Silloin, kun aloitus on poistettu ei onnistu ainakaan puhelimella. Onko mitään keinoja?
Vellikellon tyhjennys?
17
220
Vastaukset
Itse kaipaisin myös tähän vastausta. Tuolla vellikellossa roikkuu vanha vastausviesti, enkä saa sitä poistettua. Ketju on jo häipynyt bittiavaruuteen, mutta viesti vaan roikkuu ja ärsyttää suunnattomasti.
Onko mitään keinoa poistaa viesti?
Ennen pystyi poistamaan vellikellon viestit "Merkitse kaikki luetuiksi"-toiminnolla. Nykyään se ei enää toimi.
Apuja kaivataan!
Yst.terv. : typy tumpelo 😵💫
(tää olis ehkä seuraava nikki)Hyvä nikki olisi. Olen itsekin miettinyt uutta nikkiä, koska nykyinen herättää liikaa väärinkäsityksiä.
Mu5tasydän kirjoitti:
Hyvä nikki olisi. Olen itsekin miettinyt uutta nikkiä, koska nykyinen herättää liikaa väärinkäsityksiä.
Sinulla on hyvä nikki. Erottuu massasta, ei kannattaisi vaihtaa. 😊
Itse en ole juuri nyt vaihtamassa. Vastahan tämä nikki on ollut minulla n. 17 v. Melkein uuniituore!
Ehkä joskus tulevaisuudessa?
Tulin tänne palstalle (n. 5 v. sitten) tuolta toiselta pastalta, jossa kirjoittelin säännöllisesti useamman vuoden. Se toinen palsta kuihtui pois. 😒- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Sinulla on hyvä nikki. Erottuu massasta, ei kannattaisi vaihtaa. 😊
Itse en ole juuri nyt vaihtamassa. Vastahan tämä nikki on ollut minulla n. 17 v. Melkein uuniituore!
Ehkä joskus tulevaisuudessa?
Tulin tänne palstalle (n. 5 v. sitten) tuolta toiselta pastalta, jossa kirjoittelin säännöllisesti useamman vuoden. Se toinen palsta kuihtui pois. 😒Mikä palsta on kuihtunut pois ja miksi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä palsta on kuihtunut pois ja miksi
Miehen Logiikka - palsta oli aikoinaan hyvin vilkas ja energinen palsta. Siellä oli loistavia kirjoittajia. Aina löytyi keskustelukavereita ja lennokkaita aiheita.
Valitettavasti trollit tuhosivat palstan. Siellä ei enää tapahdu muuta, kuin vanhojen ketjujen nostoja. Surullista.- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Miehen Logiikka - palsta oli aikoinaan hyvin vilkas ja energinen palsta. Siellä oli loistavia kirjoittajia. Aina löytyi keskustelukavereita ja lennokkaita aiheita.
Valitettavasti trollit tuhosivat palstan. Siellä ei enää tapahdu muuta, kuin vanhojen ketjujen nostoja. Surullista.No teet sinne aktiivisesti mielenkiintoisia aloituksia niin kaikki tulee sinne keskustelemaan eli herätät sen taas eloon ja kukoistukseen
Anonyymi kirjoitti:
No teet sinne aktiivisesti mielenkiintoisia aloituksia niin kaikki tulee sinne keskustelemaan eli herätät sen taas eloon ja kukoistukseen
Ei maksa vaivaa yksinään riehua siellä. Ei ne tule. Ei enää.
Ne ajat ovat menneet. Jäi toki kivat muistot hauskoista keskusteluista.
The End.tosi.typy kirjoitti:
Ei maksa vaivaa yksinään riehua siellä. Ei ne tule. Ei enää.
Ne ajat ovat menneet. Jäi toki kivat muistot hauskoista keskusteluista.
The End.Miehen Logiikka - palstalla taisi olla vähemmän sinkkujuttuja?
Täällä välillä sinkkuillaan niin paljon, että on vaikea osallistua keskusteluun.
Olen ollut elämässäni sinkkuna vain hetken, enkä edes ole aviosta eronut ja siitä jotain oppinut.
Tulin tälle palstalle, koska muualla oli liikaa meteliä tai sitten liian hiljaista.Gattino kirjoitti:
Miehen Logiikka - palstalla taisi olla vähemmän sinkkujuttuja?
Täällä välillä sinkkuillaan niin paljon, että on vaikea osallistua keskusteluun.
Olen ollut elämässäni sinkkuna vain hetken, enkä edes ole aviosta eronut ja siitä jotain oppinut.
Tulin tälle palstalle, koska muualla oli liikaa meteliä tai sitten liian hiljaista.ML-palstalla keskustelut ronsyilivät laidasta laitaan. Vakavampaa aihetta ja huumoria tasapuolisesti. Missään vaiheessa en oppinut miehen logiikasta yhtään mitään, mutta paljon muuta kylläkin.
Onnea sinulle tuleviin koitoksiin. On varmasti haastavaa käydä läpi elämänmuutoksia. Päivä kerrallaan. Kaikkea hyvää ja tsemppiä jatkossa! 😊👍tosi.typy kirjoitti:
ML-palstalla keskustelut ronsyilivät laidasta laitaan. Vakavampaa aihetta ja huumoria tasapuolisesti. Missään vaiheessa en oppinut miehen logiikasta yhtään mitään, mutta paljon muuta kylläkin.
Onnea sinulle tuleviin koitoksiin. On varmasti haastavaa käydä läpi elämänmuutoksia. Päivä kerrallaan. Kaikkea hyvää ja tsemppiä jatkossa! 😊👍"Onnea sinulle tuleviin koitoksiin. On varmasti haastavaa käydä läpi elämänmuutoksia. Päivä kerrallaan. Kaikkea hyvää ja tsemppiä jatkossa! 😊👍"
😂😂😂 kiitos, näppärästä palautteesta.
Pitää naputtaa puhelimen näyttöä vellikellon kohdasta rytmikkäästi samalla kun lausuu " älä tule paha kello - tule hyvä kello! "
Minulla tuo auttoi tuohon harmiin.Sinulla on taikapuhelin, jossa on maagisia toimintoja. Täällä tuo vellikellossa roikkuva viesti vaan irvistelee, eikä lähde pois. 😊
tosi.typy kirjoitti:
Sinulla on taikapuhelin, jossa on maagisia toimintoja. Täällä tuo vellikellossa roikkuva viesti vaan irvistelee, eikä lähde pois. 😊
Ehkä sulla on väärä rytmi. Kahdeksaan osaan, loppu pitää olla "tule hyvä kel - lo " Ja kuuluvasti!
- Anonyymi
No joko ottaa pari pulloo konjakkia tai pari annosta peukkuu niin vellikello on sekaisin ja aamulla vellikello tyhjä ja tyhjä olo ja ikävä arki mut mieli on nollattu samoin koko vartalo
- AnonyymiUUSI
Ei taida olla. Rekisteröityminenkään ei kuulemma toiminut jossain vaiheessa ollenkaan. Joku isompikin häikkä puulaakissa.
Jasu Ei onnistu. Mulla jäi siihen yksin asuvien kuolleisuuteen liittyen yks viesti sinne roikkuun. En ymmärrä sitäkään, mikä siinä alotuksessa oli niin paha että piti poistaa? Kuitenkin tutkimukseen perustuva juttu, ettei mikään valeuutinen.
Minulla on jo 12 kummitusviestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1193413Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo342816HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat882645Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?1031690Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k741518Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.191224Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962071152Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N3761114Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s12967- 60908