Jotain 7luokkalaisia poikia huutelee hävyttömyyksiä ja seuraavat ihmisiä.sotkevat paikkoja nimiä on tiedossa
Häiriöt Sallan kauppojen nurkilla
9
308
Vastaukset
- Anonyymi
Jo pidemmän aikaa on ollut nämä poikaset ilkeyttään jakamassa,etenkin K- marketin kulmilla. Tulevat jo koulusta suoraan ja illan ajan kuupoilevat S ja K väliä. Ilkeitä suustaan ja pyörillä kolhivat parkissa olevia autoja,ja naureskelevat toisilleen,kun saa osumaa autoon.
- Anonyymi
Miten minä en ole moista huomannut ja sentään melkein päivittäin käyn jommassa kummassa kaupassa :O Olisiko niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan? Ja minulla ei ole itsellä alaikäisiä lapsia, joten en ainakaan sen takia puolustele.
Minusta nuo nuoret käyttäytyvät fiksusti, eikä kaikkia voi syyllistää yksittäisen tapauksen vuoksi, jos sellainen on tapahtunut.
- Anonyymi
Joko se tauti on levinnyt Sallaankin.
Jälkijunassa kuitenkin syrjäseuduille.
Niinkuin sivistyskin. - Anonyymi
Kannattaa alkaa puuttumaan vanhemmillekin.se on poliisi asia
- Anonyymi
Ei muuta ku selkään ja kunnolla
- Anonyymi
Kuriton sukupolvi.Tuonkaltaisten vanhemmat samaa sorttia.
- Anonyymi
Hyvin todennäköisesti se on noin!
- Anonyymi
Lynkkausporukka kasaan!
- Anonyymi
Mikäs ihme se on, kun ei aikuisetkaan osaa siellä käyttäytyä niinkuin ihmiset. Jostain se esimerkki katsotaan, tai sitten sitä ei ole olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944125
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.663393Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723044SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812519Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52326Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1982092Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302041- 41820
- 52726
- 70725