Kautta maailman velloo suunnaton kristillisen herätyksen aalto. Miljoonia ihmisiä tulee uskoon jopa hindujen ja muslimien joukosta. Tätä on ollut menossa jo jonkun vuoden ajan, mutta Charlie Kirkin murha jotenkin vielä buustasi sitä entisestään. Kaikkialla järjestetään valtavia marsseja , mielenosoituksia ja stadionkokouksia Jeesuksen puolesta.
Mutta Suomi? No, meillä on herätysliikkeitä, jotka ovat taantuneet pelkiksi liikkeiksi. Johtoryhmät istuvat puvut päällä tärkeinä palavereissaan ja miettivät talousasioita. Kenttätasolla paikalliset papit ja nuorisonohjaajat järjestävät vakiintuneita sisäpiirin tilaisuuksiaan, joissa on mukana aina ne samat osallistujat, jotka jo vuosia ovat olleet mukana toiminnassa.
Täällä nukutaan eikä ymmärretä hyödyntää momentumia, vaikka selvästi Jumala on liikkeellä ja sanaa julistetaan. Ei täällä järjestetä edes telttakokouksia, saati sitten stadioneilla. Ei jalkauduta kaduille eikä organisoida mitään Jeesus-marsseja, vaikka kysyntää olisi. Rahaakin olisi, mutta sen
päällä istutaan ja haudotaan sitä.
Maailmalla valtava herätys, mutta Suomi nukkuu
42
214
Vastaukset
No sinun pitää sitten itse ryhtyä organisoimaan näitä juttuja! Aloita vaikka laatimalla kansalaisaloite, jossa vaadit lakia että kaikkien viranhaltijoiden tulee Suomessa kuulua kirkkoon.
Saas nähdä pärjääkö se paremmin kuin kansalaisialoite jossa vaaditaan voimassa olevaa trans-lakia kumottavaksi. "Hurjat" 2687 allekirjoitusta hiukan vajaassa puolessa vuodessa.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/15194
Joten kyllä varmaan tällä sinun esille manaamalla "suurella herätyksellä" on Suomessa kovasti kysyntää. Varmaan kaikki Suomen muslimitkin kääntyvät heti kristityksi kun saavat kuulla asiasta....
PS. Se tässä vaan ihmetyttää että miksi sitten kirkosta eronneiden määrä se vaan koko ajan kasvaa ja kasvaa...- AnonyymiUUSI
Minä en ole herätysliikejohtaja. Minä en ole siinä asemassa, että voisin tai minulla olisi varaa ruveta organisoimaan herätyskokouksia. Se on niiden hommaa, joilla on siihen resurssit käytettävissään. Adressit ja kansalaisaloitteet taas ovat yhtä tyhjän kanssa, niitä ei edes oteta hallituksen käsittelyyn, paitsi jos ne ajavat jotain ääriliberaalia lakimuutosta. Silloin otetaan ja toteutetaan. Enkä minä "manaa" mitään. Kerronpahan vain, mitä tapahtuu muualla maailmassa, muttei täällä. Ap.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole herätysliikejohtaja. Minä en ole siinä asemassa, että voisin tai minulla olisi varaa ruveta organisoimaan herätyskokouksia. Se on niiden hommaa, joilla on siihen resurssit käytettävissään. Adressit ja kansalaisaloitteet taas ovat yhtä tyhjän kanssa, niitä ei edes oteta hallituksen käsittelyyn, paitsi jos ne ajavat jotain ääriliberaalia lakimuutosta. Silloin otetaan ja toteutetaan. Enkä minä "manaa" mitään. Kerronpahan vain, mitä tapahtuu muualla maailmassa, muttei täällä. Ap.
Älä nyt niin helposti luovuta ja mene keittiön pöydän alle piiloon. Ei muuta kuin peitsi tanassa vaan kohti taistelua. Vai tuliko jo löysät housuun? Jopa on löyhässä tuo sinunkin uskosi...
- AnonyymiUUSI
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Älä nyt niin helposti luovuta ja mene keittiön pöydän alle piiloon. Ei muuta kuin peitsi tanassa vaan kohti taistelua. Vai tuliko jo löysät housuun? Jopa on löyhässä tuo sinunkin uskosi...
Tuollainen ulostefantasioilla mässäily on yhden sortin mielisairautta. Tarvitset kipeästi apua. Ap.
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen ulostefantasioilla mässäily on yhden sortin mielisairautta. Tarvitset kipeästi apua. Ap.
Vain niin! Kauheaa!!! Onko joku kakannut sinun päälleesi? Onko tämä ihan ensimmäinenen kerta kun näin on käynyt vai onko toistuvaa? Mene nyt herran tähden - vai saako niin sanoa -edes suihkuun ...
- AnonyymiUUSI
Vain niin! Kauheaa!!! Onko joku kakannut sinun päälleesi? Onko tämä ihan ensimmäinenen kerta kun näin on käynyt vai onko toistuvaa? Mene nyt herran tähden - vai saako niin sanoa -edes suihkuun ...
Kun postilaatikkoon kolahtaa kirje, jonka nurkassa on miekkaleijonan kuva, niin luehan se huolella.
Anonyymi kirjoitti:
Kun postilaatikkoon kolahtaa kirje, jonka nurkassa on miekkaleijonan kuva, niin luehan se huolella.
Voi kauheea kun pelottaa!! Nytkö se sitten tapahtuu? Siis se että minut kutsutaan poliisikuulusteluhin? Tätä olen pelännyt jo kohta puoli vuotta....heh ehehe hehehe heeh heheh hee...olette te hihhulit todella huvittavia....
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19013135/koska-poliisi-tulee
PS. Kävitkö jo suihkussa? Joko kakat on siis pesty pois? Vai ajattelitko vielä pitkää käpristellä?- AnonyymiUUSI
Voi kauheea kun pelottaa!! Nytkö se sitten tapahtuu? Siis se että minut kutsutaan poliisikuulusteluhin? Tätä olen pelännyt jo kohta puoli vuotta....heh ehehe hehehe heeh heheh hee...olette te hihhulit todella huvittavia....
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19013135/koska-poliisi-tulee
PS. Kävitkö jo suihkussa? Joko kakat on siis pesty pois? Vai ajattelitko vielä pitkää käpristellä?Entisen koulusi oppilaat ja opettajat ovat varmaan ylpeitä kun edustat heitä tällä palstalla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on vanhuuden hullu!
Ilmeisesti lääkkeet ja viina tehneet tehtävänsä, 😏 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensi nvalitat että kukaan ei tee mitään, ja sitten itse juokset karkuun. Olet huvittava. :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entisen koulusi oppilaat ja opettajat ovat varmaan ylpeitä kun edustat heitä tällä palstalla?
Kerrotko samalla mitä viiteryhmää itse edustat ?
Anonyymi kirjoitti:
Entisen koulusi oppilaat ja opettajat ovat varmaan ylpeitä kun edustat heitä tällä palstalla?
Sinäkö kuvittelet että Suomen nuoriso vaeltaisi laumoina teidän laitauskovien kokouksiin ja kumartelisi teidän määräämään tahtiin? Että niistä reilusta 2680 transalain perumista vaativista teikäläisistä suurin osa olisi nuoria?
Eikä se mitään vaikka olisikin sillä nimiä kyseiseen listaan on kerätty kohta puoli vuotta eikä määrä ole lähelläkään sitä, että aloite etenisi eduskuntaan. Siihen kun tarvittaisiin vähintään 50.000 nimeä.
Huvittavaa on myös että te laitauskovaiset kuvittelette että jokaisessa luokassa on opepöydällä raamattu, jota opettaja lainaa vähintään kerran tunnissa? Kuule ei ole, koulussa opetetaan vallitsevan opetusuunnitelman mukaisesti.
Mitä tulee vanhoihin oppilaisiin niin minulla on heihin oikein mukava suhde. Aina moikataan kun tavataan ja moni tulee myös juttelemaan. Lääkäriksi lukeneiden kanssa voidaan terveystarkastuksen yhteydessä porista vähän pidempäänkin.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuollaista tiedät saatko paljonkin postia poliisilta ?
- AnonyymiUUSI
Sinäkö kuvittelet että Suomen nuoriso vaeltaisi laumoina teidän laitauskovien kokouksiin ja kumartelisi teidän määräämään tahtiin? Että niistä reilusta 2680 transalain perumista vaativista teikäläisistä suurin osa olisi nuoria?
Eikä se mitään vaikka olisikin sillä nimiä kyseiseen listaan on kerätty kohta puoli vuotta eikä määrä ole lähelläkään sitä, että aloite etenisi eduskuntaan. Siihen kun tarvittaisiin vähintään 50.000 nimeä.
Huvittavaa on myös että te laitauskovaiset kuvittelette että jokaisessa luokassa on opepöydällä raamattu, jota opettaja lainaa vähintään kerran tunnissa? Kuule ei ole, koulussa opetetaan vallitsevan opetusuunnitelman mukaisesti.
Mitä tulee vanhoihin oppilaisiin niin minulla on heihin oikein mukava suhde. Aina moikataan kun tavataan ja moni tulee myös juttelemaan. Lääkäriksi lukeneiden kanssa voidaan terveystarkastuksen yhteydessä porista vähän pidempäänkin.Mielenterveystarkastuksen yhteydessä on syytäkin porista. Avun saaminen vaatii vähän porisemista.
Anonyymi kirjoitti:
Koko maailma uskoo jo on aina uskonut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mielenterveystarkastuksen yhteydessä on syytäkin porista. Avun saaminen vaatii vähän porisemista.
Kai tiedät että tuolaisesta herjaamisesta ja valehtelusta joudut helvettiin?
- AnonyymiUUSI
Maailman ihmisille Jeesuksen paluu on maailman loppu mutta meille uskoville se on uuden alku!
Oli muuten hyvä tuo eilinen ohjelma. Mutta ymmärrän, ettette te uskosta osattomat siitä mitään ymmärtäneet.- AnonyymiUUSI
En tiedä, mistä ohjelmasta puhut. Hurskaana uskovaisena en katso teidän julkijumalattomien ohjelmia. Ap.
Ai koska se jeesus nyt tulee? Tuleeko hän tilauslennolla, mopolla vaiko ihan vaan jalan? Oikaisee tuosta ihan vaan Atlantin poikki kävelemällä....
- AnonyymiUUSI
Ai koska se jeesus nyt tulee? Tuleeko hän tilauslennolla, mopolla vaiko ihan vaan jalan? Oikaisee tuosta ihan vaan Atlantin poikki kävelemällä....
Surffilaudalla tietenkin.
- AnonyymiUUSI
"Ai koska se jeesus nyt tulee? Tuleeko hän tilauslennolla"????
Ei Jeesus tule teille ateisteille. Hän hakee vain omansa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jeesus tule teille ateisteille. Hän hakee vain omansa.Ja millä perusteella luulet että se tulle sinulle? Ja etkö tiedä että jumaalsi on ainut joka voi tuomita ihmisen. Nyt otit jumalasi osan ja tuomitset ihmiset, jonka takia sinä joudut ateistien kanssa helvettiin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jeesus tule teille ateisteille. Hän hakee vain omansa.Vai hakee. Sen kun näkis.
- AnonyymiUUSI
Ei kaikki nuku. https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde
- AnonyymiUUSI
onnellisena nukun, ahdistaa ja naurattaa uskon asiat ja se, että joku oikeasti on niin tosissaan näiden asioiden kanssa, ei todellakaan tarvetta herätä👍💪💤😴
- AnonyymiUUSI
Suomen naiset suuntaavat nykyään islamiin.
- AnonyymiUUSI
Velloo velloo, jyrkänteen reunalle asti...
- AnonyymiUUSI
Oletko miettinyt että suomalaisiin eivät nämä sadut uppoa?
- AnonyymiUUSI
"miettivät talousasioita"
Tietenkin, talousasiathan ovat luterilaisuuden keskeinen sisältö. Kaikkien luterilaisten kansakuntien identiteetti rakentuu oman lompakon ympärille. Raajarikotkin pitää ruoskia töihin tuottamaan maallista vaurautta, josta sitten kristillisesti jaetaan rikkaille vähän enemmän ja köyhille vähän vähemmän.
Sehän on aina ollut kaikkien protestanttisten uskontojen perussanoma. Ei laiskoja päästetä Taivaaseenkaan.
https://www.youtube.com/watch?v=SpjESEykWe8 - AnonyymiUUSI
Uskonnot ovat heikkoja, elämässään pettyneiden ja epäonnistuneiden oljenkorsi saada tukea toisista vastaavista yksilöistä, ikään kuin jokin terapia ryhmä.
- AnonyymiUUSI
Silloin kun toiminta keskittyy juuri tuohon, en näe siinä juurikaan mitään väärää. Ei kaikkien tarvitse ymmärtää evoluutiobiologiaa, eivätkä useimmat, jotka luulevat ymmärtävänsä, sitä ymmärräkään.
- AnonyymiUUSI
Jumalalla on oma aikataulunsa suomalaisten varalle.
Kerro koska "rävähtää"? Vuosi, kuukausi ja päivä riittää. Ei tarvita kelloaikaa...
- AnonyymiUUSI
Kerro koska "rävähtää"? Vuosi, kuukausi ja päivä riittää. Ei tarvita kelloaikaa...
Sinulla tuntuu rävähtävän joka päivä. Ei tarvita järkeä.
- AnonyymiUUSI
Uskon että Suomeenkin suuri herätys saapuu pikapuoliin!
- AnonyymiUUSI
Mistä tänne herätys tulisi kun puuhailette vaan homostelun parissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tänne herätys tulisi kun puuhailette vaan homostelun parissa.
Homoklubista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4183533Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1082610Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32401Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll372186Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne62100Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv131933Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941607Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel671529Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k431483Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,531360