..ymmärtävät oman kehonkielen kertovan olevan kiinnostunut jostakin ihmisestä, mutta ei tunne mitään kiinnostusta?
Vilkuilet usein häntä ja olet aina vähän jännitynyt hänen seurassaan, mutta et tunne mitään erityistä etkä kiinnostu puhumaan.
Näin tapahtuu usein minulla. Entä sinulla?
Onko täällä muita ihmisiä, jotka..
18
343
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta ei kannata välittää, kun kiinnostun joka toisesta ihmisestä.... Lol.
- Anonyymi
En tunnista tuollaista. Itse asiassa kuulen tuosta ensimmäistä kertaa. Kuulostaa epävarman ihmisen touhulta.
Joko olen kiinnostunut, ja etenen kohti toimenpiteitä, tai sitten en ole kiinnostunut, ja keskityn muihin tavoitteisiin.
🦄 - Anonyymi
Joidenkin ihmisten kanssa tulee jännittynyt olo, jokin heissä on niin voimakasta eikä sitä aina osaa selittää onko se vetovoimaa vai jotain muuta. Mutta päässään tietää, ettei ole kiinnostunut kuitenkaan edes tutustumaan.
Jasu- Anonyymi
Oon aatellut, että se voisi olla jotain karismaa.
Jasu
- Anonyymi
Joo mulla tota sivulle vilkuilua tapahtuu usein, ilman mitään varsinaista kiinnostusta, ehkä enemmän sellainen yleinen kiinnostus / tottumus enemmänkin.
En ole kovin hyvä lukemaan kehonkieltä, vain suoruus toimii meikäläiseen.
Menen edelleen täysin lukkoon, jos kohtaan mielenkiintoisen ihmisen ja monesti pakenen paikalta tai laukaisen jonkin typerän kommentin. Varsinkin, jos on miehestä kysymys. En tiedä johtuuko nuoruudesta, kun ei silloinkaan saanut olla vapaasti oma itsensä. Aina oli joku sanomassa jotain.- Anonyymi
Tulee mieleen lasten kiusaamistapaukset. Jos on ujo, voi arkuus näkyä hermostuneisuutena, joka saa jonkun lapsista kiusaamaan ujoa ja mahdollisesti muut mukaan. Pelkäätkö edelleen tilanteita, jossa sinut voidaan tulkita väärin? Ei sinua tulkittu väärin ennenkään, turha pelätä. Ehkä sitten arempi käyttäytyminen voi herättää jonkun metsästysvietin, kuka tietää.. Yleensä ei kuitenkaan, vaan ihminen ymmärtää toisen tukalan tulan.
- Anonyymi
Eläin sinussa haluaisi paritella, mutta jokin kuitenkin jarruttaa halujasi.
- Anonyymi
No niin, täällä on jokin liskoaivouskovainen-moraalideterministi paikalla.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, täällä on jokin liskoaivouskovainen-moraalideterministi paikalla.
🦄Meidän aivoissamme on kaikki kerrokset, ja mehän olemme eläimiä. Minusta tuo on hyvä selitys asialle, josta sinä et omien sanojesi mukaan tiedä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän aivoissamme on kaikki kerrokset, ja mehän olemme eläimiä. Minusta tuo on hyvä selitys asialle, josta sinä et omien sanojesi mukaan tiedä mitään.
En kiellä liskoaivojen olemassaoloa enkä myöskään limbisen järjestelmän.
En vain tunnista aloituksessa kuvattua tilannetta. Väitän tuntevani itse välittömästi, kun pidän jotakuta miellyttävänä.
Olemme eläimiä mutta olemme myös aivotoiminnaltamme kehittynein eläin.
🦄
- Anonyymi
Liekö jonkin sortin vetovoimaa ilmassa mutta se liikkeellepaneva sysäys puuttuu tai sitten vain simppelisti pitää näkemästään, ihminen on 🙄
- Anonyymi
Mieli ja keho eivät synkkaa. Ehkä sinut on kasvatettu körtiksi. Lasi skumppaa ja heittäydyt jalkoihin kiljuen: Mä annan sulle!
Taitaa olla aika yleistä, ettei ihastukselleen uskalla oikein puhua tai tätä lähestyä. Sitten kyllä kaikkia naisia, joista ei ole syvemmin kiinnostunut, uskaltaa lähestyä.
- Anonyymi
Minä en kylläkään tunne itseäni jännittyneeksi sellaisen seurassa, josta olen kiinnostunut. Olen jännittynyt, epämiellyttävällä tavalla, seurassa, josta en pidä. Sinällään en siis tunnista.
- Anonyymi
Kehonkieli kehonkieleksi, mutta silmät ja katse niissä ei valehtele ikinä. En ole tavannut ainuttakaan ihmistä, joka kykenisi kontrolloimaan sitä.
- Anonyymi
Kehoa on kuunneltava, sanoi mies, joka päästi pitkän pierun.
- Anonyymi
Onpa omituista, en ole tuollaista kokenut.
Oletko varma, ettet ole kiinnostunut? Joskus oman tietoisuuden tuolla puolen on erilaista.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914300Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va285924SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545485Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2994331HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394087"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1003654Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23561Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223538Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592622Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931418