Jos mies kyselee suhteen alussa luottotietojasi se on redflag

Anonyymi-ap

Samoin jos miehellä on avioero kesken eli virallisesti on vielä toisen kanssa naimisissa. Toki jos useamman naisen kanssa lapsia (sama toki pätee naisiin) Miehellä joka on heti toisen varallisuudesta kiinnostunut,on tarkoitus elää siivellä,mahdollisesti myös tuhota toisen luottotiedot,koska on omansa sotkenut niin haluaa kostaa näin ,ettei toisella myöskään olisi asiat hyvin.

49

450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jos ei toisessa kiinnosta kuin tämän luottotiedot ni tuskin ettii muuta kun hyväksikäytettävää

• Anonyymi

Totta.

• Anonyymi

Luottotiedot kannattaa selvittää heti alussa, ettei petkuttajan kanssa lähde mihinkään kimppaan, se ketjun aloittajaakin pelottaa, että paljastuu.

• Anonyymi

,ol' poleom v'lovaötaosom åeöo kpli moom mp lao Postal 2

• Anonyymi

... jos miehellä on avioero kesken eli virallisesti on vielä toisen kanssa naimisissa.
      Älä nyt tuomistse. Me oltiin kaksi jätettyä ja rupesimme yhdessä pyöräilemaan ja käymään läpi suhdettamme. Oltiin toisen psyykkaajina kun oli aika kurja olo.
      Siitä tuli pitkä hyvä suhde, joka päätyi hänen vakavaan sairauteensa ja sen myötä kuolemaan.
      Samoin varallisuudesta kiinnostunut.... Kyllä jos molemmat ovat siitä kiinnostuneita, silloin puhutaan sijoittamisesta, mikä kannattaa ja mikä ei. Elämisen kuluista yleensä, sähköstä ja kiinteisö- ja muista veroista. Yhtä mielenkiintoinen puheenaine kuin mikä muu tahansa suhteen alussa.
      Kyllä sen heti huomaa jos toinen vaan kyselee eikä omistaan kerro mitään. Ei ole sellaista eteen sattunut vaikka muutaman kanssa ollaan rahasta puhuttu.

• Yksityisasiat pidetään omana tietona. Niitä ei jaella ympäriinsä. Rajatkaa yksityisyytenne tarkkaan, ettei tule ikäviä yllätyksiä. ☝️🤨

• Anonyymi

Luottotiedot eivät ole yksityisasia, vaan luotettavuuden mittari, ne joutuu paljastamaan monessa paikassa ja kuka tahansa voi tilata raportin sinun luottotiedoista.

• Anonyymi kirjoitti:

Luottotiedot eivät ole yksityisasia, vaan luotettavuuden mittari, ne joutuu paljastamaan monessa paikassa ja kuka tahansa voi tilata raportin sinun luottotiedoista.

On täysin selvää, että virastot, pankit ja luottokunnat ottavat selvää asiakkaan luottotiedoista ja taustoista.

Luottotietoja ei tulisi vapaehtoisesti jakaa "hyvänpäivän" tutuille, eikä treffikavereille. En näe tätä tarpeelliseksi.

Kaksi eri asiaa, mielestäni nuo eivät ole verrannollisia keskenään.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

On täysin selvää, että virastot, pankit ja luottokunnat ottavat selvää asiakkaan luottotiedoista ja taustoista.

Luottotietoja ei tulisi vapaehtoisesti jakaa "hyvänpäivän" tutuille, eikä treffikavereille. En näe tätä tarpeelliseksi.

Kaksi eri asiaa, mielestäni nuo eivät ole verrannollisia keskenään.

Ei minulla ole luottotiedoissa mitään hävettävää, olen aina maksanut, jos olen jotakin vastinetta saanut, tai tehnyt sopimuksia, olen pitänyt niistä kiinni. On todella epäilyttävää, jos jollakin on asian suhteen salattavaa.
        Olen vuokranantajana tutkinut ihmisten luottotietoja, niillä joilla merkintöjä on, saattaa olla toistasataa ulosottoasiaa vireillä, myös todettu maksukyvyttömyys, mikä taas kertoo siitä, ettei ole edes minkäänlaista maksuohjelmaa velkojen maksamiseksi.
        Olisi pelottavaa ja vaarallista, jos tuollaisen tyypin kanssa alkaisi suhteeseen ja muuttaisi samaan osoitteeseen. Ovella ramppaisi jatkuvasti poliisi, ulosotto- ja haastemies.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole luottotiedoissa mitään hävettävää, olen aina maksanut, jos olen jotakin vastinetta saanut, tai tehnyt sopimuksia, olen pitänyt niistä kiinni. On todella epäilyttävää, jos jollakin on asian suhteen salattavaa.
        Olen vuokranantajana tutkinut ihmisten luottotietoja, niillä joilla merkintöjä on, saattaa olla toistasataa ulosottoasiaa vireillä, myös todettu maksukyvyttömyys, mikä taas kertoo siitä, ettei ole edes minkäänlaista maksuohjelmaa velkojen maksamiseksi.
        Olisi pelottavaa ja vaarallista, jos tuollaisen tyypin kanssa alkaisi suhteeseen ja muuttaisi samaan osoitteeseen. Ovella ramppaisi jatkuvasti poliisi, ulosotto- ja haastemies.

Tämän ketjun aloituksessa puhutaan suhteen alusta, eli kahden vieraan ihmisen kohtaamisesta.
        Ei jo vakiintuneesta parisuhteesta ja yhteen muuttamisesta. Eikä velvollisuuksiin ja liiketoimintaan liittyvistä yksityiskohdista.

Tilanteet muuttuvat, kun parisuhde saa syvempiä piirteitä.
        Uudelle tuttavuudelle ei henk.kohtaisia asioita kannata heti vuodattaa. Sen aika tulee (jos tulee) vasta myöhemmin.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Tämän ketjun aloituksessa puhutaan suhteen alusta, eli kahden vieraan ihmisen kohtaamisesta.
        Ei jo vakiintuneesta parisuhteesta ja yhteen muuttamisesta. Eikä velvollisuuksiin ja liiketoimintaan liittyvistä yksityiskohdista.

Tilanteet muuttuvat, kun parisuhde saa syvempiä piirteitä.
        Uudelle tuttavuudelle ei henk.kohtaisia asioita kannata heti vuodattaa. Sen aika tulee (jos tulee) vasta myöhemmin.

Se vasta olisi hirvittävä petos ja toiselle pettymys, jos tuollainen tieto tulisi siinä vaiheessa, kun ollaan edetty jo pitkälle.

• Anonyymi kirjoitti:

Se vasta olisi hirvittävä petos ja toiselle pettymys, jos tuollainen tieto tulisi siinä vaiheessa, kun ollaan edetty jo pitkälle.

Määrittele "pitkälle". Kuinka pitkä aika tuo on?

Asioista tietysti keskustellaan luottamuksellisesti, kun parisuhteessa edetään, mutta ei heti ensitapaamisessa ja - kättelyssä.

• Anonyymi

Ylipäänsä se, jos kyselee luottotietojasi, on minusta melko redflag. Ymmärrän jos oltaisiin harkitsemassa yhteistä lainaa, niin sitten tuo on looginen aihe. Muutoin juu ei.

• Anonyymi

Juu, samaa mietin minäkin.

Jasu

• Anonyymi

Kulta, kävitkö shoppailemassa ilman mua 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta, kävitkö shoppailemassa ilman mua 🙂

Shoppailen aina ilman sua. Mitä olisit tarvinut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Shoppailen aina ilman sua. Mitä olisit tarvinut?

Pippurisumutteen 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, samaa mietin minäkin.

Jasu

Jotenkin tuo kysymys on itsessään minusta outo, kummallinen ja todellakin minulle red flag. Jos toinen haaveilee isosta kämpästä, kesämökistä tmv. niin minusta se keskustelu käydään ja aloitetaan ihan eri kulmasta kuin luottotiedoista. Sitten JOS ollaan samoissa aatoksissa tollasista hankinnoista voi senkin kysyä, että niin olihan molemmilla ne luottotiedot kunnossa. Pelkkä luottotietojen kysely on melko WTF.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pippurisumutteen 🤣

Se sun täytyy hankkia ite. Sori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin tuo kysymys on itsessään minusta outo, kummallinen ja todellakin minulle red flag. Jos toinen haaveilee isosta kämpästä, kesämökistä tmv. niin minusta se keskustelu käydään ja aloitetaan ihan eri kulmasta kuin luottotiedoista. Sitten JOS ollaan samoissa aatoksissa tollasista hankinnoista voi senkin kysyä, että niin olihan molemmilla ne luottotiedot kunnossa. Pelkkä luottotietojen kysely on melko WTF.

tietenkin yhteistä kiinteistöä ollaan ostamassa jo ekoila treffeillä ....

eiköhän se kulutustottumus / kyky tule selväksi jo toisilla treffeillä, ai hitsi lompakko jäi mersuun kuin Turhapurolla.

• Anonyymi

Niin. Tai päinvastoin. Mies (tai nainen) ei halua etenkään yhteisasumista luottotiedottoman kanssa.

- Sheena

• Anonyymi

Mutta mistä se kertoo, jos nainen ei voi kertoa luottotietojaan?
      Ajattelepa, jos tuo kaveri haaveilee päässään jo yhteisestä isosta ja kalliista kämpästä (eli suomeksi: isosta yhteisestä lainasta)?

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Voin tälleen sivusta todeta, että vaikka luottotietoni ovat kunnossa, niin kanssani ei kannata tuollaisesta haaveilla. En nimittäin lähde mukaan ostamaan mitään isoa ja kallista kämppää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin tälleen sivusta todeta, että vaikka luottotietoni ovat kunnossa, niin kanssani ei kannata tuollaisesta haaveilla. En nimittäin lähde mukaan ostamaan mitään isoa ja kallista kämppää.

Lisään vielä, että minulta kannattaa siis ennemmin kysyä kiinnostaako tuo ostos minua kuin, että ovatko luottotietoni kunnossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin uskoa.
        Mutta joillekin se on yksi parisuhteen plussapuolista. Kaksi raha-asiansa järjellä hoitanutta keskituloista rahoittaa huomattavasti mukavammat yhteiset elinolosuhteet kuin vastaava yksineläjä itselleen. Tietysti siinä tulee mukana se toisen sietäminen - plussa vai miinus?

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin uskoa.
        Mutta joillekin se on yksi parisuhteen plussapuolista. Kaksi raha-asiansa järjellä hoitanutta keskituloista rahoittaa huomattavasti mukavammat yhteiset elinolosuhteet kuin vastaava yksineläjä itselleen. Tietysti siinä tulee mukana se toisen sietäminen - plussa vai miinus?

-keinovaginamies-

Mulla sattuu olemaan jo oma, sopivan kokoinen muutamallekin ja velaton. Siinä mielessä tuo ei siis tuottaisi mitään etua tai mukavuutta minulle. Eikä sopivassa yksilössä edes ole mitään sen kummempaa sietämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla sattuu olemaan jo oma, sopivan kokoinen muutamallekin ja velaton. Siinä mielessä tuo ei siis tuottaisi mitään etua tai mukavuutta minulle. Eikä sopivassa yksilössä edes ole mitään sen kummempaa sietämistä.

No joo, mulla on jo puoltoistakin isohkoa ja velatonta, mutta semmosta se on meillä varttuneemmilla.
        Kirjoittelenkin lähinnä yleisellä tasolla (enkö hlökohtaisella) ja lisäksi vielä nuorista, joilla elämä ja haaveet vielä edessä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo, mulla on jo puoltoistakin isohkoa ja velatonta, mutta semmosta se on meillä varttuneemmilla.
        Kirjoittelenkin lähinnä yleisellä tasolla (enkö hlökohtaisella) ja lisäksi vielä nuorista, joilla elämä ja haaveet vielä edessä.

-keinovaginamies-

Mä olen käsittääkseni vielä suht nuori ja toisaalta tilanteeni on ollut tämä jo sieltä kun olin ihan virallisinkin määritelmin nuori aikuinen. Joka tapauksessa tuollaisten hankintojen haaveilu kannattaa aloittaa ihan sillä pohdinnalla, että onko se toinen sellaisesta kiinnostunut, eikä luottotiedoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen käsittääkseni vielä suht nuori ja toisaalta tilanteeni on ollut tämä jo sieltä kun olin ihan virallisinkin määritelmin nuori aikuinen. Joka tapauksessa tuollaisten hankintojen haaveilu kannattaa aloittaa ihan sillä pohdinnalla, että onko se toinen sellaisesta kiinnostunut, eikä luottotiedoista.

Järkevää tuossa lopussa.
        Mutta jos mukava elämä kiinnostaa, eikä niitä omia luottoasioita silti voi kertoa, niin kyllä se on miehenkin silloin syytä nostaa kytkintä vaikka olisi kuinka siedettävä tapaus muutoin kyseessä :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkevää tuossa lopussa.
        Mutta jos mukava elämä kiinnostaa, eikä niitä omia luottoasioita silti voi kertoa, niin kyllä se on miehenkin silloin syytä nostaa kytkintä vaikka olisi kuinka siedettävä tapaus muutoin kyseessä :)

-keinovaginamies-

Kylläpä se siellä pankissa selviää, jollei ole. Kannattaa käydä sitä lainaa kyselemässä etukäteen yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin uskoa.

-keinovaginamies-

"Kaksi raha-asiansa järjellä hoitanutta keskituloista rahoittaa huomattavasti mukavammat yhteiset elinolosuhteet kuin vastaava yksineläjä itselleen"

Ei välttämättä ollenkaan. Jos asutaan kaksin, tarvitaan reilusti yli tuplaten tilaa ja se laskelma menee huonomman puolelle jo siinä.

Toiseksi elinolosuhteet eivät ole koko elämä, vaan on kaikenlaista muutakin. Ja keskituloisuuskin voi vaihdella pienituloisuuden puolelle elämän haasteissa.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin uskoa.

-keinovaginamies-

Juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä se siellä pankissa selviää, jollei ole. Kannattaa käydä sitä lainaa kyselemässä etukäteen yhdessä.

juu suhteen alussa on tapana tehdä noin

• Anonyymi

Suhteen alussa tuollaisten tietojen urkkiminen on toki epäilyttävää, mutta muutoin mielestäni myös talousasioista pitää voida parisuhteessa puhua.

Minä en elä enkä ole koskaan elänyt kenenkään siivellä eikä kukaan tule elämään minun siivelläni. Olen siitä aika tiukkis, että huolehdin tällaisista virallisia papereita ja allekirjoituksia myöden. Jos sellainen on miehelle liikaa, niin sitten on myös yhteinen talous.

Aletheias

• Jospa sen kysytyn taloudenpito näyttää sen tyyppiseltä, että on syytäkin kysyä.
      ;)

• Anonyymi

Jos ihminen kysyy heti alussa luottotiedoista, se voi kertoa, että on ollut aiemmin suhteessa, jossa on ollut taloudellista hyväksikäyttöä eikä halua samoihin sotkuihin enää. Luottotiedoista kysyminen voi johtua myös siitä, että vastapuolen rahankäyttö ja talouden hallinta ei näytä ulospäin olevan balanssissa. Jos kysyjä etsii puolisoa, jonka kanssa voi toteuttaa unelman perheestä tai yhteisestä kodista jossain kohtaa, on raha-asia yhtä tärkeä selvittää kuin se haluaako toinen jälkikasvua tai mistä muusta haaveilee elämässä. Jos vain hengailee tai p*neskelee, ei mistään noilla asioilla ole merkitystä. En ole itse raha-asioista puhunut koskaan tutustumisvaiheessa enkä ole koskaan tarvinnut miestä elättäjäksi, mutta ymmärrän silti niillä on isompi merkitys yhteiselle tulevaisuudelle kuin pelkkä raha.

Jos ihminen ei pysty suuttumatta vastaamaan tuollaiseen kysymykseen, se viittaa siihen jotain salattavaa on. Jos kysymys tuntuu tungettelevalta, voi senkin sanoa ääneen.

• Anonyymi

Aika outo, turha ja typeräkin kysymys. Jos ihmisellä on jokin syy tuota peitellä, niin ei hän kerro totuutta. Jos tuon haluaa varmuudella tietää, niin ei silloin auta kuin tarkistaa ne luottotiedot. Se taas on omasta mielestäni aika arveluttavaa, jos alkaa treffikumppanin luottotietoja tarkistaa. Olen samaa mieltä kuin pari muutkin ketjussa, että tällaisia mietitään sitten, jos ollaan hankkimassa yhdessä jotain isompaa. Naimisiinmenokin on hyvä peruste kyselyille.

• Anonyymi

Uskokaa tai älkää mutta minä en tiedä mitä konkreettisesti kertoo jos joku kertoo luottotietonsa.
      Kertooko siinä velkansa ja rahavaransa?
      Vai että luottotiedot ovat kunnossa?
      Vai että luottotiedot eivät ole kunnossa?
      Vai mitä?

• Anonyymi

Olet liian tyhmä ymmärtämään.

• Asian vierestä, mutta luottotiedot voivat mennä monestakin eti syysyä, että kannattaa kuulostella ennen kuin tuomitsee.

Varsinkin ysärillä kaatui paljon taattuja lainoja niskaan, joten itse en tuomitse ihmistä sen perusteella onko hänellä luottotietoja vai ei.

• Anonyymi

En minäkään tuomitse luottotiedottomia, mutta ysärin talousahdingosta on jäänyt traumoja.

- Sheena

• Anonyymi

Mulle on opetettu ihan pienestä pitäen, ettei ikinä mennä takaamaan kenenkään lainoja. Ikinä. Koskaan. Milloinkaan. Niin ei tehty kasarilla eikä ysärillä eikä meidän piireissä koskaan aikaisemminkaan. Hyvin yksinkertaista.

Samaten, jos lainaat jollekin rahaa, se täytyy laskea heti tappioksi - oletko siis valmis antamaan sen summan saamatta sitä takaisin. Jos olet, niin siitä sitten. Anna.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle on opetettu ihan pienestä pitäen, ettei ikinä mennä takaamaan kenenkään lainoja. Ikinä. Koskaan. Milloinkaan. Niin ei tehty kasarilla eikä ysärillä eikä meidän piireissä koskaan aikaisemminkaan. Hyvin yksinkertaista.

Samaten, jos lainaat jollekin rahaa, se täytyy laskea heti tappioksi - oletko siis valmis antamaan sen summan saamatta sitä takaisin. Jos olet, niin siitä sitten. Anna.

xLiner

Sulla on ollut fiksut vanhemmat.

• Anonyymi

Ohjaus asiakastiedonpiiriin esim suomenasiakastietoon. Siellä kaikki ravaa.

• Jos luottotiedoista ja veloista ei voi puhua toisen kanssa, ei kannata nyt ainakaan hänen kanssaan harkita parisuhdetta.

• Anonyymi

tuollainen nii jos olet ralonmiehenä jossaqin kaupungin keskustaa voi tapahtua kaikenlaista.

• Anonyymi

Olipa muuten hankala.

Liika uteleminen ei ole asiallista, mutta luottotietojen menettäminen voi kertoa jotain oleellista myös parisuhdekelpoisuudesta.

Kenenkään kanssa en ole koskaan hankkimassa mitään yhteistä, joten siltä kannalta ei haittaa, mutta yleistäen elämäntavat ja unelmien mittasuhteet taitavat olla liian erilaiset jos on hankkiutunut rahaongelmiin.

Nykyään saa olla kyllä varuillaan uusien ihmisten kanssa. Aikakausi on itsekkäiden ja itsekeskeisten, jotka kuvittelevat vain olevansa oikeutettuja kaikkeen kivaan ja ansaitsevansa kaiken mikä ei heille kuulu.

xLiner

• Anonyymi

Tässäkin asiassa tarpeeksi samankaltaiset varmasti sopivat hyvin toisilleen.

xLiner

• Anonyymi

jos on red flaf niin mikä on blaxk flag? Merirosvojern lippu on.l Bklacj fkaf,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      128
      5744
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2559
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2477
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      7
      2066
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1323
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      58
      1055
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1042
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      912
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      825
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      815
    Aihe