Onko sinulla täällä tai muualla joku kiinnostava ihminen? Vai kirjoitteletko ajatuksia vaihtaaksesi (ehkä tottumuksesta), vaikka olet parisuhteessa?
Etsitkö kirjoitellessa kumppania täältä?
99
834
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittelen ajankuluksi työnhaun ohessa. Puolet palstan kirjoituksista ovat vähintäänkin mielenpäälle käyviä, joten ei tämä ole hyväksi. Siksi työllistyminen olisikin nyt ensimmäinen tavoite. Tällä kertaa tiiminn, jonka kanssa on helppo työskennellä ja muutoinkin tullaan hyvin juttuun.
- Anonyymi
Herkälle ihmiselle voi käydä noin.
Työn tärkeän merkityksen ymmärtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työn tärkeän merkityksen ymmärtää.En koe olevani erityisen herkkä, mutta kyllä minuun vaikuttaa, kun lukee kommentteja, jotka on ilmiselvästi kitjoitettu ainoastaan loukkaamisen ja ilkeilyn tarkoituksessa. Tavallaan ymmärrän, jos täällä purkaa pahaa oloaan, mutta toisaalta herkempi saattaisi ottaa kommentit henkilökohtaisesti, vaikka ei kukaan todennäköisesti tiedä kuka kirjoittaja on ellei kyse ole rekisteröityneestä palstailijasta.
Työn merkitys on suuri, siinä mielessä, että taloudellinen tilanne sanelee pitkälti mihin on mahdollisuuksia. Viimeksi tänään tuli hyvin selkeäksi kuinka paljon työttömyys ja taloudellinen tiukkuus sanelee vaihtoehtoja. Kyllähän täällä palstallakin toisinaan huomaa asenteet, joita litetään varallisuuteen. Ei minulle raha ole itseisarvo, mutta elämänvalintojen mahdollistaja. Sekin olisi mahtavaa, jos palkan saisi työstä joka on myös kivaa ja jonka kokee antavan enemmän kuin vievän. - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Työnhaun ohessa?
No mä kirjottelen vaikka kahvitauolla. En näe että ne toisensa sulkee.Minä en kirjoittele palstoille kahvitauoilla yms. koska palstakirjoittelu on minulle tekemistä, joka on pelkkää korviketta todelliselle elämälle.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Työnhaun ohessa?
No mä kirjottelen vaikka kahvitauolla. En näe että ne toisensa sulkee.Tarkennuksena vielä, että tarkoitus on ettei tarvitsisi palstailla vaan irl olisi sen verran kiireistä ja runsasta, ettei tähän enää tuhlaisi aikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennuksena vielä, että tarkoitus on ettei tarvitsisi palstailla vaan irl olisi sen verran kiireistä ja runsasta, ettei tähän enää tuhlaisi aikaa.
No mulla on kiire. Nyt rupes jo puhelin kiliseen huomisen töistä. Se on MAAANANTAINA HETI AAMUSTA aloitettava täydellä teholla. Mutta se ei ole mikään tekosyy, etteikö voisi olla muille avuksi. Tottakai kehitän työssä tyätehtäviä ja menetelmiä. Mutta ei ruuvit mutterit oo koko elämä. Täytyy meidän kehittää myös yhteiskuntaamme. Kun kaikenlainen pahoinvointi on lisääntyny.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
No mulla on kiire. Nyt rupes jo puhelin kiliseen huomisen töistä. Se on MAAANANTAINA HETI AAMUSTA aloitettava täydellä teholla. Mutta se ei ole mikään tekosyy, etteikö voisi olla muille avuksi. Tottakai kehitän työssä tyätehtäviä ja menetelmiä. Mutta ei ruuvit mutterit oo koko elämä. Täytyy meidän kehittää myös yhteiskuntaamme. Kun kaikenlainen pahoinvointi on lisääntyny.
Palstat tuskin ainakaan vähentävät pahoinvointia ja ovat vielä vähemmän avuksi. Ilmeisesti olet hyvin kiireinen, koska tämänkin illan olet ehtinyt kirjoittelemaan täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Palstat tuskin ainakaan vähentävät pahoinvointia ja ovat vielä vähemmän avuksi. Ilmeisesti olet hyvin kiireinen, koska tämänkin illan olet ehtinyt kirjoittelemaan täällä.
Hyvään asiaan revitään AINA aikaa.
Olin muuten jokin aika sitten hotellissa aivan paniikissa: Oli kylpypyyhe, kasvopyyhe ja sitten kolmas. Ja mä mietin mitä v**tua mä tolla teen. No sitten mä keksin: PALSTA. No eikös ratkennu heti: se oli jalkapyyhe.
Useat aivot on aina enemmän kuin yhdet. Palaan hybridiseen asiantuntijuuteen täällä myöhemmin, niin uskotte, että tää on hyvästä.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Hyvään asiaan revitään AINA aikaa.
Olin muuten jokin aika sitten hotellissa aivan paniikissa: Oli kylpypyyhe, kasvopyyhe ja sitten kolmas. Ja mä mietin mitä v**tua mä tolla teen. No sitten mä keksin: PALSTA. No eikös ratkennu heti: se oli jalkapyyhe.
Useat aivot on aina enemmän kuin yhdet. Palaan hybridiseen asiantuntijuuteen täällä myöhemmin, niin uskotte, että tää on hyvästä.Syntyy sattumoisin fiilis, että emme tulisi keskenämme toimeen irl.
Anonyymi kirjoitti:
Syntyy sattumoisin fiilis, että emme tulisi keskenämme toimeen irl.
Juu, mutta semmonen sivistynyt väittely ois paikallaan. Me kun ei olla täällä yksin ja moni asia kaipas korjaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työn tärkeän merkityksen ymmärtää.moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koe olevani erityisen herkkä, mutta kyllä minuun vaikuttaa, kun lukee kommentteja, jotka on ilmiselvästi kitjoitettu ainoastaan loukkaamisen ja ilkeilyn tarkoituksessa. Tavallaan ymmärrän, jos täällä purkaa pahaa oloaan, mutta toisaalta herkempi saattaisi ottaa kommentit henkilökohtaisesti, vaikka ei kukaan todennäköisesti tiedä kuka kirjoittaja on ellei kyse ole rekisteröityneestä palstailijasta.
Työn merkitys on suuri, siinä mielessä, että taloudellinen tilanne sanelee pitkälti mihin on mahdollisuuksia. Viimeksi tänään tuli hyvin selkeäksi kuinka paljon työttömyys ja taloudellinen tiukkuus sanelee vaihtoehtoja. Kyllähän täällä palstallakin toisinaan huomaa asenteet, joita litetään varallisuuteen. Ei minulle raha ole itseisarvo, mutta elämänvalintojen mahdollistaja. Sekin olisi mahtavaa, jos palkan saisi työstä joka on myös kivaa ja jonka kokee antavan enemmän kuin vievän.moi etsin ystäviä olen 55 vuotias nainen saiko viestin voisit antaa puhelin numerosi t marita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kirjoittele palstoille kahvitauoilla yms. koska palstakirjoittelu on minulle tekemistä, joka on pelkkää korviketta todelliselle elämälle.
moi nyt on kiva ilma täälä olen 55 vuotias nainen saiko viestin minulta t marita
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen pidän joulusta ja sysystä t marita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen ja asun helsinkissä ota pian yhtyttä t marita
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viesti minulta olen asiallinen saiko viestin t marita
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen 55 vuotas nainen saiko viestin t marita
- Anonyymi
Irstailen, iloittelen ja aiheutan hämmennystä.
Pyrkimys on rikkoa tylsyys, niin palstalla kuin IRL.- Anonyymi
Tylsyyden rikkominen on virkistävää.
- Anonyymi
En erityisesti etsi ketään, vaikka sinkku olenkin. Täällä vain ihmiskullat ovat pääasiassa kivoja ätmeille ja ätneillekin.
Jos joskus on huono päivä ja haukkuu kaikki, niin ei siitäkään suututa hirmuna. Sinkut-palsta on siis perhe ja elämänohje samassa paketissa.
Sitäpaitsi on täällä pappikin kirjoitellut, eli lähes kirkkokin voidaan liittää toteamukseen.
>simiti<- Anonyymi
Kauniisti kirjoitat. Olet melkoinen palstaveijari, en kyllä käsitä ärmyä palstahahmoasi, mutta jutut lähtee lapasesta todella hyvin 😄
- Anonyymi
En. Olen erehtynyt tänne n. 1v sitten erehdyin näkemään valheita pahuutta kylmyyttä. Nyt haluan pois koska sydän repeää tähän karmaiseen kylmään pahuuteen. Olen koko elämäni yrittänyt antaa itsestäni kaikille saamatta takaisin kuin vain haukkumista ja pahaa mieltä. Olen tyhjä ja rikki. 😔🥺ja nyt minä lähden pois💜kaikkea hyvää teille. Uskon edelleen että rakkaus on suurin pelastaja kaikkeen. Hyvyys tulee ihmisen sisältä vaikka se olisi musta
- Anonyymi
En ole tulossa takaisin tämä viesti on viimeinen enkä edes lue. Tulee niin paha olo tästä. 17:19💜
- Anonyymi
Hyvää matkaa sinulle, varmaan itsekin seuraan perässä. Tämä maailma on kylmä, pysytään me lämpiminä toisia ihmisiä kohtaan. Ei tätä maailmaa vihalla pyöritetä. ❤️
- Anonyymi
Ok. Olen lähes sanaton. Kaikkea hyvää.
- Anonyymi
Kirjoittelen vain ajatuksia vaihtaakseni. En ole kiinnostunut kenestäkään täällä, enkä etsi ketään täältä.
- Anonyymi
Kuinka edes voisi olla kiinnostunut anonyymipalstalla kirjoittelun perusteella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka edes voisi olla kiinnostunut anonyymipalstalla kirjoittelun perusteella?
Kysyi aloittajalta. Hänhän tuota kysyi.
- Anonyymi
Uskoisin, että useimmat pitävät sen mahdollisuuden olemassa, että voivat löytää täältä mielenkiintoisen ihmisen, johon tahtovat tutustua paremmin.
Ehkä muuten valinta osuisi maailman menoa, politiikkaa tai vaikkapa uskontoa -palstalle. Toinen ajatus, joka itselleni tulee mieleen on se, että osa tuntee toisensa IRL myös, joka taas johtuu siitä kiinnostuksesta, joka kirjoittajilla toistensa suhteen on aikaisemmin syntynyt. Minun on vaikea ymmärtää, miksi sinkut -palstalla muuten kirjoittelisi. Tai ehkä avaat ymmärrystäni tästä asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin, että useimmat pitävät sen mahdollisuuden olemassa, että voivat löytää täältä mielenkiintoisen ihmisen, johon tahtovat tutustua paremmin.
Ehkä muuten valinta osuisi maailman menoa, politiikkaa tai vaikkapa uskontoa -palstalle. Toinen ajatus, joka itselleni tulee mieleen on se, että osa tuntee toisensa IRL myös, joka taas johtuu siitä kiinnostuksesta, joka kirjoittajilla toistensa suhteen on aikaisemmin syntynyt. Minun on vaikea ymmärtää, miksi sinkut -palstalla muuten kirjoittelisi. Tai ehkä avaat ymmärrystäni tästä asiasta.Sinkut palstalla käsitellään myös aiheita ja tunteita, jotka liittyvät omaan elämään ja kokemuksiin sinkkuudesta. Silloin, jos jättää huomiotta trollailijat ja kiusaajat, niin toisinaan löytää myös koskettavia kommentteja ja samaistumispintaa.
Tietenkään en ole sanomassa kenenkään puolesta, etteikö täällä joku saattaisi kirjoittaa silläkin mielellä, että löytäisi kumppanin. Minä en henkilökohtaisesti kiinnostu tekstien perusteella ja edelleen irl on se alua, jossa luodaan aidot kontaktit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä muuten valinta osuisi maailman menoa, politiikkaa tai vaikkapa uskontoa -palstalle. Toinen ajatus, joka itselleni tulee mieleen on se, että osa tuntee toisensa IRL myös, joka taas johtuu siitä kiinnostuksesta, joka kirjoittajilla toistensa suhteen on aikaisemmin syntynyt. Minun on vaikea ymmärtää, miksi sinkut -palstalla muuten kirjoittelisi. Tai ehkä avaat ymmärrystäni tästä asiasta.No minä en. En ole kiinnostunut kenestäkään täällä. Koko ajatus on totaalisen vieras. Ei tämä ole sellainen paikka, jossa voisin kiinnostua kenestäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä en. En ole kiinnostunut kenestäkään täällä. Koko ajatus on totaalisen vieras. Ei tämä ole sellainen paikka, jossa voisin kiinnostua kenestäkään.
Ai niin ja siis kirjoitan täällä, koska tämä on aktiivisimmasta päästä palstoja täällä. Lisäksi täällä voi kirjoittaa mistä tahansa aiheesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkut palstalla käsitellään myös aiheita ja tunteita, jotka liittyvät omaan elämään ja kokemuksiin sinkkuudesta. Silloin, jos jättää huomiotta trollailijat ja kiusaajat, niin toisinaan löytää myös koskettavia kommentteja ja samaistumispintaa.
Tietenkään en ole sanomassa kenenkään puolesta, etteikö täällä joku saattaisi kirjoittaa silläkin mielellä, että löytäisi kumppanin. Minä en henkilökohtaisesti kiinnostu tekstien perusteella ja edelleen irl on se alua, jossa luodaan aidot kontaktit."Minä en henkilökohtaisesti kiinnostu tekstien perusteella ja edelleen irl on se alua, jossa luodaan aidot kontaktit."
Juurikin noin. Periaatteessa voisin ehkä kiinnostua sellaisen ihan satunnaisen ja vapaamuotoisen jutustelun perusteella, mutta en ikinä tämäntyyppisen keskustelun perusteella, mitä tämä palsta edustaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä en henkilökohtaisesti kiinnostu tekstien perusteella ja edelleen irl on se alua, jossa luodaan aidot kontaktit."
Juurikin noin. Periaatteessa voisin ehkä kiinnostua sellaisen ihan satunnaisen ja vapaamuotoisen jutustelun perusteella, mutta en ikinä tämäntyyppisen keskustelun perusteella, mitä tämä palsta edustaa.No ei todellakaan. Palstailun ja kommenttien perusteella on kiinnostuisi kenestäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan. Palstailun ja kommenttien perusteella on kiinnostuisi kenestäkään.
Tinder yms. appit eivät myöskään ole ympäristöjä joissa kiinnostukseni heräisi. Palsta ja kommentit ovat vielä huomattavasti vähemmän kosketuspintaa antavia, kuin deittiappit ja treffipalstat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinder yms. appit eivät myöskään ole ympäristöjä joissa kiinnostukseni heräisi. Palsta ja kommentit ovat vielä huomattavasti vähemmän kosketuspintaa antavia, kuin deittiappit ja treffipalstat.
Samoin. Paikka, jossa kirjoitellaan vain tutustumismielessä (esim. Tinder) on jo ajatuksena mulle hyvin vastenmielinen.
Vaikka nyt tämä keskutelupalsta taas ei ole varsinaisesti vastenmielinen, mutta mahdoton. Mä en vain ikinä kiinnostuisi kenestäkään tällaisten perusteella. Täällä ei yksinkertaisesti käy ilmi sellaisia asioita, että voisin kiinnostua. Mulle se asia, että jotkut ovat täälläkin pariutuneet, on täysin käsittämätön 😀. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Paikka, jossa kirjoitellaan vain tutustumismielessä (esim. Tinder) on jo ajatuksena mulle hyvin vastenmielinen.
Vaikka nyt tämä keskutelupalsta taas ei ole varsinaisesti vastenmielinen, mutta mahdoton. Mä en vain ikinä kiinnostuisi kenestäkään tällaisten perusteella. Täällä ei yksinkertaisesti käy ilmi sellaisia asioita, että voisin kiinnostua. Mulle se asia, että jotkut ovat täälläkin pariutuneet, on täysin käsittämätön 😀.Ovatko? Tietenkin jokaisen sydämeen on omat reittinsä. Kohdallani lienee kyse siitä, ettei ole tiettyä perustetta, jonka pohjalta kiinnostuisin.
Ei se, että olisi yhteinen harrastus tai kiinnostus tiettyihin aiheisiin ole koskaan ollut minulle rakastumisen sytyttäjä. Vuorovaikutus, yhteinen energia, elekieli, kokonaisvaikutelma, seksuaalinen kemia. Yhtäkään edellämainituista ei saa esiin palstan kautta. Huumorintaju saattaa välittyä, mutta sekin kömpelösti.
- Anonyymi
En
Kirjoittaminen tänne on yleishyödyllistä toimintaa.
Lisäarvona voisin mainita, että julkinen nolaus tuntuu paremmalta kuin yksityinen.
(hihitystä)- Anonyymi
Ahaa, noin se varmastikin on, etenkin silloin jos kyseessä on hahmo, eikä tunnettu ihminen. Sinun hahmoahan on vain kehuttu, tai niin minä ajattelen sinusta.
- Anonyymi
Fuffe,
Tunnen piston sydämessäni. Itse asiassa juuri puoli tuntia sitten ajattelin sitä, että minä olen aina liian ankara sinun tekstejäsi kohtaan. 😞
Pidän sinua taitavana kirjoittajana! Koska olen joskus perfektionisti, kuvittelen että sinä kehittyisit sillä, että huomautan teksteissäsi olevia puutteita (mm. feminismin näkökulmasta). Eihän se niin mene! Siitä tulee sinulle vain paha mieli! 😭
Anteeksi.
Mutta olen varma, että minulla on telepaattisia kykyjä. 🤭 Mietin tätä asiaa juuri, kun kirjoitit kommenttisi. 🤭
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fuffe,
Tunnen piston sydämessäni. Itse asiassa juuri puoli tuntia sitten ajattelin sitä, että minä olen aina liian ankara sinun tekstejäsi kohtaan. 😞
Pidän sinua taitavana kirjoittajana! Koska olen joskus perfektionisti, kuvittelen että sinä kehittyisit sillä, että huomautan teksteissäsi olevia puutteita (mm. feminismin näkökulmasta). Eihän se niin mene! Siitä tulee sinulle vain paha mieli! 😭
Anteeksi.
Mutta olen varma, että minulla on telepaattisia kykyjä. 🤭 Mietin tätä asiaa juuri, kun kirjoitit kommenttisi. 🤭
🦄Ei millään pahalla mutta tuosta fuffesta tulee mieleen jokin mamin sylikoira ruskeilla nappisilmillä ja vaikutelma ei ole sellainen että olisi yhtä kesystä otuksesta kyse vaikka nyt samanlainen introvertti tohvelisankari pohjimmiltaan olisikin kuten kaikki muutkin täällä 😁, epäilenkin vahvasti että yksisarvisenkin sarvi on todellisuudessa yhtä kovaa ainesta kuin vaahtokarkki 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta tuosta fuffesta tulee mieleen jokin mamin sylikoira ruskeilla nappisilmillä ja vaikutelma ei ole sellainen että olisi yhtä kesystä otuksesta kyse vaikka nyt samanlainen introvertti tohvelisankari pohjimmiltaan olisikin kuten kaikki muutkin täällä 😁, epäilenkin vahvasti että yksisarvisenkin sarvi on todellisuudessa yhtä kovaa ainesta kuin vaahtokarkki 🤭
"vaikutelma ei ole sellainen että olisi yhtä kesystä otuksesta kyse vaikka nyt samanlainen introvertti tohvelisankari pohjimmiltaan olisikin kuten kaikki muutkin täällä"
Fuffe on juurikin sopiva lempinimi tuolle hahmolle! :3 Se kuulostaa siltä kuin joku sanoisi "Puppe" kynä hampaiden välissä! 🤗
Introverttiys on Fuffen supervoima! Miten edes kehtaat tuoda introverttiyden esiin negatiivisena?
Minun sarveni on lämmintä hattaraa, eikä se ole mikään salaisuus. ☺️
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"vaikutelma ei ole sellainen että olisi yhtä kesystä otuksesta kyse vaikka nyt samanlainen introvertti tohvelisankari pohjimmiltaan olisikin kuten kaikki muutkin täällä"
Fuffe on juurikin sopiva lempinimi tuolle hahmolle! :3 Se kuulostaa siltä kuin joku sanoisi "Puppe" kynä hampaiden välissä! 🤗
Introverttiys on Fuffen supervoima! Miten edes kehtaat tuoda introverttiyden esiin negatiivisena?
Minun sarveni on lämmintä hattaraa, eikä se ole mikään salaisuus. ☺️
🦄fuffe tai puppe mutta ei taatusti tule paikalle viheltämällä 😄.
No jaa, ei se introverttiys ole kuin yksi piirre muiden seassa, sarvilla tai ilman - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
fuffe tai puppe mutta ei taatusti tule paikalle viheltämällä 😄.
No jaa, ei se introverttiys ole kuin yksi piirre muiden seassa, sarvilla tai ilmanEi tule viheltämällä, eikä tarvitsekaan, koska ihmisille viheltäminen on epäkohteliasta. 🥺
Mutta minä en halua että Fuffe pahastuu kritiikistäni! 🥺 Minulla on samanlainen feministinen kirjallisuudensuodatin yhtä lailla Fuffen tuotannolle, maailmankirjallisuuden klassikoille ja uskonnollisille teksteille!
🦄
- Anonyymi
Kunhan vaihtelen ajatuksia silloin, kun on hyvää keskustelua. Täällä on joskus niin jäätävää sakkia, että en todellakaan haluaisi siihen jäätävään porukkaan edes tutustua sen paremmin. Muutamia empaatikkoja löytyy, jotka pelastavat tämän paikan.
- Anonyymi
Ymmärrän. Kylmä viima puhaltaa ihon alle, mutta jos sydän on lämmin, tuot sen lämpönä takaisin.
- Anonyymi
Salarakasta etsin. Minulla on auto.
- Anonyymi
🤣
- Anonyymi
Jaa..a. Minkä merkkinen 🙃
- Anonyymi
Salarakkaus saattaneen satuttaa sitä, jolta salataan…
- Anonyymi
No en todellakaan etsi, ei tämä parinhakupaikka ole 😂.
Täällä saa joskus lukea hyviä ajatuksia, toisinaan jutut voivat olla hauskojakin. Joskus herättelee omiakin mietteitä. Siinä se.
xLiner- Anonyymi
Eipä ole ei, mutta käykö mielessäsi kuitenkin se mahdollinen vuosisadan rakkaustarina, että jos se löytyisi yllättäen täältä 🤭
- Anonyymi
No tietysti. Foto ois kiva 😜😍🥸
- Anonyymi
Nappuloiden kirjeenvaihtopalstalla tuo olis voinut jatkua, että rillipäät älkööt vaivautuko 😉
- Anonyymi
Vanhasta tottumuksesta, sitäpaitsi helppo kommunikoida ja helppo lopettaa kommunikointi, eikä tarvi edes kotoa poistua. Omalta mukavuusalueeltaan. 😅
En minä mitään eti eikä minua kukaan huolisi, joten jatkamme vain huvin vuoksi. 🙂
Jasu- Anonyymi
Totta, helppo sulkea sivut, kun siltä tuntuu ja toisaalta aina löytyy juttuseuraa.
- Anonyymi
Aivoitusten perusteella huolisi että olepas varuillasi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivoitusten perusteella huolisi että olepas varuillasi :D
Onneksi ulkonäköni pelastaa jo pälkähästä. 😉
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, helppo sulkea sivut, kun siltä tuntuu ja toisaalta aina löytyy juttuseuraa.
Näinpä ja riitelyseuraakin saa helposti, muotoilee vaan sanansa raflaavaan muotoon ja jop joku vittuuntuu ja alkaa käryämään käämit. 😂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä ja riitelyseuraakin saa helposti, muotoilee vaan sanansa raflaavaan muotoon ja jop joku vittuuntuu ja alkaa käryämään käämit. 😂
JasuTäällä on aina välillä helppo kokeilla ihmisten sietokykyä ja toleranssia. Aika moni ottaa kauhean vakavasti itsensä ja asiansa, silloin se riita syntyy helposti mistä vaan.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuAikamoista hymistelyä tämä kyllä on, ei yhtään poikkitieteellistä lausuntoa, ei lähde ponit laukkaamaan 🙄
Etsitkö kirjoitellessa kumppania täältä?
- En
Onko sinulla täällä tai muualla joku kiinnostava ihminen?
- Täällä on useita kiinnostavia ihmisiä. Siksi jatkan palstailua ja osallistun keskusteluketjuihin. Tämä on minulle viihdettä.
Vai kirjoitteletko ajatuksia vaihtaaksesi (ehkä tottumuksesta), vaikka olet parisuhteessa?
- Kyllä. Palstailen ajankulukseni. Kevyttä ajatustenvaihtoa, huumorilla höystettynä. Varmaan myös tottumuksesta? Mukavaa saada erilaista näkökulmaa asioihin ja elämän solmukohtiin.
Kiitos gallupista! 😁🌸- Anonyymi
En etsi täältä kumppania, kirjoitan ajatuksiani tänne.
- Anonyymi
Olenhan minä sellaiseenkin syyllistynyt eli etsimiseen, kiintiössä esiintyy edelleenkin vajausta 😄
- Anonyymi
Ehkä etsinkin, who knows?
- Anonyymi
No ei nyt sentään. Ei kai tämä mikään tutustumispaikka edes ole? Tai no ehkä joillekin sitten on. Minulle tämä on pelkkä keskustelupaikka, jossa olen kiinnostunut vain kuulemaan erilaisia ajatuksia ja näkemään uusia näkökulmia.
Täällä paljon puhutaan, että purkaa pahaa oloonsa tänne. No mä ainakin yritän olla purkamatta. Että paremmin se purkaantuu oksentamalla vessassa. Mutta jos siltä tuntuu, niin voihan sitä sanoo, että kävis välillä oksentamassa. Kun sen jälkeen on aina hetken hyvä olla.
- Anonyymi
Niin. No. Oonhan mä buddya yrittäny jotain pari vuosikymmentä, mutta ei se mulle lämpene. Ei sitten millään. Untakin hänestä näin toissayönä. Oli remontoitavaa jossain ulkorakennuksessa. Jotain muka hienoo olin ehdottelemassa ja ihmisiä oli paljon muitakin. En tykkää, kun unissani on paljon ihmisiä. Joskus niitä on paljon, varsinkin, jos ollaan rakennuksissa. En ymmärrä, mitä ne kaikki tekevät mun unissani. Olisivat omissaan. Mutta ehkä he ovat tasoittamassa oikean elämän tyhjyyttä. Unimaailma korjaa. Korjarkoon sitten, enkä kiellä, etteikö remontoitavaa olisi siinäkin. Mutta ensi yönä yksi ihminen kerrallaan, kiitos.
- Anonyymi
En etsi täältä kumppania. En muutenkaan ole mitenkään "haku päällä", mutta jos jossain törmään mielenkiintoiseen ihmiseen, jonka kanssa kolahtaa romanttisellakin taajuudella, niin palsta on varmaan ihan yhtä hyvä tai huono paikka kohdata ihmisiä kuin mikä muu tahansa.
Aletheias Jatkan. Se aika oli ja meni toisessa paikassa.
- Anonyymi
Moi
Sä oot vaihtanut sun kuvan toiseen.
Eli sun pelisilmä nyt sitten katosi.
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Moi
(naurua)Niinpä. Jos pelkän silmäkuvan perusteella kaivetaan kaikki henkkoht asiat julkisiksi, niin ei vaan jaksa. Sitäpaitsi tykkään tästä hahmosta.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Niinpä. Jos pelkän silmäkuvan perusteella kaivetaan kaikki henkkoht asiat julkisiksi, niin ei vaan jaksa. Sitäpaitsi tykkään tästä hahmosta.
En ymmärrä.
Olen hyvin heikkolahjainen olento, johon ei tipu helpot asiat.
Mielestäni kuva oli kiva.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi
(naurua)Ajattelet ehkä Wilden tavoin, että: ”Sarkasmi on nokkeluuden alinta muotoa, mutta älykkyyden korkeinta muotoa.”
Itse näen vain kiusaajan kommenteissasi, joiden tarkoitus ei tosiasiallisesti ole olla ystävällinen vaan purevan ivallinen: Oih, olen niin heikkolahjainen, en ymmärrä, olen valitettavan kieroutunut näkemyksiltäni!
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelet ehkä Wilden tavoin, että: ”Sarkasmi on nokkeluuden alinta muotoa, mutta älykkyyden korkeinta muotoa.”
Itse näen vain kiusaajan kommenteissasi, joiden tarkoitus ei tosiasiallisesti ole olla ystävällinen vaan purevan ivallinen: Oih, olen niin heikkolahjainen, en ymmärrä, olen valitettavan kieroutunut näkemyksiltäni!
apToisaalta sarkasmiin suhtaudutaan kirjallisuudessakin kaksijakoisesti:
Puolustuskeinona (Dostojevski)
Älyllisenä leikkinä (Wilde, Austen)
Ihmisten paljastajana (Dickens)
Kyynisyytenä tai epätoivon muotona (Pratchett, Vonnegut)
Humorin ja kritiikin välineenä (Adams)
Tiedostan, että kirjoittajan tarkoitusperät voivat olla jotain muutakin kuin ensi vaikutelmani oli, vaikkapa tuo älyllinen leikki :)
Itse pidän hyvänä ideana palata sympaattiseen kuvahahmoon ja etäännyttää itseä palstan kirjoittelusta, mutta tämä on vain oma näkemykseni asiasta.
ap - Anonyymi
Sama, löytyi vahingossa kaveri miehestä johon sitten rakastuinkin tuolla toisaalla. Enää en näe mitään itua parisuhdetta katsella mistään, en täältä enkä irl jos joskus sinkku olisinkin vielä. Mulla ei ole enää kelleen mitään annettavaa sillä osa-alueella, kaikista vähiten viitseliäisyyttä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama, löytyi vahingossa kaveri miehestä johon sitten rakastuinkin tuolla toisaalla. Enää en näe mitään itua parisuhdetta katsella mistään, en täältä enkä irl jos joskus sinkku olisinkin vielä. Mulla ei ole enää kelleen mitään annettavaa sillä osa-alueella, kaikista vähiten viitseliäisyyttä.
JasuToki ihanan ihmisen ystävä voisin olla, mutta sittenkin olisin aika laiska yhteydenpitäjä, niin sekin lähinnä voisi olla toista satuttava piirre minussa ja en halua satuttaa ketään mitenkään.
Siksi pysyn loitolla irl.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki ihanan ihmisen ystävä voisin olla, mutta sittenkin olisin aika laiska yhteydenpitäjä, niin sekin lähinnä voisi olla toista satuttava piirre minussa ja en halua satuttaa ketään mitenkään.
Siksi pysyn loitolla irl.
JasuOon hyväksynyt sen tosiasian, että menetän ihmisiä tavalla tai toisella, siksi etten jaksa antaa ittestäni tarpeeksi oikeen kellekkään. Toivon silti jokaiselle menetetyllekin ihmiselle hyvää ja onnea löytää ihmisiä jotka ovat läsnä. Jaksavat olla läsnä.
Jasu
En tiedä, kerro sinä?
Mä vain kirjoittelen kun siltä tuntuu ja sitten joskus jonkun kanssa jutut toimii, niin ehkä vaihdetaan ajatuksia muissakin medioissa, jopa nähdään livenä ja sitten voi vaikka ystävystyä oikeasti. Kaikenlaista sattuu ja välillä tapahtuukin.- Anonyymi
Kirjoittelen ajatuksia vaihtaakseni, mutta ehkä minulla on ajatus samalla olemassa, että voisin kirjoittaa jonkun kanssa, joka voisi tulla läheisemmäksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelen ajatuksia vaihtaakseni, mutta ehkä minulla on ajatus samalla olemassa, että voisin kirjoittaa jonkun kanssa, joka voisi tulla läheisemmäksi.
Kai sitä liki jokaisella sinkkukirjoittajalla on se taka-ajatus, että voisi löytyä joku jonka kanssa juttu luistaa tavanomaista paremmin?
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Kai sitä liki jokaisella sinkkukirjoittajalla on se taka-ajatus, että voisi löytyä joku jonka kanssa juttu luistaa tavanomaista paremmin?
Sinulle on postia 📧
Tahtoisin jutella ja käydä kupposella vaikka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle on postia 📧
Tahtoisin jutella ja käydä kupposella vaikka.Kiva, kun on postia. Minulta se posti ei kuitenkaan ole.
T. 13. 10. 2025
Klo: 17:08:12
En tiedä, etsinkö välttämättä mitään kumppania, mutta jos ajatukset sopivat yhteen jonkun toisen palstailijan kanssa, niin voidaan kyllä tavata IRL, täällä kun ei voi keskustella ihan kaikesta mitä haluaisi. Itselläni on arvokasta tietoa, mistä joku voi hyötyä, jos sitä tietoa ymmärtää, ja osaa arvostaa.
Olen itse asiassa kerran tavannut yhden naisen suomi24:sta pidemmän kirjoittelun jälkeen (ei ollut tältä palstalta), tämä oli kauan sitten, joten ei se ihan mahdotonta ole.En hae täältä yhtään mitään. Ihan huvikseni kirjoittelen täällä. Pidän absoluuttisen epätodennäköisenä, että palstan kautta edes vahingossa löytäisin mitään suhteen tapaista.
- Anonyymi
Nyt on aika opetella netin rutiinien sijaan uusia rutiineja netissä. IS
- Anonyymi
En etsi. Enkä innostu pitkäksi aikaa kenestäkään kiinnostavasta tyypistä. Se on usein omien tunteiden ja olettamien luomaa harhaa.
Koitan pysyä vaan asialinjalla. - Anonyymi
En aina jaksa kirjautua. Varsinkin, kun vellikello on rikki. En hae täältä seuraa. Lähinnä tavan vuoksi vierailen (harrastus). Kieltämättä on hieman omaa palstahahmoa ikävä.😅🙈🤪
Suosittelen kyllä tapaamisiin, jos täältä joku palstahahmo kiinnostelee, niin kovin. Tätä kautta voi elämä joskus yllättää 😊
-H- - Anonyymi
En etsi.
Ihan voisi kirjoittaa joulupukille, että tuo mulle kivassa paketissa sellainen ja tuollainen uros, joka osaa soidinmenoja.
Vilma - Anonyymi
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias ja helsinkistä ota pian yhtyttä saiko viestin t marita
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen laita puhelin numerosi saiko viestin t marita
- Anonyymi
moi mitä kuluu minulle hyvää saiko viestin olen 55 vuotias nainen anna puhelin numerosi t marita
- Anonyymi
En etsi!
- Anonyymi
Joku sekosi täydellisesti. Muakaan mitkään Maritan nappaa!
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias ja helsinkistä ota pian yhtyttä saiko viestin t marita
- Anonyymi
En etsi, kommentoin joskus kun osuu mielenkiintoisia keskusteluja silmään. Joskus mietin, onko oikein edes kommentoida. Toisaalta, onhan foorumi avoin kaikille, jotka tänne vaan pystyy kirjoittamaan. Miksei voisi kommentoida joskus?
- Anonyymi
Niin miksei voisi kommentoida, haluatko avata tarkemmin?
- Anonyymi
Ei täällä sinkku tarvi olla, jotta voi täällä kommentoida. Jotkut on vaan muodostaneet mielikuvan itselleen, että sinkkupalsta olisi vain sinkuille tarkoitettu lätinää paikka.
Ehkä ennen lukiki kaikkien sinkkujen keskustelupalsta tms. Ei enää ole rajattu ketä täällän"saa" olla. Toki jotkut tyrannit koittaa yhäkin rajata ja rajoittaa.
Jasu
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15711053Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i474385Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58674116Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1973674PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1013496Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013350Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.731990Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161315Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1551018Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun270973