Mietitkö koskaan?

Miltä tuntuu olla julkisuuden henkilö, kun ei saa olla missään rauhassa? Kestäisikö sinulla pää jatkuvaa tarkkailemista, kun ulkomaillakin olisit aina jonkun seiskan paparazzin linssissä? Tuli vaan mieleen Ibizalla bilettäneestä Aitolehdestä.

69

557

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjaa

En ole miettinyt.

Siis jokainen vähänkin ajatteleva ihminen on käynyt tällaisen mahdollisuuden läpi.

Ja juuri tämän vuoksi me pysymme hiljaa näissä julkisissa naamiaisissa, joiden koreografiaa noudatamme.

(hirn)

• Anonyymi

Hitto vie!

Siis musta on alkanut tuntua siltä että mä olen ihan oikeesti hyvä nitomaan sanoja yhteen.

Olen rakastunut itseeni.

Oh, minä.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitto vie!

Siis musta on alkanut tuntua siltä että mä olen ihan oikeesti hyvä nitomaan sanoja yhteen.

Olen rakastunut itseeni.

Oh, minä.

(hihitystä)

Dialogi

Kirjoitin itselleni nimikirjoituksen käsivarteen, koska olen hyvä ihminen. Valokuvasin myös itseni itselleni, ja valikoin itselleni niistä portfolion.

Nyt kerron itselleni itsestäni tarinoita.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dialogi

Kirjoitin itselleni nimikirjoituksen käsivarteen, koska olen hyvä ihminen. Valokuvasin myös itseni itselleni, ja valikoin itselleni niistä portfolion.

(naurua)

Mjoo

Kyllä tässä on ihmisen mentävä markkinarako.

Kumma kun en sitä ole aiemmin tajunnut.

No, oppia ikä kaikki.

(hirn)

• Anonyymi kirjoitti:

Dialogi

(naurua)

Kai olet harjoitellut nimikirjoitusta, että tuli kerralla hyvä? 😁

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kai olet harjoitellut nimikirjoitusta, että tuli kerralla hyvä? 😁

Mjaa-a

Oma nimmarini on sellainen kummallinen ympyrä, jota halkoo siksakki. Siis on kuin ensin sipaisisi paprulle (ruudulle) jotain pyöreää ja sitten yrittäisi sotkea sen pois.

Siis ei mitään tolkkua.

Ei kelpaa.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa-a

Oma nimmarini on sellainen kummallinen ympyrä, jota halkoo siksakki. Siis on kuin ensin sipaisisi paprulle (ruudulle) jotain pyöreää ja sitten yrittäisi sotkea sen pois.

Siis ei mitään tolkkua.

Ei kelpaa.

(hihitystä)

Mjoo

Koska olen huono ilmaisemaan itseäni sanoin, niin on tyydyttävä nuorison visuaalisiin tuotoksiin.

(hihitystä)

https://youtube.com/shorts/TeQrlnO4tzY?si=z_gXv79cDaXurhJ5

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitto vie!

Olen rakastunut itseeni.

Oh, minä.

(hihitystä)

Jokainen julkisuudessa esiintyvä on enemmän tai vähemmän ihastunut itseensä tai ominaisuuksiinsa, joko kuviteltuihin tai jopa todellisiin

• Anonyymi

Entäs alkaisitko seurustella julkisesti tunnetun henkilön kanssa?
      Itse en alkaisi edes siihen.
      V.ttu, mun asiat kenellekään kuulu!

-keinovaginamies-

• En pystyisi. Ei mua kiinnosta sellainen, että kaikki muut tietäisivät mun asiat paremmin kuin minä itse. Luulotietäisivät siis ja syöttäisivät valheita valheiden päälle, rahankiilto silmissä.

• Anonyymi

Olen miettinyt asiaa, ja olisin äärimmäisen ahdistunut. Luultavasti päättäisin koko elämäni, sillä julkisuus on ihan hullua. Ei kiitos!

• Niin, ilman julkisuuttakin voi melkein päättää elämänsä, jos oikein kurjasti menee. Toivottavasti et kuitenkaan vakavasti harkitsisi sellaista. 🙏

• Muistan joskus lapsena lukeneeni, että 2000-luvun alussa Michael Schumacher oli Saksassa jossain koirapuistossa normaaleissa vaatteissa ja joku mummeli tuli juttelemaan hänelle koirista, ilman harmainta hajuakaan kuka toinen oli. Mielestäni siinä artikkelissa Schumi kuvaili tätä kohtaamista mukavaksi ja rentouttavaksi, kun periaatteessa vain kaksi ihmistä kohtasi ja juttelivat hyvinkin arkisista asioista.

• Aivan varmasti kuuluisuudet arvostavat sitä, jos heitä ei tunnisteta.

• Anonyymi

Julkisuuteen helppo päästä,pois ei .

• Valitettavasti näin on. Kuinka monelta edes kysytään lupaa julkisuuteen, jos ei ole julkisuuden henkilö?

• Anonyymi

Jos hakeutuu julkisuuteen, niin varmasti tietää mitä on tekemässä. Harrastus- tai ammatinvalintajuttuja.

Voihan sitä päätyä lehtiin rikoksistakin. Nekin ovat oma valinta.

Mun nähdäkseni esillä olonsa on helppo estää.

Varmaan löytyy yksittäisiä pikkuprinssejä ja -prinsssoja, jotka syntyvät julkisuuteen. Mutta hekin voivat vetäytyä viimeistään aikuistuttuaan julkisuudesta.

xLiner

• Ei välttämättä, jos on vaikka kovin nuori. En usko, että kovinkaan moni tajuaa sitä vyöryä miten julkisuus tulee päälle, ennen kuin on liian myöhäistä pakittaa.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei välttämättä, jos on vaikka kovin nuori. En usko, että kovinkaan moni tajuaa sitä vyöryä miten julkisuus tulee päälle, ennen kuin on liian myöhäistä pakittaa.

Aikuisten kuuluu vahtia lapsia. Ja lapset voivat vetäytyä julkisuusesta aikuisina jos haluavat. Koska vaan. Myös ne, jotka valittavat julkisuudessa miten julkisuus on kurjaa.

Ja aikuiset sitten, he voivat olla tyhmiä iästä riippumatta. Ei se vähennä vastuuta itsestä eikä muista.

Väitän edelleenkin että itsensä esittely ja tyrkyttäminen on oma valinta. Somea seuraavat nuoret näkevät sieltä suoraan myös huonot puolet. Mutta julkisuushimo, ihailun tarve ja itsensä korostaminen voittaa.

Eipä sillä, saahan tyhmiä sääliä...

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuisten kuuluu vahtia lapsia. Ja lapset voivat vetäytyä julkisuusesta aikuisina jos haluavat. Koska vaan. Myös ne, jotka valittavat julkisuudessa miten julkisuus on kurjaa.

Ja aikuiset sitten, he voivat olla tyhmiä iästä riippumatta. Ei se vähennä vastuuta itsestä eikä muista.

Väitän edelleenkin että itsensä esittely ja tyrkyttäminen on oma valinta. Somea seuraavat nuoret näkevät sieltä suoraan myös huonot puolet. Mutta julkisuushimo, ihailun tarve ja itsensä korostaminen voittaa.

Eipä sillä, saahan tyhmiä sääliä...

xLiner

..ja yhtälailla ajattelemattomia ovat ne jotka "seuraavat" ja kommentoivat asiattomasti näitä itsensä tyrkyttäjiä. Ei ole pakko katsoa lukea kuunnella...

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..ja yhtälailla ajattelemattomia ovat ne jotka "seuraavat" ja kommentoivat asiattomasti näitä itsensä tyrkyttäjiä. Ei ole pakko katsoa lukea kuunnella...

xLiner

Se on heidän välisensä soppa. Joka ammattiin ja harrastukseen sisältyy jotain huonoja puolia.

Ne ikävätkin ihmiset tuovat rahaa taloon... Kaikki eivät ole mukavia tai juuri itse koe heitä mukavana. Täytyy vaan paksuntaa nahkaa, kehittää keinot miten saa työnsä tehdyksi niissä olosuhteissa ja jatkettua seuraavaan tehtävään ilman sitä taakkaa.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Se on heidän välisensä soppa. Joka ammattiin ja harrastukseen sisältyy jotain huonoja puolia.

Ne ikävätkin ihmiset tuovat rahaa taloon... Kaikki eivät ole mukavia tai juuri itse koe heitä mukavana. Täytyy vaan paksuntaa nahkaa, kehittää keinot miten saa työnsä tehdyksi niissä olosuhteissa ja jatkettua seuraavaan tehtävään ilman sitä taakkaa.

xLiner

Juu, sitä toivoo, että osaa omat lapset kasvattaa terveitsetuntoisiksi, että kestävät sinnikkäästi kaikki maailman paineet.

Ja se ylipäätään on tuuria, että lähes kaikki ovat saaneet kasvaa rauhassa ilman koulukiusaamista.

Jos lapsena ja teininä ottaa pahasti osumaa, niin ei sellaiselta ihmiseltä voi edes odottaa sellaista mitä normaalilla ihmisellä on omasta takaa.

Eikä sitä edes ymmärrä sellainen, joka ei ole itse sellaista kokenut.

Summa summarum: Heikolla itsetunnolla varustetun ihmisen ei ehkä edes kannata lipua julkisuuteen ennen kuin on vahvistanut itseään vaikkapa terapiassa.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Juu, sitä toivoo, että osaa omat lapset kasvattaa terveitsetuntoisiksi, että kestävät sinnikkäästi kaikki maailman paineet.

Ja se ylipäätään on tuuria, että lähes kaikki ovat saaneet kasvaa rauhassa ilman koulukiusaamista.

Jos lapsena ja teininä ottaa pahasti osumaa, niin ei sellaiselta ihmiseltä voi edes odottaa sellaista mitä normaalilla ihmisellä on omasta takaa.

Summa summarum: Heikolla itsetunnolla varustetun ihmisen ei ehkä edes kannata lipua julkisuuteen ennen kuin on vahvistanut itseään vaikkapa terapiassa.

Mä taas ajattelen omalta kohdaltani, että ne kovat osumat ovat lopulta pakottaneet mut oppimaan hyviä keinoja selviytyä. Jollen olis aiemmin kohdannut niitä perseilyjä ja vastoinkäymisiä, joutuisin opettelemaan niitä keinoja vasta nyt. Olen siis onnekas kun koin kaikkea elämään kuuluvaa ikävää jo lapsena.

(Olen tähän saakka ajatellut, etteivät pienistä valittajat ole kokeneet elämässään mitään todellista vastoinkäymistä. Mutta ehkä he eivät vain ole osanneet oppia niistä selviytymiskeinoja?)

xLiner

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Terapiassakin sulle osoitetaan vain ne sulla itselläsi jo olevat työkalut joita voit käyttää.

Toisten syyttelystä ei ole apua. He ovat mitä ovat, tapahtunutta ei saa pois, mutta sinä voit varautua ennalta ja suhtautua asioihin niiden ansaitseman arvon mukaan. Sen arvon ja huomion tarpeen määrität sinä.

Lopulta kaikki tapahtuu omassa päässä...

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Terapiassakin sulle osoitetaan vain ne sulla itselläsi jo olevat työkalut joita voit käyttää.

Toisten syyttelystä ei ole apua. He ovat mitä ovat, tapahtunutta ei saa pois, mutta sinä voit varautua ennalta ja suhtautua asioihin niiden ansaitseman arvon mukaan. Sen arvon ja huomion tarpeen määrität sinä.

Lopulta kaikki tapahtuu omassa päässä...

xLiner

Niin tapahtuu. Kaikki ei välttämättä ihan heti opi käyttämään niitä työkaluja..

No mutta eksyttiin vähän aiheesta mikä on aika tyypillistä.. Haitannekko tuo.

Mukapäi. 😁

• Joskus on tullut mietittyä ja nyt vähän riippuu tuosta julkisuuden määritelmästä ja mistä elämän sektorista puhutaan. Uskoisin että pää kyllä kestäisi.

Jos nyt vaikka politiikkaa miettii niin aika ylös saa mennä että heidän yksityiselämänsä kiinnostaa. Ihan nyt vaikka ministeritasolla. Tuskin edes kadulla kaikkia tunnistetaan saati että perhe-elämää ruodittaisiin. Toki yksittäisiä henkilöitä tuolta politiikan sektorilta lötyy jonka yksityiselämää sitten keskusteluttaa.

Taide ja kulttuuripuolelta kun miettii niin aika rauhassa ovat kuvanveistäjät, kapelimestarit tai arkkitehdit. Haastatteluja varmasti tulee mutta yleensä niitä kertyy tapahtumien yhteydessä.

Urheilupuolikin on niin lajikohtaista. Jos voitat vaikka ammunnassa mm-kultaa niin aika vähällä huomiolla pääsee. Itselle varmaan suurin ongelma tulisi nhl-tähden statuksesta. Lehdistötilaisuudet ja haastattelut varmaan sujuisi mutta kun niitä missejä alkaisi tulemaan juttusille niin alkaisi kieli tarttua kyllä kitalakeen; siis omaan.

Ainakin täällä kotomaassa saa kuuluisuudet olla hyvinkin rauhassa vaikka olisi millainen tähti paitsi jos töppäät tai onnistut. Mäkihyppääjätkin pääsee urheiluruutuun vain jos leiskauttaa montun pohjalle tai kaatuu hyppynsä.

• No joo, totta. Jos onnistuu tai epäonnistuu, niin on enemmän tikun nokassa. Paineen alla joutuu olemaan koko ajan joka tapauksessa. Itse varmaan ovat itselleen pahimpia demoneja.

• Mu5tasydän kirjoitti:

No joo, totta. Jos onnistuu tai epäonnistuu, niin on enemmän tikun nokassa. Paineen alla joutuu olemaan koko ajan joka tapauksessa. Itse varmaan ovat itselleen pahimpia demoneja.

Itseäni nyt ei haitaisi vaikka seuraisivat 24/7 mun tekemisiäni mutta se mikä oskus tuo paineita on asiat jotka vaikuttavat muihinkin kuin minuun. Työelämässä koko työyhteisöön ja luottamustoimessa kuntalaisiin.
        Mutta olen ajatellut että jos pystyn perustelemaan asiat itselleni niin pystyn ne perustelemaan myös julkisesti. Lisäksi luottamustoimet ovat vaaleilla jaetavissa joten jos ei omat ratkaisuni miellytä niin pistävät vaitoon.
        Paineisiin oppii siedättymään.

• M184 kirjoitti:

Itseäni nyt ei haitaisi vaikka seuraisivat 24/7 mun tekemisiäni mutta se mikä oskus tuo paineita on asiat jotka vaikuttavat muihinkin kuin minuun. Työelämässä koko työyhteisöön ja luottamustoimessa kuntalaisiin.
        Mutta olen ajatellut että jos pystyn perustelemaan asiat itselleni niin pystyn ne perustelemaan myös julkisesti. Lisäksi luottamustoimet ovat vaaleilla jaetavissa joten jos ei omat ratkaisuni miellytä niin pistävät vaitoon.
        Paineisiin oppii siedättymään.

Hyvin ajateltu tuo, että kun pystyt itsellesi perustelemaan, eli toimit oman arvomaailman mukaisesti, niin jos se ei muita miellytä, niin se on voi voi. Tuossa on varmasti kaikille tavoitetta.

• Anonyymi

Voisi siitä tulla taakka sen jälkeen, kun haluaisi liikkua omassa rauhassa.
      Joku youtube julkkis, jolla on vaikka muutama sata tuhatta tai yli miljoona seuraajaa, niin kun menet vaikka kaupungille, niin valtava fanien joukko seuraa perässä ja kerääntyy ympärillesi, etkä voisi olla missään rauhassa, eivätkä julkkiksesta huumaantuneet fanittajat jättäisi sinua rauhaan, vaan seuraisivat perässäsi kaikkialle.

• Jos ei saa liikkua rauhassa, niin se on aika paha. Tähän ei tosin tarvita välttämättä edes julkisuutta..

• Tarvitsisin huumeita selvitäkseni tuollaisesta. Siksi varmaan monet julkisuuden henkilöt ovat narkkareita tai alkoholisteja. Jostakin juuri luin kun HIM-yhtyeen Ville Valo saapui kännissä keikalle ja kusi elämänsä tärkeimmän keikan, joka sitten vaikutti negatiivisesti uraan.

• No sanopa muuta, vedetään kaikenlaista, että kestetään paineet.

• Mu5tasydän kirjoitti:

No sanopa muuta, vedetään kaikenlaista, että kestetään paineet.

En tiedä Seiskan kirjoitukset, mutta toimittamista säätelee lakiteksti. Ihan mitä tahansa ei voi kirjoittaa. Itse olen ollut toimittaja ja kerran loistava paparazzi kuvani jätettiin julkaisematta, sillä eräs nainen olisi voinut vetää sanomalehden oikeuteen. Hän olisi saanut lehden leimaamisesta korvauksia.

Hyvää syksyä!

• Ja sitten on tapaus Ozzy Osbourne. Rauha hänen sielulleen. Kaipa se on niin, että kun selättää sen kummallisen 27-v rajapyykin niin voi loppuelämän ajan tehdä periaatteessa mitä vain. Sen ikäisenä lähti ainakin kaverin veli, Amy Winehouse, Jim Morrison, Curt Cobain, Janis Joplin jne. Ja itse sairastin sen haimatulehduksen 5kk 28-vuotispäiväni jälkeen.

Mä en oikein tiedä luulenko itsestäni liikoja, mutta en mä nyt ainakaan lamppua vaihda niin että pitelen siitä kiinni ja maailma pyörii ympärilläni. Mutta joskus on tullut mieleen, että todennäköisesti useampi samassa kaupungissa asuva palstalainen, tai ainakin jotkut Tinder-naiset todennäköisesti ovat tunnistaneet mut naamasta nykyään kun olen asunut 1,5 vuotta kaupungin hollilla ja välillä tonkinut keskustan roskiksista tyhjiä tölkkejä. Ja varmaan kymmenen vuotta sitten jokuhan oli ottanut musta kuvan bussin ikkunan läpi kun tankkasin silloista Mersuani 😂

Tämä on puoliksi vitsi, mutta tavallaan oikeasti mielessä. Ideana olisi kirjoittaa omaelämänkertateos joka julkaistaisiin ennen kun olen 40 eli tulevan 6 vuoden aikana. Nimeksi tulisi Ensi vuoden maailmanmestari, ja niitähän mulla on mikroautoilussa ja rallipeleissä enemmän kuin Latvalalla tai Coulthardilla omissa lajeissaan. Lapsena piti tulla asuntosijoittaja sekä maajussi, sittemmin kemisti, sittemmin kilpa-autoilija tai sen parissa joku työ, sittemmin mun genuine Bosch parts bisnekset, ja nyt tämä mun El Plan eli suomeksi sanottuna eläkepaperit. 😅

• hondakuski125 kirjoitti:

Ja sitten on tapaus Ozzy Osbourne. Rauha hänen sielulleen. Kaipa se on niin, että kun selättää sen kummallisen 27-v rajapyykin niin voi loppuelämän ajan tehdä periaatteessa mitä vain. Sen ikäisenä lähti ainakin kaverin veli, Amy Winehouse, Jim Morrison, Curt Cobain, Janis Joplin jne. Ja itse sairastin sen haimatulehduksen 5kk 28-vuotispäiväni jälkeen.

Mä en oikein tiedä luulenko itsestäni liikoja, mutta en mä nyt ainakaan lamppua vaihda niin että pitelen siitä kiinni ja maailma pyörii ympärilläni. Mutta joskus on tullut mieleen, että todennäköisesti useampi samassa kaupungissa asuva palstalainen, tai ainakin jotkut Tinder-naiset todennäköisesti ovat tunnistaneet mut naamasta nykyään kun olen asunut 1,5 vuotta kaupungin hollilla ja välillä tonkinut keskustan roskiksista tyhjiä tölkkejä. Ja varmaan kymmenen vuotta sitten jokuhan oli ottanut musta kuvan bussin ikkunan läpi kun tankkasin silloista Mersuani 😂

Tämä on puoliksi vitsi, mutta tavallaan oikeasti mielessä. Ideana olisi kirjoittaa omaelämänkertateos joka julkaistaisiin ennen kun olen 40 eli tulevan 6 vuoden aikana. Nimeksi tulisi Ensi vuoden maailmanmestari, ja niitähän mulla on mikroautoilussa ja rallipeleissä enemmän kuin Latvalalla tai Coulthardilla omissa lajeissaan. Lapsena piti tulla asuntosijoittaja sekä maajussi, sittemmin kemisti, sittemmin kilpa-autoilija tai sen parissa joku työ, sittemmin mun genuine Bosch parts bisnekset, ja nyt tämä mun El Plan eli suomeksi sanottuna eläkepaperit. 😅

Niin ja sitten on entinen kilpa-autoilija AJ Foyt joka on 90-ikäinen ja ihan skarppina monesti Indycar-kisoissa hänen omaa nimeään kantavan tiimin tiloissa. Mahtoiko ajaa kilpaa joku reilut 30 vuotta, murskasi jalkansa, ajoi paria kuukautta myöhemmin 5-kymppisenä Indyn 2- lähtöpaikalle, kaatui kaivinkoneella, onnistui pudottamaan ampiaispesän päähänsä ja on niille allerginen, ja jos nyt ajatellaan 50-90 luvun kilpa-autoilun turvallisuusjuttuja niin on äijällä ollut suojelusenkeleitä matkassa. Tosin hänen ainoat paheet taitaa olla Texasin kokoiset pihvit 😄

Sitten oli naapurin raivoraitis uskonmies, joka teki sinänsä hyvän ja pitkän työuran ja ehti olla eläkkeellä vissiin vuoden tai pari kun iski keuhkosyöpä :( En tiedä yksityiskohtia, en ole nähnyt hänen keski-ikäisiä lapsia pitkään aikaan mutta valistunut arvaus on jotain asbestiin liittyvää. Onhan Mika Salollakin jokin keuhkosairaus johtuen 90-iuvun formuloiden hiilikuituisesta jarrupölystä, varsinkin kun harvoin ajoi letkan kärjessä.

• Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

En tiedä Seiskan kirjoitukset, mutta toimittamista säätelee lakiteksti. Ihan mitä tahansa ei voi kirjoittaa. Itse olen ollut toimittaja ja kerran loistava paparazzi kuvani jätettiin julkaisematta, sillä eräs nainen olisi voinut vetää sanomalehden oikeuteen. Hän olisi saanut lehden leimaamisesta korvauksia.

Hyvää syksyä!

Kiitos ja sitä samaa. Vastailen sulle tänään. 😊

• Anonyymi

Joskus tuntuu, että julkisuus tällä palstalla on liikaa.
      Varsinkin silloin, kun kirjoitusteni taso laskee.

Tietysti voisin kirjoittaa anonyyminä, mutta jos onnistun tekstissä, harmittaa, ettei kukaan tiedä, että minä, minä, minä sen kirjoitin.

• Tämä oli hyvä teksti.
        Ei tarvitse piiloutua.

(Jostain syystä nikki ei näy edellisessä viestissä.)

• Anonyymi

..niin Suojelupoliisin eikä muidenkaan valtioiden salaisten agenttien numerot näy ollenkaan, tai jos ei muista ulkoa numeroa josta soitto tulee, joku "tuntematon Teemu" yrittää rimpauttaa puhelimeesi älä ikinä vastaa.

• En haluaisi olla julkkis. Olisi kammottavaa olla jatkuvasti paparazzien "metsästettävänä". Tuossa pyörityksessä menee mielenterveys. Ei kiitos!

Ihmettelen suuresti, että jotkut haluavat väkisin julkisuuteen ja valokeilaan, vaikka heillä ei oikeasti ole mitään tarjottavana (älyä, taitoja, lahjakkuutta, jne...).
      Ei mitään järkeä.

• Anonyymi

Noh kun sitä järkeä ei ole niin helpompi kuvitella kaikenlaista :)

• Olen samaa mieltä ja siksi en lähde mihinkään laulukilpailuihin, vaikka minulla on sanottu olevan laulamisen lahjan.

• Anonyymi

En mieti, mutta moni nuori miettii ja unelmoi siitä.

Esimerkiksi nimimerkki Todellavaikeen toivoin löytävän sinne tien. Hänellä oli mielenkiintoisia ajatuksia, joille uskoin olevan tavalla tai toisella julkisuudessa tilausta.

• Minua välillä luullaan erääksi muusikoksi, joka on muutenkin usein näkyvissä hommissa ja silloin saan kaupoissa hieman omituista palvelua.
      Onneksi sillä on nykyään tukka eri tavalla, niin on vähentynyt.

• Sinulla on siis kaksoisolento, joka on julkkis? Kai olet joskus leikkinyt asialla? 😁

• Mu5tasydän kirjoitti:

Sinulla on siis kaksoisolento, joka on julkkis? Kai olet joskus leikkinyt asialla? 😁

En, sillä monista syistä olen mieluummin tunnistamaton ja huomaamaton.
        Pukeudunkin siten, ettei kukaan kiinnitä mitään huomiota.

• Anonyymi

Ihan kuuluisuuskin liittyy miten siihen suhtautuu.

Tom Hanks... joksinen tietää tyypin, mutta ei hänetä liioin ole papararatsijuttuja... yhä sama liitto ja taatusti saisi roolin kun haluisi.

Jotkut, kuten Aitolehti, tarvitsee sitä hypeä...

Hanks ei....

• Anonyymi

Tosin sai kiusallisella tavalla huomiota Ricky gervaisin servaamana golden globe-tilaisuudessa. Juttujen mukaan sen jälkeen lensi maasta. Omatunto pisti?

• Tuo on varmasti totta, että A nauttii varmasti osittain saamastaan huomiosta eikä osaa olla ilmankaan.

• Anonyymi

En mieti koska en ole julkisuuden henkilö!

• En mieti. Tai sen verran on pakkokin miettiä, kun on ollu youtube kanava. Mutta eipä tosta ainakaan tähän mennessä mitään ongelmaa, eikä ainakaan noilla seuraajamäärillä. En tiedä sitten kuka, joukunen aika sitten, tossa torikahvilassa meinas kahvinsa kaataa, kun näki mut. Että joko tuolta you tubesta tai sitten täältä. ja suuremmin epäilen täältä, koska varmaan jos kanavaseuraaja ois ollu, niin ois tullu puhumaan. Mutta jotenkin hassu ylireagointi häneltä. Aatteliko, että mä niistä tehtaista oisin alkanu saarnaa?

• Erikoista käytöstä, mutta olen sellaista itsekin kohdannut ja joskus kohtaan edelleen, vaikka ei mulla mitään youtube-kanavia olekaan. Veikkaan siis jälkimmäistä, että täältä tai pikemminkin ikävästä.

• Anonyymi

Olen ajatellut ja toivoisin, että julkkiksiin suhtauduttaisiin kuten kehen tahansa ihmiseen, sillä julkisuus on vain osa työn tai harrastuksen luonnetta. Ihminen on yhä vain ihminen, vaikka olisi julkkiskin.
      En tykkäisi olla kytättävänä.

Annan rauhan julkkiksille olla ihmisiä kuten olen itsekin, eikä suurennuslasin alla.

Jasu

• Anonyymi

Samoin minäkin ajattelen, en tykkää olla kytättävänä, mutta sitä ei otettu koskaan huomioon että miten minä koin sen kaiken! Kaikki esim. koiran kanssa lähestymiset olivat tarkoituksella suunniteltuja ja jotkut tiesivät missä milloinkin kuljin, niin tapahtui eilenkin!

• Juu, muistan joskus, kun törmäsimme polttariporukan kanssa Hedbergiin ja näin huulien liikkeestä sanat "voi vttu" niin silloin jätimme hänet rauhaan. Olen siis samaa mieltä, ihmisen toiveita pitää kunnioittaa, aina ei jaksa eikä tarvikaan jaksaa edustaa.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Juu, muistan joskus, kun törmäsimme polttariporukan kanssa Hedbergiin ja näin huulien liikkeestä sanat "voi vttu" niin silloin jätimme hänet rauhaan. Olen siis samaa mieltä, ihmisen toiveita pitää kunnioittaa, aina ei jaksa eikä tarvikaan jaksaa edustaa.

Juu, välillä vaikuttaa sille ettei ihmiset erota esim. työ ja yksityisyys minää toisistaan. Julkinen työ on varmasti jonkin verran aina myös kuluttavaa, jos siinä on ne antoisatkin puolensa. Niin varsin ymmärrettävää, että julkkiskin haluaa tulla kohdatuksi ja kohdelluksi ysityisminänään, eikä olla aina se star jonka lähelle ängetään kuin olisi pakko olla aina saatavilla ja miellyttää yleisöä.

Ei jokin statys mikä palvelee työajalla yleisöä pidä olla aina työasennossa, saa ja pitää olla se vapaalla asentokin ja muitten pitää se ymmärtää ottaa myös huomioon. Jos nyt mitään ylipäänsä ymmärtää ottaa huomioon..

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, välillä vaikuttaa sille ettei ihmiset erota esim. työ ja yksityisyys minää toisistaan. Julkinen työ on varmasti jonkin verran aina myös kuluttavaa, jos siinä on ne antoisatkin puolensa. Niin varsin ymmärrettävää, että julkkiskin haluaa tulla kohdatuksi ja kohdelluksi ysityisminänään, eikä olla aina se star jonka lähelle ängetään kuin olisi pakko olla aina saatavilla ja miellyttää yleisöä.

Ei jokin statys mikä palvelee työajalla yleisöä pidä olla aina työasennossa, saa ja pitää olla se vapaalla asentokin ja muitten pitää se ymmärtää ottaa myös huomioon. Jos nyt mitään ylipäänsä ymmärtää ottaa huomioon..

Jasu

Oikeestaan ei pitäisi olla vaikeaa tajuta, jos tajuaa että ihminen on kaikessa työssäkin kuitenkin myös yksilö ja yksityinen olento.

Jasu

• Anonyymi

En ikinä, syytän vain vanhempiania ikuidedti valehtelustaja nuoremmn veljn suosimisesta, jopa murhanhimoisia ajatuksiakin on äitiäni kohraan ruosra reaumaarrisesta asiasta loppuelämåkseni, onneksi lämäni loppuu pian, pääsen roon noisra ajaruksisra

• Olen pahoillani, että sinua on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti. 🙏
        Oletko koskaan saanut tai harkinnut terapiaa asian tiimoilta? Siitä voisi olla apua.

• Anonyymi

Mitä tarkkailet?

• Mitä tarkoitat? Harrastan laulamista ja tanssimista, mutta en tarkkailemista. Huomaan kyllä kauniita värejä ja muotoja ympäristöstäni.

• Anonyymi

...joku tarkkailee jotain kai salaisia agentteja tai metsässä hiipiviä höö, yliopistojen-raiskaaja-hyökkääjiä...hui

sainkin yllättävää tietoa jenkeistä että erääseen firmaan ei kannata hakea on konkassa...

• Anonyymi

Saa ne kuitenkin wc :ssä olla rauhassa ja kyllä raha paikkaa aika paljon.
      Miettisin mieluummin millaista olisi olla Suomessa ihmiskaupan uhrina eikä piilokorption vuoksi saisi ikinä apua,tietäisi asuvansa oikeusvaltiossa siltikkään mitään apuja ei saisi.
      Helpompaa olisi syntyä jo valmiiksi korruptoituneeseen valtioon missä isät ja äidit kertoisi lapsilleen pienestä pitäen vaarat mitä kohtaavat ja näin ollen osaisi välttää sitten niitä.

• Anonyymi

Tässä eroaa viihde-, ja vakavan rahan maailma toisistaan. Rikkaiden sukujen jäseniä ohjeistetaan pitämään hyvin matalaa profiilia ja heihin ei tuolla kadulla kukaan kiinnitä huomiota, siis jos siellä liikkuvat.

• Anonyymi

Minä en ikinä mieti minä vain tiedän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      130
      3807
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      8
      3079
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      32
      2844
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2602
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2403
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      41
      1828
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      61
      1185
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      82
      1119
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1079
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      77
      1071
    Aihe