Nainen mitäs mieltä olet

Anonyymi-ap

Sopiiko miehille pulisongit esim tykkäätkö että levenee ja leukaan asti eli kunnon pulisongeista

7

144

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hänelle sopii kaikki

• Anonyymi

Jos saisit naisia he olisivat vastauksen jo sinulle kertoneet.

Parempi kulkea omia polkujaan pystypäin keskittyen omiin harrastuksiin, ja unohtaa moiset haihatukset. Rakkaus on vain poikkeuksellisen komeille tai rikkaille, ja sekin on pelkkää harhaa ja sosiaalista esittämistä.

Vaikka lopulta saisitkin naisen olet heille vain pelkkä palvelija ja sen hintana on kaikista omista tarpeista luopuminen, ylimielisiin ja sietämättömiin vaatimuksiin alistuminen, koska kaikki se kärsii, kaikki se toivoo ja luopuu omasta parhaastaan, jotta naisilla, vähemmistöilla ja kaikilla muilla olisi sinua paremmin, tai muutoin olet rakkaudeton patriakaalinen fasisti. Feministit ja wokeltajat selvästikin keksivät rakkauden tuhotakseen sivilisaation.

Eikä sun kaverit välitä sinun pulisongeista niin hirveästi, että pitäisi naiselta kysyä. Kysyt vaan kavereilta discordissa, jos tolla on oikeasti sulle väliä.

• Anonyymi

Kalapuikkoviikset turn off🤮

• Anonyymi

Typerää ja lapsellista kysellä muilta mikä miellyttää ja miltä pitäisi näyttää.
      Persoona saa näkyä, jos sinulla ei ole tyylitajua, sekin saa näkyä, sen oikeastaan pitääkin näkyä. Se toki saattaa joitakin karkottaa, rehellistä kuitenkin ettet yritä olla jotakin muuta mitä olet.

• Anonyymi

Ei miellytä minua, mutta jokainen päättää itse mitä tahtoo omalle ulkonäölleen tehdä.

• Eräällä minulle läheisellä miehellä oli kunnon pularit ja kulmakarvat. Hän näytti vähän samalta kuin ihmissudet vanhoissa elokuvissa. En niin kauheasti välitä moisista, mutta ennemmin ehkä pularit kuin epäsiisti parta.

• Anonyymi

En kovin paljon katsele ulkonäköä. Saa olla vaikka millainen tukka. Kunhan nyt tukkansa ja itsensä pesee. Se että pärjätään luoteemme puolesta, on pääasia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5828
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      397
      2632
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      136
      2584
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1660
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      71
      1249
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      4
      1094
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      83
      878
    Aihe