Vastaan kohta itselleni ennen tätä viestiä, miten se on mahdollista.
Paluu menneisyyteen
28
285
Vastaukset
- Anonyymi
Hupsista, tupsahdettiin tänne menneisyyteen tuosta vaan. Kyllä menneisyyttään voi siis muuttaa.
- Anonyymi
Tuli mieleen aloituksesta Frendien Chandler, joka pisti tiukassa paikassa silmät kiinni ja räpäytti .tiukasti silmiä. Lapsen maailmassa tilanteen pystyi pysäyttämään ja ottamaan uusiksi, kun räpäytti silmiä ja uskoi, ettei tapahtunutta ollut tapahtunut.
Paluu lapsuuteen, jossa kaikki oli mahdollista. - Anonyymi
Joskus käy niin että kaikkeus kaksi menneisyydestä yhteen johdattaa. Joskus vuosien jälkeen näkee kaiken uusin silmin ja tunteet roihahtaa ilman aiempaa tunnetta. Aivan kuin aika olisi muovannut palat yhteensopiviksi.
Asiat eivät tällöin ole paluuta menneisyyteen vaan uudelleen muotoutunutta tulevaa. - Anonyymi
Jos emmä oo vuosiin raatanneet on varmaan vanhentunu jutut. T
- Anonyymi
Katso paluu tulevaisuuteen oliko siinä mikael j fox voi olla että on oma keksitty nimikin mut se tuli mieleen
- Anonyymi
Joku kettu siis kumminkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kettu siis kumminkin?
Del alte oli saksalainen poliisisarja mutta tämä mikael j fox ei ollu missään muussa kuin paluu tulevaisuuteen elokuvassa taisi niitä olla 2 elokuvaa mut ei sovi muuhun oli olematon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Del alte oli saksalainen poliisisarja mutta tämä mikael j fox ei ollu missään muussa kuin paluu tulevaisuuteen elokuvassa taisi niitä olla 2 elokuvaa mut ei sovi muuhun oli olematon
Ai jaa mulla ei oo toistaiseksi tai lähtökohtaisesti moitteen sanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa mulla ei oo toistaiseksi tai lähtökohtaisesti moitteen sanaa
Del alte oli hyvä minäkin pidin siitä sarjasta
- Anonyymi
Aikamatkustus!! Paluu menneisyyteeni, muistikuva. Mielessään voi aina palata enneeseen, jopa eri vuosituhanteen tai sataan. 🙂
https://ibb.co/KpY8njQ6
Miltäs ajalta tämä olis? Hae suurennuslasi, sillä muistikuva on näin pieni. 😅
Jasu- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tältä ajalta varmaan :)
https://ibb.co/Xfqjkn65
-sivustaSiinä on selvästikin saman aikakauden heppuja! 😅👍
Miksiköhän tekoäly aina pullistaa posket, kun miehistää kasvojani? Eihän kai miehelläkään ole pakko olla pulleat posket ja läskisoosilla kasvatettu pää?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on selvästikin saman aikakauden heppuja! 😅👍
Miksiköhän tekoäly aina pullistaa posket, kun miehistää kasvojani? Eihän kai miehelläkään ole pakko olla pulleat posket ja läskisoosilla kasvatettu pää?
JasuMulle kävi tuossa vähän toisinpäin. nuorennuin parikymmentä vuotta enkä näytä niin pullasorsalta 😛 kuin normaalisti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulle kävi tuossa vähän toisinpäin. nuorennuin parikymmentä vuotta enkä näytä niin pullasorsalta 😛 kuin normaalisti
Mä lisäsin vähän partaa ja kylläpä tulikin ihan viiskymppisen äijän näköinen. 😅
https://ibb.co/v4f1xBBq
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä lisäsin vähän partaa ja kylläpä tulikin ihan viiskymppisen äijän näköinen. 😅
https://ibb.co/v4f1xBBq
JasuKyllä mä sanoisin että nelikymppisen, liian kiltin ja siloisen näköinen viisikymppisen turjakkeen näköiseksi 😛. Pitää näyttää siltä että syö pikkulapsia aamiaiseksi ja jos yrität koskea niin on luunmurtumia tiedossa 😂.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä sanoisin että nelikymppisen, liian kiltin ja siloisen näköinen viisikymppisen turjakkeen näköiseksi 😛. Pitää näyttää siltä että syö pikkulapsia aamiaiseksi ja jos yrität koskea niin on luunmurtumia tiedossa 😂.
No kun nössönä oon nössön näköinenkin. 😇
Tietysti jos päätä kolhisi ovenpieliin voisi muuttua vähän karummaksi. 😅
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kun nössönä oon nössön näköinenkin. 😇
Tietysti jos päätä kolhisi ovenpieliin voisi muuttua vähän karummaksi. 😅
JasuTässä hiljakkoin tyttären kaveroita ajoi pihaan eivätkä uskaltaneet tulla sisään, kuulemma meikäläinen pelotti 😂, ei auttanut vaikka heidän ystävänsä kertoi että ihan chill tyyppi se on 😄
Saatan olla vähän suden vaatteissa mutta olen kyllä lammas sisimmältäni 😛 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä hiljakkoin tyttären kaveroita ajoi pihaan eivätkä uskaltaneet tulla sisään, kuulemma meikäläinen pelotti 😂, ei auttanut vaikka heidän ystävänsä kertoi että ihan chill tyyppi se on 😄
Saatan olla vähän suden vaatteissa mutta olen kyllä lammas sisimmältäni 😛Onkohan niiltä kavereilta jääny kaunotar ja hirviö näkemättä? Hirviöhän on kiltti, vaikka päälle päin pelottava.
Jasu
- Anonyymi
Voiko olla Rauta-ajasta?
Vilma- Anonyymi
Voisi ehkä ollakin. Haarniska, rintapanssarit yms. ainakin viittaisi aikakauteen milloin niitä käytettiin. Se ajanjakso on tosin aika pitkäkin.
Jasu
- Anonyymi
Kuuntelee vain jonkun vanhan biisin, ja olet siellä - kaukana menneisyydessä, vuosikymmentenkin päässä.
- Sheena - Anonyymi
Kyllä pärjäätte ilman kypärää
- Anonyymi
Niinno miehenä mulle tuskin mikään kypärä päähän mahtuiskaan. Ehkä suurtalouden keittokattila. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinno miehenä mulle tuskin mikään kypärä päähän mahtuiskaan. Ehkä suurtalouden keittokattila. 😅
JasuVoisin tietysti sitten silmät kirkkaana väittää, että mitä isompi pää, sitä älykkäämpi. 😝
Jasu
- Anonyymi
Helposti otat saman takas jonka kanssa olit aiemmin parisuhteessa ja jätätte samalla tavalla hoitamatta suhteenne ni se on pian sama helvetti kun oli aiemminkin
Millainen jousitus DeLoreanissa on? Toinen tärkeä on ajovalot, kun pitää sydänyöllä ajella.
- AnonyymiUUSI
Ennen kuin oikeasti toimiva aikakone on keksitty, ei auta kuin tyytyä muuttamaan tulevaisuutta. Jossittelu ja sitkuttelu ei auta asiaa, vaan ainoa millä voi olla merkitystä, on oman virheensä korjaaminen. Se voi tarkoittaa aitoa anteeksipyyntöä tai sen yhteydenottoa ja sen ilmaisemista, että olisi halunnut osata toimia toisin. Vastaavassa tilanteessa myöhemmin kannattaa toimia paremmin…
Virheet ja virhearviot kuuluu elämään, ainakin pienet. Armollisuus itseä ja muita kohtaan on asia, jolla elämä on yleensä parempaa. - AnonyymiUUSI
kohta elokuva smile TV5, jos on tämä missä on kammottava hymynaama kummittelee
kps pm pm lao tip Smile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1193413Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo342816HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat882645Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?1031690Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k741518Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.191224Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962071152Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N3761114Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s12967- 60908