Mitä ultimate-sinkku?

Anonyymi-ap

Mitä siis touhuat perjantai-iltana?

Ite kävelin töistä kotiin auringonpaisteessa, tein kaikkia hoitoja itselleni (ja jatkan edelleen) sekä hain punaviiniä.

Nyt fiilistelen yksin hyviä biisejä. Haen ehkä sipsukkaa kaupasta ja vilkaisen välillä palstaa.

Onni on taas pienissä hetkissä, vaikka muuten ei aina niin naurattaiskaan.

Päivän auringonpaisteeseen sopi tämä kappale, vaikka itellä ei nyt mitään rakkautta olekaan ilmassa.

https://youtu.be/iPUmE-tne5U?si=zzY-wgATACGxkhHE

😊

16

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelaan Arc-Raiders:a nakuna vihreätä teetä hörppien. Because I can!

• Anonyymi

Olet ihan kyltymätön ja mitä kaikkea teit itsellesi eli miten hemmottelit

• Anonyymi

Välis? Sulla on aina seksi mielessä. Tein kasvohoitoa, nypin ja värjäsin kulmat..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välis? Sulla on aina seksi mielessä. Tein kasvohoitoa, nypin ja värjäsin kulmat..

No sinulla se seksi oli mielessä itse tarkoitin että sinulla suklaa himo ei tullu edes seksi mieleenikään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinulla se seksi oli mielessä itse tarkoitin että sinulla suklaa himo ei tullu edes seksi mieleenikään

Juu, aivan. Taisi olla itsellä perjantai mielessä.

• Anonyymi

Kävin parturissa ja sitten vois lähtee salille. Sitten katsois vaikka jonkun leffan ja sitten ajoissa nukkumaan huomista työpäivää varten.

• Anonyymi

Älä syö sipsejä!
      Se on kuolemaksi.
      Vai haluatko ennenaikaisesti hautaan?

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Kaikki on kuolemaksi, jopa elämä.

• No biisin mä oon kuullu monta kertaa, ihan ok. Mutta tota videoo en oo nähny. Tosi hienot maisemat tossa alussa, joku tehdas. Ja sitten Thames näky takana. Tuli mieleen kun mut vietiin lapsena Lontooseen. Kun mä olin liian ilkikurinen, niin rauhottuun.

Mutta kai toi oli silleen huumorilla. Ei siinä rakkautta tarvinnu ollakaan. Eihän siinä aurinkokaan paistanut. Eipä siellä mun aikanakaan paistanut, vaikkei siellä mitään smogia enää ollukaan. Mutta smogin likaamia taloja kylläkin, vaikka monet oli jo pesty. Pirullisen koleeta kuitenkin kesäkuussa.

• Anonyymi

Joo, siellä sitä kuulema vasta kylmä onkin. Kylmä ja kostea, kolea ilmasto.

• Ihan vaan rentoudun. Olen ansainnut sen. Moninkertaisesti.

• Anonyymi

Aina ei tarvita kaikenmaailman hilavitkuttimia.

• Anonyymi

Tein pitkän työpäivän, kävin kaupassa ja salilla. Nyt ehkä voisi katsoa jotain leffaa. Harkitsen Ed Geinin tarinaa Netflixistä, mutta en tiedä kestääkö meikäläisen mieli sitä. On kuulemma aika karu..

Aletheias

• Anonyymi

En pysty kattoon kauhuleffoja ollenkaan tai en nuku seuraavana yönä, jos katson.

• Vitun rankka päivä töissä. Jos näin jatkuu, aion haistattaa vitut kaikille siinä toivossa että saan potkut.

Nukuin päiväunet ja nyt aion valvoskella yöllä elokuvaa katsellen sekä pelejä pelaillen.

• Anonyymi

Voi kun joskus voisikin haistattaa kaikille vattupäille vatut. 😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      97
      3998
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3347
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      131
      2668
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      242
      2173
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      93
      1929
    6. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      100
      1883
    7. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      21
      1819
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      115
      1658
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1321
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1242
    Aihe