Ei ole kauaa aikaa siitä kuin ruokakaupasta ei tuotu muovipaketteja, pusseja tai muovipulloja. Juusto tuli paperissa, makkarat, lihat, monet muut.
Omenat, appelliisinit, luumut ei tullut muovipusseissa tai jokaista kurkkua ei oltu laitettu muoviin.
Ruokien ja ruokaan liittyvien pakkaaminen erilaisiin muoveihin on mennyt yli jo ajat sitten ja muovin käyttöä kieltää ruokakauppojen tuotteissa
Ruokien pakkaaminen muoviin meni yli jota on vähennettävä reilusti.
6
354
Vastaukset
- Anonyymi
Kauppoihin takasin lihatiskit!!
- Anonyymi00005
Itse olen sen kannalla että palataan vanhaan jolloin kaikki sai tiskiltä. Meni tiskille ja kerroit mitä haluat niin neitokainen haki ne. Ja mielestäni siellä tiskin takana pitää olla juuri se nätti neitonen eikä mikään rupunen äijä ellei sitten ole kauppias itse.
Nykyään on mukava lihatiskillä asioidessa kun nuorilla naisilla on kireät ohkaiset housut jalassa. On kiva katsella kun kääntyvät pakkaamaan. Tekee mieli ostaa lisää että kääntyy uudelleen. Kauppa hyötyy ja minä hyödyn kun saa myös silmän ruokaa.
- Anonyymi
Usein muovipakkausten auki saaminen on hankalaa, varsinkin elektroniikan tuotteissa. Ja miksi makkarapaketin aukaisukohta on aina paketin alakulmassa, avattua pakettia nostaa luontaisesti yläreunasta, jolloin makkarat valahtaa lattialle.
- Anonyymi00006
Onneksi minulla on tupperwaren leikkele kerrosastia niin ei tarvitse avonaisia muovipakkauksia pitää jääkaapissa.
- Anonyymi
Huomasin eilen, että Prismassa myytävät yksittäiset hyasintit myydään tänä vuonna ilman muovipakkausta. Hieman oli ruokakassit ja pöydät mullassa, mutta ei se haitannut..
- Anonyymi00004
Ennen öljypohjaisen muovin keksimistä sellofaani oli yleisehkö kääremateriaali. Sellofaanilla voisi hyvin korvata monia muovikääreitä mutta se saattaa olla kallimpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään1035241Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen543351Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,742720Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621378Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3041288Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?261233Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121096Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2321043- 461040
- 411036