Wellnessmalli / personaltrainer / ravintovalmentaja kaarinkanto kertoi instagramissa, miten ohi ajanut työmatkapyöräilijä läpsäisi häntä juostessa perseelle. Onko teille käynyt vastaavaa? Onko joku läpsäissyt perseelle, tai oletteko itse läpsineet? Minkälaiset ihmiset tällaista harrastavat? Incelmamu ei saa hillittyä itseään, kun kuuma nainen juoksee aamulenkkiä pinkeissä pepputrikoissaan?
Perseelleläpsijät lenkkipolulla
38
478
Vastaukset
- Anonyymi
Läpsiminen on tietenkin väärin, mutta väärin on myös se, että leimataan koko miessukupuoli muutaman läpsijän perusteella ja vaaditaan syyttömiltä anteeksipyyntöä olemassaolostaan.
- Anonyymi
Keksitty juttu? Huomionhakua, puutetta asiakkaista.
- Anonyymi
Sitä sai, mitä oli tilannutkin, suolen huomion suolenpäälleen.
- Anonyymi
Ite myös läpsyttelen fillarilla ajaessani juoksuvosuja perseelle, jos on oikein kunnon pallopakarat ja tiukat pillutrikoot päällä.
- Anonyymi
Miten ajaessa voi läpsästä?
Kysyn vuan.- Anonyymi
Oikein hyvin. Vasen käsi ohjaustangolla ja oikealla kädellä läpsäyttää (tai päinvastoin). Kumartuu vain vähän alaspäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein hyvin. Vasen käsi ohjaustangolla ja oikealla kädellä läpsäyttää (tai päinvastoin). Kumartuu vain vähän alaspäin.
Ompa vaikiaa. Toivottavasti ukot kaatuu pyörällä akropatiaharjotuksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa vaikiaa. Toivottavasti ukot kaatuu pyörällä akropatiaharjotuksessa
Pitää olla pitkä käsi että ylettää ilman ohjaustangon osumaa. Vai oliko kapeasarvinen pyörä? Etukumarassa asennossa ylettää paremmin metrin korkeuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla pitkä käsi että ylettää ilman ohjaustangon osumaa. Vai oliko kapeasarvinen pyörä? Etukumarassa asennossa ylettää paremmin metrin korkeuteen.
Kapeasarvinen on huterampi. Siinä helposti itte ojan puolella.
- Anonyymi
Mua kerran siiderivalas läpäisi baarissa
- Anonyymi
Mitä meinaa wellnessmalli ja ravintolavalmentaja?
- Anonyymi
On esikuva siiderivalaille ja myy heille valmennuspaketteja.
- Anonyymi
Pikkusievää pyllistelijää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkusievää pyllistelijää
Eukko tehnyt pyllystään ammatin ja sitten valittaa kun se huomataan.
- Anonyymi
Pyöräilyssä kun ei ole ampumahiihtoa tai ampumajuoksua, niin uudeksi olympialajiksi pitää saada incel-pyöräily eli tissimissin persuuksille läpsäisy joka kilometrin välein.
Siinä alkaa ruikulikin lentää. - Anonyymi
Mistäs tuo tietää että oli työmatkapyöräilijä?
- Anonyymi
Mitä järkee läpsii jos voi kutsua paljuun?
- Anonyymi
Silikoni liukenee paljun kylpyvesiin.
- Anonyymi
Voi kauheeta,
miten noin kauheasta ja isosta onglmasta voi koskaan selvitä elämässä?
Kyllä varmaan täytyisi ottaa sairaalaan oikein sisälle,
mielisairaala hoitoon ja monen vuoden terapiaan,
ja sairaseläkkeelle ,
eihän tuosta ihminen voi selvitä millään,
ei tuollaista voi oikesti sattua kenellekkään, siis aivan hirveetä.- Anonyymi
Mä olin sillee et mitä just tapahtu!
- Anonyymi
MIhin eukko tarvittee aamulenkillä ultrajuoksun juomaliivii ilman lötköpulloja ja studiotason kuulokkeita?
- Anonyymi
Olisipa fitnesstytyjen päärynäpeput vähemmän seksualisoituja. Tuntuu kurjalta, ettei saa edes kaunista ihmistä koskettaa. Hirvee ulina vaan kuuluu somen täydeltä kun näin sattui käymään.
- Anonyymi
oliko vahinko hipaisu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliko vahinko hipaisu?
Vois tehdä niin että pyöräilee ohi, tökkää sormella ja odottaa uliuliuli huutoa.
- Anonyymi
Give me fife wife
- Anonyymi
Mä olin ihan että oo mai gaad.
- Anonyymi
Eikös tuo ole ikiaikainen ensikutsu lisääntymisprosessiin ?
Moni laji mm. Punapersepaviaanit tekevät näin.- Anonyymi
Ne ovatkin digihomo sapienssia hännänmitan edellä
- Anonyymi
Oliko pelkkä jättipesä vai muurahaiskeko ?
Mitä sieniä poimit sieltä ? - Anonyymi
Jotain outoa tuossa eukossa on. Luulee olevansa kovinkin sievä, vaikka oikeasti on variksenpelätin. Olisi vaan tyytyväinen saamaansa huomioon.
- Anonyymi
Voi Pojat, unohtakaa kostean paikan kammonne, niin saatte molonne satimeen. Läpsimään vaan. Se on iiiiihanaaa !
- Anonyymi
Niin, lesbot eivät ehkä tykkää.
- Anonyymi
Ei kannata läpsiä naisten takapuolia lenkkipoluilla. Joudut raastupaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cad3a2d8-23c0-49d9-b576-5b28a84d961b- Anonyymi
Ai ettien että
- Anonyymi
Sinne pitää sujauttaa 10 markan kolikko joka läpsäisyllä. Se on oikeaa sijoittamista.
- Anonyymi
Pattiksen juoksukerho laittaa sinne 500 Paateron setelin, MUTTA, sitten joutuu sen nussimaan.
- Anonyymi
Joka Kuseen kurkottaa,
se Kantoon kapsahtaa
siinä tuherossa jyllää nääs
gambian tautiset - Anonyymi
Adolph Kamerunista pumppaa ilmaa silikonibimboon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741