Lahjakas juoksija joka ei ulosmittaa potentiaaliaan

Anonyymi-ap

Olen seurannut Stravassa yhtä maratoonaria, jolla näyttäisi kulkevan ihan hyvin. Maraton kulkee aikaan 2.50. Joskus aiemmin ajattelin, että hän on varmaan taitava treenaaja, ja aloin matkimaan häntä, mutta tuloskäyräni meni ihan kuralle. Olenkin tullut nyt päinvastaiseen tulokseen. Hän treenaa huonosti, ja olisi paremmin harjoittelemalla helposti sub 2.30 maratoonari. Ei edes tarvitsisi älyttömän paljon harjoitella, kunhan se olisi fiksumpaa. Suurin virhe on se, että juoksee peruslenkit liian kovaa tasoonsa nähden, eikä tee yhtään lyhyitä tai pitkiä zone1 hölkkiä. Kevyttä tulee kyllä työmatkapyöräilystä, mutta se ei ole sama asia.

7

206

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eräs tyyppi stravassa juoksee noin 20-30 sekkaa per kilsa kovempia pk vauhteja mutta silti 10km-maratonilla ennätyksemme on samaa tasoa, maratonilla minulla on jopa 1min 12s parempi aika kuin hänellä.

• Anonyymi

Strava-tähti jolle tilastot on tärkein asia. Ne pitää olla kunnossa eikä voi herpaantua. Todistaa itselleen ja muille että pystyy reenaamaan niin kuin tosijuoksijan kuuluukin.

• Anonyymi

Kyllä se on niin että mies/nainen on sen mittainen mitä juoksee virallisessa kisassa. Nuo strava tulokset ja juoksut voi jättää ihan omaan arvoonsa.

• Anonyymi

Kuule segmentit tärkeitä. Kruunupää on kruunupää. Monta kruunua siulla? Tehkää reittienkka perässä.

• Anonyymi

Harmittaa ukkelin puolesta kun ei ymmärrä harjoitella kunnolla. Ikääkin alkaa jo tulla ja hidastuu vuosi vuodelta.

• Anonyymi

Ei me Akista puhuta, vai puhutaanko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me Akista puhuta, vai puhutaanko?

Aki ei ole 2.50 maratoonari eikä harrasta never easyä. Mutta Akinkin heikkous on sama hitaiden pitkien poissaolo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      19
      2567
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      37
      2257
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      61
      1262
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      298
      1192
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      956
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      937
    7. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      64
      797
    8. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      773
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      63
      750
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      92
      731
    Aihe