Kun itsekin ajattelin jotain tyttöä että onpa seksikäs ja kaunis, niin:
Sitten kun paremmin opin tuntemaan hän alkoi tuntumaan lähinnä pikkusiskolta joka ei ole lainkaan seksikäs tai kaunis.
Sitten jos näkee kaukaa pienenä jonkin ihmisen, kuin näin sääkamerassa, aina kellontarkasti iltalenkillä joku blondi.
Näin vain pienenä kuvan, kerran päätin mennä oikein ikkunan viereen katsomaan:
- Olikin joku kaljupäinen vanha ukko jolla oli tyttömäiset vaatteet ja kalju näytti pienessä kuvassa vaaleilta hiuksilta.
Musiikki: GNR - Mama Kin.
Näin rakkaus ja ihastuminenkin kuolee.
14
357
Vastaukset
"Kaiken se voittaa, kaikessa kärsii, kaiken se uskoo ja toivoo. Rakkaus ei koskaan häviä."
En usko tuohon enää itsekääm.- Anonyymi
Eli rakastuit kaljupäiseen vanhaan ukkoon ja nainen ei olekkaan kiihottava non ni olen sanaton
Nuori nainen voi tuntua ajatuksena kivalta, mutta kun niiden juttuja setämies kuuntelee, tulee hulluksi ja tajuaa niiden olevan keskenkasvuisia. En voisi ikinä seurustella alle 30-vuotiaan kanssa.
- Anonyymi
Minä taas uskon, että mukavuussuhde voi muuttua rakkaudeksi.
Varsinkin naiset kuvittelevat, että rakkaus syntyy minuuteissa.- Anonyymi
Minä olen nainen, enkä ole koskaan ajatellut niin, että rakkaus syttyisi minuuteissa, vaan pikemminkin päinvastoin. Tarvitsen paljon aikaa siihen, että pystyisin rakastumaan syvemmin!
- Anonyymi
Rakkaus ei synny minuuteissa koskaan.
- Sheena
- Anonyymi
Suurempia taiteilijoita lainaten:
"Rakkaus on ruma sana."
-keinovaginamies-- Anonyymi
"Kaipaus soi kauniimpana"
- Sheena
- Anonyymi
Tai sitten jossian yökerhossa ihastuu vasta sänkyyn mennessä seksiä harrastamaan, huomaa että hänellä onkin PIPPELI, ei ollutkaan nainen hän o
- Anonyymi
Niinkin olisi voinut käydä!
- Anonyymi
No heh, ei ole rakkaudesta kysymys missään noissa.
- Sheena - Anonyymi
Joku guppanen IT-guru luulee olevansa kaikkien naisten unelmien ikkunaprinssi, vaik ei todellaka ole. Kerta riitti semmosen kuvotuksen näkemiseen. -sivu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945