Oletko joskus epäillyt jonkun olevan kiinnostunut sinusta ja asia on myöhemmin paljastunut? Miten epäily heräsi? Entä miten se lopulta selvisi?
🍁
Kysyn täältäKIN
9
246
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän sen tuntee sydämessä, kun joku ikävöi. ☺️💖 Mutta eihän ikävöinnistä kysyä voi kuin vasta jonkinlaisen suhteen jo synnyttyä.
Vastaan tähän että kanada, vaahteranlehden innoittamana :)
Heh, kiitos kevennyksestä. Tuossa vielä linkki. 😁
https://youtu.be/SnWc0_ddn04?si=6Ouz0-rGhlGXlJkJ
En. Minä en älyä tällaisia asioita.
Kirjoitan muuten vaan mukavia palstalle ja vaihdan ajatuksia. 😁- Anonyymi
En osaa edes olettaa moista, sellaista ei mulle tapahdu. Silleen, toisten aloitteesta. Ennenkokematonta.
Mutta joskus olen epäillyt sitten kun jo tunnettu jonkin verran ja puheet kääntyny sen sävyiseksi, että kiinnostaa.
Jasu - Anonyymi
Enpä oikeastaan. Tai sanoisin niin etten ole kiinnostunut miehistä, jotka ovat yrittäneet nälvimisen ja vähättelyn kautta saada reagoimaan, jos kyse on ollut jonkinlaisesta käänteisestä tavasta osoittaa kiinnostustaan. He, joista olen aavistellut ovat osoittaneet lämmöllä kiinnostuksensa, jolloin ei ole tarvinnut arvailla tai aavistella.
Olen joskus ajatellut jonkun olevan kiinnostunut minusta, mutta sitten tajusin olevanikin älyllisesti vajaa.
- Anonyymi
Enpä just. Enemmän olen itse muista kiinnostunut ja toivon ettei se liian selvästi näkyisi. Miksi edes epäillä ketään muita 😆😂
- Anonyymi
Epäiltyjä on satoja, todettuja ei yhtään.
Näin ainakin IRL.
:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878