Tervetuloa Sale Pyhälle
Kauan sinua on odotettukin!
Valittajien pitäisi hävetä ja mitkä ne tosiasialliset perusteet valituksille olivat? Voi arvailla ja arvaillaan varmaan oikein.
Jaksamme odottaa huhti-toukokuulle.
Tervetuloa Sale Pyhälle
18
624
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Hyvä vain että tulee!
- Anonyymi00002
Tervetuloa Sale Pyhätunturin maisemiin.
https://yle.fi/a/74-20240328 - Anonyymi00003
Vissiin on joku Sale fantasia sulla? Sale on kauppa,ei mikään elävä ystävä. Eläviä ystäviä saa kun käyttäytyy kauniisti ja puhelee kauniita jokaiselle eikä änkyröi ja vastusta ja valita joka asiasta.On tyytyväinen eikä katkera .
- Anonyymi00004
Olen Keke ja vastustan salea
- Anonyymi00005
Vastusta vain!
Saletisti mennään.
Hyvä kauppa.
En ole pessimisti!
- Anonyymi00006
Pessimisti, optimisti ja saletisti -sarja
Saletisti onnistuu...
https://www.youtube.com/watch?v=nQvZ2KPjsRM - Anonyymi00007
Tervetuloa Sale Pyhälle.
- Anonyymi00008
Wormland somettaa,olen fani ja haluan saada lisää tietoa hänen maailmanmatkoiltaan ,kuntoportaatkin oli .Kylläkin 40 km päässä mutta oli kumminkin!
- Anonyymi00009
Kuntoportaat ja laavu,kaikki rahoitettu meidän yhteiseen käyttöön kyllä on iloa ja onnea se. Mitähän muuta on rahoitettu ja voinko minäkin saada rahoituksen ,voinko?
- Anonyymi00010
Kun osaa kysyä ja tahtoa oikealta tyypiltä oikeamielisesti niin kyllä rahoitus löytyy. Siis avustus tarkoitan. Vaikkapa kuvitteellinen Kultainen hevosvelli keittokirjan suunnittelu avustus
- Anonyymi00011
Sale on tervetullut tänne
- Anonyymi00012
On hyvä kun Sale tulee Pyhälle. On jo S-kortti!
- Anonyymi00013
Sauli on mukava tyyppi
- Anonyymi00014
Pitääpä käydä Salea moikkaamassa Pyhällä ensi keväänä, kun se sinne ilmestyy lopultakin pitkän pitkän odottelun jälkeen.
- Anonyymi00015
Mahtavaa Sale...
Siellä on hinnat kohtuullisemmat kuin kummassakaan k-kaupassa joissa asiakas ryöstetään.
Tulee mun vakio kauppa...sitä ootellessa pitää vielä jaksaa käydä kaupassa ja tankilla rovaniemellä..- Anonyymi00016
No älä . Ei sulla varmaan niin isot ostokset liene,että näkyy pyhän kehityksessä? Näin melko varmasti viina kaupassa rollossa teikäläisen, kyllä on hyvää. Pitikö sieltä asti muka piilossa hakia? Heh heh heh.
- Anonyymi00017
Se vituttaa saletisti.
- Anonyymi00018UUSI
Pyhä tarvitsee Salen. Niin yksinkertaista se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501