Olen seurannut Stravassa yhtä maratoonaria, jolla näyttäisi kulkevan ihan hyvin. Maraton kulkee aikaan 2.50. Joskus aiemmin ajattelin, että hän on varmaan taitava treenaaja, ja aloin matkimaan häntä, mutta tuloskäyräni meni ihan kuralle. Olenkin tullut nyt päinvastaiseen tulokseen. Hän treenaa huonosti, ja olisi paremmin harjoittelemalla helposti sub 2.30 maratoonari. Ei edes tarvitsisi älyttömän paljon harjoitella, kunhan se olisi fiksumpaa. Suurin virhe on se, että juoksee peruslenkit liian kovaa tasoonsa nähden, eikä tee yhtään lyhyitä tai pitkiä zone1 hölkkiä. Kevyttä tulee kyllä työmatkapyöräilystä, mutta se ei ole sama asia.
Lahjakas juoksija joka ei ulosmittaa potentiaaliaan
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Eräs tyyppi stravassa juoksee noin 20-30 sekkaa per kilsa kovempia pk vauhteja mutta silti 10km-maratonilla ennätyksemme on samaa tasoa, maratonilla minulla on jopa 1min 12s parempi aika kuin hänellä.
- Anonyymi
Strava-tähti jolle tilastot on tärkein asia. Ne pitää olla kunnossa eikä voi herpaantua. Todistaa itselleen ja muille että pystyy reenaamaan niin kuin tosijuoksijan kuuluukin.
- Anonyymi
Kyllä se on niin että mies/nainen on sen mittainen mitä juoksee virallisessa kisassa. Nuo strava tulokset ja juoksut voi jättää ihan omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Kuule segmentit tärkeitä. Kruunupää on kruunupää. Monta kruunua siulla? Tehkää reittienkka perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741