Naisen ulkonäkö miehen saannin suhteen.

Anonyymi-ap

Tottakai sillä on merkitystä. Siinä ei sisäinen kauneus paljoa paina. Loppujen lopuksi jokainen nainen aina "Reiskansa" löytää. Ja jos ei löydä niin jokin on pahasti vialla.

40

536

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi joku "Reiska" löytää. Moni nainen valitsee mieluummin yksin olon nykyään kuin se Reiskan.

• Anonyymi

ok!

• Anonyymi

Pahasti vialla?

• Anonyymi

Sairaudet ja mielenterveysongelmat ovat este ihmissuhteiden muodostamiselle olet ihan oikeassa

• Anonyymi kirjoitti:

Sairaudet ja mielenterveysongelmat ovat este ihmissuhteiden muodostamiselle olet ihan oikeassa

Mielenterveysongelmat ovat eri asia kuin huono käytös. Moni psyykkisesti terve ihminen käyttäytyy huonosti. Jos mielisairas käyttäytyy huonsti, on vika jossain muualla kuin sairaudessa. Se on vain tekosyy, johon moni turvautuu.

• Anonyymi

alkoholismi, psyyken ongelmat ja sairaalloinen mustasukkaisuus torpedoivat suhteen kuin suhteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla mielenterveysongelma!Ei kannata yleensä levitellä kenestäkään sellaisia väitteitä,voi osua pahasti omaan nilkkan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

alkoholismi, psyyken ongelmat ja sairaalloinen mustasukkaisuus torpedoivat suhteen kuin suhteen

huumeet

• Anonyymi

Oli miten oli, minä ainakin etsin sen Reiskan. Kun entinen Reiska menee niin onneksi vielä tulee uusi tilalle. Tiedä nyt siitä ulkonäöstä.

• Anonyymi

Mjaa, tuskinpa minua on ulkonäln takia kukaan huolinut. Ehkä se on ollut ok, muttei pääsyy. Nätimpiä on maailma täynnä, muttei yhtä kivoja kumppanina kun minä.

Jasu

• Anonyymi

Ihan ok minusta, james junior :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan ok minusta, james junior :)

Niin, moni on sanonut samaa. Ihan ok. Siitä mä sen nappasinkin. 😉😝
        Vaan joo, minua ei ole ikinä haitannut tuo seikka etten ole kauneuden takia haluttu kumppaniksi, vaan muista syistä. Ne henkiset seikat ja syyt merkkaa mullekin enemmän, kun oma tai toisen ulkonäkö. Se että on yhteisymmärrys ja hyvä olla toisen seurassa itsenään. Eikä tarvi tuntea itseään millään tavoin mitättömäksi sellaisena, kun on.

Jasu

• Anonyymi

Merkitystä tai ei, niin ei ulkonäköni ole ainakaan estänyt miehiä löytämästä. Se riittää.

Aletheias

• Anonyymi

Sisäisellä kauneudella on merkitystä enemmän kuin uskot.

• Anonyymi

Toki pelkän munan saantiin nainen tarvii usein samalla lailla ulkonäköä kuinmieskin pelkän pillun saantiin jos ei ihan mihin tahansa halua tyytyä senkin suhteen mu si taas useimmin kun miehen taustat on tiedossa ni joutuu mies jo lopulta tyytymään ihan mihin tahansa reikään jos pelkkää pillua haluaa

• Anonyymi

Sama pätee miehiin. Kyllä jokainen mies aina "raijansa" löytää. Jollei löydä, niin jotain on pahasti vialla.

• Anonyymi

Onneksi kauniit naiset eivät ole turhan tarkkoja miehen komeuden suhteen.

• Anonyymi

Kerrankin samaa mieltä, turjake kuin turjake kelpaa sisäisen kauneuden hyökyaallon lyödessä yli 😁 kaikista ulkoisista kriteereistä 😄

• Anonyymi

Kyllä se useinmiten ulkonäkö kaikkikaikessa lähes kaikilla. Sisäsellä kauneudella ei ulkonäön rinnalla ole valitettavasti yhtään mitään merkitystä. Näkeehän sen kaikesta.

• Anonyymi

45 vuotiaana nainen räjähtää ja ovet alkavat sulkeutua

• Anonyymi

Minulla on miespuolisia kavereita. Oma ulkonäköni vaihtelee vointini ja yöunien saannin mukaan. Pari tällaista miespuolista kaveria on sitten sanonut tässä muutaman päivän sisään, että nyt näytän hyvältä. Ja että tuossa aiemmin kun näkivät minua, en näyttänyt hyvältä. Jotenkin nyt vaan on sellainen olo, että minkä takia pitää sanoa niin? Että on hyvä ihminen ja kelpaa, kun näyttää hyvältä?? Ja muutenko sitä ei kelpaa sitten maailmalle? Ja kun en heiltä mitään tällaista huomiota edes halua/odota. En ole heidän nainen. En minäkään heitä ulkoisesti arvioi. Mutta ilmeisesti on niin, että naisen arvo tulee siitä ulkonäöstä. Enkä kyllä heitä varten laittaudu, en edes meikkaa. Joskus vähän huuliin punaa. Kyllä mua ärsyttää tuollainen.

• Anonyymi

Mihkähän sitä ihminen sitten tykästyisi, jos ei olisi tällaista yhteiskuntaa ja valuuttaa, hyödykkeitä? Nehän kun ei itse ihmiseen, yksilöön liity mitenkään. Onko ihan mahdotonta nähdä vain ihana ihminen koko sopan seasta?

Jasu

• Anonyymi

Minkä takia sinä esim. pidät menevän näköisistä sporttimoottoripyöristä etkä niinkään pappatunskasta tai käytännöllisemmästä (ja sarvikuonon näköisestä) matkaenskasta?

Autoissa ihmisillä yleensä sama. Matala, sporttinen ja "slick"-ulkomuodon omaava kiinnostaa vaikka peruspaku olisi tarpeisiin nähden huomattavasti käytännöllisempi.

Nii-in?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä takia sinä esim. pidät menevän näköisistä sporttimoottoripyöristä etkä niinkään pappatunskasta tai käytännöllisemmästä (ja sarvikuonon näköisestä) matkaenskasta?

Autoissa ihmisillä yleensä sama. Matala, sporttinen ja "slick"-ulkomuodon omaava kiinnostaa vaikka peruspaku olisi tarpeisiin nähden huomattavasti käytännöllisempi.

Nii-in?

Väärin, mä tykkään monen näköisistä autoista ja moottoripyöristä, crossit on mun suosikkeja ei sportit. Sama pätee kaikkiin elollisiinkin, mä katson sydömeen ja silmiin, en kuoreen kun kohtaan ihmisen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin, mä tykkään monen näköisistä autoista ja moottoripyöristä, crossit on mun suosikkeja ei sportit. Sama pätee kaikkiin elollisiinkin, mä katson sydömeen ja silmiin, en kuoreen kun kohtaan ihmisen.

Jasu

Ihmisissä se menee sielun ja sydämen kautta se, tykkäänkö vai en. Moottoripyörissä ja autoissa merkkaa käytännöllisyys. Ihmisessäkin käytännöllisempi kumppani on ihana persoona, kun kaunis mutta vittupää luonne.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisissä se menee sielun ja sydämen kautta se, tykkäänkö vai en. Moottoripyörissä ja autoissa merkkaa käytännöllisyys. Ihmisessäkin käytännöllisempi kumppani on ihana persoona, kun kaunis mutta vittupää luonne.

Jasu

Yhteistyö sujuu, se on kaiken A ja O. Siksi mulla on autonakin vanha Avensis farkku. Ei sporttista Teslaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteistyö sujuu, se on kaiken A ja O. Siksi mulla on autonakin vanha Avensis farkku. Ei sporttista Teslaa.

Jasu

On kivempi ajaa maalla ja pakata multasäkit farkun perään, kun Teslaan. Ja mä en tykkää että auto on kuin hevonen liekassa nurkalla. Jos mä haluun hevosen mä ostan hevosen, en Teslaa. Saa enemmän vastinetta hevosessa rahoille.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Niinhän se monilla on, mutta silti ne kaukaa ihastelee Teslaa. Ja laittais jos sais (eli olis rahnua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se monilla on, mutta silti ne kaukaa ihastelee Teslaa. Ja laittais jos sais (eli olis rahnua)

En mä. Mä olen hyvin järkevä ja käytännöllinen ihminen.

Rahaakin on ollut.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii-in?

Tälleen sivusta totean, että tuo ei kyllä pidä paikkaan. Ihmisillä on kovin monenlaisia makuja noiden kulkupelienkin suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että en mä kyllä tiedä ketään, joka ihailis Tesloja. Sillonkin kun ne oli vielä pop, niin ei niitä sillonkaan ihasteltu. Ne oli ihan eri arvot, joiden perusteella mun tuntemat Teslan omistajat Teslaan päätyi, kun kaukaa ihastelu.

• Anonyymi

No, onkos sitten kauniilla naisella kauniimpi pimpero ja toisinpäin.
      Jos naisella olisi säkki päässä ja mies ei tietäisi minkä näköinen nainen on ja saisi pimperoa, niin ei kai mies silloin miettisi naisen ulkonäköä.

Kyllä ne parisuhteiden haluamisen takana on 99% läheisyyden kaipuun ja seksuaalisten halujen tyydyttäminen.
      Jos ihmisellä ei olisi seksuaalisia tarpeita, eikä läheisyyden kaipuuta, niin ei parisuhteitakaan syntyisi.
      Tosin osa ihmisistä halamattaan voi joutua elämään koko elämänsä yksin ilman vastakkaisen sukupuolen läheisyyttä ja seksuaalisuutta.

• Anonyymi

Monille se visuaalinen puoli liittyy nimenomaan noihin seksi haluihin. Ei muuhun. Ja toisen esineellistämiseen, miten näyttävä kumppani tässä on, näättekö.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monille se visuaalinen puoli liittyy nimenomaan noihin seksi haluihin. Ei muuhun. Ja toisen esineellistämiseen, miten näyttävä kumppani tässä on, näättekö.

Jasu

Vaikka ois miten onneton, niin imagon takia ei voi luovuttaa.

Jasu

• Anonyymi

Aloittaja lopettaisit jo ton paskanjauhannat tällä palstalla.Mitä sulle kuuluu kenenkään yksityielämä ja parisuhteet,tai onko yksin vai kasin!YM...

• Anonyymi

En ole koskaan ollut missityyppinen, kuten Lea laulaa, mutta on noita mehiläisiä ja kuhnureita pörrännyt riittävästi.
      🐝🐝🐝🐝
      Vilma

• Anonyymi

Ei naisen tarvitse stereotyyppisen kaunis olla, mutta jotain mielenkiintoista kylläkin ulkonäössä.

• Anonyymi

Sitten jotain on pahasti vialla.

• Anonyymi

Minulle kelpaa vain täyden kympin fitnessnaiset... ;-))

• Anonyymi

17:49
        Katso nyt ihmeessä ensin peiliin.
        Fitness-naisetikin vanhenee kuten sinä. Harva on Kike.
        Moni kehonrakennusta harrastanut mieskin voi olla muutaman vuoden päästä kaput.
        Vilma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      136
      5816
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2619
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      135
      2561
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1610
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      68
      1222
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      1
      1081
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      82
      875
    Aihe