemmän kuin nyt.Enkä näe osaamistamme niin valottomana. Moni omaa paljon taitoja, vaikkkei sitä pidetä Suomessa erityisen kummoisena.
Puhuin superlapsilta siltä varalta, että kokisit itse olevasi sellainen. En jaksa kuunnella pikkunallejen luentoja.
Eli melkein samoilla linjoilla olen, mutta kaikki eivät tunnu saavan kuitenkaan samaa. Monet tuntuvat ajattelevan, että maahanmuuttajat saavat kaikki naiset ja enemmän tukia kuin he. Vähän tylsääkin ideointia elämästä yleensä, ellei viha toimisi polttoaineena. Sen lisäksi monen unelma-ammatti on julkkis ja että voisi olla The Joku. Eikö se ole tavoite ja motivaatio, toki vaan sellaisenaan onttoa.
Tämän tiedon äärellä tuntee avuttomuutta, mutta "se jokin" on tulossa vasta. Sen verra koko kansalla on tietoisuutta, kun koulutuksesta pidetään huolta.
- Anonyymi
Se mitä r*sismiin tulee, niin kyseessä on globalistien problem-reaction-solution-psyop. Divide and rule. Todella tekopyhää demonisoida alaspainetut Euroopan alkuperäiskansat jos ja kun niiden kansalaiset kritisoivat haittam**hanmuuttoa. Globalistit on itse luoneet kyseisen ongelman. Haitta siksi koska sitä on toteutettu ja edelleenkin toteutetaan liikaa.
Jos me lähdettäis vyörymään vaikkapa Pohjois-Afrikkaan ja vaatimaan kristinuskoamme ja tapojamme sinne niin meiltä leikattaisiin miekoilla päät heti rajalla. Niin, ja sekö sitten ei olisi r*sismia? Ei muuten olisi, sillä "r*sismi" toimii vain vaaleasta pigmentistä tummempaan eikä toisinpäin, siis poliittisen korrektiuden nimissä. - sivusta. - Anonyymi
Ole hyvä!
Erikoista että valkoisilta eurooppalaisilta kielletään oma identiteetti ja kulttuuri, mutta maahantulevilla muukalaisilla on oikeus omaan kulttuuriin, ja oikeus olla vain omiensa kanssa. Tämä kieltää eurooppalaisilta koko olemassaolon, ja vasemmisto käyttää sitä aseenaan.
Jos ainoa keino puolustaa itseään, perintöään ja kulttuuriaan on lakata välittämästä, niin minä en enää välitä. Minä en välitä! Minä en välitä fentalyyniin kuolleesta värillisestä narkomaanista. En polvistu, vaikka pakotettaisiin. Polvistuminen on alistumista, ja sitä he haluavat. Minä en välitä kauppoja ja autoja polttavista antifaterroristeista, joita valhteleva media kutsuu rauhanomaisiksi tai aktivisteiksi. He ovat terroristeja. Minä en välitä valehtelevasta globalistien propagandaa julistavasta mediasta. Minä en välitä kolmannesta tai sadannesta sukupuolesta, kun niitä biologisesti on vain kaksi. Minä en välitä maahantuodusta rasismista, jota ei ollut ennen kuin se tuotiin. Minä en välitä lapsimielisairaasta Gretasta, josta tehtiin supertähti johtamaan aikuisia ja pelottelemaan muita maailmanlopulla. Minä en enää välitä kuvitellusta valkoisesta etuoikeudesta vain ollakseni alistettu omassa maassani. Minä en välitä orjien jälkeläisistä, sillä mustilla ja arabeilla oli omat orjansa ja he harjoittivat orjakauppaa. Valkoiset eurooppalaiset kielsivät orjuuden koko maailmasta, eikä kiitosta ole lausuttu. Minä en välitä laittomista maahantulijoista, sillä heitä ei koskaan kutsuttu. Minä en välitä kirkosta joka hylkäsi perintönsä ollakseen osa valhetta. Minä en enää välitä fasistiksi, rasistiksi tai Hitleriksi haukkumisesta, kun vasemmiston hallitsemassa Britanniassa twiitistä voi joutua vankilaan pidemmäksi aikaa kuin raiskauksesta. He ovat todellisia fasisteja. Minä en kertakaikkiaan enää välitä!- Anonyymi
Nyt voisit tähän kertoa tähän omassa elämässäsi kokemiasi vääryyksiä? Mitä ne on? Niin mitä ne on?
Vai ovatko ne lehtien sivuilta ja somesta lukemaasi sontaa, jolla ei ole todellisuuden kanssa mitään yhteistä tekemistä ja hetkiä kun voit tuntea yhteenkuuluvuutta populistien ontoissa joukoissa?
Mua ei haittaa yhtään mitkään Gretat. Antaa hänen touhuta, jos onnistuisi siinä mitä sinä et edes yritä. - Anonyymi
Stana ryhdistäydy pkele#!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stana ryhdistäydy pkele#!
Euroopan oikeisto ja konservatiivithan ryhdistäytyvät. Siihen loppuu vasemmiston hegemonia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt voisit tähän kertoa tähän omassa elämässäsi kokemiasi vääryyksiä? Mitä ne on? Niin mitä ne on?
Vai ovatko ne lehtien sivuilta ja somesta lukemaasi sontaa, jolla ei ole todellisuuden kanssa mitään yhteistä tekemistä ja hetkiä kun voit tuntea yhteenkuuluvuutta populistien ontoissa joukoissa?
Mua ei haittaa yhtään mitkään Gretat. Antaa hänen touhuta, jos onnistuisi siinä mitä sinä et edes yritä.Ulkomailtahan vasemmistoliberaalitkin DEI:t ja woket ovat tuoneet. Fentalyyni Floydin kuolema ei vaikuttanut pätkääkään suomalaisten elämään, mutta niin vain piti polvistella, ja raivottiin kun joku kutsui Pink Floydiksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1193413Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo342816HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat882645Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?1031690Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k741518Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.191224Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962071152Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N3761114Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s12967- 60908