Lapsi on tehty ties kenenkä kanssa ja nainen etsii isää lapselleen. Lähtisittekö miehet isäksi jonkun toisen miehen lapselle? Ja miksi lapsen oikea isä on poissa kuvioista. Bonuslapsi olisi mahdollisuus.
Ovikello soi ja ovella on tuttu nainen pienen lapsen kanssa.
34
398
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdoton ei.
- Anonyymi
voisivat naiset ajatella mitä tekevät.vauvakuume.
- Anonyymi
Tottakai lähtisin riemusta kiljuen, ei katsos enää tarvitsisi enää lähteä itse muksuja tekemään, raskausajankin naiselliset frustraatiot ohitettuna pelkkää plussaa.
Miten paljolta säästytkään kun ryhdyt aisuriksi heti unelmaa elämään :D- Anonyymi
Mahdatko olla jokseenkin sarkastinen kyllä veikkaisin että on unelma elämä kaukana joillain ehkä hyvin olemattomalla todennäköisyydellä ehkä jopa mahdollinen
Näin pyhäinmiesten päivänä on tapana että isättömät lapset kulkevat ovelta ovelle etsimässä kuka teki kepposen. Karkilla siitäkin selviää.
- Anonyymi
Ai perse.
Mulla on karkit hommaamatta.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Lapsi ilman naista olisi kai se parempi vaihtoehto?
Vastuullisempaa ihmisyyttä odottaisin myös ovelle tulijalta.
AV - Anonyymi
Näin naisena pitäisin todella kummallisena ja arveluttavana käytöksenä mennä kenenkään ovelle norkoilemaan. Teillä on siellä päin oudot tavat.
- Anonyymi
Epätoivo ajaa uskomattomiin tekoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epätoivo ajaa uskomattomiin tekoihin.
Mikä epätoivo? Tietenkin aloittajalla saattaa olla tuollainen tuttava, en ota siihen kantaa. Yleistä tuollainen ei kuitenkaan ole. Se lapsi on tuollaisessa käytöksessä pienin ongelma. Jos ihmisen, ihan sukupuolesta riippumatta, elämänhallinta on noin olematonta, niin pysy hyvä ihminen kaukana sellaisista, vaikka heillä ei olisi lapsiakaan. Ja jos heillä on lapsia, niin tee lastensuojeluilmoitus.
- Anonyymi
Kyllä lähtisin vain yhdessä tapauksessa. Nainen olisi tuttu minulle ja keneen on ollut tunneside jo pitempään. Rakastan lapsia ja jos hänen biologinen isänsä ei pysty vastuuta kantamaan olen valmis vetovastuuseen. Silloin lapsi on kuin omani ja hänet ohjaisin elämän virtaan. Tunnustan, että pelottaa nykyaikana lapsia tehdä tähän sekavaan ja kaikkeen päihteiden ja muiden aineiden houkuttamaan maailmaan. Olen isä ja onnistuin lapseni saattamaan hyvään päihteettömään maailmaan. Palaan tähän aloitukseen ja totean, että nykyaikana se vaatii paljon perheeltä toteuttaa tämä kasvatusmalli. Se lähtee kotoa ja varhaiskasvatuksesta miten aikuismalli luodaan lapsillemme. Olen valmis kyllä uusioisäksi jos minulle se mahdollisuus suodaan. Jii
- Anonyymi
Mitä pelättävää siinä ny on tämän kaltaiseen maailmaan lasta tehdä vaatii vaan vanhemmalta aika paljonkin enemmän että pystyy lastaan suojelemaan mu ei ole mua siltikään estäny vähääkään eikä takaa vaikka kuinka hyvinnlapsesi kasvatat etteikö sekaantuisi huumeisiin tai viinaan vähintään riittää kun sattuu tarpeeksi on nääs helpompi turruttaa itsensä kuin käydä se kipu läpi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pelättävää siinä ny on tämän kaltaiseen maailmaan lasta tehdä vaatii vaan vanhemmalta aika paljonkin enemmän että pystyy lastaan suojelemaan mu ei ole mua siltikään estäny vähääkään eikä takaa vaikka kuinka hyvinnlapsesi kasvatat etteikö sekaantuisi huumeisiin tai viinaan vähintään riittää kun sattuu tarpeeksi on nääs helpompi turruttaa itsensä kuin käydä se kipu läpi
Niinpä sanoit! Vanhempana on helppoa suojella lastaan ja ohjata häntä harrastuksiin ja pois tästä hulluudesta. Arvot löytyy perheen sisäisestä luottamuksesta ja lapsiemme hyvinvoinnista. En koskaan luovuttanut perheeni ja lapseni turvallisesta vastuusta kasvattaa itsetuntoaan aikuisena vakaana henkilönä. Jos aikuinen kasvattaja turruttaa itsensä peli on valitettavasti menetetty. Jii
- Anonyymi
Jos joku mies haluu alkaa elättää jonkun muun lasta niin siitä vaan .
- Anonyymi
Eihän se lapsen "oikeaa" isää vapauta niin sanoitusta maksu velvoitteista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se lapsen "oikeaa" isää vapauta niin sanoitusta maksu velvoitteista!
Mutta jos lapsen äiti ei tiedä kuka on lapsen isä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos lapsen äiti ei tiedä kuka on lapsen isä.
Silloin Kela maksaa elatustukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin Kela maksaa elatustukea.
No mitä se nainen sitten haluu mieheltä joka ei ole lapsen isä. Nainen saa jo elatustukea niin mitä tämä nainen haluaa mieheltä jonka ovikelloa on mennyt soittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä se nainen sitten haluu mieheltä joka ei ole lapsen isä. Nainen saa jo elatustukea niin mitä tämä nainen haluaa mieheltä jonka ovikelloa on mennyt soittaa
Sitä sinun pitää kysyä siltä naiselta.
- Anonyymi
Joka pano vihkoon ja isyystestiin. Kyllä se aisuri löytyy!
- Anonyymi
On siinä rumba jos niitä isäehdokkaita on monia . Kaikkien kaa tuomioistuimeen käsittelee asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä rumba jos niitä isäehdokkaita on monia . Kaikkien kaa tuomioistuimeen käsittelee asiaa.
Tarpeeks monta on ni ei valtio lähe siihen rumbaan on halvempaa vaan maksaa veikkaisin maksaa nääs yks testi useamman tuhannen kun ei ole kerätty lapsia dna rekisteriin jo syntyessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarpeeks monta on ni ei valtio lähe siihen rumbaan on halvempaa vaan maksaa veikkaisin maksaa nääs yks testi useamman tuhannen kun ei ole kerätty lapsia dna rekisteriin jo syntyessä
Niin mutta kun miehellä on oikeus kieltäytyä isyystestistä koska naisella ei ole riittävästi todisteita että mies on lapsen isä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta kun miehellä on oikeus kieltäytyä isyystestistä koska naisella ei ole riittävästi todisteita että mies on lapsen isä
voi olla, että välis isänä olisi katastrofi. Sellainen pitäisi ainakin salata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi olla, että välis isänä olisi katastrofi. Sellainen pitäisi ainakin salata.
en tiedä kuka hän on
- Anonyymi
Sieltä etelästäkin!
- Anonyymi
Kannattaa poistaa ovikello tai vaimentaa se, jos lapset pelottaa. Varsinkin jos omat lapset pelottaa. Munat solmuun niin ei tuu lapsia.
Mä lähen nukkuu.
https://youtu.be/VOmEJHW8wsw?si=2gUEdFx7Be-laiQB
Jasu - Anonyymi
Kyllä äiti tietää isän, mutta taitaa olla liian kuumaa julkaista.
- Anonyymi
Jos nainen on tuttu , niin onko kyseessä minkä sortin tuttu entinen työkaveri, ex tyttöystävä, yhen illan juttu, kauppajonossa tavanneet,entinen naapuri?
- Anonyymi
En miksi koska lapsella on omakin isä oli tämä hänen elämässä päivittäin tai ei ennen pitkää lapsi joka tapauksessa kaipaa omaa isäänsä ja muutenkin kun ottaa vieraan lapsen omille nimilleen niin useimmiten on väistämätön seuraus että joutuu maksamaan elatusmaksuja jonkun muun lapsesta kuin omastaan etenkin näillä jotka sitä tekee sen takia että pillua saisivat siinä kohti vois jo todeta kai että muutamasta panosta sai kalliit maksut kun eivät enään muuten saa miksi he näin tekevät koska yksinhuoltajia pidetään epätoivoisina oli si kyseessä mies tai nainen
- Anonyymi
En lähtisi isäksi muulle lapselle kuin omalle..
Koska en sitä ikinä ole. - Anonyymi
Lähtisin jos oma isä ottaa vastuunsa!
- Anonyymi
Nainen kyllä panokamut tietää jos ei oo horo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584