tornion kivirannalla on mopo miitit koulun pihalla yökaudet joka arkipäivä yöt mellestävät ihmisten pihoilla ajetaan yö kaudet laittomilla resuilla mopoilla
t: miia
mopot ja skootterit
24
527
Vastaukset 24
- Anonyymi
eivät ainakaan oo nyrkeily valmentajan opisssa opetelemassa huumekaupan alkua
- Anonyymi
Sieltä haetaan vauhtii...
- Anonyymi
Mistä tiedä ja opettele kirjoittamaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedä ja opettele kirjoittamaan..
torniolaiset eivät osaa suurin osalukea ku tavaamalla siitä kirjoitusjohtuu,
- Anonyymi
täytyy sanoa että kyseinen valmentaja on kunnallispoliitiikko kavereineen oikea yhteiskunnan tukipilari heh hah hee
- Anonyymi
Kiviranta karkoitettujen mamualue.
- Anonyymi
nyrkeily valmentajan huumekaupoista löytyy tietoa murha infosta ihan kuulustelu pöytäkirjoja myöten julkista tietoa,
- Anonyymi
Olemme kerran vain nuoria
Nuoruuden voi tuhlata muttei säästää - Anonyymi
Muuta pois sieltä Teollisuus- alueelta, jos mölyä et kestä
- Anonyymi
Tumputtajat ajelee koppimönkkäreillä ja spektaakkeli lentää tuulilasiin
- Anonyymi
Kusipäita on ollut aina ja tulee aina olemaan ja moporällääjät ovat kusipäisistä kusipäisimpiä (jos näiden alkuunpanijoita ei lasketa) joiden kohdalle voi toivoa vain nopeaa poislähtöä.
- Anonyymi
mopot ja skuutterit... joku upseeri sai tarpeekseen noista sähkö-häswllwiarä:
uutinen näyttää_
https://www.ksml.fi/paikalliset/8944665- Anonyymi
Joku noheva taistelija voisi tehdä saman mopoille, joista aiheutuu paljon enemmän haittaa kuin näistä hiljaisista sähköskuuteista.
- Anonyymi
Soita Poliisit!
- Anonyymi
Ostakaa itellenne mopot ja lopettakaa kitinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostakaa itellenne mopot ja lopettakaa kitinä.
Kunhan käyttövoimana sähkö niin ok
- Anonyymi
konstaapeli karppanen ottaa konstaapeli ponkakalan kans asian esille
- Anonyymi
siinä on kans kaksi kivirannan yhteiskunnantukipilaria,
- Anonyymi
Ja ääni kuin hornetissa ?! ;D
- Anonyymi
Mopo kaikille.
- Anonyymi
nuorille enenmän mopoja tornioon saavat rassataniitä aikakuluumukavasti ja opiikäytännön hommia niin eivät rupea hampin aluiksi huume hommiin eikä tule yliannostus kuolemia ja muitarikoksia,
- Anonyymi
Onko hornetit lennellyt Kivirannalla näin pyhäinpäivänä
- Anonyymi
Mopo tai drooni kun ei ihminen saa olla rauhassa. Rauhan kanssa köyriä rauhassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1981927
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1391001Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25676- 135666
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578