Kannattiko? Ja mitä naiset sanotte tähän. Jos sanotte
Oletteko miehet koskaan käyneet maksullisissa naisissa?
49
531
Vastaukset
- Anonyymi
"Ja mitä naiset sanotte tähän"
Kuten jo edelliseen samanaiheiseen aloitukseesi totesin, niin aikuiset, täysijärkiset ja täysivaltaiset henkilöt tehkööt keskenään millaisia liiketoimiaa nyt sitten haluavatkaan tehdä. Asia ei kuulu minulle. - Anonyymi
En ole mutta välillä miettinyt pitäisikö.
- Anonyymi
Kaverit on käyny. Itse tautiriskien takia en ole uskaltanut ottaa riskiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverit on käyny. Itse tautiriskien takia en ole uskaltanut ottaa riskiä?
Kumi on pakollinen yleensä noilla seksityöntekijöillä mutta esim hpv yms voi tarttua myös ihokosketuksesta jne
- Anonyymi
Hyvä kyssäri... oikeastaan kun mietin tuota, niin ilmaiseksi olen tähän asti saannut. Muijalle kyl voisin antaa viissatasen ilman ehtoja.
- Anonyymi
kyllä kannatti
- Anonyymi
Kannattaa tinderistä hakea viruksia hopi hopi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tinderistä hakea viruksia hopi hopi
Tarttuuko se ruutua näppäilemällä?
- Anonyymi
En ole koskaan käyny vaikka aikoinaan ois jopa kaverin kaveri maksannutkin jos olisin lähtenyt heidän mukanaan punaiseentaloon kotkaan sitä en tie olisko kannattan vaiko eikö mutta niin sulkee mahdollisuutensa yhteen nais fyhmään ainakin näin ollen ei voi toiveitaan odotuksiaan haaveitaan naisesta ainakaan korkealla pitää monesti jopa saattaa päättää parisuhteen myöhemmin paljastuessa miksi olisi syytä olla rehellinen
- Anonyymi
Sama juttu, maailmalla tuli eteen tapaus jossa kaverit tai niin sanotut kaverit olivat hommanneet ihan nätin maksullisen minulle, mutta ei kiinnostanut, vaan vaadin itse rahaa siltä muijalta että olisi tehty temput. Se ei suostunut ja asia jäi siihen.
Myöhemmin sitten kuulin, että selän takana oli väitetty yhtä sun toista että olisi saatu suhde poikki silloisen tyttöystäväni kanssa. Sen tytön kanssa ollaan nyt oltu naimisissa reilut 35 vuotta. Eli huijareita olivat koko porukka. Tämä tapahtui Aasiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu, maailmalla tuli eteen tapaus jossa kaverit tai niin sanotut kaverit olivat hommanneet ihan nätin maksullisen minulle, mutta ei kiinnostanut, vaan vaadin itse rahaa siltä muijalta että olisi tehty temput. Se ei suostunut ja asia jäi siihen.
Myöhemmin sitten kuulin, että selän takana oli väitetty yhtä sun toista että olisi saatu suhde poikki silloisen tyttöystäväni kanssa. Sen tytön kanssa ollaan nyt oltu naimisissa reilut 35 vuotta. Eli huijareita olivat koko porukka. Tämä tapahtui Aasiassa.Hyvä osata tehdä päätökset elämästään itse eikä kaverien painostuksesta mutta ainakin sulle selvisi millaisia kavereita sulla oli
Ymmärrän kyllä, että jotkut tekevät tuota työkseen, mutta sitä en ymmärrä, että jotkut ovat asiakkaita.
- Anonyymi
menkää reperbaanille kattomaan
- Anonyymi
Surkeet maisemat baanalla.
- Anonyymi
En ole eli täytyis maksaa että saan antaa naiselle orgasmin eli maksaisin että saisin tyydyttää naisen
- Anonyymi
Noinhan miehet kuvittelee, että ovat suuria rakastajia, vaikka "työskentelisivät" maksullisen naisen kanssa.
- Anonyymi
Maailman rantoja kulkiessaan meinata ei saisi milloinkaan, lauloi Tapsa :)
Hyvät kyydit sain nuorena värillisiltä ja vinosilmiltä .- Kehuivat että : Bastante,Grande Pistola ;-)
Vanha Skönö- Anonyymi
Tietenkin maksullinen kehuu.
- Anonyymi
Näistä merkeistä voit tunnistaa ihmiskaupan uhrin:
https://ihmiskauppa.fi/tietoa-ja-ohjeita/ihmiskaupan-uhrin-tunnistaminen/
🦄- Anonyymi
Hyvän linkin pistit sarvinen.
"Käyttääkö joku hyväkseen vaikkapa uhrin asunnottomuutta tai varattomuutta saadakseen hänet tekemään asioita, joita hän ei haluaisi tehdä?"
Suurin osa maksullisista naisista meillä ja muualla eivät tee sitä omasta vapaasta tahdostaan. Ainoastaan niitä leidejä, joilla on toiminimi kyseiseen ammattiin ovat ns. varma valinta. - Anonyymi
Tunnistan ilman linkkejäsikin.
Moskovassa piti kiertää koko ohikulkutien liikenne itään asuntoalueen kortteleiden seassa. Jostakin ulitzalta vasemmalle loivaan alamäkeen ja vauhtia ei sietänyt kovin kun tie kallistui.
Siinä oli tyttönen liftaamassa linkkaripysäkillä. Yllään minkkiturkin puolikas ja pikkuhousut! Pakkasta viisi astetta ja maakin valkoinen. Niin oli tietenkin ruskeat pitkävartiset saapikkaat.
No, olihan noita jo nähty, ettei näky muuten olisi kummallinen ollut.
Mutta kun kokoa oli tuskin metri neljäkymmentä ja iältään näytti kaksitoistavuotiaalta.
Täällä on hyvä hurskastella vakavalla asialla!
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvän linkin pistit sarvinen.
"Käyttääkö joku hyväkseen vaikkapa uhrin asunnottomuutta tai varattomuutta saadakseen hänet tekemään asioita, joita hän ei haluaisi tehdä?"
Suurin osa maksullisista naisista meillä ja muualla eivät tee sitä omasta vapaasta tahdostaan. Ainoastaan niitä leidejä, joilla on toiminimi kyseiseen ammattiin ovat ns. varma valinta.Juuri näin.
Ostajan vastuulla on selvittää, että myyjä ei ole ihmiskaupan uhri.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistan ilman linkkejäsikin.
Moskovassa piti kiertää koko ohikulkutien liikenne itään asuntoalueen kortteleiden seassa. Jostakin ulitzalta vasemmalle loivaan alamäkeen ja vauhtia ei sietänyt kovin kun tie kallistui.
Siinä oli tyttönen liftaamassa linkkaripysäkillä. Yllään minkkiturkin puolikas ja pikkuhousut! Pakkasta viisi astetta ja maakin valkoinen. Niin oli tietenkin ruskeat pitkävartiset saapikkaat.
No, olihan noita jo nähty, ettei näky muuten olisi kummallinen ollut.
Mutta kun kokoa oli tuskin metri neljäkymmentä ja iältään näytti kaksitoistavuotiaalta.
Täällä on hyvä hurskastella vakavalla asialla!
Mies 65Autoitko tyttöä vai jätitkö sinne pakkasen ja välinpitämättömien ihmisten armoille?
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autoitko tyttöä vai jätitkö sinne pakkasen ja välinpitämättömien ihmisten armoille?
🦄En auttanut. Siinä oli kadun reuna täynnään kymmenkerroksisia asuintaloja. Jostakin läheltä se siihen oli tipahtanut.
Ja toinen puolustuspuhe. Ei ole/ollut mitenkään viisasta jäädä siihen ihmettelemään yksikseen. Tyttö oli vain houkutuslintu. Istutuspuiden seassa jossakin lymysi kuitenkin henkilö/pakettiauto. Ja sen henkilökunta hoiteli sitten uteliaat! Manit bois....
Dark siden elämä on tällaista.
Arvostan ennakkoluulotonta uteliaisuuttasi.
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En auttanut. Siinä oli kadun reuna täynnään kymmenkerroksisia asuintaloja. Jostakin läheltä se siihen oli tipahtanut.
Ja toinen puolustuspuhe. Ei ole/ollut mitenkään viisasta jäädä siihen ihmettelemään yksikseen. Tyttö oli vain houkutuslintu. Istutuspuiden seassa jossakin lymysi kuitenkin henkilö/pakettiauto. Ja sen henkilökunta hoiteli sitten uteliaat! Manit bois....
Dark siden elämä on tällaista.
Arvostan ennakkoluulotonta uteliaisuuttasi.
Mies 65Sitä suuremmalla syyllä tuollainen selvästi alaikäinen ihmiskaupan uhri olisi pitänyt poimia kyytiin ja tiedustella hänen halukkuuttaan hakea turvapaikkaa toisesta maasta.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä tuollainen selvästi alaikäinen ihmiskaupan uhri olisi pitänyt poimia kyytiin ja tiedustella hänen halukkuuttaan hakea turvapaikkaa toisesta maasta.
🦄Riittäkö perusteeksi turvapaikkaan muualla jos on/oli kuitenkin kotimaassaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittäkö perusteeksi turvapaikkaan muualla jos on/oli kuitenkin kotimaassaan
En ymmärrä kysymystäsi. Jos alaikäinen on puolipukeissa, pakkasessa ja alttiina väkivallalle, siinä vaiheessa ei ole sinun tehtäväsi miettiä, saako hän turvapaikkaa vai ei. Hän ei kuulunut siihen missä hän siinä tilanteessa oli.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä tuollainen selvästi alaikäinen ihmiskaupan uhri olisi pitänyt poimia kyytiin ja tiedustella hänen halukkuuttaan hakea turvapaikkaa toisesta maasta.
🦄Seuraavalla miliisikopilla jos olisivat pysäyttäneet, niin minua olisi epäilty ihmiskaupasta.
"Löysin tuolta tien varresta tämmöisen. Onkohan hänellä isää ja/tai äitiä?"
Rajalla takaisin tullessa olisi pitänyt salakuljettaa.
Tuo jakamasi hutsumanuaali ei toimi itänaapurissa.
Viittasin äsken hurskasteluun.
Mies 65
- Anonyymi
Kysy naisilta.
- Anonyymi
En ole koskaan käynyt, enkä käy ,vaikka ei maksaisi mitään!
- Anonyymi
Ainahan naiset maksaa. Tuo sana maksullinen on hölmö. m>n
- Anonyymi
tarjoot raflassa illan viet taksilla kotiin ja saat hyvät jatkot
- Anonyymi
Niin miehet tulevat kalliiksi. Mutta aloituksessa ei ole kyse siitä.
- Anonyymi
En ole. Enkä tiedä onko kukaan tuntemistani miehistä käynyt. Luultavasti on, eivät vaan ole mulle kertoneet ettei vaan tule turpaan sen takia. Kuvainnollisesti.
Minunsisäinen mieheni on sitä mieltä, että miehessä on mätää jos ei "ilmaiseksi" saa naista.
Jasu- Anonyymi
Ja jos nyt joku miesoletettu alkaa väittämään etten voi naisena tietää miten vaikeaa on saada naista. Niin väitän, että miehenä, niinkin nössön tai arkisen näköisenä kun olisinkin varmasti naisen saisin. En nimittäin usko hetkeäkään, etteikö mun luonteella joku nainen minustakin miessukupuolisena tykkäisi. Ei pelkästä ulkonäöstä jää kiinni naisen saamiset.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos nyt joku miesoletettu alkaa väittämään etten voi naisena tietää miten vaikeaa on saada naista. Niin väitän, että miehenä, niinkin nössön tai arkisen näköisenä kun olisinkin varmasti naisen saisin. En nimittäin usko hetkeäkään, etteikö mun luonteella joku nainen minustakin miessukupuolisena tykkäisi. Ei pelkästä ulkonäöstä jää kiinni naisen saamiset.
JasuJa mähän voin väittää vastaan, ettei kukaan mies tiedä miten vaikeaa on naisena naista saada. Varmasti vielä vaikeampaa, kun kaikki naiset näyttää olevan heteroita. Repikää siittä. Niih.
Jasu
- Anonyymi
Aikoinaan kävin hyvin useasti ja kela maksoi. Hän on siis fysioterapeutti. 🤗
>simiti< - Anonyymi
En enkä usko että koskaan koen tarvetta
- Anonyymi
En ole koskaan pimpistä naiselle maksanut...siitä suorituksesta , mutta ainahan sivukuluja tulee!.
- Anonyymi
Joku kirjoitti että tämä EU on kuin pimp/ sutenööri
ja Suomi on yksi Euroopan prostituoiduista/ huorista.
Että siis jotkut maat, eivät kaikki mutta kuten Suomi
ansaitsevat rahat EU'lle niinkuin hookeritkin! - Anonyymi
Ei noita tiedä etukäteen hajustakaan https://www.iltalehti.fi/keho/a/dfa14f0a-c5fa-4f70-a697-d8f5bd3528c3
- Anonyymi
Maksullisuus on mukavin tapa sillä molemmilla on selvä tavoite . Ihanaa kun tapaa ihmisen
- Anonyymi
Ajattelen, että aikuiset ihmiset voivat tehdä, mitä itse haluavat, jollei asiaan liity mitään laitonta tai muuta epäeettistä. Ei ole minun asiani tuomita ketään. Henkilökohtaisesti koen kuitenkin niin, että mies, joka on valmis maksamaan seksistä ei ehkä ole ihmisenä sellainen, jonka kanssa minulla kohtaisi arvot riittävän hyvin.
Aletheias- Anonyymi
ja feministinä koit tarpeelliseksi vastata tähän kysymykseen ja kertomalla itsestäsi asioita jotka eivät kiinnosta yhtään ketään.
Anonyymi kirjoitti:
ja feministinä koit tarpeelliseksi vastata tähän kysymykseen ja kertomalla itsestäsi asioita jotka eivät kiinnosta yhtään ketään.
Noh, voisi sitä vähemmänkin selvästi ilmoittaa mihin rahojaan käyttää.
:)
- Anonyymi
En ole, mutta paljon on tullut maksamaan.
Ei ole sellaista kokovartalokondomia, ettenkö tuntisi itseäni homoksi. Siellä on monen miehen liejut.
- Anonyymi
Ei kannattanut.
- Anonyymi
Liikenneonnettomuudessa kävelykykyni menettäneenä pyörätuolin käyttäjänä olen käyttänyt muutamaa palveluntarjoajaa.
Ette ikinä uskoisi, miten ihania ja tavallisia naisia ainakin nämä kotimaiset ovat (tuontitavarasta ei ole kokemusta).
Kyllä, mieluummin ottaisin oikean suhteen ja jonkun hauskan naisen jakamaan arjen ilot ja elämän. Pitkässä suhteessa olen pyörätuolistani huolimatta ollutkin.
Luulin saavani olla loppuikäni.
Mutta elämästä ei tiedä ja tämä arpa ei sitten voittanut.
Ja kyllä, käytän aina kumia ja käyn testeissä. Koskaan en ole tauteja saanut, ja nämä naiset ovat olleetkin töissäkäyviä ja opiskelevia ihan fiksuja.
Mutta rahalla ei saa rakkautta. Valitettavasti. Ja sitä eniten kaipaan :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878