Paluu menneisyyteen

Anonyymi-ap

Vastaan kohta itselleni ennen tätä viestiä, miten se on mahdollista.

28

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hupsista, tupsahdettiin tänne menneisyyteen tuosta vaan. Kyllä menneisyyttään voi siis muuttaa.

• Anonyymi

Tuli mieleen aloituksesta Frendien Chandler, joka pisti tiukassa paikassa silmät kiinni ja räpäytti .tiukasti silmiä. Lapsen maailmassa tilanteen pystyi pysäyttämään ja ottamaan uusiksi, kun räpäytti silmiä ja uskoi, ettei tapahtunutta ollut tapahtunut.

Paluu lapsuuteen, jossa kaikki oli mahdollista.

• Anonyymi

Joskus käy niin että kaikkeus kaksi menneisyydestä yhteen johdattaa. Joskus vuosien jälkeen näkee kaiken uusin silmin ja tunteet roihahtaa ilman aiempaa tunnetta. Aivan kuin aika olisi muovannut palat yhteensopiviksi.
      Asiat eivät tällöin ole paluuta menneisyyteen vaan uudelleen muotoutunutta tulevaa.

• Anonyymi

Jos emmä oo vuosiin raatanneet on varmaan vanhentunu jutut. T

• Anonyymi

Katso paluu tulevaisuuteen oliko siinä mikael j fox voi olla että on oma keksitty nimikin mut se tuli mieleen

• Anonyymi

Joku kettu siis kumminkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kettu siis kumminkin?

Del alte oli saksalainen poliisisarja mutta tämä mikael j fox ei ollu missään muussa kuin paluu tulevaisuuteen elokuvassa taisi niitä olla 2 elokuvaa mut ei sovi muuhun oli olematon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Del alte oli saksalainen poliisisarja mutta tämä mikael j fox ei ollu missään muussa kuin paluu tulevaisuuteen elokuvassa taisi niitä olla 2 elokuvaa mut ei sovi muuhun oli olematon

Ai jaa mulla ei oo toistaiseksi tai lähtökohtaisesti moitteen sanaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa mulla ei oo toistaiseksi tai lähtökohtaisesti moitteen sanaa

Del alte oli hyvä minäkin pidin siitä sarjasta

• Anonyymi

Aikamatkustus!! Paluu menneisyyteeni, muistikuva. Mielessään voi aina palata enneeseen, jopa eri vuosituhanteen tai sataan. 🙂

https://ibb.co/KpY8njQ6

Miltäs ajalta tämä olis? Hae suurennuslasi, sillä muistikuva on näin pieni. 😅

Jasu

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tältä ajalta varmaan :)
        https://ibb.co/Xfqjkn65

-sivusta

Siinä on selvästikin saman aikakauden heppuja! 😅👍

Miksiköhän tekoäly aina pullistaa posket, kun miehistää kasvojani? Eihän kai miehelläkään ole pakko olla pulleat posket ja läskisoosilla kasvatettu pää?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on selvästikin saman aikakauden heppuja! 😅👍

Miksiköhän tekoäly aina pullistaa posket, kun miehistää kasvojani? Eihän kai miehelläkään ole pakko olla pulleat posket ja läskisoosilla kasvatettu pää?

Jasu

Mulle kävi tuossa vähän toisinpäin. nuorennuin parikymmentä vuotta enkä näytä niin pullasorsalta 😛 kuin normaalisti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle kävi tuossa vähän toisinpäin. nuorennuin parikymmentä vuotta enkä näytä niin pullasorsalta 😛 kuin normaalisti

Mä lisäsin vähän partaa ja kylläpä tulikin ihan viiskymppisen äijän näköinen. 😅

https://ibb.co/v4f1xBBq

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä lisäsin vähän partaa ja kylläpä tulikin ihan viiskymppisen äijän näköinen. 😅

https://ibb.co/v4f1xBBq

Jasu

Kyllä mä sanoisin että nelikymppisen, liian kiltin ja siloisen näköinen viisikymppisen turjakkeen näköiseksi 😛. Pitää näyttää siltä että syö pikkulapsia aamiaiseksi ja jos yrität koskea niin on luunmurtumia tiedossa 😂.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä sanoisin että nelikymppisen, liian kiltin ja siloisen näköinen viisikymppisen turjakkeen näköiseksi 😛. Pitää näyttää siltä että syö pikkulapsia aamiaiseksi ja jos yrität koskea niin on luunmurtumia tiedossa 😂.

No kun nössönä oon nössön näköinenkin. 😇
        Tietysti jos päätä kolhisi ovenpieliin voisi muuttua vähän karummaksi. 😅

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kun nössönä oon nössön näköinenkin. 😇
        Tietysti jos päätä kolhisi ovenpieliin voisi muuttua vähän karummaksi. 😅

Jasu

Tässä hiljakkoin tyttären kaveroita ajoi pihaan eivätkä uskaltaneet tulla sisään, kuulemma meikäläinen pelotti 😂, ei auttanut vaikka heidän ystävänsä kertoi että ihan chill tyyppi se on 😄

Saatan olla vähän suden vaatteissa mutta olen kyllä lammas sisimmältäni 😛

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä hiljakkoin tyttären kaveroita ajoi pihaan eivätkä uskaltaneet tulla sisään, kuulemma meikäläinen pelotti 😂, ei auttanut vaikka heidän ystävänsä kertoi että ihan chill tyyppi se on 😄

Saatan olla vähän suden vaatteissa mutta olen kyllä lammas sisimmältäni 😛

Onkohan niiltä kavereilta jääny kaunotar ja hirviö näkemättä? Hirviöhän on kiltti, vaikka päälle päin pelottava.

Jasu

• Anonyymi

Voiko olla Rauta-ajasta?
      Vilma

• Anonyymi

Voisi ehkä ollakin. Haarniska, rintapanssarit yms. ainakin viittaisi aikakauteen milloin niitä käytettiin. Se ajanjakso on tosin aika pitkäkin.

Jasu

• Anonyymi

Kuuntelee vain jonkun vanhan biisin, ja olet siellä - kaukana menneisyydessä, vuosikymmentenkin päässä.

- Sheena

• Anonyymi

Kyllä pärjäätte ilman kypärää

• Anonyymi

Niinno miehenä mulle tuskin mikään kypärä päähän mahtuiskaan. Ehkä suurtalouden keittokattila. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinno miehenä mulle tuskin mikään kypärä päähän mahtuiskaan. Ehkä suurtalouden keittokattila. 😅

Jasu

Voisin tietysti sitten silmät kirkkaana väittää, että mitä isompi pää, sitä älykkäämpi. 😝

Jasu

• Anonyymi

Helposti otat saman takas jonka kanssa olit aiemmin parisuhteessa ja jätätte samalla tavalla hoitamatta suhteenne ni se on pian sama helvetti kun oli aiemminkin

• UUSI

Millainen jousitus DeLoreanissa on? Toinen tärkeä on ajovalot, kun pitää sydänyöllä ajella.

• Anonyymi
      UUSI

Ennen kuin oikeasti toimiva aikakone on keksitty, ei auta kuin tyytyä muuttamaan tulevaisuutta. Jossittelu ja sitkuttelu ei auta asiaa, vaan ainoa millä voi olla merkitystä, on oman virheensä korjaaminen. Se voi tarkoittaa aitoa anteeksipyyntöä tai sen yhteydenottoa ja sen ilmaisemista, että olisi halunnut osata toimia toisin. Vastaavassa tilanteessa myöhemmin kannattaa toimia paremmin…

Virheet ja virhearviot kuuluu elämään, ainakin pienet. Armollisuus itseä ja muita kohtaan on asia, jolla elämä on yleensä parempaa.

• Anonyymi
      UUSI

kohta elokuva smile TV5, jos on tämä missä on kammottava hymynaama kummittelee

kps pm pm lao tip Smile.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      119
      3413
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      34
      2816
    3. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      88
      2645
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      103
      1690
    5. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      74
      1518
    6. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      19
      1224
    7. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1152
    8. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      376
      1114
    9. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      12
      967
    10. Haluaisitko sinä

Että välimme selkeäisivät vai tämäkö riittää sinulle?
      Ikävä
      60
      908
    Aihe