Miten aiot viettää viikonloppua

Anonyymi-ap

Miten vietät viikonloppua eli mitä olet suunnitellut eli mitä teet viikonloppuna

76

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töitä.

• Anonyymi

Anteeks nyt en ihan ymmärtänyt kysymystä, voisitko toistaa?

• Anonyymi

Mjoo, huomenna jälkikasvun kanssa treeneihin, jonka jälkeen vaihdan hänen äidilleen talvirenkaat. Huono kuski, pitää olla hyvät renkaat jo ajoissa.
      Jos ja kun energiaa riittää, touhuilua tuon nuoremman naisyksilön kanssa.
      Vaikka keilaamaan, sain jo radalta tuet pois pari kertaa sitten, jos nyt hän jo ennätyksen tekisi ilman niitä. Ennätys 128 ei ole kovin kova, joten jos pää kestää kylmänä hän tekee sen kyllä. Kysymyksessähän on ns. "hermopeli".

AV

• Anonyymi

Vedän käteen ainakin illalla, huomenna aamulla, huomenna illalla, sunnuntai aamulla ja sunnuntai illalla. Siinähän se. Kevyenä taas töihin maanantaina.

• Anonyymi

Panen tinderdeitiltä mehut seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi.

• Anonyymi

Normikivaa viikonloppua mukavan miehen ja läheisten seurassa. Seesteistä ja rentoa.

• Anonyymi

näkdmäll< uni< IQJUEEAVY< TVY<HYVÅ

• Anonyymi

Aijon panna entistä opettajaani..🤭(naista)

• Anonyymi

Sukellan.

• Anonyymi

Helmen valkoisen?

• Anonyymi

Kuulostaa ihanalta😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta😊

Sukellan pumpuliin naisen luona tänään you know what I mean.

• Anonyymi

Simpukkaan!

• Anonyymi

Hieman raollaan jalokiven nappulan löytääkseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieman raollaan jalokiven nappulan löytääkseni.

Meinaatko että löytyis tarpeeks nappulaa? -sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko että löytyis tarpeeks nappulaa? -sivu

Voisi sanoa näinkin.

• Anonyymi

Heehh😉

• Ajattelin siivota kaapit ja laittaa tavaraa myyntiin. ☺️

• Anonyymi

Ei pitänyt puuttua mutta eikö tuon ehdi tekeen arki iltanakin tai heittää roskiin ylimääräiset tai tehdä niistä luuteja ja rättejä ja tehdä viikonloppuna jotain kivaa tommosii tehdään arkena jos on luppo aikaa

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pitänyt puuttua mutta eikö tuon ehdi tekeen arki iltanakin tai heittää roskiin ylimääräiset tai tehdä niistä luuteja ja rättejä ja tehdä viikonloppuna jotain kivaa tommosii tehdään arkena jos on luppo aikaa

Ehdin kyllä pitämään hauskaakin, älä huoli. 👍

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ehdin kyllä pitämään hauskaakin, älä huoli. 👍

Vai ehditkö eli nyt mietit jotain tosi kivaa tekemistä semmoista joka rentouttaa ja on tosi mukavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai ehditkö eli nyt mietit jotain tosi kivaa tekemistä semmoista joka rentouttaa ja on tosi mukavaa

Väliksen pataanveto rentouttaa kivasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Väliksen pataanveto rentouttaa kivasti.

No siitä en tiedä, mutta en pidä sellaisista miehistä. Yhden kerran olen ollut arvaamattoman miehen kanssa, mutta onneksi heräsin tarpeeksi ajoissa ennen kuin kävi pahemmin.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No siitä en tiedä, mutta en pidä sellaisista miehistä. Yhden kerran olen ollut arvaamattoman miehen kanssa, mutta onneksi heräsin tarpeeksi ajoissa ennen kuin kävi pahemmin.

Ottiko rajusti?

• Anonyymi kirjoitti:

Ottiko rajusti?

Ei mitään sellaista, mutta käsivarteen sain mustelman.

• Anonyymi

Suunitelen lomareissua talveksi! 2 - 3 vko minne?

• Anonyymi

Hakemaan vaimoa?

• Anonyymi

Sammakon poikia uittelen.

• Ajattelin tänään kirjoittaa tänne tämän viestin.

Ja sitten jään odottelemaan sunnuntai iltaan saakka, jos joku sattuisi jotain kommentoimaan.

Tiedossa on jännä viikonloppu. 👍

• Uteliaisuus heräsi. Mitä jännää on tiedossa? Kerro ihmeessä. Näin meidän kesken vaan. 😃

• tosi.typy kirjoitti:

Uteliaisuus heräsi. Mitä jännää on tiedossa? Kerro ihmeessä. Näin meidän kesken vaan. 😃

😄Nyt jännittää ihan valtavasti, kun itse prinsessa minua puhuttelee.
        En oikein osaa sanoa mitään.

Täytyy tässä teidän (ylhäisyytenne) kommenttia sulatella. Siinäpä on lukemista koko viikonlopuksi. 😊

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

😄Nyt jännittää ihan valtavasti, kun itse prinsessa minua puhuttelee.
        En oikein osaa sanoa mitään.

Täytyy tässä teidän (ylhäisyytenne) kommenttia sulatella. Siinäpä on lukemista koko viikonlopuksi. 😊

Äläpäs vähättele, puhuttelet näes kuningatarta 😄.
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Hovinarri säätää säätää.

• Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Mulle Typy sanoi olevansa prinsessa.

Minä olen ottanut tässä tarinassa tallipojan roolin.
        Tallipoika lapioi lantaa siellä sivummalla.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Mulle Typy sanoi olevansa prinsessa.

Minä olen ottanut tässä tarinassa tallipojan roolin.
        Tallipoika lapioi lantaa siellä sivummalla.

Mut ehdittiin ristiä jo narriksi. muistelin vain taannoista lumikuningatar kuvaa.
        Toki tallipojan pestilläkin toimeen tulee, narri jauhaa ja poitsu lapioi 😁

• Anonyymi

Mietin huushollia ja liikkumista, liikuntaa.

• Anonyymi

Liikutko iltaisin paljon.

• Anonyymi

Käyn PK-seudulla päästämässä suhnun.

• Anonyymi

Mälsöt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mälsöt?

Pas-kon Hesan pihalle ja tuun sit kotiin. Olipas mukava reissu.

• Anonyymi

Nyt kuuntelen phelintoivekonserttia ja siirryn tuota pikaa täyttämään ristikkoa tästä koneelta. Katson aamulla onko golfilma vai sataako. Jos huonolta näyttää niin kirjastoon lukemaan kaikenlaista ja tuttujakin varmaan löytyy kahvikupin lomassa. Sunnuntaina taas sään tarkkailu ja jos ei niin lenkille, sanoi tai paistoi. Ei passaa vaan makoilla, siinä hyytyy.

• Anonyymi

En vietä.
      Viikonloppu tuossa alkaa ja sitten se loppuu.
      En minä sille voi mitään.
      No, mitä teen.
      Messuan Pasilassa.
      Vilma

• Anonyymi

En ole suunnitellut oikeastan mitään. Pihatöitä pitäisi tehdä ja käydä kaupassa. Siinäpä ne suunnitelmat ovat.

• Palstailen ja laiskottelen. Viikonloppuna on ylimääräistä luppoaikaa. 😁

• Anonyymi

Näyttää vahvasti sille, että rassaan ainakin röörejä. Kyllä, useampia :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Pidä hauskaa

Sivusta

• Anonyymi

Opiskelen, palstailen, siivoan, haravoin lehtiä ja teen muita pihatöitä. Olen lasten kanssa. Käyn pitkän juoksulenkin ja saunon.

Mietin aina tällaisten kysymysten kohdalla niiden esittäjän motiivia (uteliaisuus?). Huomaan, että osa kirjoittajista ei arvosta omia tekemisiään. Häpeileekö sitten sitä, ettei tee mielestään tarpeeksi tai ole riittävän sosiaalinen?

Viihdyn itse hyvin kotona, hermo lepää, kun ei ole liikaa sosiaalisia kontakteja. Kieltäydyn menemisistä silloin, kun joku kysyy, koska sosiaaliset suhteet voivat olla itselleni kuormittavia. Ei aina, mutta ajoittain. Liikaa informaatiota ihmisten eleissä ja sosiaalisissa peleissä. Työssä tulee sitä koettua ihan tarpeeksi.

• Anonyymi

Syrjäydyn rauhassa ja teen hidasta kuolemaa

• Anonyymi

En mitään sen kummempaa kuin mitä olen tehny tähänkään asti

• Anonyymi

Ensisijainen tavoite on levätä ja palautua. Rauhoittaa hermostoa, sillä viime viikot ovat olleet niin kuormittavia, että kehoni ja mieleni tarvitsee nyt rauhoittumista.

Tänäån näin ystävää kahvittelun ja shoppailun merkeissä. Huomenna ehkä salille tai lenkille, vähän säästä ja fiiliksestä riippuen. Tai ehkä luen tai katson jotain leffaa. Jotain ihan muuta kuin töitä joka tapauksessa.

Aletheias

• Anonyymi

Kaipailen naista, välillä lopetan sen ja n*ssin toista naista, ja taas kaipailen toista naista.

• Anonyymi

Ottakaa naiset mallia!

• Anonyymi

Olin tuolla turun telakalla työhaastattelussa koska olin siellä ollut 10 v töissä ja nyt työtön. Kysyin haastattelijalta että miksi ne haluaa haastatella koska cv stä näkee että olen ollut rakentamassa kolmea karibian risteilijää kuten voyaker of the seas. Se sanoi että ne haastattelee kaikkia hakijoita. Okei jus joo sanoin ja sanoi että kiitos kun kävit. Esitin sille kysymyksiä mutta oli kovin haluton vastaamaan kun sanoin että tulen heti maanantaina töihin. En tainnut töitä saada olenhan jo 50 vuotias. Turun telakalla on 5000 ulkomaalaista jos ette tiedä.

• Anonyymi

Pelaan kotona ja sisustan kämppää.

• Anonyymi

Nukun. Oon niin väsynyt tästä työviikosta JA lopen kyllästynyt tähän työmäärään et kohta en varmaan pääse enää edes sängystä ylös. :/

• Anonyymi

Mulla ei ole viikossa alkua eikä loppua, mutta näin perstuntumalta sanoisin että hyväksikäyttökiintiö on käytetty koko lailla loppuun tältä jaksolta mikä nyt lieneekään.

Täytyypi lataantua taas vähäsen ja tehdä maailmaa taas vähän onnellisemmaksi kotvan kuluttua sen verran mitä itsetunto kärsii 😛

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun täytyy kato välillä antaa tekohengitystä mun lällylle puolellenikin, että se pysyy hengissä. 😅

Jasu

Mä yritän taas jäähdytellä omaani mitä lie puoltani, tuntuu että tämä double layer hazelnut jätski tepsii jossain määrin 😛, hytisyttää ainakin jossain määrin, suoraan pakkasesta 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä yritän taas jäähdytellä omaani mitä lie puoltani, tuntuu että tämä double layer hazelnut jätski tepsii jossain määrin 😛, hytisyttää ainakin jossain määrin, suoraan pakkasesta 😄

Heh, jotenkin jännästi alkoi vihlomaan hampaitani mielikuva. 😬
        Älä jäädy!

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, jotenkin jännästi alkoi vihlomaan hampaitani mielikuva. 😬
        Älä jäädy!

Jasu

Kuppi kuumaahan siihen oli pakko siemaista päälle, tätä täytyy kokeilla joskus toistekin...kuuma-kylmä vuorohoitoa.

Nyt alan ymmärtää miksi aikoinaan mielenterveyspotilaita kylvetettiin jäissä, tämähän tuntuu ihan toimivalta hoitomuodolta. Kroppa kärsii mutta mieli rauhoittuu 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuppi kuumaahan siihen oli pakko siemaista päälle, tätä täytyy kokeilla joskus toistekin...kuuma-kylmä vuorohoitoa.

Nyt alan ymmärtää miksi aikoinaan mielenterveyspotilaita kylvetettiin jäissä, tämähän tuntuu ihan toimivalta hoitomuodolta. Kroppa kärsii mutta mieli rauhoittuu 😄

Juu ja kuuma kylmän perään saa suolenkin toimimaan eli jos niskaa pakottaa, paskaa nikottaa niin reseptillä kylmää ja kuumaa vuoronperään edistää matamisliikettä. 😅

Mitenhän Titanicilla kävi, monikohan tuli järkiinsä jäisessä vedessä. 🙃

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja kuuma kylmän perään saa suolenkin toimimaan eli jos niskaa pakottaa, paskaa nikottaa niin reseptillä kylmää ja kuumaa vuoronperään edistää matamisliikettä. 😅

Mitenhän Titanicilla kävi, monikohan tuli järkiinsä jäisessä vedessä. 🙃

Jasu

Selviytyneistä tuskin monikaan uudestaan laivareissulle enää lähti että varmaan aika moni 🙃

• Anonyymi

Mainoksia en ainakaan katso teeveestä.

• Anonyymi

En tee juuri mitään, lenkillä ja ulkokuntosalia molempina päivinä.

• Anonyymi

Pihatöissä menee. Tuletko avukseni?

• Anonyymi

Juuri olen siivoilemassa synttäreiden jälkiä, ennen kylkiasentoon siirtymistä. Tänään tuli mittariin ihan liian monta numeroa, vaikka mieli on jotain 25+ vuotta mutta kroppa on ihan eri mieltä ja sen mukaan olen 125 vuotta... nuori. Huoh :)

-samasta sulkakynästä-

• Anonyymi

Onneksi olkoon! 😊

• Anonyymi

meni jo viikonloppu, loppu tuli.

hmm niin huvittavaa netflix muistutta elokuvasta Peikko 2. Kun laitoin niin on sellainen norjhalaisten juttu jäästä paljastuu joku mörkö-peikko.

• Anonyymi

vbiikon loppu eli lopun alku.

• Anonyymi

joa viikonloppu niin oll KUOLEMai lKU KUN CIIKO ALKAA TYÖ Rpp..

• Anonyymi

työ ib jyikenab ha saueayswb KJYOÖUCÖ

• Anonyymi

hassu idea niin joku kummituspelikin,, oikein pelottavia joitain paikkoja ja prli.

kuin luteita ja täitä asuu PRtteri Orpon lakanoiden alla.

• Anonyymi

kummitus peli joku niin noniin sängysi llkiin vaaniin joku mörkö le Ptteri... ja qniin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22309
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      75
      9522
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7500
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      81
      6340
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5990
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4986
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4646
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4396
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      88
      2088
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      80
      1377
    Aihe