Tässä mietiskelin; millaiset ihmiset puhuvat paljon kysyen?

Anonyymi-ap

Ei silleen henkilökohtaisia paljoa utellen, vaan oppien?
Tälläistä itsetutkistelua harjoittelen ja en paljoa löytänyt asiaan liittyen. En edes tiedä mitä kysyä vielä.

Kiinnostaisi kuulla toisten kokemuksia tälläisistä ihmisistä, miten heihin suhtaudutaan tai minkä asioiden ympäriltä heitä löytyy.

11

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, kuten mihin menen? Moneltako? Miten pääsen sinne? Itse en kysele, muut malttamattomat niin tekee.

• Anonyymi

Ylläpito poisti viestin, jossa ilmoitin minun olevan tarkoittamatta tuollaista.

• Anonyymi

Häh? Sitä kysytään paljon.

• Anonyymi

Sokrates oli kova kyselemään.
      Tarkoitus oli opettaa ihmisiä ajattelemaan kyseenalaistamalla heidän väittämiään.
      Eihän siitä tykätty.
      Niin lähti nirri Sokrateelta.

• Anonyymi

Kyselemällähän osoittaa että on kiinnostunut.

• Anonyymi

Muttei sillä ole väliä jos ei vastata. Epätietoisuus stressaavassa tilanteessa on toiseksi kamalin olotila minkä tiedän.

• Anonyymi

Voi tarkoittaa myös että on tungetteleva tai jopa maaninen. Just saying

• Itse olen kiinnostunut muista ihmisistä ja heidän mielipiteestä, jotkut jauhavat vain itsestään. Tuon ihmistyypin tunnistaa livenä siitä, että hän vie kaiken tilan läsnäolollaan eikä anna suunvuoroa kaikille ja käyttäytyy epäkunnioittavasti keskeyttämällä toiset keskustellessa. En arvatenkaan välitä ko. ihmistyypistä.

• Anonyymi

11 :40
        Ja sinä olet se supersuomalainen, joka ei saa suutaan auki, silloinkaan kun sinulta kysytään.
        Tuppisuu seurassa. Ruokapöydässä ei saa puhua, ei bussissa, ei lentokoneessa, ei junassa, ei turuilla eikä toreilla.
        Häpeät itse, että puhut jotain tyhmää.
        Vilma
        Onko naamasikin tympeä?

• Anonyymi kirjoitti:

11 :40
        Ja sinä olet se supersuomalainen, joka ei saa suutaan auki, silloinkaan kun sinulta kysytään.
        Tuppisuu seurassa. Ruokapöydässä ei saa puhua, ei bussissa, ei lentokoneessa, ei junassa, ei turuilla eikä toreilla.
        Häpeät itse, että puhut jotain tyhmää.
        Vilma
        Onko naamasikin tympeä?

Tässä mitä oon seurannut sun kirjoituksia, niin sulla ainakin on vaikeuksia kunnioittaa kaikkia tasapuolisesti, että tuo sun kommentti ja ääripäästä ääripäähän vetäminen kertoo enemmän sinusta kuin minusta.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tässä mitä oon seurannut sun kirjoituksia, niin sulla ainakin on vaikeuksia kunnioittaa kaikkia tasapuolisesti, että tuo sun kommentti ja ääripäästä ääripäähän vetäminen kertoo enemmän sinusta kuin minusta.

14:27
        No jaa.
        Ihan sama.
        Voithan olla ihan ihanakin ihminen, jos mahdollista.
        Vilma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      130
      14310
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      29
      5934
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5495
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      301
      4349
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4097
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      101
      3664
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      6
      3592
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3548
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      63
      2645
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1428
    Aihe