Joko sitä on kaffeet hörpitty? Itsellä on toimistopäivä📌aamukahvia ☕️
Huomenta palstalle
17
287
Vastaukset
- Anonyymi
kuin joku kummitusmainen säikäyytävä peli, avaa joku vaatekaappikin, niin sisällä tulee joku kammotta "hedspinner", pyörivä pää ja hyökkää kimppuusi...
headspinner, pyörivä kammottava pää oli meillä joskus ideana jossain peli jutussa jo 1993-vuonna. - Anonyymi
On hörpitty, mulla on vapaaehtoista kuntoutusta tänään. 😊
Jasu- Anonyymi
😀sitten meitä on kaksi jo mulla on vaan kirjallisia tänään
T. Toinen kuntoutuja
- Anonyymi
Avaa suu ja AHMI, kuin noniin joku juttu kuin jutta ei toimi, niin no kaukosääimestä... kai toimii netflix joo toimii noniin tuo bluray: avaa suu laitan levyn sisään, (meidän omakin), tunnistaa: DVD video disc, toistanko kaikki vai ... valikkoon..
- Anonyymi
Huomenta
Oli ihan pakko saada croissant kaffen kylkeen. Olen vallan kauhea ahmatti.
(naurua)
https://youtube.com/shorts/WHByTMBKUA8?si=wfDv3JevpXVCREFd- Anonyymi
Huh
Onhan näky. Siis mulla meni pulla väärään kurkkuun.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh
Onhan näky. Siis mulla meni pulla väärään kurkkuun.
(hihitystä)Ja setämiehellä rillit huuruun :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja setämiehellä rillit huuruun :)
No totta kai!
Ja kun tälle linjalle lähdettiin, niin ei se ole sinulta pois, vaan tuo lisää.
(naurua) - Anonyymi
Kuvassa on karvainen selkämys ja kurjen jalat.
Näytti eläimeltä mutta tunnistin naisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No totta kai!
Ja kun tälle linjalle lähdettiin, niin ei se ole sinulta pois, vaan tuo lisää.
(naurua)Hieno värimaailma muotomaailman lisäksi, setämies huomioi että patonkia ei valittu :)
Hyvää huomenta. Olen herännyt jo viiden tienoossa ja hörpännyt kahdetkin kahvit. Töissä menee tämäkin päivä. ☺️
- Anonyymi
Ei sulla palstasetä oo työpaikkaa.
- Anonyymi
Liikuttavaa. Lasse-muori unelmoimassa. -€100
- Anonyymi
Sen verranko rienaat kuukauteen tällä trollaamisella? Eihän se riitä ees kolmoseen vireeniä
- Anonyymi
onneksi ei ole koiraa olisi melkoista jos olisiniin koirankakkaa musiikkivideoissakin kaakkaa koira kakkaa koira kin kissa,,, kakkaa ja eoskaa
*Britney Sopearsin koian-kkakka kaerano... tanssiii sontien seassa...
itselläni jäöy aika useinkin huoltomiehin, en ole koiran-kakka tai kissan-kanna olio - Anonyymi
kuuloaisi kammottavalle nin jos sieltä hyökkää päälle joku pyrivä pää..
niin ei uskalla avata vaatekaappikaan, jos voi olls
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275715
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3952499- 1312410
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 56976
- 10972
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8952- 51872
- 76795
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101765