Joko sitä on kaffeet hörpitty? Itsellä on toimistopäivä📌aamukahvia ☕️
Huomenta palstalle
16
221
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
kuin joku kummitusmainen säikäyytävä peli, avaa joku vaatekaappikin, niin sisällä tulee joku kammotta "hedspinner", pyörivä pää ja hyökkää kimppuusi...
headspinner, pyörivä kammottava pää oli meillä joskus ideana jossain peli jutussa jo 1993-vuonna. - AnonyymiUUSI
On hörpitty, mulla on vapaaehtoista kuntoutusta tänään. 😊
Jasu- AnonyymiUUSI
😀sitten meitä on kaksi jo mulla on vaan kirjallisia tänään
T. Toinen kuntoutuja
- AnonyymiUUSI
Avaa suu ja AHMI, kuin noniin joku juttu kuin jutta ei toimi, niin no kaukosääimestä... kai toimii netflix joo toimii noniin tuo bluray: avaa suu laitan levyn sisään, (meidän omakin), tunnistaa: DVD video disc, toistanko kaikki vai ... valikkoon..
- AnonyymiUUSI
Huomenta
Oli ihan pakko saada croissant kaffen kylkeen. Olen vallan kauhea ahmatti.
(naurua)
https://youtube.com/shorts/WHByTMBKUA8?si=wfDv3JevpXVCREFd- AnonyymiUUSI
Huh
Onhan näky. Siis mulla meni pulla väärään kurkkuun.
(hihitystä) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huh
Onhan näky. Siis mulla meni pulla väärään kurkkuun.
(hihitystä)Ja setämiehellä rillit huuruun :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja setämiehellä rillit huuruun :)
No totta kai!
Ja kun tälle linjalle lähdettiin, niin ei se ole sinulta pois, vaan tuo lisää.
(naurua) - AnonyymiUUSI
Kuvassa on karvainen selkämys ja kurjen jalat.
Näytti eläimeltä mutta tunnistin naisen.
Hyvää huomenta. Olen herännyt jo viiden tienoossa ja hörpännyt kahdetkin kahvit. Töissä menee tämäkin päivä. ☺️
- AnonyymiUUSI
Ei sulla palstasetä oo työpaikkaa.
- AnonyymiUUSI
Liikuttavaa. Lasse-muori unelmoimassa. -€100
- AnonyymiUUSI
Sen verranko rienaat kuukauteen tällä trollaamisella? Eihän se riitä ees kolmoseen vireeniä
- AnonyymiUUSI
onneksi ei ole koiraa olisi melkoista jos olisiniin koirankakkaa musiikkivideoissakin kaakkaa koira kakkaa koira kin kissa,,, kakkaa ja eoskaa
*Britney Sopearsin koian-kkakka kaerano... tanssiii sontien seassa...
itselläni jäöy aika useinkin huoltomiehin, en ole koiran-kakka tai kissan-kanna olio - AnonyymiUUSI
kuuloaisi kammottavalle nin jos sieltä hyökkää päälle joku pyrivä pää..
niin ei uskalla avata vaatekaappikaan, jos voi olls
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4173394On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1142555Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1062533Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12369Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll322118Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1891576Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel231424Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2021220Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,451206- 941115