Kamun julkaisun. Ehdin jo kirjoittaa tekstinkin siihen. Toinen ukkini on Karjalasta. Täysin venäläisiä nimiä siellä sukuhaarassa. Rintamalleko tässä nyt sitten joutuu 😅? Niin, ja kenen puolelle? Onko sulla tummia karvoja päässäsi? Tulistutko nollasta sataan sekunnin murto-osassa? Mitäs uteluja nämä oikein ovat? Muuten vain kyselen 🤷♂️. -💊-.
Kyllä mä näin sen
8
424
Vastaukset
- Anonyymi
Eli koska tunnistan kyrilliset aakkoset niin mä joudan linnaan? Tää on vaan mun huumoria mitä skriivailen 📝. Kaiken lisäksi, genetiikkani huomioon ottaen on täysin loogista jos trollailen. Olosuhteiden uhri 😄. Murjaistaan vaikka tämmöinen letkautus - En mä just nyt esiinny naisena netissä. Naisena kukoistava mies... Tuo kukoistava on oma spicyni / "spaissini" gubbea koskevaan urbaanilegendaan. -💊-.
- Anonyymi
Kaikki täsmää 😎🚬. Harteikkuuteni, sanallinen arroganssini, obsessio shakkia kohtaan, lähtökohtaisesti hyvä lätkässä, viinaanmenevyys, taipumus melankolisuuteen, kiinnostus tiettyjä taiteen muotoja kohtaan 🎨. Jos olisin tsaarinne niin mua pitäisi kutsua arvonimellä "Teidän Röyhkeytenne". -💊-.
- Anonyymi
Nyt helppiä. Mistäs mä löytäisin tähän hätään 600 kg karhun lemmikikseni, jotta voin ratsastaa sillä tuolla ulkona ilman paitaa vaikka ois -30 astetta pakkasta? Pitäneepä rimpauttaa Sulolle. Mä oon joskus käynyt siellä eläinhoitolassa. Ikkunoita pesiessäni mun on oltava ekstravarovainen jotten tipahda niiden ääreltä alas katutasolle.
Ladat sopivat talvikaudelle sekä routavaurioisille teille, siis ne maasturit. Povitaskussa on oltava aina lämmikettä mukana jotta ladansa saa käyntiin käänteisen alkometrin puhallutuksen myötä. Jos lähtisin patikoimaan Siperiaan niin aikoisin tuoda sieltä mukanani jäätyneen mammutin hyvin säilyneen pään minkä ripustaisin seinälleni. -💊-.- Anonyymi
On tää kyllä hauskaa :D. Pöydälläni lojuu tyhjiä kaljatölkkejä, kaljapullo toisessa pöydässä. Pari viinapulloakin löytyy joista toinen on jo juotu. Vodka sijaitsee tällä hetkellä keittiöni pöydän päällä. Ei nää oo stereotypioita, eihän 😁? Family guyssa Meg Venäjällä on hassu jakso. Usotteko jos väitän kirjoittelevani tätäkin tekstiäni juuri nyt älykännykkäni voimalla samalla kun roikun yhdellä kädellä 100 metrin korkeudella olevasta mastosta ja kirjoittelen vapaalla kädelläni tätä tekstiäni? Turvavaljaita sun muita ei tietenkään oo. -💊-.
Suomi24 ylläpito on rasistinen kun ei anna minun pohtia omaa etnistä taustaani.
- Anonyymi
Poistot voivat määrittyä tiettyjen algoritmien perusteella eli järjestelmässä saattaa olla syöte mikä sisältää eri termejä. Jos termi esiintyy eksaktissa muodossaan niin tapahtuu poisto. Aina voi käyttää * kirjainten kohdalla jotta pystyy kiertämään sääntöjä. A:n voi korvata 4:llä ja O-kirjaimen numerolla 0. Esiintyykö raivonpuuskia? On epäselvää kuinka paljon niitä on suomenruotsalaisten keskuudessa koska sukunimet ovat usein samansuuntaisia. Entäpä tangossa? Siellä niitä vasta riittääkin. Onko sulla hyvä lauluääni? Olin kerran haltioissani kun kuulin erään siihen ryhmään kuuluvan emännän laulavan karaokessa. -💊-.
Anonyymi kirjoitti:
Poistot voivat määrittyä tiettyjen algoritmien perusteella eli järjestelmässä saattaa olla syöte mikä sisältää eri termejä. Jos termi esiintyy eksaktissa muodossaan niin tapahtuu poisto. Aina voi käyttää * kirjainten kohdalla jotta pystyy kiertämään sääntöjä. A:n voi korvata 4:llä ja O-kirjaimen numerolla 0. Esiintyykö raivonpuuskia? On epäselvää kuinka paljon niitä on suomenruotsalaisten keskuudessa koska sukunimet ovat usein samansuuntaisia. Entäpä tangossa? Siellä niitä vasta riittääkin. Onko sulla hyvä lauluääni? Olin kerran haltioissani kun kuulin erään siihen ryhmään kuuluvan emännän laulavan karaokessa. -💊-.
Minulla ei ole sävelkorvaa eikä rytmitajua. Olen aina halunnut osata laulaa, mutta se on minulle mahdoton tehtävä.
- Anonyymi
Kiitos Klemen Slakonjalle tästä biisistä. https://www.youtube.com/watch?v=t-wFKNy0MZQ . Sopii aloitukseni ja myös maailman nykyhenkeen oikein mainiosti. Kappale on hyvä niin koreografisesti kuin musiikillisestikin. -💊-.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878