Hiton köyhät!

Anonyymi-ap

Vain osalla teistä on varaa syödä maailman halvinta ja terveellistä kaurapuuroa aamuisin.

Älkää vain sanoko, että köyhyydessänne syötte jotain höttöhiilaria täysjyväpuuron sijaan. Miten voikin olla noin köyhämielisiä ihmistaimia, jotka elävät hötöllä?

Kuulkaa tällaiseksi 50 vuotiaaksi peruskallioksi ei kasveta hötölöä. Siinä on teolliset protskutkin ihan turhia, ellei ymmärrä kokonaisuutta.

Mutta se siitä. Olen itsekin tehnyt väärin, enkä ole ylpeä siitä. Nyt en puhunut ruokailusta. Toivon, että jokainen ikään katsomatta harkitsisi toisenkin kerran tekemäänsä. Oli se sitten syömistä, tai muuta eloa.

>simiti<

14

167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun aamupala on Weetabix. Siihen vähän sivuun maustamatonta soijajogurttia proteiinin lähteeksi. Ja sitten kalanmaksaöljykapseli naamaan, niin saa rasvatkin.

• Anonyymi

No joo. Te Kaartinkaupungin asukkaat olettekin oma rotunne. Mutta pakko myöntää, että ei huono.
        Voin jopa matkia sitä hieman soveltaen. Tai no wetapixit korvattaisiin tutulla ja turvallisella puurolautasellisella.
        Sen valmistuskin jo kuuluu näes aamurutiniin. Muuten menee koko päivä sekaisin ja puraisen posteljoonin pään irti.

Kerran aamuvuorossa olin huonolla tuulella ja pomo kysyi, mikä hätänä? Sanoin, että unohdin aamupuuroni. Pomo kauhistui ja juoksi hakemaan omasta kaapista puurohiutaleita.

>simiti<

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No joo. Te Kaartinkaupungin asukkaat olettekin oma rotunne. Mutta pakko myöntää, että ei huono.
        Voin jopa matkia sitä hieman soveltaen. Tai no wetapixit korvattaisiin tutulla ja turvallisella puurolautasellisella.
        Sen valmistuskin jo kuuluu näes aamurutiniin. Muuten menee koko päivä sekaisin ja puraisen posteljoonin pään irti.

Kerran aamuvuorossa olin huonolla tuulella ja pomo kysyi, mikä hätänä? Sanoin, että unohdin aamupuuroni. Pomo kauhistui ja juoksi hakemaan omasta kaapista puurohiutaleita.

>simiti<

En minä mikään hienopylly sentään ole. Weetabixiä syön kun olen aina ollut sellainen muroihminen. On vaan terveellisempi ratkaisu. Soijaa puren kun olen maitoallergikko. Ja kun olen kalalle allerginen, niin lääkäri on käskenyt lisäämään omega 3:sta. Eli vähän makuasioita ja pakonsanelemia juttuja.

• Anonyymi
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

En minä mikään hienopylly sentään ole. Weetabixiä syön kun olen aina ollut sellainen muroihminen. On vaan terveellisempi ratkaisu. Soijaa puren kun olen maitoallergikko. Ja kun olen kalalle allerginen, niin lääkäri on käskenyt lisäämään omega 3:sta. Eli vähän makuasioita ja pakonsanelemia juttuja.

Moni taloudellisesti rikas ihminen on mieleltään paljon köyhempi. Itse tulen toimeen, mut työttömänä ja työmarkkinoille tällä hetkellä kelpaamattomana joutunut paljon ennakoimaan tulevaa, senttejä venyttämällä. Olen puuroihminen ja lapsena tuli myös weetabixiä syötyä mm. mansikkahillon kanssa.

• Anonyymi

tuota minä pelkäsinkin että kun jonkin oman CV:;n työhakujututn lähetän niin heti napaa kuin kuha on kiiski -kala sama maku, tai kuha on sährki, savustttusärki on sama kuin kuha..

niimpä... jotkut tuöttömät siis pakoilevat työtä, on niin pelottavaa

• Anonyymi
      UUSI

Mä en syö kaurapuuroa, mutta meidän rotat syö ja hiiret. Niille keittelen kaurapuuroa ja lisään höysteet. 😃

Mä tykkään syödä leipä muodossa viljani.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Tänään tarjoilen heille makaronia ja lihaa, salaattimix kulhon kera, päälle raejuustoa. Laktoosittomana tietysti ettei vatsat nipistele. ❤️🐭

Joo, teen ruokaa perheen eläimillekin. Teen, en tyrkkää jämiä eteen.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään tarjoilen heille makaronia ja lihaa, salaattimix kulhon kera, päälle raejuustoa. Laktoosittomana tietysti ettei vatsat nipistele. ❤️🐭

Joo, teen ruokaa perheen eläimillekin. Teen, en tyrkkää jämiä eteen.

Jasu

Joka viikko syövät myös keitettyjä kananmunia, päivittäin joko salaatteja, hedelmiä, kasviksua tai marjoja. Pitää huolehtia, että hekin saavat riittävästi ravintoaineita voidakseen hyvin.
        Aika usein annan kyllä oman osuuteni jyrsittäväksi, ettei jää ilman.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joka viikko syövät myös keitettyjä kananmunia, päivittäin joko salaatteja, hedelmiä, kasviksua tai marjoja. Pitää huolehtia, että hekin saavat riittävästi ravintoaineita voidakseen hyvin.
        Aika usein annan kyllä oman osuuteni jyrsittäväksi, ettei jää ilman.

Jasu

Ja Tierran jyväsekoitusta pidän tarjolla joka päivä, niistä saavat myös ravintoaineensa talteen. On kuule hieno turkkisia ja kiiltäviä karvakorvia mulla. 😃

Eläinlääkärit kehuu aina miten upeita ja hyvinvoivia eläimiä. Ravinto ja rakkaus, siinä se salaisuus. 🥰

Jasu

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Aika suolaista minusta. Leivässä suolapitoisuudet suuria keskimäärin ja lisänä vielä ne suolat mitä tulee leivän päälle tulevat höysteet. En suosittele, vaikka leipääkin syön jonkun verran päivän aikana. Puuro on parasta vatsalle ja ilman lisäsuolaa jne.

• Anonyymi
      UUSI

aamiaisena 1kpl maukas näkkärin palanen paperisesta laatikosta, paketista ottaen ja 2 kuppia kahvia.

well, niin nooh... pelifirmaan yhteyksissä niin kummituspeli jossa Olavin linnan sokkeloissa vaanivia mörköjä=markoja.... niin yeah well soi..... :F

Itselläni... myyjätytöt.. joskus on hauskaa jutella heidän kanssaan mitä tahansakin... vartijat samaan aikaan kahvitauolla, jos ajoittaa itsensä niin, samaan aikaan.. jutella heidänkin kanssaan jotain HÖPÖTYKSIÄ.

• Anonyymi
      UUSI

Köyhän on paras keskittyä pelikonsoliin ja Kelaan.
      Muuta hän ei tarvitse.
      No
      soffalle voi mennä köllöttelemään

KUN MUUT MENEVÄT TÖIHIN !

Sdp

• Anonyymi
        UUSI

Töitä voi tehdä pelikonsoli/tietokone pelissä ja sitäpaitsi se on paljon mukavampaa.
        Remonttipelit, auton korjauspelit ja maanviljelys simulaatiot

• Anonyymi
      UUSI

Paljonko kuukauden puurot maksavat kuukaudessa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      417
      3394
    2. On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon

Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat
      Maailman menoa
      114
      2555
    3. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      106
      2533
    4. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2369
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      32
      2118
    6. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      189
      1576
    7. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      23
      1424
    8. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      202
      1220
    9. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      45
      1206
    10. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      94
      1115
    Aihe