Saamelaisille TERVEYSPALVELUJA ja VALEHTELEVAT, että HEIDÄN KANSSA EI OLE KESKUSTELTU ASIASTA!
Ei LAPHA ole meidän muidenkaan kanssa KESKUSTELLUT ASIASTA!
Onkohan siitä 70vuotta aikaa, kun Inarin terveyskeskus on lakkautettu ja nyt vasta alko huolestuttamaan tuo asia!
Ivalon sairaalan lakkautuksesta on varmaan kohta 30vuotta aikaa EIKÄ sekään ole HUOLESTUTTANUT KETÄÄN!
Pääsevät sentään KELA kyydillä käymään lääkäri reissulla MC DONDAL’Sissa ja näkevät PELLEN SAMALLA REISSULLA!
HOX!!! HOX!!! EURON CHEESET ON NYKYISIN NIMELTÄÄN KAHDEN EURON CHEESET!
Katoin GOOGLESTA ja vois varmaan MÄKKÄRILLE soittaa, että laittaa mainoksen INARILAISEEN niin lääkärissä kävijät löytää sinne!
Miten SAKÄ vasta nyt alko vaatimaan
3
128
Vastaukset
- Anonyymi
LISÄÄN TÄNNE PIENELLÄ, ETTÄ asioihin on perustuslain mukaan saaneet vaikuttaa kaikki eikä vain suomalaiset.
Juutuan virvelöinti oikeudet oli saamelaiselle tärkeämmät, kuin terveyspalvelut. - Anonyymi
Shamaanin hoitaa sairaudet ja sulaojan pyhä vesi. Salaoja on saamelaisten Ganes joki. Pyhää vettä vain pulloon niin ja sitä kun harppoi niin sairaudet katoaa.
- Anonyymi
Onhan heillä Aikion Leon vanhimman lapsen äiti KUNNIALLISENA SAAMENKIELEN OPETTAJANA APUNA, KOSKA MINÄ LUOVUTIN HÄNELLE ÄITINÄ KILTISTI PAIKKANI.
Minä olen vain SUOMALAINEN LAPSETON ÄITI NYKYISIN, koska LAPSELLISENA ÄITINÄ LOUKKASIN KUNNIOITA!
LAPSELLISET JA VASTUULLISET VANHEMMAT AIKUISINA NÄKÖJÄÄN HALLITSEE KAIKKI HOMMAT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575