Hölmöin vastauksenne!

Anonyymi-ap

Oletteko vastanneet ja jääneet yksin vastauksenne kanssa?
Tarkoitan tällä sitä, että olette viestiketjussa vastaanneet johonkin. Sitten viesti johon vastasitte on poistunut.

Siinähän sitten möllötätte yksinään ja näyttää hölmöltä. Joku tulee vielä kettuilemaan, ettei viestissäsi ole mitään järkeä.

>simiti<

28

266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei noin päin.

Mutta monesti olen lukenut jotain tosi fiksua kommenttia ja ajatellut, että onpa hyvin oivallettu!

Sitten olen huomannut, että teksti on minun kirjoittamani... 😁

🦄

• Anonyymi

Ainahan ne omat vastaukset tuntuu fiksuimmilta. Ainakin juuri sillä hetkellä.

>simiti<

• Anonyymi

Olen myös ollut huomaavinani että pidät ajatuksiasi suuressa arvossa sekö absoluuttisena totuutena. Se on sinun subjektiivinen kokemuksesi se. T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen myös ollut huomaavinani että pidät ajatuksiasi suuressa arvossa sekö absoluuttisena totuutena. Se on sinun subjektiivinen kokemuksesi se. T naiselta

Simiti pitää minua herttaisena.

Mitäs siihen sanot? 😁

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Simiti pitää minua herttaisena.

Mitäs siihen sanot? 😁

🦄

En menetä yöuniani ainakaan..

• Anonyymi

Minä taas mietin monesti kuka on noin suolanen lakoninen ja nihilistinen, mut monesti se on ollukki sit meikä, kääk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En menetä yöuniani ainakaan..

Arvoisa Tee,

Kateellinen sinun kyllä kannattaisi ainakin olla:

- Mikkojuhan sanoi minua kerran joutseneksi. 🦢
        - Mieheni sanoi minua viimeksi eilen herttaiseksi. 🥰
        - Sain hetki sitten tällä palstalla neljä tykkäystä erääseen kommenttiini. 👍
        - Ammatillista osaamistani kehuttiin viimeksi viime viikolla. 🥸

Sinä joudut repimään riemua siitä, että yrität olla negatiivinen tällaiselle positiiviselle ihmiselle. Eihän se onnistu! Keität itseäsi vain syvemmälle omaan myrkkyliemeesi.

Ottaisit mallia minusta sen sijaan, että vinoilet minulle. 😁 Mutta hyvä jos olet edes kateellinen. 💃

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Arvoisa Tee,

Kateellinen sinun kyllä kannattaisi ainakin olla:

- Mikkojuhan sanoi minua kerran joutseneksi. 🦢
        - Mieheni sanoi minua viimeksi eilen herttaiseksi. 🥰
        - Sain hetki sitten tällä palstalla neljä tykkäystä erääseen kommenttiini. 👍
        - Ammatillista osaamistani kehuttiin viimeksi viime viikolla. 🥸

Sinä joudut repimään riemua siitä, että yrität olla negatiivinen tällaiselle positiiviselle ihmiselle. Eihän se onnistu! Keität itseäsi vain syvemmälle omaan myrkkyliemeesi.

Ottaisit mallia minusta sen sijaan, että vinoilet minulle. 😁 Mutta hyvä jos olet edes kateellinen. 💃

🦄

Todellakin myrkynkeittäjä on tämä T. Itse saa porsastella minkä ehtii ja kun vastaat niihin kommentteihin, niin vastaukset poistetaan. Ihan kuin olis joku jumalasta seuraava muija kysymyksessä. Tämäkin kommentti todennäköisesti poistuu. Luulijaa ei saa arvostella.

• Anonyymi

Kirjoittanut joskus virheellisesti, kuten hiljan.
      Noloa.
      Mutta nukuin hyvin ja elämä jatkuu.
      Mehän olemme virheellisiä, jottemme muutu houkiksi.
      Vilma

• Anonyymi

En kyllä, noloja on ehkä ne missä olen lukenut ja tulkinnut liian hätäisesti keskittymättä asiaan ihan asian viereen. Sitten huomannut ja miettinyt, että mitähän helvettiä mä tuossa oikein ajattelin tai touhusin samalla, kun tolleen olen vastannut.

Jasu

• Anonyymi

Eli mua nolottaa, kun ylipäänsä mikään nolottaa se etten keskity "kuuntelemaan", vaan mölötän omiani hätäillen ja hosuen.

Kirjoitusvirheitä teen jatkuvasti, ei ne mua nolota. Puhua osaan kuitenkin sujuvasti. 🙂

Eikä sekään nolota, että edustan yksinäni jotain näkökantaa tai mielipidettä. En mä itteäni häpeä.

Ja mielipiteeni ovat itteäni.

Jasu

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli mua nolottaa, kun ylipäänsä mikään nolottaa se etten keskity "kuuntelemaan", vaan mölötän omiani hätäillen ja hosuen.

Kirjoitusvirheitä teen jatkuvasti, ei ne mua nolota. Puhua osaan kuitenkin sujuvasti. 🙂

Eikä sekään nolota, että edustan yksinäni jotain näkökantaa tai mielipidettä. En mä itteäni häpeä.

Jasu

Jasu

Ja äikkähän mulla oli 8 ja 9, eikä ne numerot tulleet oikeinkirjoituksesta ja kieliopista, vaan ainekirjoituksista. Mä oon aina jääny jälkeen kielioppi jutuissa. Ei ne mua koskaan kiinnostanu, liian muodollista mun mielestä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Jasu

Virheellisyydellä tarkoitin virheellisen tiedon kirjoittamista.
        Muutoinkaan en ole kieltänyt muita korjaamasta.
        Melkein kaikki on mielipidettä ja mutua.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja äikkähän mulla oli 8 ja 9, eikä ne numerot tulleet oikeinkirjoituksesta ja kieliopista, vaan ainekirjoituksista. Mä oon aina jääny jälkeen kielioppi jutuissa. Ei ne mua koskaan kiinnostanu, liian muodollista mun mielestä.

Jasu

Toinen on matematiikka. Se kiinnosti mua kyllä jossain kohtaa kovastikin, mutta kun migreenikierteen takia loin olemaan paljon pois koulusta. Jäin jälkeen opetuksessa pahasti ja tukiopetuksessa opettaja vain vittuili ja haukkui, niin mulle tuli pelko ja sen myötä inho koko matematiikkaa kohtaan. Vieläkin tulee blackout hetki kun joku tivaa jotain matikan vastausta. Trauma nostaa sen lukon päälle, etten tajuu mitään enkä kykene edes miettimään. Lukitun.

Oppisin varmasti kyllä matikkaa, jos joku opettaisi vittuilematta.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen on matematiikka. Se kiinnosti mua kyllä jossain kohtaa kovastikin, mutta kun migreenikierteen takia loin olemaan paljon pois koulusta. Jäin jälkeen opetuksessa pahasti ja tukiopetuksessa opettaja vain vittuili ja haukkui, niin mulle tuli pelko ja sen myötä inho koko matematiikkaa kohtaan. Vieläkin tulee blackout hetki kun joku tivaa jotain matikan vastausta. Trauma nostaa sen lukon päälle, etten tajuu mitään enkä kykene edes miettimään. Lukitun.

Jasu

En ole siis tyhmä niinkään, vain jääny täysin vaille opetusta ja tukea oppimisessa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virheellisyydellä tarkoitin virheellisen tiedon kirjoittamista.
        Muutoinkaan en ole kieltänyt muita korjaamasta.
        Melkein kaikki on mielipidettä ja mutua.
        Vilma

Juu, tuli vaan mieleeni tuo omakohtainen puoli kirjoitusvirheistä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, tuli vaan mieleeni tuo omakohtainen puoli kirjoitusvirheistä.

Jasu

Huomaan muutes vieläkin, että jos joku alkaa mulle paasaa vittuillen ja painostaen jotain, suljen korvani täysin ja tulee ei kiinnosta edes kuunnella olotila. Menee ihan ohi kaikki möly. Kun sitten tyyli on rakentavampi oikein pysähdyn kuuntelemaan. Jääny koulusta varmaan päälle. 🙃

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mulla poistui vastenmielisyys matikkaa kohtaan siinä vaiheessa kun syvennyin exceliin, yhtäkkiä se hyödytön numeroiden pyörittely muuttuikin järkeväksi kun sillä sai aikaan näkyviä tuloksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaan muutes vieläkin, että jos joku alkaa mulle paasaa vittuillen ja painostaen jotain, suljen korvani täysin ja tulee ei kiinnosta edes kuunnella olotila. Menee ihan ohi kaikki möly. Kun sitten tyyli on rakentavampi oikein pysähdyn kuuntelemaan. Jääny koulusta varmaan päälle. 🙃

Jasu

Avioliitto saattaa sisältää aika paljon tuontyyppistä materiaalia mikä opettaa sulkemaan korvansa, siinä voi oppia liiankin hyväksi 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avioliitto saattaa sisältää aika paljon tuontyyppistä materiaalia mikä opettaa sulkemaan korvansa, siinä voi oppia liiankin hyväksi 😄

Ylipäänsä parisuhde on hyvä opettamaan miten korvat suljetaan ja katse käännetään. 😅

Jasu

• Anonyymi

"Oletteko vastanneet ja jääneet yksin vastauksenne kanssa?"
      Ainahan mulle noin käy 😁, nytkin luultavasti

• Anonyymi

Höpölöpööö. Vastasin ihan vaan kiusallani. 😝

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpölöpööö. Vastasin ihan vaan kiusallani. 😝

Jasu

Jaahas, selkeää vastakarvaan silittämistä 😛

• Anonyymi

Empä ole tarkastelllu vinkkinä voin sanoa että kateudesta tai mustasukkasuudesta niin on ihan turha poistattaa kun en tätä harrasta kun aikani kuluksi mä käyn keskusteluni muutoin

• Kerran palstaa lukiessa, olin epähuomiossa vastannut väärään kerjuun. Täysin väärä aihe ja menin höpisemään hölmöjä. Itse en heti tätä huomannut, vaan joku tuli minulle siitä vinkkaamaan toisessa ketjussa.
      Nolona kävin siellä ensimmäisessä ketjussa selittämässä erehdystäni. Oikeastaan se vain pahensi tilannetta. Ei ihme, että jäin yksin roikkumaan niiden viestieni kanssa. Tekevälle sattuu. 😳🫢

• Anonyymi

Itse kerran vastasin väärään ketjuun. Ongelma poistui, kun pyysin ylläpitoa siirtämään sen oikeaan ketjuun.

Kätsyä tämä nykyaika.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Itse kerran vastasin väärään ketjuun. Ongelma poistui, kun pyysin ylläpitoa siirtämään sen oikeaan ketjuun.

Kätsyä tämä nykyaika.

>simiti<

Hyvä neuvo. Itse en silloin ollut noin aktiivinen. Tulevaisuuden möhlimisiä ajatellen tulen toimimaan juuri noin, tai poistan viestin kokonaan. 😊

• Anonyymi

On sattunut että olen tehnyt aloituksen johon kukaan ei ole kirjoittanut kommenttia. Sinne on painut unholaan.
      - Ei vain ole ketään kiinnostanut se aihe.
      On myös niin että ole viimeinen kommentoija, kukaan ei ole sen jälkeen kirjoittanut mitään.
      - Ilmeisesti kaikki he jotka juuri siihen aloitukseen halusivat ottaa kantaa, ovat jo kirjoittaneet.

Ei kummallakaan mitään vaikutusta minuun, niin vain on. Jatkan samaan malliin eli kirjoitan harvoin aloituksen ja silloin tällöin kommentoin toisten aloituksia. Joku yksittäinen aloitus on jäänyt elämään pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      129
      14300
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      29
      5934
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5495
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      301
      4349
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4097
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      100
      3654
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      6
      3582
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3548
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      63
      2635
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1428
    Aihe