Sitten 🥺 muuttuu 😊. Ei minua talvessa haittaa pakkanen tai edes mahdollinen lumi ja hiekoittamattomat, jäiset kadut.
Mutta tuo synkkyys valloittaa mieleni. Varsinkin, kun saan aivoihinin valoa puolet vähemmän valoa, kuin te oikeat ihmiset.
>simiti<
Enää neljästä viiteen kuukautta.
34
314
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla kirkasvalolamppua? Se voisi hieman auttaa.
- Anonyymi
Ei se valo kulje silmien kautta vaan ihon.
Kokeile vaikka sulje silmä ja ajattele, kuvittele,
valoa, lämpöä ja läheisyyttä..
Kai tunsit sen? 🤗💛🌅🌞🎗- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Siltä se myös tuntuu. Otsaan jomottaa suoraan keskelle. Kolmas silmä valolle on pulassa.
- Anonyymi
Tokmannista ja Clas Ohlsonista saa halvalla mukavia valolamppuja, joilla saa aikaan valoshow'n. Ohlsonista täytyy haeskella tarkemmin jotta löytää halvalla hyvää. Pimeys vs. valoisuus liittyvät ihmisen käpyrauhaseen. Käpyrauhasen aktivointiin on olemassa omaa healing-musiikkiakin. Valot korviin on toinen vaihtoehto.
- Anonyymi
Käpyrauhanen? Onko se meidän vanhojen miesten eturauhanen?
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käpyrauhanen? Onko se meidän vanhojen miesten eturauhanen?
>simiti<Sekin on aivoissa. Healing-musiikki saa sen aktivoitumaan siten että päälaella tuntuu vähäinen painon tunne. Joskus menin transsiin sellaista musiikkia kuunnellessani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on aivoissa. Healing-musiikki saa sen aktivoitumaan siten että päälaella tuntuu vähäinen painon tunne. Joskus menin transsiin sellaista musiikkia kuunnellessani.
Mun aivoista tuhoutui aikoinaan nyrkillinen, joten ei siinä auta enää edes norjalainen death metal, mikä ei tokikaan ole huonoa.
Kun nyt ihan ekkuna vaihtais nuo katuvalaisimet, niin näkisi hakea kaupasta etanolipohjaista virkistysjuomaa. Märkä musta asfalttikin oikein vtu imee vähäisenkin valon.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun aivoista tuhoutui aikoinaan nyrkillinen, joten ei siinä auta enää edes norjalainen death metal, mikä ei tokikaan ole huonoa.
Kun nyt ihan ekkuna vaihtais nuo katuvalaisimet, niin näkisi hakea kaupasta etanolipohjaista virkistysjuomaa. Märkä musta asfalttikin oikein vtu imee vähäisenkin valon.
>simiti<Tuo etanoli se on, joka aiheuttaa sinulle mielen synkkyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo etanoli se on, joka aiheuttaa sinulle mielen synkkyyttä.
Buu! Tiukkisuskis mölisee! Buu 0/5 👎👌⬅️tuo muuten tarkoittaa alunperin peräsuolta. Sehän on teille lahkolaisille tuttu paikka.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buu! Tiukkisuskis mölisee! Buu 0/5 👎👌⬅️tuo muuten tarkoittaa alunperin peräsuolta. Sehän on teille lahkolaisille tuttu paikka.
>simiti<Siis 👌 tarkoittaa alunperin peräsuolta, jottei jää junteillekkaan epäselväksi.
>simiti<
- Anonyymi
Eilen heräsin kuudelta ja olin tosi väsynyt. Kävin aamulenkillä, mutta se ei auttanut, vaan oli pakko mennä nukkumaan tai hakea saikkua. Heräsin ennen yhdeksää ja ehdin nipinnapin töihin.
- Anonyymi
Huomasin otsikossani virheen ja korjaan sen nyt.
Neljä VIIIIVA viisi kuukautta...
>simiti< - Anonyymi
Kuunteles laulu papu ja pojat helle ja siinä sanotaan pakkanen siitä suomalaiset tykkää
- Anonyymi
Miten niin "oikeat" ihmiset saavat enemmän valoa kuin sinä?
- Anonyymi
No oikeat ihmiset on päivänsäteitä ja valoa rakastaa ja peikko pimeätä rakastaa kuuntele laulu päivänsäde ja menninkäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oikeat ihmiset on päivänsäteitä ja valoa rakastaa ja peikko pimeätä rakastaa kuuntele laulu päivänsäde ja menninkäinen
Oikeat ihmiset ovat päivänsäteitä ja menninkäisiä, näitä molempia joka iikka.
- Anonyymi
Niin kroppaani on aikoinaan mönkijäjutskien takia korjattu niin paljon, että olen lähes androidi/hybridi. Kyllä löytyy titaania...
Viimeisimmän onnettomuuden takia olen myös käytännössä yksisilmäinen.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kroppaani on aikoinaan mönkijäjutskien takia korjattu niin paljon, että olen lähes androidi/hybridi. Kyllä löytyy titaania...
>simiti<Piipitätkö tullissa?
Vilma
Tänään ei jaksa juuri mitään kelvollista.
Nukuttaa niin vietävästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Voi, se on harmittavaa. Tuntuu kuin itse kultakin tippuisi osia elämän varrella.
Olen alkanut juomaan mustikkakeittoa, jotta näkisin edes kahdella silmällä pimeällä.
Toinen silmä hajataittaa pahasti, eikä siihen mikään mustikka voi auttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piipitätkö tullissa?
Vilma
Tänään ei jaksa juuri mitään kelvollista.
Nukuttaa niin vietävästi.Titaani ei hälytä.
- Anonyymi
Hmm.. pitäisikö laskea päiviä, niin näkee tarkastaa keväällä, miten nopeasti talviajan uhri "ajautuu" ulos radalta
- Anonyymi
Päivä II
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivä II
Päivä Ii
Heräsin väsyneenä. Nukuin töiden jälkeen. Vähän parempi olo. Jaksoin pakata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivä Ii
Heräsin väsyneenä. Nukuin töiden jälkeen. Vähän parempi olo. Jaksoin pakata.Ja kuuntelin käpymusiikkia. Kaikkea pitää yrittää.
- Anonyymi
Päivä II
Otin D-vitiinia. Säädin kattoledia kirkkaammalle. Muistan useita asioita joita tein. - Anonyymi
Pivä II
Palstan pilluriehunta käy hermoille.
Olen äreä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pivä II
Olen äreä.Päivä II
Otin B-vitamiiniä äreyteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pivä II
Olen äreä.Niin kerta! Nyt lähdetään tappamaan kaikki! Teurastetaan ne kaikki kuin teurassiat. Kustaan niiden mummojen haudoille ja syödään lapsiensa päät!
Niin, missä asut ja mihin me ollaan menossa?
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kerta! Nyt lähdetään tappamaan kaikki! Teurastetaan ne kaikki kuin teurassiat. Kustaan niiden mummojen haudoille ja syödään lapsiensa päät!
Niin, missä asut ja mihin me ollaan menossa?
>simiti<Ööö. Ei ihan oman tyylistäni touhua 🤭
Ajatus oli silti kiva.
Huomenna olen jo reissun päällä.
- Anonyymi
Ja senkään jälkeen o taas kun neljästä viiteen kuukautta ni taas on talvi kesä on lyhyempi
- Anonyymi
Vastasin tähän, että niin on ja joku kumipää poisti sen?
>simiti<
- Anonyymi
Talvi ja pimeys ovat molemmat perseestä.
Linnut ja karhut ovat fiksuja. Samoin siilit, maan matoset ja kaikki muut paitsi me suomalaiset, jotka väkisin riudumme täällä pimeydessä vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Saatana. - Anonyymi
eihän talvi haittaa jos on kunnolliset varusteet.
olisikohan taas joku asiakirjojen viikko kun pitäisi katsoa niitä, kannattaa silputa asiakirjat jotta ei varsinkaan laita roskiin papereita joissa näkyy henkilötunnus.
Mutta: voi olla jollekin hyväkin idea tehdä työhakemus ja kunnollinen CV valmiiksi sellainen pohjakin, kuin oli itselläni jonkin viikonlopun projektikin.
Ja 2;lla kielellä joku työhakemuspohja, sellainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878